Voetbal seizoen 2016-2017

Topics die NIET met darts te maken hebben
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door Rat »

Bij ons gaat het echt met de maand slechter haha, het is verschrikkelijk.

--

Die nieuwe champions league opzet. Ik snap echt niet dat alle kleine voetbal landen dit pikken.

Laat ze lekker met hun vieren hun eigen competitie opzetten, dan gaan wij wel weer verder met echt en fair voetbal.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door rproele »

3-kwart van die kleine landjes hebben zelf op onze grijpgrage Infantino gestemd, en toen waren de ideeën deels al bekend.
Grote clubs hebben het geld en voor die wedstrijden wordt grof betaald voor de uitzendrechten.
Dreigen met een eigen competitie, juridisch haalbaar of niet daargelaten, heeft ze versneld overstag laten gaan.
Nederland, Belgie, Schotland en Denemarken gaan echt geen brug meer slaan als ze hier iets tegenover willen stellen met een eigen competitie.
Die slag hadden ze 10-15jaar terug moeten maken, toen van Praag en van Raaij dit opperden, nu ben je 3 lichtjaar te laat.
Champions League my ass, straks is slecht 25% maar daadwerkelijk kampioen, de rest is uitzendgeld-trekker.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2016-2017

Bericht door Dartmat »

rproele schreefCOLON3-kwart van die kleine landjes hebben zelf op onze grijpgrage Infantino gestemd, en toen waren de ideeën deels al bekend.
Grote clubs hebben het geld en voor die wedstrijden wordt grof betaald voor de uitzendrechten.
Dreigen met een eigen competitie, juridisch haalbaar of niet daargelaten, heeft ze versneld overstag laten gaan.
Nederland, Belgie, Schotland en Denemarken gaan echt geen brug meer slaan als ze hier iets tegenover willen stellen met een eigen competitie.
Die slag hadden ze 10-15jaar terug moeten maken, toen van Praag en van Raaij dit opperden, nu ben je 3 lichtjaar te laat.
Champions League my ass, straks is slecht 25% maar daadwerkelijk kampioen, de rest is uitzendgeld-trekker.
Het komt niet vaak voor in dit topic, maar ik ben het helemaal met rpoele eens. De kleine landen hebben hier zelf mee ingestemd. Deels omdat ze weinig andere keus meer hadden, deels onder uefa druk en deels omdat ze toch een beetje geld wilden hebben. Het verschil was en is onoverbrugbaar, een hele kleine stunt eens in de zo veel tijd daargelaten. Voor Nederland is het van belang om niet meer naar die grote landen te kijken maar ons te richten op landen als België, Rusland, Turkije, Oekraïne, Tsjechie en Roemenië. Die landen moeten we in zien te halen en/of voor zien te blijven. Dat is een realistischer doel dan proberen aan te haken bij de grote landen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Ik weet dat ze er zelf mee ingestemd hebben. Mijn vraag is waarom?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Rat schreefCOLONIk weet dat ze er zelf mee ingestemd hebben. Mijn vraag is waarom?
Juist daarom.
Je kan niet iemand op een sokkel helpen, met wat voor beloftes dan ook, om vervolgens die sokkel te gaan afbreken.
Ik denk dat het merendeel van de kleine landen zich verzoenen met de gedachte toch nooit die CL te winnen of door de poule-fase te komen.
Dan maar een andere opzet die hun niet schaadt, voorronde spelen of voorronde spelen maakt geen verschil en onder tafel een bonus tegemoet zien.
Het grootste probleem zit bij de landen die nu nog 1 vaste plek hebben of 2 en dit straks niet meer hebben, omdat een land als Italie enkel op basis van 1 team, Juve, straks 4 plekken krijgt.
Wat hebben die andere Italiaanse clubs Europees gepresteerd?
AS Roma door de scheids geholpen tegen Feyenoord bv?
AC en Inter? soms niet eens gekwalificeerd voor Europees?
De rest hoeven we niet eens te noemen, of gaan we Udinese ineens een grootmacht noemen?
Het meest erge in dit geheel, is dat we hier praten over clubs die statistisch gezien eigenlijk bankroet zijn of zich op 10 verschillende manieren niet houden aan de eigen regels van de EUFA, oa, de Financial Fair Play.
Hoe vaak zijn Barca, Real en Atletico gestrafd voor ongeoorloofd transfer-beleid, te jonge spelers?
Hoe vaak zijn Chelsea, City en PSG bestrafd voor te hoge uitgaven t.o.v. officiele inkomsten?
En omdat al deze clubs de grote spelers halen, of ze het nou kunnen of niet, gaan ook de tv-zenders hiervoor betalen.
PL krijgt 7miljard en Duitsland volgt nu met +- 4,7 geloof ik en ook in Spanje gingen de geruchten dat het om 3miljard ging.
Alleen maar omdat ze eerst al die spelers ongeoorloofd hebben kunnen halen en daar "ongestrafd" dus nu voor beloond worden.

Eindoverwinningen bepalen straks zelfs je startgeld, dus Real krijgt al 11x bedrag X omdat ze meedoen.
Maar dus ook een AC Milan, doet al jaren geen kloot meer nationaal of internationaal straks 7x bedrag X.
Liverpool, ja ook die, straks 5x, terwijl een club als PSG, die meer presteert de laatste jaren nog nooit heeft gewonnen dus dit niet krijgt.
Het hellende vlak wordt alsmaar schever, nu glijden wij er vanaf met Nederland en Belgie, Schotland was dit al, maar straks vast ook Portugal bv.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Het is inderdaad een hellend vlak dat al begonnen is in de jaren 90 door oa Ajax. Weet nog wel dat van Praag (die nu weer instemde) toen zei dat Ajax in de toekomst met een b-elftal zou spelen in de Nederlandse competitie en het eerste elftal alleen in Europa zou uitkomen. Alles gaat precies zoals Van Praag ed toen wilde. Enige waar ze geen rekening mee hebben gehouden is dat Ajax zelf ook een kleine club in Europa is geworden en dus de boot gemist hebben ;)

Is snap evenals Rat niet waarom kleine landen er mee instemmen. Zou dat puur uit angst zijn, omdat de grote clubs anders een eigen competitie beginnen? Laat ze dat maar doen dan, dit komt in principe op hetzelfde neer.

Wat ik mij ook afvraag (vraag voor Rat), stel dat er een competitie komt met clubs uit b-landen (Nederland, België, Schotland enz) zoals Van Raay wilde, hoe kijk jij als Nac-fan daar tegenaan? Zou het spelen in de hoogste Nederlandse afdeling voor jouw dan nog net zo interessant zijn als nu? Er van uitgaande dat clubs als Feyenoord, Psv, Ajax, Az ed niet mee doen?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Ik kijk nu al geen championsleague meer. Ook haast geen eredivisie trouwens, maar dat heeft puur met NAC te maken.

Elk jaar dezelfde wedstrijden en ploegen in de champions league. En dat wordt nu alleen maar erger. Is toch geen fuck aan.

En ik denk dat het in 'de andere landen' wel eens heel snel afgelopen kan zijn met het kijken naar champions league voetbal. Want welk tv station gaat nog zoveel geld voor rechten betalen , als er te weinig mensen gaan kijken?


En over die b competitie. Dat komt er nooit denk ik. Denk ook dat het voor ajax en zo helemaal niet meer op gaat leveren. Denken jullie nu echt dat NAC supporters (en andere niet top 3 clubs) die competitie gaan kijken? Ik heb helemaal niks met die clubs. Vind het zelf schijt clubs.

Die arrogantie ook, wat zou je er van vinden als NAC niet meer tegen ajax speelt, zou je het dan nog leuk vinden?

Ik ben voor NAC!!! Ik ga om naar NAC te kijken, niet naar ajax, psv of feyenoord. En het maakt me geen ene reet uit tegen wie we spelen. Ik heb niet meer zin om NAC te kijken als we tegen feyenoord moeten dan tegen excselsior. Maakt me niks uit.


En als ajax, psv en feyenoord zo graag tegen club brugge, waregem en kopenhagen willen spelen, wens ik ze veel succes met het verkopen van de rechten. Daar is op de supporters van die clubs zelf na helemaal NIEMAND in geinterresseerd. Levert helemaal niks op. kansloos plan.


--

Er is maar 1 manier op het gat te dichten met de top landen, nouja eigenlijk 2.

1, maar zal nooit gebeuren. Is dat de uefa enkele regels veranderd. Dat je maar een bepaald aantal contractspelers mag hebben, en dat er een maximum komt wat spelers per jaar mogen verdienen.

Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar dat zou zoveel schelen.

En 2. Clubs als ajax psv en feyenoord moeten zelf een olie sjeik in huis halen. Net zoals bv PSG dat doet. Dan speel je alsnog in een wat mindere competitie, maar je haakt wel aan in bij europese top. En of dat dan een oliesjeik is, of een waterbaron, of een techbedrijf, dat doet er niet zoveel toe. Als ze maar gaan schuiven.


Verder zie ik momenteel geen andere realistische oplossing om aan te haken.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Swedish Chef »

Rat schreefCOLONIk kijk nu al geen championsleague meer. Ook haast geen eredivisie trouwens, maar dat heeft puur met NAC te maken.

Elk jaar dezelfde wedstrijden en ploegen in de champions league. En dat wordt nu alleen maar erger. Is toch geen fuck aan.

En ik denk dat het in 'de andere landen' wel eens heel snel afgelopen kan zijn met het kijken naar champions league voetbal. Want welk tv station gaat nog zoveel geld voor rechten betalen , als er te weinig mensen gaan kijken?


En over die b competitie. Dat komt er nooit denk ik. Denk ook dat het voor ajax en zo helemaal niet meer op gaat leveren. Denken jullie nu echt dat NAC supporters (en andere niet top 3 clubs) die competitie gaan kijken? Ik heb helemaal niks met die clubs. Vind het zelf schijt clubs.

Die arrogantie ook, wat zou je er van vinden als NAC niet meer tegen ajax speelt, zou je het dan nog leuk vinden?

Ik ben voor NAC!!! Ik ga om naar NAC te kijken, niet naar ajax, psv of feyenoord. En het maakt me geen ene reet uit tegen wie we spelen. Ik heb niet meer zin om NAC te kijken als we tegen feyenoord moeten dan tegen excselsior. Maakt me niks uit.


En als ajax, psv en feyenoord zo graag tegen club brugge, waregem en kopenhagen willen spelen, wens ik ze veel succes met het verkopen van de rechten. Daar is op de supporters van die clubs zelf na helemaal NIEMAND in geinterresseerd. Levert helemaal niks op. kansloos plan.


--

Er is maar 1 manier op het gat te dichten met de top landen, nouja eigenlijk 2.

1, maar zal nooit gebeuren. Is dat de uefa enkele regels veranderd. Dat je maar een bepaald aantal contractspelers mag hebben, en dat er een maximum komt wat spelers per jaar mogen verdienen.

Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar dat zou zoveel schelen.

En 2. Clubs als ajax psv en feyenoord moeten zelf een olie sjeik in huis halen. Net zoals bv PSG dat doet. Dan speel je alsnog in een wat mindere competitie, maar je haakt wel aan in bij europese top. En of dat dan een oliesjeik is, of een waterbaron, of een techbedrijf, dat doet er niet zoveel toe. Als ze maar gaan schuiven.


Verder zie ik momenteel geen andere realistische oplossing om aan te haken.
Ritalin vergeten vanochtend?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Want?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONIk kijk nu al geen championsleague meer. Ook haast geen eredivisie trouwens, maar dat heeft puur met NAC te maken.

Elk jaar dezelfde wedstrijden en ploegen in de champions league. En dat wordt nu alleen maar erger. Is toch geen fuck aan.

En ik denk dat het in 'de andere landen' wel eens heel snel afgelopen kan zijn met het kijken naar champions league voetbal. Want welk tv station gaat nog zoveel geld voor rechten betalen , als er te weinig mensen gaan kijken?
Kijk ook steeds minder champions league vanwege de voorspelbaarheid. Wat dat tweede punt hoop ik dat je gelijk hebt maar volgens mij blijven er helaas voldoende mensen kijken.
Rat schreefCOLON En over die b competitie. Dat komt er nooit denk ik. Denk ook dat het voor ajax en zo helemaal niet meer op gaat leveren. Denken jullie nu echt dat NAC supporters (en andere niet top 3 clubs) die competitie gaan kijken? Ik heb helemaal niks met die clubs. Vind het zelf schijt clubs.

Die arrogantie ook, wat zou je er van vinden als NAC niet meer tegen ajax speelt, zou je het dan nog leuk vinden?

Ik ben voor NAC!!! Ik ga om naar NAC te kijken, niet naar ajax, psv of feyenoord. En het maakt me geen ene reet uit tegen wie we spelen. Ik heb niet meer zin om NAC te kijken als we tegen feyenoord moeten dan tegen excselsior. Maakt me niks uit.

En als ajax, psv en feyenoord zo graag tegen club brugge, waregem en kopenhagen willen spelen, wens ik ze veel succes met het verkopen van de rechten. Daar is op de supporters van die clubs zelf na helemaal NIEMAND in geinterresseerd. Levert helemaal niks op. kansloos plan.
Heeft niets met arrogantie te maken, was een oprechte vraag. Er wordt namelijk vaak gezegd dat de supporters van "kleine" clubs willen dat de "grote" clubs blijven en ik vroeg me af of dat wel zo is en vroeg daarom hoe jij daar tegenaan kijkt. Net zoals er vaak wordt gezegd dat supporters van grote clubs liever kijken naar wedstrijden tegen Nederlandse clubs dan tegen Belgische. Persoonlijk zou ik Feyenoord - Anderlecht interessanter vinden dan Feyenoord - Willem II/Roda/Nac enz enz.

Overigens heb ik als Feyenoord supporter wel degelijk meer zin in de wedstrijd als Feyenoord tegen Ajax moet dan tegen bijvoorbeeld Exelsior. Maar dat terzijde
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Snap dat het voor top clubs anders ligt, en dat je liever tegen ajax speelt. Dan tegen een van de kleintjes. Maar voor ons maakt dat weinig uit. Ligt een beetje aan de stand en zo. Tegen topclubs is het ook vaak op zondag, en dan vind ik er sowieso niks aan.

En het inerressante van anderlecht is na een paar jaar ook wel voorbij hoor. En vergeet niet dat je naast club brugge en anderlecht ook tegen clubs als zulte waregem en kortrijk mag, misschien wel Eupen. Nee, daar word je vrolijk van.

En je bedoelt het wellicht niet arrogant, maar zo komt het wel over. En dat feyenoord zelfs loopt te klagen dat het nivo niet hoog genoeg is, en ze de aansluiting met europa willen, is niet arrogant meer, maar lachwekkend. Al 19 jaar geen kampioen! Probeer dat eerst maar eens voordat je naar een sterkere competitie wilt overstappen.


Alles draait om geld. Dus bij die grote clubs minder, of bij ons meer. Anders gaat het gewoon niet. Die spelers die onze topclubs hebben worden echt niet beter als ze tweemaals tegen anderlecht spelen ipv utrecht. Blijft gewoon kwaliteit te kort komen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONSnap dat het voor top clubs anders ligt, en dat je liever tegen ajax speelt. Dan tegen een van de kleintjes. Maar voor ons maakt dat weinig uit. Ligt een beetje aan de stand en zo. Tegen topclubs is het ook vaak op zondag, en dan vind ik er sowieso niks aan.
oke duidelijk!
Rat schreefCOLON En het inerressante van anderlecht is na een paar jaar ook wel voorbij hoor. En vergeet niet dat je naast club brugge en anderlecht ook tegen clubs als zulte waregem en kortrijk mag, misschien wel Eupen. Nee, daar word je vrolijk van.
Zeker, dat denk ik ook. Dan liever tegen Utrecht ed. Aan de andere kant kan ik een competitie met Belgische clubs prima hebben, met Scandinavische wellicht minder.
Rat schreefCOLON En je bedoelt het wellicht niet arrogant, maar zo komt het wel over. En dat feyenoord zelfs loopt te klagen dat het nivo niet hoog genoeg is, en ze de aansluiting met europa willen, is niet arrogant meer, maar lachwekkend. Al 19 jaar geen kampioen! Probeer dat eerst maar eens voordat je naar een sterkere competitie wilt overstappen.
Dat het arrogant overkomt bij jouw heeft misschien ook iets te maken met hoe je tegen Feyenoord en zijn supporters aankijkt ;) Ik denk trouwens dat wij de laatste zijn die arrogant mogen doen nu hoor, met al die magere decennia :lol:
Maar ik ben dan wel voor Feyenoord, ik vind dat er in Nederland nog heel veel andere mooie clubs zijn. Ik kijk met veel plezier en waardering naar Sparta, Utrecht, Az enz. Met Nac heb ik niet zo veel, maar dat heeft meer te maken met het feit dat jullie altijd op zaterdag spelen en ik dan andere dingen te doen heb. Zou best kunnen dat ik er anders wel wat mee had gehad. Zijn ook veel streekderbys in Nederland die de competitie best leuk maken. Alleen het niveau he, das soms echt onder de maat in Nederland! (ook in topwedstrijden)

O ja, 17 jaar geen kampioen he, geen 19, dat mag je waarschijnlijk over twee jaar roepen ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

17 haha, ok my bad, excuses, het is al erg zat, :) .

Het is idd heel erg voor de hand liggend dat ik zo denk door mijn haat jegens feyenoord, dat begrijp ik best dat je dat denkt. Maar enkel en alleen de gebezigde taal komt daaruit voort. (Dus niet door een ritalin tekort haha)

Echter.... de inhoud..... daar sta ik vol achter.

'Een club die al 17 jaar geen kampioen kan worden, klaagt dat de competitie niet sterk genoeg is'

Dat kan toch niet??? Dat is toch lachwekkend, of zie ik dat verkeerd?


Stel dat NAC nu beweert, dat we naar de eredivisie willen, want de jupiler stelt niks voor. Om je dood te schamen, toch? Eerst maar eens zelf die dozen van onze schoenen halen denk.


Ps. Hulde voor je sportieve reacties, je kent me natuurlijk al langer dan onze swedish chef, maar weet heus wel dat ik af en toe bot over kom in met name dit topic. Niet zo bedoeld, maar tsja.... het is voetbal he... en NAC.....

Thumbs up, op naar het wk darts, :) .
Laatst gewijzigd door 4 op Rat, in totaal 14 keer gewijzigd.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Trouwens, wat me wel heel tof lijkt, realistisch en haalbaar. Is dat er een beker competitie komt, bovenste 8 van Nederland en Belgie.

Ik sluit niet uit dat dit er aan zit te komen. En dat zit niks in de weg, en je hebt je extra top potjes erbij met behoud van eigen competitie.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONTrouwens, wat me wel heel tof lijkt, realistisch en haalbaar. Is dat er een beker competitie komt, bovenste 8 van Nederland en Belgie.

Ik sluit niet uit dat dit er aan zit te komen. En dat zit niks in de weg, en je hebt je extra top potjes erbij met behoud van eigen competitie.
Volgens mij hebben ze er ooit ook over gedacht om een gezamenlijk bekertoernooi (naast de bestaande bekers) te organiseren. Met 16 clubs per land geloof ik. Lijkt mij wel leuk!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Pffff...... wat erg he.... sta je weer met 15k man, in de koude, en na 2 minuten sta je weer voor aap...

:(
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door De Beste »

Weet iemand of er ergens een online archief is met eredivisie samenvattingen van de periode 1990-2000?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Schitterende show van PSG die Barca even met hun neus op de feiten drukken.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLONSchitterende show van PSG die Barca even met hun neus op de feiten drukken.
Ongelofelijk he! En zoals je zegt, volkomen terecht.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

ratm schreefCOLON
rproele schreefCOLONSchitterende show van PSG die Barca even met hun neus op de feiten drukken.
Ongelofelijk he! En zoals je zegt, volkomen terecht.
Ook eindelijk eens een volwassen scheids, niet elke jankbeurt van Barca honnoreren, maar passie en strijd door laten gaan.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Tot nu toe is de scheidsrechter bij Bayern vs Arsenal kansloos slecht. Onterechten pingel aan Arsenal en Bayern 1 te weinig.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Na Barca gisteren vandaag Arsenal even op de plek gezet.
Gala voorstell van Bayern hoor.
Alleen die scheidsrechter maar even schorsen.
Wat een volslagen drama van deze besteman vanavond.
Compleet mis bij de penalty van Arsenal, kansen om het goed te maken met 2 terechte voor Bayern niet geven.
En wat is die Alexis dan toch een naar mannetje.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

En hopelijk weer de volle punten vanavond voor onze 2 Nederlandse deelnemers die het wel gered hebben.

Op papier in historisch oogpunt mag Ajax geen problemen ondervinden, maar ja, het is net beleggen. Successen uit het verleden bieden geen garanties.

AZ toch wel de verrassing en op het juiste moment weer de drive gevonden hoop ik.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

AZ tegen Lyon 1-3 denk ik. Ajax speelt in het
hol van de leeuw en mag met gelijkspel blij zijn uit
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONAZ tegen Lyon 1-3 denk ik. Ajax speelt in het
hol van de leeuw en mag met gelijkspel blij zijn uit
Nou eigenlijk verdienden ze een overwinning wat een aanfluiting die afgekeurde goal!
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY