Dartschema.nl

Heb je een website over darts? Meld het hier!
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ronaldgj
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 17:45

Dartschema.nl

Bericht door ronaldgj »

Op de website van Dartschema.nl kunt u gratis poule schema's, knock-out schema's en wedstrijdbriefjes downloaden om bijvoorbeeld te gebruiken tijdens uw darttoernooi.

Ook maakt de webapp 1.2 het mogelijk om poules automatisch en willekeurig in te delen. Wanneer de poules zijn ingedeeld kunnen de ingevulde poule schema's, met daarop de wedstrijden, in PDF-formaat worden gedownload. Ook de wedstrijdbriefjes die bij de poules horen worden automatisch ingevuld en kunnen worden gedownload. En ook dit allemaal GRATIS!

Momenteel wordt er hard gewerkt aan een nieuwe indeling van de schema's. Ook versie 1.3 van de webapp zal binnenkort verschijnen in een nieuw jasje en met een nieuwe formule om poules in te delen.

Momenteel zijn er al bijna 1500 schema's gegenereerd met de webapp.

Bekijk de website op: http://www.dartschema.nl/
En de webapp op: http://app.dartschema.nl/

Probeer het snel uit en houd ons in de gaten voor nieuwe ontwikkelingen.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dartschema.nl

Bericht door cookie »

Hulde!
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Dartschema.nl

Bericht door Calimero »

een ware toevoeging voor toernooi organisatoren
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Dartschema.nl

Bericht door kosmetdesnor »

Net de webapp geprobeerd. Ziet er heel handig, overzichtelijk en goed uit! Complimenten!
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Dartschema.nl

Bericht door Nadyse »

De webapp maakt echter geen PDF bestanden aan bij de poules waar je namen kan toevoegen.
Als dit werkt is het top
Hoppa
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Of Excel, die je kan invullen. Hoef je niet te printen.
Gebruikers-avatar
ronaldgj
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 17:45

Re: Dartschema.nl

Bericht door ronaldgj »

Nadyse schreefCOLONDe webapp maakt echter geen PDF bestanden aan bij de poules waar je namen kan toevoegen.
Als dit werkt is het top
Hoe bedoel je dit precies? Dat er nog namen ingevuld kunnen worden in de PDF na de tijd?
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Dartschema.nl

Bericht door Nadyse »

ronaldgj schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONDe webapp maakt echter geen PDF bestanden aan bij de poules waar je namen kan toevoegen.
Als dit werkt is het top
Hoe bedoel je dit precies? Dat er nog namen ingevuld kunnen worden in de PDF na de tijd?
Als ik 4 namen invul en dan genereer, en dan op poule schema's klik, slaat mn pc een bestand op.
Zie hieronder voor het bestand :
Afbeelding

Ik kan dat niet openen
Hoppa
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Dartschema.nl

Bericht door kosmetdesnor »

Ow daar heb ik geen problemen mee
Gebruikers-avatar
ronaldgj
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 17:45

Re: Dartschema.nl

Bericht door ronaldgj »

Nadyse schreefCOLON
ronaldgj schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONDe webapp maakt echter geen PDF bestanden aan bij de poules waar je namen kan toevoegen.
Als dit werkt is het top
Hoe bedoel je dit precies? Dat er nog namen ingevuld kunnen worden in de PDF na de tijd?
Als ik 4 namen invul en dan genereer, en dan op poule schema's klik, slaat mn pc een bestand op.
Zie hieronder voor het bestand :
Afbeelding

Ik kan dat niet openen
Welke browser gebruik je precies. Dan ga ik hier even naar kijken. Waarschijnlijk als je zelf achter de bestandsnaam '.pdf' zet, zal hij openen als PDF. Als ik er achter ben hoe dit komt, ga ik het aanpassen.

In een browser als Chrome download hij niet meteen, maar opent hij hem in de browser.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Dartschema.nl

Bericht door Nadyse »

ronaldgj schreefCOLON
Nadyse schreefCOLON
ronaldgj schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONDe webapp maakt echter geen PDF bestanden aan bij de poules waar je namen kan toevoegen.
Als dit werkt is het top
Hoe bedoel je dit precies? Dat er nog namen ingevuld kunnen worden in de PDF na de tijd?
Als ik 4 namen invul en dan genereer, en dan op poule schema's klik, slaat mn pc een bestand op.
Zie hieronder voor het bestand :
Afbeelding

Ik kan dat niet openen
Welke browser gebruik je precies. Dan ga ik hier even naar kijken. Waarschijnlijk als je zelf achter de bestandsnaam '.pdf' zet, zal hij openen als PDF. Als ik er achter ben hoe dit komt, ga ik het aanpassen.

In een browser als Chrome download hij niet meteen, maar opent hij hem in de browser.
Ik heb Firefox 38.0.1
En zelf .pdf erachter zetten werkt idd.
Maar lijkt me niet de bedoeling, normaalgesproken als ik een pdf download zorgt mijn reader dat ik deze ook direct open.
En dat lukt nu niet :D
Hoppa
Gebruikers-avatar
ronaldgj
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 17:45

Re: Dartschema.nl

Bericht door ronaldgj »

Beste mensen!

We hebben inmiddels een nieuwe versie online gezet. Versie 1.3.
Het heeft meer de interface gekregen van een 'app'. Zeer geschikt voor mobiel, daar is het in eerste instantie op gericht. Maar ook op desktop heel handig te gebruiken.

Je kunt nu een naam meegeven via de instellingen. Rechtsboven is daar een icoon voor waar je op kunt klikken. En wanneer de deelnemers zijn ingevuld krijg je nu een overzicht van alle mogelijke indelingen. Daar kunt je er zelf een van kiezen.

Schema's zijn vernieuwd en bij het opnieuw indelen kan nu ook een nieuw format worden gekozen.

Wij zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie het een handige 'tool' vinden. ;)

Link: http://app.dartschema.nl/
BUTTON_POST_REPLY