Voetbal seizoen 2016/2017

Topics die NIET met darts te maken hebben
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door The Runner »

Zo, de Open Dag van Feyenoord is geweest, het nieuwe seizoen is gestart!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door De Beste »

Heeft Feyenoord z'n hoogtepunt van het seizoen ook maar weer gehad.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

CL Ajax vs Paok te zien op ZiggoSport vanavond 20:45u
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

Wat vonden we van Ajax nu, onder Bosz ?
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLONWat vonden we van Ajax nu, onder Bosz ?
Ik vond het verfrissend om te zien hoe er druk werd gezet en hoe snel de bal vaak rond getikt werd.
Dat het resultaat tegenvalt lijkt me logisch, maar de hand van Bosz is wel al duidelijk te zien na pas een paar weken.
Nu moeten de heren professionals nog gaan groeien als team en individueel en zowel op technisch, tactisch als ook (en vooral) fysiek gebied.

Ik denk, dat Ajax in Kasper Dolberg wel eens een zeer goede spits zou kunnen hebben.
Een jongen met een goede uitstraling.
En in Cassierra zie ik ook wel potentie.
Al met al heb ik van Ajax-kant best een leuke wedstrijd gezien en volgens mij had het publiek ook vaak genoeg genoten van mooie acties en goed spel.

Op de fout van Cillessen na hebben ze het in mijn ogen goed gedaan voor de eerste serieuze wedstrijd zo vroeg in het seizoen.
Had het in het begin een beetje mee gezeten (en de scheidsrechter ook), dan had het een heel andere wedstrijd kunnen zijn.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Rat »

Gister weer pech natuurlijk.

Maar het lijkt erop dat ajax eindelijk gaat voetballen zoals elke amateur trainer al jaren roept; ga nou eens druk zetten en aanvallen als je een van de beste teams hebt uit de competitie.

Eindelijk een trainer die dat gaat doen!

Volgens mij rol je zo bijna iedereen op in de NL competitie. Nu psv nog.

Het is toch van de zotte dat je af gaat wachten en geen druk zet als je materiaal veel beter is? In het begin af en toe tegen een misser aan lopen, maar als het eenmaal goed gaat lopen, win je bijna alles in Nederland.


--

Wij gaan nog een jaar aan de Juup.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door De Beste »

Wie gaat er winnen vanavond, Feyenoord of PSV?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLONWie gaat er winnen vanavond, Feyenoord of PSV?
2-1 PSV
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door The Runner »

PSV heeft er weer een onderzetter bij
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Rat »

Slechte pot weer. Het ziet er niet meer uit he, dat clubvoetbal van ons.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONSlechte pot weer. Het ziet er niet meer uit he, dat clubvoetbal van ons.
Maar een middelmatige speler brengt wel geld op. Milik 33 miljoen, of is het Zloty ?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Rat »

Tsja...... Niet te geloven he. 30+ miljoen voor Milik, lachwekkend.

Maar sinds Babel voor heel veel geld naar Liverpool ging en Balotelli elke keer weer een grote club krijgt, vebaast me eigenlijk niks meer.


Ik zag vorig jaar gasten bij NAC die een ton of 2 pakken, en die zijn 2 klassen slechter dan mij, toen ik 20 was.

Te tergend voor woorden! Zo een Kenny van de Weg, kan er echt helenaal niks van. Eerst lekker paar jaar bij NAC veel geld pakken, en nu in Schotland. Kan gewoon niet voetballen, heeft geen specifieke kwaliteiten zoals bv snelheid of een goede pass, maar verdiend bakken met geld. Terwijl ik 100% zeker weet dat als je afgelopen jaar de topklasse pakt, dat er minimaal 1 verdediger loopt die beter is dan Kenny van de Weg, en die komt voor 4 duizend euro per maand. Ik denk zefls dat er wel tien van zulke gasten rond lopen. Maar nee...... Wij hebben Kenny voor 2 ton. Gaat gewoon nergens meer over het voetbal.

Komende wks in Rusland en Qatar, je mag bijna blij zijn als je je niet kwalificeerd.

Kijk ook amper meer. Heb wel een scc uiteraard. Totaal geen zin meer zin.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door rproele »

Hé jij kan dan wel klagen maar bij ons Ajax lopende rond die niet kunnen voetballen en die doen het niet voor 2 ton.
Die krijgen nog vele malen meer.
En ja ik zeg krijgen, want verdienen kun je het niet noemen.
Gelukkig heb ik geen ziggo anders had ik me volgens de berichten 95min dood geërgerd.

Maar door is door, Bosz eindelijk een overwinning geboekt en nog wel 1 die van belang is.
En minimaal de EL al hoop ik dat het alsnog op miraculeuze wijze CL gaat worden.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door De Beste »

Gezien de mogelijke tegenstanders is de groepsfase prima te bereiken. Mits Ajax z'n niveau kan halen moeten ze in staat zijn om van Young Boys, Rostov of Steaua te winnen. AS Roma en AS Monaco zal even een ander verhaal worden. 60% kans op een goed haalbare tegenstander.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Dartsjournalist »

rproele schreefCOLONHé jij kan dan wel klagen maar bij ons Ajax lopende rond die niet kunnen voetballen en die doen het niet voor 2 ton.
Die krijgen nog vele malen meer.
En ja ik zeg krijgen, want verdienen kun je het niet noemen.
Gelukkig heb ik geen ziggo anders had ik me volgens de berichten 95min dood geërgerd.

Maar door is door, Bosz eindelijk een overwinning geboekt en nog wel 1 die van belang is.
En minimaal de EL al hoop ik dat het alsnog op miraculeuze wijze CL gaat worden.

Sierd was geweldig :D :D
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLON
rproele schreefCOLONHé jij kan dan wel klagen maar bij ons Ajax lopende rond die niet kunnen voetballen en die doen het niet voor 2 ton.
Die krijgen nog vele malen meer.
En ja ik zeg krijgen, want verdienen kun je het niet noemen.
Gelukkig heb ik geen ziggo anders had ik me volgens de berichten 95min dood geërgerd.

Maar door is door, Bosz eindelijk een overwinning geboekt en nog wel 1 die van belang is.
En minimaal de EL al hoop ik dat het alsnog op miraculeuze wijze CL gaat worden.

Sierd was geweldig :D :D
Sierd was weer ouderwets een schande. Trok het op een gegeven moment echt niet meer en heb hem over gezet. Ongelooflijk, die man is echt een schande, kan echt niet zoals hij een wedstrijd verslaat (of eigenlijk alles verslaat behalve wat er op het veld gebeurd)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door De Beste »

Einde Europees verhaal voor Heracles, hoera!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door rproele »

6e keer op rij dat de winnaar van de play offs het niet haalt.
Volgens mij is het ook zelden dat de hoogste op de ranglijst het haalt na de play offs.
Misschien dat de klote KNVB eens zijn conclusies trekt en die hele play offs afschaft?
Gewoon Europees omdat je over een heel seizoen meer punten hebt dan die anderen, iets wat letterlijk terug te zien is op de ranglijst?
Of deze het zouden hebben gehaald zullen we nooit weten, omdat een paar kneuzen in Zeist het verkloot hebben.
De grote landen doen helemaal niks aan playoffs dus waarom wij wel?
Zogenaamde extra inkomsten, of zogenaamd extra spanning tot het eind?
Die spanning is gewoon verkapt en als je al zeker bent van plek 7 kan je je al richten op de play-off terwijl andere nog druk bezig zijn met een directe plek voor EL of dat ze moeten knokken voor de play-off.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLONGezien de mogelijke tegenstanders is de groepsfase prima te bereiken. Mits Ajax z'n niveau kan halen moeten ze in staat zijn om van Young Boys, Rostov of Steaua te winnen. AS Roma en AS Monaco zal even een ander verhaal worden. 60% kans op een goed haalbare tegenstander.
Wat is het niveau van Ajax dan ?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door rproele »

Fred Raket schreefCOLON
De Beste schreefCOLONGezien de mogelijke tegenstanders is de groepsfase prima te bereiken. Mits Ajax z'n niveau kan halen moeten ze in staat zijn om van Young Boys, Rostov of Steaua te winnen. AS Roma en AS Monaco zal even een ander verhaal worden. 60% kans op een goed haalbare tegenstander.
Wat is het niveau van Ajax dan ?
Ik denk dat de stelling, mocht een Ajax PSV en misschien zelf Feyenoord hun goede niveau halen, deze team niet onderdoen voor teams als AS Roma, Monaco, Lyon, Wolfsburg, Schalke 04 om maar wat aan te halen.
Dit zijn allemaal geen clubs die Europees gezien tot de elite horen en jaar in jaar uit de kwartfinales etc halen.
Helaas is in die landen wel het gehele niveau vele malen hoger, waardoor dit soort teams elke week een hoger niveau moeten halen en dit ook vaak doen.
Daarom zullen deze ook makkelijk in Europees verband dit niveau vast kunnen houden, terwijl de Nederlandse clubs afwisselen tussen Europees niveau en Cambuur/De Graafschap en/of NEC uit, dus geen continuïteit van moeten presteren en vorm behouden.
In het recente verleden toch wel duidelijk gebleken, mits de vorm en wil er maar zijn, evenals het nodige geluk met een goede scheids, dat ook de Nederlandse clubs van de "grotere" buitenlandse clubs kunnen winnen.
Er zijn in Europa maar een paar teams die door hun budgetten in spelers echt boven de rest uitsteken.
Real, Barca en Athletico (en die haalden het ook niet tegen PSV), PSG, Juventus, Bayern en de echte topclubs in de PL, Chelsea, City, Arsenal en ManU.
Dit zijn team die normaal gesproken, maar ook hiervan hebben PSV vorig seizoen en Ajax daarvoor nog gewonnen.
Ik schat zelfs een Leicester niet hoger in dan PSV en Ajax, die hadden gewoon het geluks-seizoen van de dag, om het even raar te stellen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

Ajax vs FC Rostov dus, de huidige nr4 van Rusland (na 1 speelronde :lol: )
Vorig seizoen bijna nr:1 van Rusland
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Dartfantje »

Voor mijn gevoel doen veel mensen al weer lacherig over Rostov, dus ik denk dat ik al ongeveer weet waar dit gaat eindigen voor Ajax ;) :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door Fred Raket »

BSC Young Boys lijkt me de zwakste, maar Rostov niet. Ken de competitie niet goed in Rusland, maar als je net 2e bent geëindigd daar.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2016/2017

Bericht door rproele »

Rostov, Rapid of Molde????
Ajax mag niks meer als makkelijke loting bekijken, eerst bewijzen en de CL-poule halen.

Als je dat afzet tegen de overige lotingen, City die Steau kan uitschakelen en Red Bull even Zagreb eruit flikkeren.
Dan kunnen we met wat goede resultaten in de CL en EL van de echte top 4 van Nederland weer eens goede punten pakken.
Loop je weer weg van Kroatië en loopt dan punten in op Tsjechië.
BUTTON_POST_REPLY