Darts-Talk Voetbal Chat

Topics die NIET met darts te maken hebben
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

De voorbereidingen zijn al begonnen! Het is geen leuk bericht om het seizoenstopic mee te openen maar wat een naar bericht over Nouri. Iemand van die leeftijd die zijn hele carrière nog voor zich heeft. Hopelijk komt hij er nog wel enigszins normaal uit.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Dartmat »

Heel erg trieste zaak. Maar ik kan je nu al vertellen dat hij er niet eens in de buurt van normaal uitkomt. Als je ernstige hersenschade hebt en het grootste deel van je hersenen niet meer functioneert ben je klaar, kasplantje. 20 jaar, veel te jong verdorie.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Dit hele drama doet alle absurde transfers te niet.
20 jaar en ruikend aan de start van zijn echt doorbraak en ipv vechten voor een basisplaats werd het vechten voor het leven.
En dan nog maar afwachten wat dat voor leven wordt en of we het zelfs nog zo kunnen noemen.
Het vergelijk met een prins Friso werd als het en der gemaakt met wel stabiel maar in kunstmatige slaap gehouden.
En wat te denken van een Schumacher en hoe lang die al niet meer echt leeft.
Hoop oprecht dat de 1e diagnose te voorbarig was en mss dat hij nooit meer op topniveau kan ballen maar nog wel kan herstellen tot een eerbaar leven.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Swedish Chef »

Pieter??? Pieter!!! Pieter, waar ben je? Gaat het goed met je?





:lol:
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Denk je alles te hebben gehad met de toch wel afgang van Ajax tegen Nice omdat ze het weer niet afmaken.
Wordt je op de donderdag nog maar eens op de feiten gedrukt dat het nog erger kan voor de Nederlandse plekken Europees.
Ajax geen CL en Basasikir wel een extra poging ten koste van Brugge was al drama.
Nu ook nog eens een club minder, dus wel een deler maar geen speler.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

Gelukkig kunnen de Nederlandse vrouwen wél voetballen! Wat een topprestatie!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door De Beste »

Op hun niveau ja......voor de rest zou ik niet willen stellen dat ze werkelijk goed kunnen voetballen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Dartsjournalist »

De Beste schreefCOLON 05 Aug 2017, 10:45 Op hun niveau ja......voor de rest zou ik niet willen stellen dat ze werkelijk goed kunnen voetballen.
Vooral de keepers zijn drama :lol:. De mannelijke voetballers kunnen wel voorbeeld nemen aan passie en beleving van de vrouwen en dan kom ik bij het onderwerp PSV terecht... Ik vond het interview van Locadia eigenlijk wel goed, want die legde daarmee gelijk het probleem bloot. Eerste keer in 44 jaar geen Europees hoofdtoernooi, dat geeft eigenlijk al aan wat voor blamage het is. In ieder geval niet de last van de Europese wedstrijden op donderdag nu :).
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

Die keepers zijn inderdaad wel heel erg slecht. Maar ik heb steeds het gevoel dat het veld en de goals te groot zijn voor het vrouwenvoetbal.

Denk als het veld iets kleiner is, goal klein stukje minder breed. Dat het leuker wordt om naar te kijken.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

Zo, de JC schaal is ook weer binnen! 💪

Vandaag de vrouwen, zou een mooi einde zijn van een goed toernooi!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door De Beste »

Vrijdag begint de eredivisie weer, eindelijk! Ben dit seizoen benieuwd naar FC Utrecht en Vitesse, die hebben voor subtop begrippen een meer dan prima selectie. Verder ben ik zeer benieuwd naar wat PSV. nog gaat doen in het restant van de transferperiode, ze hebben echt nog een forse kwaliteitsinjectie nodig want op dit moment zie ik ze niet als titelkandidaat. Ze beginnen het seizoen tegen AZ dus ze kunnen direct aan de bak.

Ajax en Feyenoord gaan samen om de titel strijden. Feyenoord lijkt me iets zwakker dan vorig seizoen en Ajax heeft overall de meeste kwaliteit.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Snakebitemaster »

De Beste schreefCOLON 09 Aug 2017, 18:47 Vrijdag begint de eredivisie weer, eindelijk! Ben dit seizoen benieuwd naar FC Utrecht en Vitesse, die hebben voor subtop begrippen een meer dan prima selectie. Verder ben ik zeer benieuwd naar wat PSV. nog gaat doen in het restant van de transferperiode, ze hebben echt nog een forse kwaliteitsinjectie nodig want op dit moment zie ik ze niet als titelkandidaat. Ze beginnen het seizoen tegen AZ dus ze kunnen direct aan de bak.

Ajax en Feyenoord gaan samen om de titel strijden. Feyenoord lijkt me iets zwakker dan vorig seizoen en Ajax heeft overall de meeste kwaliteit.
Zeker mooi dat we weer gaan beginnen, hoop dat Ajax kampioen wordt. Voor de mensen die het nog niet wisten en die kans is groot, ben voor Ajax.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Swedish Chef »

Snakebitemaster schreefCOLON 09 Aug 2017, 22:50
De Beste schreefCOLON 09 Aug 2017, 18:47 Vrijdag begint de eredivisie weer, eindelijk! Ben dit seizoen benieuwd naar FC Utrecht en Vitesse, die hebben voor subtop begrippen een meer dan prima selectie. Verder ben ik zeer benieuwd naar wat PSV. nog gaat doen in het restant van de transferperiode, ze hebben echt nog een forse kwaliteitsinjectie nodig want op dit moment zie ik ze niet als titelkandidaat. Ze beginnen het seizoen tegen AZ dus ze kunnen direct aan de bak.

Ajax en Feyenoord gaan samen om de titel strijden. Feyenoord lijkt me iets zwakker dan vorig seizoen en Ajax heeft overall de meeste kwaliteit.
Zeker mooi dat we weer gaan beginnen, hoop dat Ajax kampioen wordt. Voor de mensen die het nog niet wisten en die kans is groot, ben voor Ajax.
Sanchez niet mee met Ajax vanavond, na een bod van €40 mio van Tottenham :(
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Snakebitemaster »

Swedish Chef schreefCOLON 12 Aug 2017, 18:29
Snakebitemaster schreefCOLON 09 Aug 2017, 22:50
De Beste schreefCOLON 09 Aug 2017, 18:47 Vrijdag begint de eredivisie weer, eindelijk! Ben dit seizoen benieuwd naar FC Utrecht en Vitesse, die hebben voor subtop begrippen een meer dan prima selectie. Verder ben ik zeer benieuwd naar wat PSV. nog gaat doen in het restant van de transferperiode, ze hebben echt nog een forse kwaliteitsinjectie nodig want op dit moment zie ik ze niet als titelkandidaat. Ze beginnen het seizoen tegen AZ dus ze kunnen direct aan de bak.

Ajax en Feyenoord gaan samen om de titel strijden. Feyenoord lijkt me iets zwakker dan vorig seizoen en Ajax heeft overall de meeste kwaliteit.
Zeker mooi dat we weer gaan beginnen, hoop dat Ajax kampioen wordt. Voor de mensen die het nog niet wisten en die kans is groot, ben voor Ajax.
Sanchez niet mee met Ajax vanavond, na een bod van €40 mio van Tottenham :(
Gewoon minimaal 70 mil vragen, die Engelsen hebben toch genoeg.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

40 of 70 miljoen, maakt allemaal niets uit. Ajax doet toch niets met dat geld. Wel weer fijn om te zien dat ze weer verloren hebben, Heracles uit, altijd lastig :lol:
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Snakebitemaster »

The Runner schreefCOLON 12 Aug 2017, 22:45 40 of 70 miljoen, maakt allemaal niets uit. Ajax doet toch niets met dat geld. Wel weer fijn om te zien dat ze weer verloren hebben, Heracles uit, altijd lastig :lol:
Feyenoorder?
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

Snakebitemaster schreefCOLON 13 Aug 2017, 07:44
The Runner schreefCOLON 12 Aug 2017, 22:45 40 of 70 miljoen, maakt allemaal niets uit. Ajax doet toch niets met dat geld. Wel weer fijn om te zien dat ze weer verloren hebben, Heracles uit, altijd lastig :lol:
Feyenoorder?
Jazeker! Maar wij moeten het vanmiddag ook nog maar waarmaken...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door DanMan »

The Runner schreefCOLON 12 Aug 2017, 22:45 40 of 70 miljoen, maakt allemaal niets uit. Ajax doet toch niets met dat geld. Wel weer fijn om te zien dat ze weer verloren hebben, Heracles uit, altijd lastig :lol:
Als Sanchez zelf weg wilt is er geen houden meer aan.
Schijnt dat hij zelf heeft aangegeven weg te willen.

Gisteren was slecht...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

Gewoon 70 miljoen vragen. Zou mooi zijn als spelers van ajax, psv en de zwijnen steeds voor 50+ miljoen weg gaan. En spelers van utrecht ook 25 en NAC 10... Lekker onze zakken vullen. Door gaan met investeren in jeugd en goedkope jonge buitenlanders, en weer verkopen voor belachelijke bedragen. Stadions upgraden en accepteren dat je europees ff niet mee doet.

En als dan echt fair play komt, dan staat het Nederlandse voetbal ipv 5-0 achter, ineens 3-0 voor. Want dan gaan al die sjeik clubs in het rood en failliet, en blijven alleen de eerlijke, normale clubs over. En dan is Duitsland de grote winnaar denk ik. Misschien Italie. Maar wij dus ook.

Grote clubs, ook barca, real, city, united, psg, etc kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan Bayern en Juventus. Dat is hoe je een moderne topclub dient te runnen en hoe het zo eerlijk mogelijk zou moeten gaan. En.... gelukkig!!! Die doen elk jaar mee om de prijzen. Dus er is zeker nog hoop.

Want dat dit een keer mis gaat, dat staat vast. Bv als olie niet meer nodig is als brandstof. En dat kan nu wel eens heel snel gaan. Ik denk dat als ze in China en India bv alleen al plastic tasjes verbieden, dan maakt dat al groot verschil. Maar goed.... ik dwaal af lijkt het haha.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Of ze het uiteindelijk gaan redden over 2 wedstrijden valt nog te bezien.
Maar wat een stunt van Utrecht tegen de kapitaalkrachtige Zenit.
Mij benieuwen of ze daar in Eindhoven niet het schaamrood op de kaken hebben gekregen.

Ach, misschien was het wel weer een bewustje, alles op de titel, zal niet de 1e keer zijn.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLON 15 Aug 2017, 19:37 Gewoon 70 miljoen vragen. Zou mooi zijn als spelers van ajax, psv en de zwijnen steeds voor 50+ miljoen weg gaan. En spelers van utrecht ook 25 en NAC 10... Lekker onze zakken vullen. Door gaan met investeren in jeugd en goedkope jonge buitenlanders, en weer verkopen voor belachelijke bedragen. Stadions upgraden en accepteren dat je europees ff niet mee doet.

En als dan echt fair play komt, dan staat het Nederlandse voetbal ipv 5-0 achter, ineens 3-0 voor. Want dan gaan al die sjeik clubs in het rood en failliet, en blijven alleen de eerlijke, normale clubs over. En dan is Duitsland de grote winnaar denk ik. Misschien Italie. Maar wij dus ook.

Grote clubs, ook barca, real, city, united, psg, etc kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan Bayern en Juventus. Dat is hoe je een moderne topclub dient te runnen en hoe het zo eerlijk mogelijk zou moeten gaan. En.... gelukkig!!! Die doen elk jaar mee om de prijzen. Dus er is zeker nog hoop.

Want dat dit een keer mis gaat, dat staat vast. Bv als olie niet meer nodig is als brandstof. En dat kan nu wel eens heel snel gaan. Ik denk dat als ze in China en India bv alleen al plastic tasjes verbieden, dan maakt dat al groot verschil. Maar goed.... ik dwaal af lijkt het haha.
Ben het met alles wat je zegt eens, alleen ik geloof niet dat er ooit echt fair play komt. Als de UEFA/FIFA dat al zou willen dan starten de grote clubs die er de dupe van worden gewoon een eigen competitie. Telkens als de UEFA dreigt de boel eerlijker te maken dreigen de grote clubs met een eigen bond en wordt vervolgens het geld nog oneerlijker verdeeld.
De enige manier waarop de UEFA het eerlijker kan maken is door heel langzaam stapje voor stapje de regels aan te scherpen zonder de rijke clubs voor het hoofd te stoten. Maar op die manier gaat het nog tig-jaar duren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

Utrecht super gedaan inderdaad. Zat zelfs nog meer in. Nu maar hopen dat ze nog eenmaal kunnen stunten.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

Helaas Ajax verloren! We kunnen niet alleen de schuld neerleggen bij het financiële fairplay. Wanneer Ajax het ook niet red om dit seizoen Europees te spelen, maakt Nederland het zichzelf onnodig moeilijk!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Ajax in navolging van PSV alles op de Mickey Mouse competitie.
BUTTON_POST_REPLY