Moppen

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Moppen

Bericht door dartty »

Hieronder enkele moppen uit het 'Darts.nu moppen topic'. Weet je ook een leuke mop? Plaats die hier!

--
Zit een man in zijn eentje aan de bar achter een pilsje. Dan moet hij naar de wc. Om te voorkomen dat iemand zijn pilsje opdrinkt, schrijft hij er een briefje bij: ik heb hierin gespuugd!Als hij terugkomt van de wc is er op het briefje bijgeschreven: ik ook! Die zelfde man hang aan zijn jas aan de kapstok een briefje met "ik ben bokser" omdat hij bang is dat zijn jas gepikt wordt. Als hij naar huis wil hangt er alleen maar een briefje met "en ik hardloper".

--
Een inbreker sluipt door een donkere huiskamer, op weg naar de DVD-speler. Plotseling hoort hij een stem zeggen: "Jezus houdt u in de gaten". De inbreker schrikt zich een ongeluk en verstopt zich achter het gordijn. Nu blijft het stil en na 5 minuten komt hij weer te voorschijn. Hij gaat voorzichtig verder richting de keuken en weer hoort hij een stem
zeggen: "Jezus houdt u in de gaten". De inbreker doet zijn zaklantaarn aan en schijnt voorzichtig in het rond. Dan ziet hij plotseling een papegaai in een kooi, en die zegt nogmaals: "Jezus houdt u in de gaten". "Wat leuk", zegt de inbreker, "een pratende papegaai. Hoe heet jij eigenlijk?" De papegaai antwoordt": "Mozes". De inbreker lacht schamper en vraagt: "Wat voor mensen noemen hun papegaai nou in vredesnaam Mozes?" "Dezelfde mensen die hun Rottweiler Jezus noemen."

--
Een dom blondje rijdt een tankstation in en zegt tegen de benzinepomp: "Gooi maar vol." De benzinepomp verroert zich (natuurlijk) niet. Het domme blondje herhaalt haar wijze woorden weer maar er gebeurt weer niets. Het domme blondje wordt boos en ze roept tegen de benzinepomp: "Haal dan toch ook je vinger uit je oor als iemand tegen je praat!

--
Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?"
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje"
Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar!!!"

--
Een dom blondje heeft een zee-aquarium gekocht en ze denkt: "hoe kom ik nou aan zoutwater? "Dus stapt ze in haar autootje en rijdt naar Oostende. Aan het strand staat een visser en het dom blondje vraagt: "Heeft u voor mij een emmertje zeewater? "De visser schept het emmertje vol en zegt: "Dat is dan één euro" Het dom blondje betaalt en gaat weer terug. Thuis aangekomen giet ze het emmertje leeg in haar aquarium en ziet dat het veel te weinig is. Dus rijdt ze weer terug
naar Oostende,als ze er aankomt is het al laagtij geworden. Ze loopt weer naar de visser en zegt: "U hebt al aardig wat emmertjes verkocht!"

--
Twee Gekken lopen naast elkaar, zegt de ene tegen de andere: "zie je dat bos ginds" ?
"Nee" zegt de andere "er staan bomen voor".
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Het is geel, en als het in je oog komt ben je dood.











Sneltrein
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Jerom gaat in Nederland naar school.

Maandag vraagt de juf; wie kan er tot 10 tellen...
Jerom steekt zijn hand op en telt tot 10.

na 3 uur komt ie thuis en zegt; alee ma, ik kan tot 10 tellen.. Alee Jerom zegt ma; ik zeg toch dat je goed bent, maak je niet druk hier in Nederland op school.
Vol trots gaat Jerom dinsdag naar school. na de middag vraagt de juf; wat doen we als het stoplicht op rood staat... Jerom steekt snel zijn hand op en roept stoppen!
Goed zo zegt de juf.

En weer thuis verteld Jerom aan zijne moeder hoe goed hij is.

Woensdag heeft de juf het over meisjes en jongens en plassertjes etc.

Roept Jerom ineens door de klas, mijn plasser is 30cm zegt mama. Juf gelijk Jerom jij blijft na. Jerom zegt; dat dacht ik wel.. :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Waarom staat er bij de boer K.U.T. op de voordeur ?













Kom Uut Twente ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Mijn schoonmoeder komt bij de drogist en vraagt naar maandverband. zegt de man achter de balie; Mevr. we verkopen nu ook maandverband met suiker. Huh zegt me schoonmoeder waar is dat dan voor ?


"Voor zuurpruimen"
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Er staan 2 bodybuilders in een lift.

Plots zegt de ene; "Bah heb jij een scheet gelaten?"
Waarop de andere zegt; "Tuurlijk, wie anders!"


Waarom gooit een blondje de dobbelsteen altijd tegen het plafond ?


"wie het hoogst gooit mag beginnen"

;)
Gebruikers-avatar
Prutser
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 21:33

Re: Moppen

Bericht door Prutser »

In tennis you throw the ball into the crowd when you win.
In snooker you throw the chalk into the crowd when you win.

Anyway, I've been asked to leave my local darts team...
-- It is only when they go wrong that machines remind you how powerful they are. --
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Moppen

Bericht door remcowaleboer »

Het is 20 meter lang en het stinkt naar pis, wat is het?



















Een polonaise in het bejaardenhuis
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Moppen

Bericht door dartty »

Een dom blondje word op de E40 aangehouden omdat ze maar 40km per uur reed.
Vraagt de politieagent aan het dom blondje: "Weet u niet dat u hier minstens 70km per uur moet rijden?"
Waarop het dom blondje antwoordt: "O sorry, ik dacht dat met E40 bedoeld werd dat je 40 moet rijden."
Naast het dom blondje zit een oude man te beven. Vraagt de agent: "Waarom beeft u zo?"
Zegt de oude man:"We komen net van de E312!"
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Hoe heet de vrouw van een bosjes man ?


Een Takkewijf ;)
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Moppen

Bericht door Ronn »

De directeur van Bison Kit zit vast.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Moppen

Bericht door Lookout »

Een Belg,een Nederlander,en een Duitser willen een kamer huren in een hotel ergens in Nederland.
De Nederlander komt het hotel binnen en geeft aan bij de receptioniste dat hij graag een kamer wilt huren,waarop de receptioniste antwoord dat is goed meneer maar houdt u er wel rekening mee dat het hier spookt...Waarop de Nederlander antwoord ahhjo ik ben niet bang voor spoken.
Midden in de nacht wordt de Nederlanders gewekt door een spook die roept boeboe ik ben het spook met het rode oog waarop de Nederland zich rot schikt en overlijd aan de gevolgen van een hartstilstand....dood einde verhaal..
De volgende morgen komt de Duitser het hotel binnenwandelen loopt naar de receptioniste en geeft aan dat hij graag een kamer wilt huren,waarop de receptioniste antwoord dat is prima meneer maar houdt u er rekening mee dat het hier spookt,waarop de Duitser antwoord ahhjo ik ben niet bang voor spoken..Ook de Duitser wordt midden in de nacht wakker gemaakt door een hard geluid en ziet in een waas een spook tevoorschijn komen die roept boeboe ik ben het spook met het rode oog...De Duitser schrikt zich een hoedje haast zich van het bed af en springt uit het raam...boem dood.
De volgende morgen komt de Belg aanwandelen,loopt naar de receptioniste en geeft aan graag een kamer te willen huren waarop de receptioniste antwoord dat is prima meneer maar houdt u er rekening mee dat het hier spookt,waarop de Belg reageert ahhhjoo ik ben niet bang voor een spook...Je raad het al ook de Belg wordt midden in de nacht wakker van een harde knal,ziet de spook verschijnen en hoort de spook zeggen boeboe ik ben het spook met het rode oog............Waarop de Belg antwoord als je niet oppast sla ik je zo twee blauwe ogen :mrgreen:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Moppen

Bericht door Ronn »

Afbeelding
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Moppen

Bericht door Ronn »

Ikzelf dacht direct aan : 19, dubbele bull. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Hoe vermoord een blondje een regenworm?


– Ze begraaft hem levend! ;)

Een man stapt een taxi in met een hotdog.
– Taxichauffeur; Meneer, Dit is geen restaurant!
– Klant; Dat weet ik, daarom heb ik mijn eigen eten meegenomen!
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Moppen

Bericht door Buel »

Scherpschutter komt thuis. Vraagt z'n vrouw: "hoe was je dag?" Zegt de man "Ik heb je gemist vandaag.

Hoe noemen ze in Belgie een schoonmoeder? Trauma

Staat een zanger op te treden. Iedereen gooit bloemen......maar wel met de bloempot eromheen

Zoon vraagt aan zn vader: Pap, waarom trouwen vrouwen in het wit? Zegt zn vader: Jongen, dat is eenvoudig. Alle huishoudartikelen zijn wit.

Ben gedwongen te stoppen met biljarten... Had geen keus
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Moppen

Bericht door Fred Raket »

Mijn zusje was pas jarig. Ik dacht, wat koop ik nu ?
Ze kijkt vaak naar F1 en rijdt wel vaker te hard. Dus ik naar de Blokker en koop een digitale weegschaal. Netjes in laten pakken en gegeven met haar verjaardag. Ze pakt het uit en ik zei; zo ga er maar opstaan, en je gaat in 3 sec van nul naar 100 ;)
cbo62
Lid
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 16:11

Re: Moppen

Bericht door cbo62 »

VERY BRAVE MAN JOKES

1 -How do you turn a fox into an elephant?
Marry it!

2 -What is the difference between a battery and a woman?
A battery has a positive side.

3 - Why is the space between a woman's breasts and her hips called a waist?
Because you could easily fit another pair of tits in there..

4 - How do you make 5 pounds of fat look good?
Put a nipple on it.

5 - Why do women fake orgasms ?
Because they think men care.

6 - If your wife keeps coming out of the kitchen to nag at you, what have you done wrong?
Made her chain too long

7 - Why is a Laundromat a really bad place to pick up a woman?
Because a woman who can't even afford a washing machine will probably never be able to support you.

8 - Why do women have smaller feet than men?
It's one of those 'evolutionary things' that allows them to stand closer to the kitchen sink.

9 - Why do men pass gas more than women?
Because women can't shut up long enough to build up the required pressure.

10 - If your dog is barking at the back door and your wife is yelling at the front door, who do you let in first ?
The dog, of course. He'll shut up once you let him in.

11 - Scientists have discovered a food that diminishes a woman's sex drive by 90%...
It's called a Wedding Cake.

12 - Why do men die before their wives?
Because they want to.
:lol:
Motto: No Retreat, No Surrender - BS

At the end of every hard earned day people find some reason to believe :idea:
Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse :idea:
BUTTON_POST_REPLY