Voetbal seizoen 2016-2017

Topics die NIET met darts te maken hebben
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door De Beste »

Natuurlijk gaat Bosz, anders had hij, om de onrust weg te nemen, allang geroepen dat hij gewoon bij Ajax blijft.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door Fred Raket »

DanMan schreefCOLONGaat Bosz wel? Gaat Bosz niet?

Mij maakt het niet veel uit, maar het zegt wel veel over de persoon Bosz als hij wél gaat.
Dacht dat hij het Nederlandse voetbal verder wilde helpen...
Hij tekent vandaag zo is het bericht. Ik snap het niet, maar wie vervangt hem ?
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door ybabl »

Er zijn de afgelopen jaren drie mannen geweest die écht volgens het plan Cruijff te werk gingen: Peter Bosz, Wim Jonk en Willem Weijs. De eerste twee zijn weggepest en de derde is in een rol geduwd waar hij zelf niet blij mee is. Allemaal door? Juist, Dennis "Ik volg de lijn Cruijff" Bergkamp. Misschien moet hij eens op de boot richting Engeland gezet worden.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door Dartsjournalist »

ybabl schreefCOLONEr zijn de afgelopen jaren drie mannen geweest die écht volgens het plan Cruijff te werk gingen: Peter Bosz, Wim Jonk en Willem Weijs. De eerste twee zijn weggepest en de derde is in een rol geduwd waar hij zelf niet blij mee is. Allemaal door? Juist, Dennis "Ik volg de lijn Cruijff" Bergkamp. Misschien moet hij eens op de boot richting Engeland gezet worden.
Maar hopen dat die niet ook nog zeeziek is :lol:
Twitter: @PVDarts180
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door ybabl »

Dartsjournalist schreefCOLON
ybabl schreefCOLONEr zijn de afgelopen jaren drie mannen geweest die écht volgens het plan Cruijff te werk gingen: Peter Bosz, Wim Jonk en Willem Weijs. De eerste twee zijn weggepest en de derde is in een rol geduwd waar hij zelf niet blij mee is. Allemaal door? Juist, Dennis "Ik volg de lijn Cruijff" Bergkamp. Misschien moet hij eens op de boot richting Engeland gezet worden.
Maar hopen dat die niet ook nog zeeziek is :lol:
Ik hoop het wel. Vergeet trouwens Ruben Jongkind ook nog, ook weggepest door Dennis de cultuurbewaker.
BUTTON_POST_REPLY