Voetbal seizoen 2014-2015

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Rat »

De zwijnen niet kampioen, nu wij nog erin blijven, en we hebben weer een prima seizoen gedraaid.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 600
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door ybabl »

Penguin schreefCOLONOp darts.nu voorspelde ik nog dat Feyenoord in Eindhoven en Amsterdam de betere ploeg zou zijn en werd ik nog uitgelachen door ybabl.
In Eindhoven was het een groot deel van de wedstrijd, in Amsterdam vrijwel de hele wedstrijd.
De cijfers van vandaag: schoten 5-19 en schoten op doel 1-6. Vrij onthutsend in een thuiswedstrijd van Ajax.
In Rotterdam werd Ajax weggespeeld, vandaag was dat minder maar heerste Feyenoord wel.
Je hebt gelijk gekregen. En ik had dus ongelijk.
Ajax wordt altijd geprezen om het combinatievoetbal, maar dit Feyenoord combineert veel makkelijker dan dit Ajax.
Uhh, wat? Ajax geprezen om het combinatievoetbal? Waar? Wanneer? Door wie? Nee hoor, de ogen gaan nu pas open. Het voetbal onder Frank de Boer is al jaren rot en gaat nooit goed worden. Alleen hadden we de afgelopen jaren geen concurrentie en waren we de minste slechten.
Het is ongelofelijk waar je 6 punten had moeten hebben je er nu maar 1 hebt.
Dat, plus de slechte start met thuisnederlagen tegen Willem II en Utrecht, zorgt ervoor dat je nu al niet meer meedoet voor de titel, terwijl je aangetoond hebt niet minder te zijn dan PSV en beter dan Ajax. Dat is heel zuur.
Zuur, maar als je 14 punten achterstaat op PSV en maarliefst 8 op dit zwalkende Ajax, dan gaat er wel een stuk meer niet goed, hoor.
Het is jammer dat we geen goede/scorende spits hebben, iets wat we de afgelopen 3 jaar juist wel gehad hebben.
Kazim is een goed aanspeelpunt, maar heeft wat mij betreft niet het niveau om ook volgend seizoen nog de spits van Feyenoord te zijn.
Die Kazim. Die is echt niet helemaal 100%. Elke week zeiken en zaniken tegen tegenstanders, het liefst nog de armpjes erbij gebruiken, en dan nu gaan janken dat er eens eentje wat terugroept.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Dartsjournalist »

Torressssssssssss, baaaaaaaaaaaaaaas!
Barça 1-1, gaat hem niet meer worden.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door bullieboy »

Wat denken jullie, krijgt de FIFA een nieuwe voorzitter of blijft meneer Blatter lekker zitten?
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Fred Raket »

Zie het niet gebeuren dat er een ander de functie van Blatter overneemt. Misschien als hij ziek word of..
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONZie het niet gebeuren dat er een ander de functie van Blatter overneemt. Misschien als hij ziek word of..
Precies dat is ook mijn gedachte.
Die man is onverbeterlijk en blijft zitten tot het eind.
Hij geeft zijn speeltje echt niet zomaar af.
Let's Play Darts!
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Jowinho »

Gaat nooit gebeuren. Zolang Blatter de Afrikaanse, Caraïbische en Oceanische landen in zijn zak heeft, dan blijft hij zitten.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door bullieboy »

Jowinho schreefCOLONGaat nooit gebeuren. Zolang Blatter de Afrikaanse, Caraïbische en Oceanische landen in zijn zak heeft, dan blijft hij zitten.
Ze hebben het er nu over op NPO 1 bij Jinek
Let's Play Darts!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door ratm »

Het is wel eindelijk een keer een serieuze tegenkandidaat. Het is alleen niet handig dat er meerdere tegenkandidaten zijn. Ik zie Blatter niet verliezen. Al is van Praag gister wel begonnen met het paaien van Oceanie door ze een plek op het wk te beloven
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door bullieboy »

ratm schreefCOLONHet is wel eindelijk een keer een serieuze tegenkandidaat. Het is alleen niet handig dat er meerdere tegenkandidaten zijn. Ik zie Blatter niet verliezen. Al is van Praag gister wel begonnen met het paaien van Oceanie door ze een plek op het wk te beloven
Ja klopt en in die hoek moet hij het ook wel zoeken dit omdat Blatter daar erg stevig in het zadel zit. Toch zie ik het niet gebeuren dat Blatter gaat wijken.
Let's Play Darts!
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Lookout »

bullieboy schreefCOLON
ratm schreefCOLONHet is wel eindelijk een keer een serieuze tegenkandidaat. Het is alleen niet handig dat er meerdere tegenkandidaten zijn. Ik zie Blatter niet verliezen. Al is van Praag gister wel begonnen met het paaien van Oceanie door ze een plek op het wk te beloven
Ja klopt en in die hoek moet hij het ook wel zoeken dit omdat Blatter daar erg stevig in het zadel zit. Toch zie ik het niet gebeuren dat Blatter gaat wijken.
Waarom zou Blatter moeten wijken dan?
Er zijn nog tien tallen mensen onder Blatter die er een grotere zooitje van maken dan Blatter.
Blatter is eindverantwoordelijk ja,maar als 46 van de 50 ja zeggen kun je moeilijk als Blatter zijnde nee zeggen.
Zo werkt het bedrijfsleven nu eenmaal.
180's '16 79x
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door ratm »

Lookout schreefCOLON Waarom zou Blatter moeten wijken dan?
Er zijn nog tien tallen mensen onder Blatter die er een grotere zooitje van maken dan Blatter.
Blatter is eindverantwoordelijk ja,maar als 46 van de 50 ja zeggen kun je moeilijk als Blatter zijnde nee zeggen.
Zo werkt het bedrijfsleven nu eenmaal.
Als jij 16 jaar de baas van een organisatie bent en corruptie niet hebt kunnen tegen gaan dan is het de tijd voor een ander om dat te proberen. Op sommige fronten heeft hij de FIFA echt wel vooruit gebracht maar deze taak is niet aan hem besteed. Hij zit er al 16 jaar he. Blatter heeft zijn kans gehad, tijd voor een ander.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Lookout »

ratm schreefCOLON
Lookout schreefCOLON Waarom zou Blatter moeten wijken dan?
Er zijn nog tien tallen mensen onder Blatter die er een grotere zooitje van maken dan Blatter.
Blatter is eindverantwoordelijk ja,maar als 46 van de 50 ja zeggen kun je moeilijk als Blatter zijnde nee zeggen.
Zo werkt het bedrijfsleven nu eenmaal.
Als jij 16 jaar de baas van een organisatie bent en corruptie niet hebt kunnen tegen gaan dan is het de tijd voor een ander om dat te proberen. Op sommige fronten heeft hij de FIFA echt wel vooruit gebracht maar deze taak is niet aan hem besteed. Hij zit er al 16 jaar he. Blatter heeft zijn kans gehad, tijd voor een ander.
Helemaal mee eens maar dit is niet alleen Blatter,het hele bestuur is een corrupt zooitje.
Als Blatter valt dan zullen ze allemaal moeten vertrekken,anders zal er vrees ik weinig veranderen.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Fred Raket »

Ik ben niet geheel op de hoogte hoe de raad van de FIFA er uit ziet, en of die verdwijnen als er een nieuwe voorzitter komt. Blatter heeft of deed er niks aan om de corruptie aan te pakken. Dan heb je gefaald en moet je plaats maken.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONIk ben niet geheel op de hoogte hoe de raad van de FIFA er uit ziet, en of die verdwijnen als er een nieuwe voorzitter komt. Blatter heeft of deed er niks aan om de corruptie aan te pakken. Dan heb je gefaald en moet je plaats maken.
Precies tijd voor een frisse wind bij de FIFA!
Let's Play Darts!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Dartsjournalist »

KAMPIOENÛHHH OLE OLEEEEE. Dat heeft veel te lang geduurd, en wat miljoentjes gekost :D.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Fred Raket »

Ajax verspilt dure punten..
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door TheHawk »

Woohoo, 1-0 Vitesse :D
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Dartsjournalist »

Oh PSV, wat je met me doet,
Trots ben ik in voor- en tegenspoeed,
Whohohoooo
Geen engelen en geen hand in hand,
Eindhoven de gekste van het laaaaand
Whohohoooo

:D :D :D

Wat een fantastische overwinning. 92 minuten geknokt als leeuwen met tien man. Mentaal en fysiek zo verschrikkelijk sterk. Brands, leg aub Guardado voor een jaar of tien vast. :mrgreen:
Twitter: @PVDarts180
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Jowinho »

Die scheidsrechters in Nederland zijn dus niet veel beter als die hier in België. Wat een belachelijke kaart voor Willems :roll:
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Dartsjournalist »

Afbeelding :)
Twitter: @PVDarts180
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Lookout »

Dartsjournalist schreefCOLONOh PSV, wat je met me doet,
Trots ben ik in voor- en tegenspoeed,
Whohohoooo
Geen engelen en geen hand in hand,
Eindhoven de gekste van het laaaaand
Whohohoooo

:D :D :D

Wat een fantastische overwinning. 92 minuten geknokt als leeuwen met tien man. Mentaal en fysiek zo verschrikkelijk sterk. Brands, leg aub Guardado voor een jaar of tien vast. :mrgreen:
Volgend jaar degradatie voetbal voor PSV olee olee..
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door cancellara27 »

Lookout schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONOh PSV, wat je met me doet,
Trots ben ik in voor- en tegenspoeed,
Whohohoooo
Geen engelen en geen hand in hand,
Eindhoven de gekste van het laaaaand
Whohohoooo

:D :D :D

Wat een fantastische overwinning. 92 minuten geknokt als leeuwen met tien man. Mentaal en fysiek zo verschrikkelijk sterk. Brands, leg aub Guardado voor een jaar of tien vast. :mrgreen:
Volgend jaar degradatie voetbal voor PSV olee olee..
nee joh, de gemeente zal wel weer zorgen dat ze vervanging kunnen kopen
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Fred Raket »

Dartsjournalist schreefCOLONOh PSV, wat je met me doet,
Trots ben ik in voor- en tegenspoeed,
Whohohoooo
Geen engelen en geen hand in hand,
Eindhoven de gekste van het laaaaand
Whohohoooo

:D :D :D

Wat een fantastische overwinning. 92 minuten geknokt als leeuwen met tien man. Mentaal en fysiek zo verschrikkelijk sterk. Brands, leg aub Guardado voor een jaar of tien vast. :mrgreen:
Zal je uitingen die bij jou voor orgasmes zorgen elders willen uitten ? In je onderschrift staan wel wat opties waar je het kwijt kunt.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2014-2015

Bericht door Dartsjournalist »

Heerlijk die jaloerse reacties. :D
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_TOPIC_LOCKED