Formule 1

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Max is helaas gestrand vlak voor het einde. zijn versnellingsbak is waarschijnlijk vastgelopen en reed op dat moment als 8e rond
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Formule 1

Bericht door Nadyse »

Echt weer balen he.
De discussie was weer aardig gesust tussen Red-Bull en Renault....maar deze gaat er zeker wéér komen.
Wederom 2 auto's uitgevallen. :cry:
Hoppa
Gebruikers-avatar
lente264
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2015, 09:14

Re: Formule 1

Bericht door lente264 »

Rat schreefCOLONZondag begint de F1.

Gaan we eindelijk een Nederlandse F1 kampioen krijgen? Denk het wel, dit jaar nog niet, maar je zou zeggen dat het onvermijdelijk is.

Max Verstappen is namelijk de MVG van de F1.

Bring it on!

:D
hahaha. De MVG van formule 1? Hij kan wel rijden. Absoluut, maar moet nog een hoop leren voordat hij kampioen word...misschien dat hij over n paar jaar met de top mee kan doen (ook qua auto)
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Formule 1

Bericht door Jowinho »

En bij de F1 is het materiaal nog net iets belangrijker dan bij het darts :D
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Jowinho schreefCOLONEn bij de F1 is het materiaal nog net iets belangrijker dan bij het darts :D
Dat zie je wel bij Button en Alonso
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Formule 1

Bericht door cookie »

Nadyse schreefCOLONEcht weer balen he.
De discussie was weer aardig gesust tussen Red-Bull en Renault....maar deze gaat er zeker wéér komen.
Wederom 2 auto's uitgevallen. :cry:
Voor Max zijn dit prima lessen.. Hij zal er wel beter van worden.
En idd, het materiaal is akelig om van te worden. Ik ben heel erg benieuwd wanneer Max het aanbod krijgt bij de grotere teams.

Voor nu geniet ik weer meer dan ooit van de F1z heerlijk om dat joch te zien in te halen.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Formule 1

Bericht door Nadyse »

Tuurlijk zal hij er van leren, tis alleen te hopen dat "de grote teams" inderdaad toehappen.
Die mazzel moet je gewoon hebben, komen die teams niet, dan is hij gedoemd tot de B-teams. En we weten allemaal dat je dan uiteindelijk exit F-1 bent.
Max kan het, maar Jos kon het ook, alleen heeft die nooit de echte kans in een topteam gekregen. Die paar keer bij Benetton was op invalbasis. En toen zei Schumacher al dat Jos beter is dan dat hij op dat moment was.
Daarom moet dit niet geintje niet te lang duren.
Hoppa
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Formule 1

Bericht door Rat »

lente264 schreefCOLON
Rat schreefCOLONZondag begint de F1.

Gaan we eindelijk een Nederlandse F1 kampioen krijgen? Denk het wel, dit jaar nog niet, maar je zou zeggen dat het onvermijdelijk is.

Max Verstappen is namelijk de MVG van de F1.

Bring it on!

:D
hahaha. De MVG van formule 1? Hij kan wel rijden. Absoluut, maar moet nog een hoop leren voordat hij kampioen word...misschien dat hij over n paar jaar met de top mee kan doen (ook qua auto)
Krat bier op zetten dat hij de 1ste NL F1 wereldkampioen gaat worden?

Die rijdt binnen een jaar of twee bij ferrari of een ander groot team.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Formule 1

Bericht door Nadyse »

Als het zo doorgaat is Mercedes straks 2 man kwijt :lol:
Eerst Rosberg omdat hij slaande ruzie krijgt met Hamilton en dan Hamilton zelf omdat zijn salaris eis voetbalnormen begint aan te nemen.
Ik zeg ruimte voor Max
Hoppa
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Max rijdt met zicht op Bottas of Massa alle GP's. Hij rijdt dus sneller als de 2 Red Bull's (Infiniti). het zou mooi zijn als Torro Rosso zo kan blijven rijden.
Het belangrijkste is sneller te zijn als Sainz jr.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Max Verstappen zal op zondag 28 juni een Formule 1-demonstratie verzorgen op het circuit van Zandvoort. Dit is dinsdag bekendgemaakt. Die dag vindt het evenement Italia a Zandvoort plaats, dat nu de ondertitel 'drive by Max Verstappen' heeft gekregen.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Formule 1

Bericht door Nadyse »

Thanks,
Daar gaan we dan maar even naartoe :lol:
Hoppa
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Formule 1

Bericht door Rat »

Die Sainz is ook geen pannenkoek hoor. Leuk team hebben ze dit jaar.

Zou ook wel eens een keer naar zo een race willen. Spa of zo. Lijkt me zo vet. Helaas is het geluid wel achteruit gegaan.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Formule 1

Bericht door cookie »

Rat schreefCOLONDie Sainz is ook geen pannenkoek hoor. Leuk team hebben ze dit jaar.

Zou ook wel eens een keer naar zo een race willen. Spa of zo. Lijkt me zo vet. Helaas is het geluid wel achteruit gegaan.
Is zo'n race lekker te volgen eigenlijk?

Ik ga ook wel even kijken bij Max :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONDie Sainz is ook geen pannenkoek hoor. Leuk team hebben ze dit jaar.

Zou ook wel eens een keer naar zo een race willen. Spa of zo. Lijkt me zo vet. Helaas is het geluid wel achteruit gegaan.
Geluid is dit jaar beter als vorigjaar, niks mis mee. Hungaroring staat op mijn verlanglijstje Red Bull ring is niet meer te betalen
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Max Verstappen heeft gezegd dat hij in China genoeg vertrouwen heeft gekregen in de STR10 om meer risico te nemen tijdens een Grand Prix. De Nederlandse Toro Rosso-coureur liet dat in Shanghai duidelijk zien door de Zweed Marcus Ericsson en Sergio Perez op fraaie wijze in te halen op het Shanghai International Circuit.

"Ik heb van de race genoten", sprak de 17-jarige Limburger tijdens de persconferentie in Bahrein. "Het was geen goede kwalificatie, maar ik had vertrouwen in de auto. Sowieso op hoge snelheid en ook de race pace blijft sterk. Daarnaast heb ik goed kunnen inhalen en krijg ik elke race meer vertrouwen. De eerste paar wedstrijden nam ik niet te veel risico, maar in China dacht ik: 'nu is het tijd om eens te gaan inhalen en risico's te nemen'."

Twee ronden voor het vallen van de vlag viel de Nederlander wel uit met een kapotte power unit. Over de problemen zegt hij: "Het is vrij kort dag na de race in China. We gaan hier gewoon ons best doen en proberen punten te pakken. De auto is daar toe in staat en ik voel me ook elke wedstrijd een stuk lekkerder in de auto. Ik kijk ernaar uit". Na de Grand Prix in Bahrein maken de Formule 1-teams de oversteek naar de Europese circuits en worden er een aantal banen aangedaan, waar Verstappen ook met de Formule 3 heeft geracet. Op de vraag of hij denkt daar nog sneller te kunnen gaan, antwoordt de Nederlander. "Ja, dat denk ik wel. Je doet op elke baan je best en we hopen op die voet verder te gaan", besluit de Toro Rosso-coureur.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Formule 1

Bericht door Rat »

Fred Raket schreefCOLON
Rat schreefCOLONDie Sainz is ook geen pannenkoek hoor. Leuk team hebben ze dit jaar.

Zou ook wel eens een keer naar zo een race willen. Spa of zo. Lijkt me zo vet. Helaas is het geluid wel achteruit gegaan.
Geluid is dit jaar beter als vorigjaar, niks mis mee. Hungaroring staat op mijn verlanglijstje Red Bull ring is niet meer te betalen

Het geluid van de motoren bedoel ik he. Dat was vroeger veel mooier, ;-).
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Formule 1

Bericht door Jowinho »

Ooit eens een weekend naar Spa geweest met het tentje. Zat op een camping 10 minuutjes van het circuit af. Leuke ervaring. Kan ik iedereen aanraden. Al was het wel nog met het originele motorgeluid.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Max Verstappen heeft vrijdag tijdens de eerste vrije training voor de Grand Prix van Bahrein de zesde tijd genoteerd.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Formule 1

Bericht door cookie »

Jowinho schreefCOLONOoit eens een weekend naar Spa geweest met het tentje. Zat op een camping 10 minuutjes van het circuit af. Leuke ervaring. Kan ik iedereen aanraden. Al was het wel nog met het originele motorgeluid.
Zal het onthouden!

Max had weer problemen.. Als hij komende 2 races niet fatsoenlijk uitrijdt of kwalificeert zal hij ook z'n helm opeten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Jammer, maar beide Torro Rosso rijders lagen vroegtijdig uit de race
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Bottas en Raikkonen rijden een fantastische race en de Renault motor van Daniel Ricciardo geeft ook de geest in de laatste meters.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Formule 1

Bericht door cancellara27 »

Ik denk dat alle andere teams ook wel zien dat Verstappen genoeg talent heeft. Ik verwacht dan ook dat hij zich omhoog kan werken in het wereldje en over een jaar of twee toch al bij een goede middenmoter zit. Of hij komt heel snel over naar red bull, al zie ik dat niet gelijk gebeuren
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Formule 1

Bericht door cookie »

cancellara27 schreefCOLONIk denk dat alle andere teams ook wel zien dat Verstappen genoeg talent heeft. Ik verwacht dan ook dat hij zich omhoog kan werken in het wereldje en over een jaar of twee toch al bij een goede middenmoter zit. Of hij komt heel snel over naar red bull, al zie ik dat niet gelijk gebeuren
We moeten ook niet doen alsog de rest geen talent heeft.
Torro Rosso heeft hier ook de p in[*]
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Formule 1

Bericht door Fred Raket »

Nyck de Vries hoopt over twee jaar in aanmerking te komen voor een racestoeltje bij het McLaren Formule 1-team. Dat heeft de 20-jarige coureur uit Sneek woensdag in een interview met GPUpdate.net laten weten.
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/32 ... te-rijden/
BUTTON_POST_REPLY