Dartsjournalist.com

Heb je een website over darts? Meld het hier!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Dartsjournalist.com

Bericht door ratm »

http://www.dartsjournalist.com

Site met PDC nieuws en diverse intervieuws
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Allereerst, ik zal niet meer net als op dartsnu alle artikelen in dit topic zetten. Enkel de interviews/specials die op mijn website verschijnen. Hierbij een heerlijke, in letterlijke en figuurlijke zin ( :P ), om mee af te trappen.

Maar liefst drie walk-on girls waren er nodig bij de Players Championship Finals om het verlies van Sammi Marsh op te vangen. Één van de dames die voor het eerst haar optreden maakte was Charlotte Wood.

De blondine was bij de Players Championship Finals in Minehead voor het eerst aanwezig als walk-on girl bij een PDC-toernooi. Daags na dit avontuur sprak Dartsjournalist.com met Charlotte over haar vuurdoop in de dartswereld.


http://dartsjournalist.com/interview-me ... -ervaring/
Twitter: @PVDarts180
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Henk »

Pieter, is het de bedoeling dat de "hover kleur" van je oranje links dezelfde kleur hebben als je achtergrond? Ik vind het begrijpelijk als je ze laat wijzigen van kleur/opmaak. Dat ze helemaal wegvallen ervaar ik niet als prettig.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Henk schreefCOLONPieter, is het de bedoeling dat de "hover kleur" van je oranje links dezelfde kleur hebben als je achtergrond? Ik vind het begrijpelijk als je ze laat wijzigen van kleur/opmaak. Dat ze helemaal wegvallen ervaar ik niet als prettig.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet echt wat je bedoeld. :?:
Twitter: @PVDarts180
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Henk »

Maakt dit het duidelijker?
dj.JPG
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Dat was inderdaad niet de bedoeling ;-). Zal het even laten onderzoeken, van technische zaken heb ik geen verstand haha.
Twitter: @PVDarts180
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Henk »

Ok; wilde het alleen even melden. Dat is dus overal waar er een oranje link op een witte achtergrond staat. Niet alleen in de artikelen.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Ron Meulenkamp verraste vriend en vijand door op de slotdag van de Pro Tour tweeduizend pond bij elkaar te gooien. 'The Bomb' steeg hierdoor naar de derde plaats op de European Tour Order of Merit en wist zich hierdoor in zijn debuutjaar bij de PDC te plaatsen voor het PDC WK.

In de eerste ronde van het wereldkampioenschap staat de 26-jarige linkshandige darter tegenover Mark Webster.

Twee weken voorafgaand aan het PDC WK sprak Dartsjournalist.com met Meulenkamp over het bewuste weekend waarin hij plaatsing voor het WK wist af te dwingen en blikte hij vooruit op zijn duel tegen Webster.

http://dartsjournalist.com/interview-me ... t-voor-wk/
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Steve Beaton doet later deze maand voor de 24ste keer in zijn carrière mee aan het wereldkampioenschap darts, waar hij ditmaal Kyle Anderson in de eerste ronde treft.

Waar de voormalig BDO-wereldkampioen nog een Euro Tour-toernooi wist te winnen, staat Beaton dit jaar nog droog qua prijzen. Wel bereikte 'The Bronzed Adonis' vier kwartfinales en eenmaal de halve finale op de Pro Tour.

Op de televisietoernooien verliep het dit jaar stroef voor Beaton, al trof de Engelsman het vaak niet met de lotingen. Zo waren Michael van Gerwen, Brendan Dolan, Stephen Bunting en tweemaal Phil Taylor de tegenstanders op de majors dit seizoen.

In een interview met Dartsjournalist.com kijkt Beaton terug op dit seizoen en kijkt hij vooruit op het WK.

http://dartsjournalist.com/beaton-om-me ... -fit-zijn/
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Keegan Brown is één van de spelers die bij het PDC World Darts Championship 2015 zijn debuut gaat maken. 'The Silent Assasin', eerder dit jaar gekroond tot jeugdwereldkampioen, liet zien dat hij het afgelopen jaar duidelijk stappen heeft gezet.

Zo was Brown op de Pro Tour dit jaar te sterk voor toppers als Phil Taylor, Peter Wright, James Wade, Robert Thornton. Ook voor de grote camera's liet het 22-jarige talent uit Isle of Wight zien dat hij een grote toekomst voor zich heeft. Bij de Grand Slam of Darts won 'Keegz' van onder meer tweevoudig wereldkampioen Adrian Lewis en vijfvoudig wereldkampioen Raymond van Barneveld.

Op het aankomende PDC WK heeft Brown de eer het toernooi te openen samen met drievoudig wereldkampioen John Part. In aanloop naar dit duel blikte Brown vooruit op deze partij in een interview met Dartsjournalist.com.

http://dartsjournalist.com/interview-me ... ame-halen/
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Als de regerend Lakeside-kampioen heeft Stephen Bunting de komende weken de kans om als eerste darter, ook al is het maar voor twee weken, de onbetwiste wereldkampioen te worden. Nog niet eerder is het voorgekomen dat een speler zowel een PDC-wereldtitel als een BDO-wereldtitel tegelijkertijd in handen had.

Gedurende dit seizoen heeft 'The Bullet' laten zien dat hij één van de outsiders is voor de eindzege op het PDC wereldkampioenschap. Met zeges op onder meer Phil Taylor, James Wade en Gary Anderson op de televisietoernooien bereikte Bunting al tweemaal een kwartfinale en één keer een halve finale van een 'major'.

In een interview met Dartsjournalist.com blikt Bunting vooruit op zijn debuut bij het PDC WK en kijkt hij terug op zijn eerste jaar bij de PDC.

http://dartsjournalist.com/interview-me ... or-pdc-wk/
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Benito van de Pas kende een droomjaar in zijn eerste seizoen bij de PDC. De 21-jarige Tilburger wist zich door goede resultaten op de Pro Tour te plaatsen voor het European Championship, de Players Championship Finals én het PDC World Darts Championship.

Bij het EK en de PC-Finals stuitte Van de Pas telkens op Wright. Bij de Players Championship Finals verloor 'Big Ben' kansloos met 6-2, bij het European Championship miste de WK-debutant een matchdart om de tweede ronde te bereiken.

Daags voor zijn debuut in het Alexandra Palace van Londen sprak Van de Pas met Dartsjournalist.com en keek hij vooruit naar zijn vuurdoop bij het PDC WK.

http://dartsjournalist.com/interview-me ... lly-pally/
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Ranph »

Klopt het niet dat Benito op het WK weer met zijn 'oude' setje gaat spelen?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Ranph schreefCOLONKlopt het niet dat Benito op het WK weer met zijn 'oude' setje gaat spelen?
Gaat hij inderdaad doen. Heb het er voor duidelijkheid even bijgezet. ;)
Twitter: @PVDarts180
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Lookout »

Dit is toch allemaal al bekend als je het darten een beetje volgt?
180's '16 79x
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Lookout schreefCOLONDit is toch allemaal al bekend als je het darten een beetje volgt?
Zijn slechts de inleidingen hé ;-). De interviews zelf staan op de website, links staan onderaan elke post.
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Zaterdagochtend tussen 09-11u Nederlandse tijd is ondergetekende te horen op de radio van St Helens; Drystoneradio UK. Waarin ik met de presentator praat over het WK darts en in het bijzonder over Michael Smith, Stephen Bunting en Dave Chisnall. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit :).

(Alles nog onder voorbehoud)
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Ranph »

Hoe ritsel je eigenlijk al die interviews met de dart spelers?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Ranph schreefCOLONHoe ritsel je eigenlijk al die interviews met de dart spelers?
Ik ben natuurlijk al naar een aantal tv-toernooien geweest met een perskaart waardoor ik contacten op heb kunnen doen ;-).
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Ranph »

Misschien een idee om een interviewtje te regelen met Phil Taylor? Of dat hij daar niet aan :lol:
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Ranph schreefCOLONMisschien een idee om een interviewtje te regelen met Phil Taylor? Of dat hij daar niet aan :lol:
Die is daar niet zo van, eigenlijk maar op één manier te bereiken.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Ranph »

Dartsjournalist schreefCOLON
Ranph schreefCOLONMisschien een idee om een interviewtje te regelen met Phil Taylor? Of dat hij daar niet aan :lol:
Die is daar niet zo van, eigenlijk maar op één manier te bereiken.
En dat is bij Sky Sports werken?
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Lookout »

Taylor heeft vroeger sneller kunnen lopen dan Usian Bolt ;)
180's '16 79x
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door ratm »

Lookout schreefCOLONDit is toch allemaal al bekend als je het darten een beetje volgt?
Mag ik een beetje kritiek op je site hebben? Hier ben ik het namelijk wel mee eens, het zijn een beetje open deuren in je intervieuws. Het is niet naar bedoeld maar meer als tip.
Hoe goed je site er ook uit ziet, en hoe goed je er ook mee bezig bent, in principe voegt het niet veel toe ten opzichte van andere dartsites. Dat is ook erg lastig want over dart kan je niet praten over technische inzichte zoals bijvoorbeeld met voetbal wel kan. Daarom zijn colums en intervieuws vaak minder interessant. Dat geldt niet alleen voor jouw site maar voor alle dart sites. De sites die ik bekijk zijn de officiele (PDC/BDO/Zuiderduin) of dartsdatabase omdat daar veel terug te vinden is. Verder dartfreaks omdat daar alles, van de kleinste regionale toernooien t/m het PDC wk op staat. Jij hebt de keuze gemaakt om je alleen te richten op de PDC, prima. Ik kan me ook voorstellen dat het voor een relatief kleine groep mensen niet te doen is om alles goed bij te houden.

Het goede aan jouw site is dat het snel up to date is en er veel berichten op komen. Het mindere vind ik dat de berichten zo weinig nieuws brengen.
Bij een wedstrijd verslag zou ik ook even niet weten hoe je dat anders moet doen (als dat al kan) maar met intervieuws moet dat toch wel kunnen? Het is nu vooral kwantiteti ipv kwaliteit.

Waarom ga je niet iets meer de diepte in? Keegan Brown is voor iedereen vrij onbekend. Leer ons wie het is! Wat doet hij voor werk, hoe lang dart hij, waar is hij begonnen, bdo historie, hoe traint hij enz enz. Bunting heeft de overstap gemaakt, hoe was dat? Hij zegt op een andere manier te trainen, hoe dan? en waarom?
Intervieuws zoals Sky ze doet zijn saai en voorspelbaar. Intervieuws zoals Stuart Pyke ze doet zijn erg boeiend. Waarom ga je niet meer de kant op van die laatste?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Dartsjournalist.com

Bericht door Dartsjournalist »

Bedankt voor de suggesties. Wat betreft dat laatste, ik was eigenlijk van plan om dat volgend jaar bij de eerste twee Euro Tours te gaan doen, aangezien je daar wat meer de tijd krijgt voor de interviews. Bij de televisietoernooien zijn er teveel verschillende media om 10 minuten met een speler te gaan ''zitten''.

Je hebt inderdaad gelijk dat je je als dartswebsite eigenlijk maar weinig kan onderscheiden van de rest. Vandaar dat ik ook probeer om zoveel mogelijk televisietoernooien/vloertoernooien te bezoeken waar ik door ik op locatie interviews kan doen, waardoor ik toch wat meer unieke content creeër en af en toe wat leuke nieuwtjes kan opvangen.
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY