Darters en hun andere hobby's

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Darters en hun andere hobby's

Bericht door dartty »

Zijn er hier mensen die naast darten nog meer hobby's hebben?
Gebruikers-avatar
He-man
Lid
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:24

Re: Darters en hun andere hobby's

Bericht door He-man »

Blues, rock & moroccan roll.... Oftewel toetsenist in BluezzControl.
blz.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Denial is NOT a river in Egypt
Rookie
Lid
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:39

Re: Darters en hun andere hobby's

Bericht door Rookie »

Hengelsport, Aquariumvissen (5 aquaria) websites (cms html, php etc) Gamen.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darters en hun andere hobby's

Bericht door cancellara27 »

Heb zo'n half jaar geleden een gitaar op gepakt. Dat is net zo'n verslaving als darten geworden
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
RemyAMS
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2014, 20:53

Re: Darters en hun andere hobby's

Bericht door RemyAMS »

Nou, als aanvulling op mijn iets uitgebreide introductie , zal ik ook een doekje open doen over mijn andere "hobby".
Ik heb het dan over mountainbiken, hoewel het nogal vreemd klinkt als je uit Nederland komt. Dus wanneer ik in NL ben heb ik het dan ook liever over All Terrain Biken :mrgreen: .
Dit is mijn Duitse trapraket :
Afbeelding
Een Cube AMS comp uit 2010 (Met voor de kenners onder ons, nog met 26" wieltjes :P )

Dit ben ik afgelopen jaar, in Sauerland :
Afbeelding

Voor de geïnteresseerden heb ik ook een kort impressie filmpje van mijn mtb-vakantie, dit is op onze 1e dag gefilmd toen we op verkenning gingen en om m'n gps uit te testen ... s'avonds na het overzetten van het filmpje bleef de camera fouten aangeven en heeft sindsdien alleen nog maar dienst gedaan als presse-papier ... (Heb inmiddels een nieuwe, een Sony hdr as30v)

Overigens wordt het vanaf minuut 9:50 iets interessanter, omdat het dan continu naar beneden rijden was (Sommige stukken ruim met 70 per uur naar beneden .. terwijl je niet eens weet WAAR je rijdt .. :mrgreen: )



Naast het off-road geweld, rij ik op onderstaande fiets rond als het hoofdzakelijk over asfalt gaat :

Afbeelding

Zo, dat was het dan wel zo'n beetje ... :mrgreen: , ik hoop niet dat ik mensen al teveel heb verveeld met mn verhaal inc. beelden :)

Greets

Remy
BUTTON_POST_REPLY