Voorstel spel tijdens zomermaanden (en wellicht langer)

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Voorstel spel tijdens zomermaanden (en wellicht langer)

Bericht door Buel »

De komende periode, na de WMP, is er relatief weinig darts te zien/volgen
Na deze periode kom ik uiteraard terug met voorspellingen, maar dat terzijde.

Tijdens deze periode is het denk ik goed om het forum levendig te houden en wil daar dan ook mn steentje aan bij dragen.
Ik heb 2 ideeen die ik graag aan jullie wil voorleggen om daarna in augustus ermee te beginnen voor korte of lange tijd

1) Spel: Hoe goed ken je je medespelers. 10 vragen waarop meerdere antwoorden mogelijk zijn. Aantal punten is afhankelijk van het aantal spelers dat hetzelfde antwoord geeft. Nadeel is echter: Antwoorden in principe per PM, zodat je niet wordt beinvloed door de anderen
2) Tournaments: "Wie/Wat is......" Keuze spel verdeeld over eventueel verscheidene ronden. Op het Forum Fok staan regelmatig zulke games. Begint vaak met nominaties (eventueel inclusief poule ronde) en dan vanuit daar worden er 2 items/personen tegenover elkaar gezet. Meeste stemmen gelden.
Bij de vragen kun en mag je aan alles denken. Favoriete Nederlandse Darter/dartster, Favoriete niet-Nederlandse Darter/dartster, maar ook (andere) Algemene onderwerpen

Ben benieuwd naar reacties. Hulp en inspiratie voor vragen bij items zijn uiteraard, via PM, van harte welkom
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Voorstel spel tijdens zomermaanden (en wellicht langer)

Bericht door Der Kaiser »

Alle spelen zijn leuk dus ik doe graag mee.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1082
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Voorstel spel tijdens zomermaanden (en wellicht langer)

Bericht door Choco115 »

Ik doe ook graag mee aan beide spellen, leuk dat je dit organiseert Buel!!
BUTTON_POST_REPLY