Forumdarts.nl

Heb je een website over darts? Meld het hier!
The Patriot
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2015, 12:59

Forumdarts.nl

Bericht door The Patriot »

Ik wil u er graag op attend maken dat er naast dartstalk nog een Nederlands dartsforum is, genaamd http://www.forumdarts.nl. Een vrij forum waar je gezellig over darten kunt chatten zonder gezeur. Daarnaast hebben wij ook een online gedeelte, waarin je tegen mede-leden kunt spelen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

Topic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Swedish Chef »

The Patriot schreefCOLONIk wil u er graag op attend maken dat er naast dartstalk nog een Nederlands dartsforum is, genaamd http://www.forumdarts.nl. Een vrij forum waar je gezellig over darten kunt chatten zonder gezeur. Daarnaast hebben wij ook een online gedeelte, waarin je tegen mede-leden kunt spelen.
Sherlock,where have you been?
Dit weten we al ongeveer sinds november/december ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Ranph »

Goh, dat wisten we nog niet.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Speedy180 »

Dartmat schreefCOLONTopic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Hoezo zou iemand niet mogen benoemen dat er ook nog een ander forum is?
Het is toch geen concurrentie tussen 2 bedrijven, waar veel geld mee gemoeid gaat?
Ik zou niet weten, waarom ik niet lid zou willen zijn van 2 fora.
Je kunt dan alleen nog maar meer opsteken...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

Speedy180 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONTopic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Hoezo zou iemand niet mogen benoemen dat er ook nog een ander forum is?
Het is toch geen concurrentie tussen 2 bedrijven, waar veel geld mee gemoeid gaat?
Ik zou niet weten, waarom ik niet lid zou willen zijn van 2 fora.
Je kunt dan alleen nog maar meer opsteken...
Klopt wat je zegt, dat ben ik daarom ook. Heb je helemaal gelijk in.
Maar op darts.nu werd alles wat er over dat andere forum gezegd werd weer verwijderd, vandaar.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

The Patriot schreefCOLONIk wil u er graag op attend maken dat er naast dartstalk nog een Nederlands dartsforum is, genaamd http://www.forumdarts.nl. Een vrij forum waar je gezellig over darten kunt chatten zonder gezeur. Daarnaast hebben wij ook een online gedeelte, waarin je tegen mede-leden kunt spelen.
Je meldt het bestaan van een ander forum op een forum. Knap, maar zou je dit forum dan ook op dat forum willen melden? Dat zou dan een mooi gebaar zijn als het toch niet om concurrentie gaat maar om discussie over darts. Wat vind je van dit idee? Open je een topic over 'Dartstalk' op 'Forumdarts'??
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLONTopic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Concurrentie is niet aanwezig in de Benelux voor zover ik weet. of dit topic een lang leven behoud weet ik niet. wel flauw van een splinternieuw(lid)
om bij een Dartforum de aandacht te vragen
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Fred Raket schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONTopic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Concurrentie is niet aanwezig in de Benelux voor zover ik weet. of dit topic een lang leven behoud weet ik niet. wel flauw van een splinternieuw(lid)
om bij een Dartforum de aandacht te vragen
Ook dat ja. Een account aanmaken alleen maar om het forum te melden.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Speedy180 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONTopic verwijderd in 3...2...1...

Concurrentie wordt hier helaas niet op prijs gesteld leert de ervaring.
Hoezo zou iemand niet mogen benoemen dat er ook nog een ander forum is?
Het is toch geen concurrentie tussen 2 bedrijven, waar veel geld mee gemoeid gaat?
Ik zou niet weten, waarom ik niet lid zou willen zijn van 2 fora.
Je kunt dan alleen nog maar meer opsteken...
Zoals ik al aangaf: Indien jullie vinden dat het gewoon kan: open dan ook een topic over Dartstalk op dat forum. Hoop dat een van jullie die Forumdarts zo graag hier wil promoten, dan ook het omgekeerde zal doen. En als het gebeurt, kijken of het topic blijft staan.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Komop, het verzoek aan van een jullie of een actief lid/moderator van dat forum: open daar een topic over dit forum en dan is er hier niets aan de hand!

Ben benieuwd!!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartsjournalist »

Als iemand daar een topic over dartstalk aanmaakt, laten we die daar uiteraard staan. We leven in een democratie toch? Als iemand de behoefte heeft om respectvol, of het nou positief of negatief is, over dartstalk te praten dan laten we dat staan.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Oke, mooi! Hoop daar dan een topic over dit forum te zien!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Forumdarts.nl

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON
Concurrentie is niet aanwezig in de Benelux voor zover ik weet. of dit topic een lang leven behoud weet ik niet. wel flauw van een splinternieuw(lid)
om bij een Dartforum de aandacht te vragen
De timing en tekst van het nieuwe lid is natuurlijk ook niet geheel toevallig ;)
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Dartsjournalist schreefCOLONAls iemand daar een topic over dartstalk aanmaakt, laten we die daar uiteraard staan. We leven in een democratie toch? Als iemand de behoefte heeft om respectvol, of het nou positief of negatief is, over dartstalk te praten dan laten we dat staan.
Over "geen concurrentie" gesproken ;): jullie hebben in feite geen sectie 'andere sites over darts'. Waar zou een "andere site over darts" gemeld moeten worden dan??
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Tim »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Concurrentie is niet aanwezig in de Benelux voor zover ik weet. of dit topic een lang leven behoud weet ik niet. wel flauw van een splinternieuw(lid)
om bij een Dartforum de aandacht te vragen
De timing en tekst van het nieuwe lid is natuurlijk ook niet geheel toevallig ;)
Ik vond ook dat de inhoud/tekst met name neigde naar het promoten van hun gedeelte (subforum) over online darten. Lijkt mij inderdaad niet geheel toevallig gezien de discussie omtrent dat onderwerp op dit forum... :?
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

dartty schreefCOLONKomop, het verzoek aan van een jullie of een actief lid/moderator van dat forum: open daar een topic over dit forum en dan is er hier niets aan de hand!

Ben benieuwd!!
Maar wat heeft een topic daar, met een topic hier te maken? Het is geen ruilhandel toch?

Moet ook zeggen dat ik geen flauw idee heb wie de topicopener is. De meesten hebben gewoon dezelfde naam daar en hier. Dit topic is ook redelijk overbodig omdat beide fora bij elkaars leden wel bekend zijn lijkt me.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Forumdarts.nl

Bericht door ratm »

Tim schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Concurrentie is niet aanwezig in de Benelux voor zover ik weet. of dit topic een lang leven behoud weet ik niet. wel flauw van een splinternieuw(lid)
om bij een Dartforum de aandacht te vragen
De timing en tekst van het nieuwe lid is natuurlijk ook niet geheel toevallig ;)
Ik vond ook dat de inhoud/tekst met name neigde naar het promoten van hun gedeelte (subforum) over online darten. Lijkt mij inderdaad niet geheel toevallig gezien de discussie omtrent dat onderwerp op dit forum... :?
Exact wat ik ook dacht :lol:
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Idd, maar we kijken het aan ;). We zijn zwaar in onderhandeling :)

Heb ook het idee dat van die discussie van Rat gebruik is gemaakt, dus van die gelegenheid gebruik is gemaakt.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartsjournalist »

Vreemd dat zoiets besproken moet worden, dit gedeelte is toch voor sites over darten? En daarnaast zijn we toch geen concurrenten van elkaar, of zie jij dat wel zo? Twee dartsforums met ieder hun eigen visie, maar (hopelijk) met hetzelfde doel: praten over darts.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Fred Raket »

Idd Tim en anderen, Ze hebben nog nooit zoveel aandacht gehad als nu :lol:
Had wel verwacht dat zoiets zou komen, had wel gedacht dat de poster the balls had om onder zijn eigen naam dit topic te openen
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Dartsjournalist schreefCOLONVreemd dat zoiets besproken moet worden, dit gedeelte is toch voor sites over darten? En daarnaast zijn we toch geen concurrenten van elkaar, of zie jij dat wel zo? Twee dartsforums met ieder hun eigen visie, maar (hopelijk) met hetzelfde doel: praten over darts.
Zou je mijn vraag niet willen omzeilen over waar "andere sites" gemeld kunnen worden op Forumdarts?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

Fred Raket schreefCOLONIdd Tim en anderen, Ze hebben nog nooit zoveel aandacht gehad als nu :lol:
Had wel verwacht dat zoiets zou komen, had wel gedacht dat de poster the balls had om onder zijn eigen naam dit topic te openen
Kinderachtige reactie Fred, had ik niet van je verwacht. Niet alle fora kunnen 1 op 1 zo goed als alle (actieve) leden van een langlopend forum meenemen. Iets nieuws heeft tijd nodig. Met het forum zelf is niets mis.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Forumdarts.nl

Bericht door dartty »

Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLONKomop, het verzoek aan van een jullie of een actief lid/moderator van dat forum: open daar een topic over dit forum en dan is er hier niets aan de hand!

Ben benieuwd!!
Maar wat heeft een topic daar, met een topic hier te maken? Het is geen ruilhandel toch?
Ging meer om hoe jullie erover denken als het omgekeerde gebeurt. Dat wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONIdd Tim en anderen, Ze hebben nog nooit zoveel aandacht gehad als nu :lol:
Had wel verwacht dat zoiets zou komen, had wel gedacht dat de poster the balls had om onder zijn eigen naam dit topic te openen
Kinderachtige reactie Fred, had ik niet van je verwacht. Niet alle fora kunnen 1 op 1 zo goed als alle (actieve) leden van een langlopend forum meenemen. Iets nieuws heeft tijd nodig. Met het forum zelf is niets mis.
Mijn reactie past precies bij de gedachte van topicstarter Dartmat.
BUTTON_POST_REPLY