Darts-Talk Voetbal Chat

Topics die NIET met darts te maken hebben
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

De Beste schreefCOLON 23 Okt 2017, 13:23 Feyenoord wordt geen kampioen, in geen 17 jaar. Vorig jaar viel alles goed en hebben Ajax en PSV het laten afweten. Dit jaar gaat het weer tussen Ajax en PSV. Feyenoord is te kwaliteitsarm om structureel om de titel mee te doen.
Ben ik niet met je eens. Feyenoord was vorig jaar simpelweg beter. Ajax had een slechte start maar kwam later gewoon weer op gelijke hoogte om vervolgens weer af te haken. Zowel qua spel als prestaties niet stabiel genoeg. Ook in de onderlinge wedstrijden (tegen psv en ajax) was Feyenoord beter. Qua kwaliteit denk ik niet nee.
Dit jaar is Feyenoord kwalitatief echt niet minder dan psv of ajax, dat stelt ook niet zoveel voor namelijk
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

Gisteren niet echt een lekkere pot gezien moet ik zeggen....
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door De Beste »

Rat schreefCOLON 19 Nov 2017, 15:04 Gisteren niet echt een lekkere pot gezien moet ik zeggen....
Ik heb NAC - Ajax gekeken, heb me prima vermaakt. Naar welke stumpers heb jij zitten kijken dat het niet echt lekker was? ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

Ik had het geluk dat ik voor de wedstrijd al bijna niet meer kon kijken :lol: .
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Snakebitemaster »

Rat schreefCOLON 19 Nov 2017, 16:49 Ik had het geluk dat ik voor de wedstrijd al bijna niet meer kon kijken :lol: .
Tja das ook wel 't enige wat ze daar kunnen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Snakebitemaster »

De Beste schreefCOLON 19 Nov 2017, 15:50
Rat schreefCOLON 19 Nov 2017, 15:04 Gisteren niet echt een lekkere pot gezien moet ik zeggen....
Ik heb NAC - Ajax gekeken, heb me prima vermaakt. Naar welke stumpers heb jij zitten kijken dat het niet echt lekker was? ;)
:lol:
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

...

Edit

Ik had vannacht een huilverhaal hier weg gezet. Toen dacht ik ineens aan die matchfixing guy hahaha. Maar weg gehaald. Maar nu lees ik alle commentaren, van NACCERS, van supporters, maar ook van de spelers en de coach van twente, en dan ook nog eens alle commentaren op de voetbalsites van andere club supporters...

Het was wel erg verdacht hoor.... oei....

Maar goed, nul punten voor ons, en daar gaat het om, :) .
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Fred Raket »

Iemand zin in een broodje kroket ?

[emoji23]
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Aangezien de Nederlandse competitie toch wel enige tijd al gelopen is is er weinig hier te melden.
Enkel dat ik hoop dat Ajax het bespaart blijft aankomend weekend de deur in het gezicht krijgt in het huis van de vijand.

Maar met een CL-avond zoals gisteren is er toch wel weer volop nieuw elan te melden.
Het minder geachte Liverpool 2x, mede dankzij de scheidsen in beide wedstrijden, te sterk voor het onaantastbaar geachte City.
En de verdiende stunt van Roma, na de ellende van vorige week, nu met inzet, lef en passie Barca op de knieën gekregen.
Vanavond verwacht ik geen stunt, dus zullen Bayern en Real doorgaan, maar ja, de bal is nog steeds rond en er moeten nog 90min gespeeld worden.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »


rproele schreefCOLONAangezien de Nederlandse competitie toch wel enige tijd al gelopen is is er weinig hier te melden.
Enkel dat ik hoop dat Ajax het bespaart blijft aankomend weekend de deur in het gezicht krijgt in het huis van de vijand.
[emoji16][emoji16][emoji16]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLON 11 Apr 2018, 11:15 Aangezien de Nederlandse competitie toch wel enige tijd al gelopen is is er weinig hier te melden.
Enkel dat ik hoop dat Ajax het bespaart blijft aankomend weekend de deur in het gezicht krijgt in het huis van de vijand.

Maar met een CL-avond zoals gisteren is er toch wel weer volop nieuw elan te melden.
Het minder geachte Liverpool 2x, mede dankzij de scheidsen in beide wedstrijden, te sterk voor het onaantastbaar geachte City.
En de verdiende stunt van Roma, na de ellende van vorige week, nu met inzet, lef en passie Barca op de knieën gekregen.
Vanavond verwacht ik geen stunt, dus zullen Bayern en Real doorgaan, maar ja, de bal is nog steeds rond en er moeten nog 90min gespeeld worden.
Toch bijna wel een stunt, jammer van die discutabele penalty. Had liever Juve gehad. Buffon had zeker geen rood moeten krijgen.
Had mooi geweest als Real en barca er uit waren gegaan. Dan hadden we wellicht een verrassende winnaar gehad. Nu wordt het weer een van de drie (Barca, Real of Bayern).
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door The Runner »

Ik hoop op Liverpool, anders mag Bayern ook wel winnen. Als het Real maar niet wordt, maar vrees er wel voor
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON 17 Apr 2018, 18:39
rproele schreefCOLON 11 Apr 2018, 11:15 Aangezien de Nederlandse competitie toch wel enige tijd al gelopen is is er weinig hier te melden.
Enkel dat ik hoop dat Ajax het bespaart blijft aankomend weekend de deur in het gezicht krijgt in het huis van de vijand.

Maar met een CL-avond zoals gisteren is er toch wel weer volop nieuw elan te melden.
Het minder geachte Liverpool 2x, mede dankzij de scheidsen in beide wedstrijden, te sterk voor het onaantastbaar geachte City.
En de verdiende stunt van Roma, na de ellende van vorige week, nu met inzet, lef en passie Barca op de knieën gekregen.
Vanavond verwacht ik geen stunt, dus zullen Bayern en Real doorgaan, maar ja, de bal is nog steeds rond en er moeten nog 90min gespeeld worden.
Toch bijna wel een stunt, jammer van die discutabele penalty. Had liever Juve gehad. Buffon had zeker geen rood moeten krijgen.
Had mooi geweest als Real en barca er uit waren gegaan. Dan hadden we wellicht een verrassende winnaar gehad. Nu wordt het weer een van de drie (Barca, Real of Bayern).
A - De penalty was niet discutabel maar volkomen terecht. Geen zware overtreding, maar zeker een overtreding.
B - Buffon dient gewoon van de scheidsrechter af te blijven. Zeker iemand met zo veel ervaring als hij zou beter moeten weten. Hij had zijn energie beter kunnen stoppen in het tegenhouden van die pingel. Dat hij na dit seizoen stopt mag uiteraard niet meewegen in een besluit van een scheidsrechter bij zulke belangen. Terechte kaart.
C - Het zou mij ten zeerste verbazen als het dit jaar Barca wordt :mrgreen: (maar ik snap wat je bedoelt)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON 18 Apr 2018, 00:26
ratm schreefCOLON 17 Apr 2018, 18:39
rproele schreefCOLON 11 Apr 2018, 11:15 Aangezien de Nederlandse competitie toch wel enige tijd al gelopen is is er weinig hier te melden.
Enkel dat ik hoop dat Ajax het bespaart blijft aankomend weekend de deur in het gezicht krijgt in het huis van de vijand.

Maar met een CL-avond zoals gisteren is er toch wel weer volop nieuw elan te melden.
Het minder geachte Liverpool 2x, mede dankzij de scheidsen in beide wedstrijden, te sterk voor het onaantastbaar geachte City.
En de verdiende stunt van Roma, na de ellende van vorige week, nu met inzet, lef en passie Barca op de knieën gekregen.
Vanavond verwacht ik geen stunt, dus zullen Bayern en Real doorgaan, maar ja, de bal is nog steeds rond en er moeten nog 90min gespeeld worden.
Toch bijna wel een stunt, jammer van die discutabele penalty. Had liever Juve gehad. Buffon had zeker geen rood moeten krijgen.
Had mooi geweest als Real en barca er uit waren gegaan. Dan hadden we wellicht een verrassende winnaar gehad. Nu wordt het weer een van de drie (Barca, Real of Bayern).
A - De penalty was niet discutabel maar volkomen terecht. Geen zware overtreding, maar zeker een overtreding.
B - Buffon dient gewoon van de scheidsrechter af te blijven. Zeker iemand met zo veel ervaring als hij zou beter moeten weten. Hij had zijn energie beter kunnen stoppen in het tegenhouden van die pingel. Dat hij na dit seizoen stopt mag uiteraard niet meewegen in een besluit van een scheidsrechter bij zulke belangen. Terechte kaart.
C - Het zou mij ten zeerste verbazen als het dit jaar Barca wordt :mrgreen: (maar ik snap wat je bedoelt)
Hier kan ik alleen maar volkomen mee eens zijn.
Zeker een ervaren ploeg als Juve en dan op zo een moment een "domme" overtreding in de 16 maken.
Buffon is gefrustreerd, weer geen Cup, maar geeft je geen recht aan de scheids te zitten, net als die nepsupporters zondag aan spelers.
Je geeft de scheids een mogelijkheid, of het nou Real, Barca, of FC Liende is, dan moet je niet achteraf zeuren.
En als er niet gefloten was, had heel de wereld weer gezegd dat alles tegen Real was, omdat ze een penalty verdienden.

Als je echt naar alle wedstrijden zou kijken met voors en tegens kan je enkel zeggen dat AS Roma het verdiend, zelfs al ben ik voor Real.
Real na een wereldpartij in Turijn in eigen huis met knikkende knieën over de sloot.
Bayern ook door het uit-resultaat door en thuis slechts gelijk.
Liverpool over 2 wedstrijden, 2x geluk met onterecht afgekeurd doelpunt City en geen penalty tegen gekregen, die zijn pas echt "geholpen".
AS Roma, na een dramatische 1e wedstrijd waar alles tegen zat, de "scheids" en 2 eigen doelpunten toch de schouders er onder en verdiend door tegen het grote Barca, dan verdiend je de Cup.
Maar in de komende wedstrijden kan alles weer anders liggen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 18 Apr 2018, 00:26 A - De penalty was niet discutabel maar volkomen terecht. Geen zware overtreding, maar zeker een overtreding.
Mwoa, je kan hem geven. Je kan hem ook niet geven. Daarom discutabel. Vraag me af of Real hem ook tegen had gehad op dat moment bijvoorbeeld. Maar goed, meningen verschillen ;)
Dartmat schreefCOLON 18 Apr 2018, 00:26 B - Buffon dient gewoon van de scheidsrechter af te blijven. Zeker iemand met zo veel ervaring als hij zou beter moeten weten. Hij had zijn energie beter kunnen stoppen in het tegenhouden van die pingel. Dat hij na dit seizoen stopt mag uiteraard niet meewegen in een besluit van een scheidsrechter bij zulke belangen. Terechte kaart.
Een scheids met persoonlijkheid had geen rood gegeven. Een scheids die bang is in zijn autoriteit te worden aangetast wel.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Rat »

Hoop dat we na vanavond dan eindelijk veilig zijn. Zou echt een opluchting zijn, bovendien een prestatie van formaat.

Alles psvers gefeliciteerd, niet heel fraai, wel heel terecht. Chapeau!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door ratm »

Beetje bijgekomen Fred? Twente is een mooie club maar het is wel terecht dat ze gedegradeerd zijn. Zowel qua voetbal als qua beleid. 2 trainers in 1 jaar ontslaan is een zoveelste teken van wanbeleid. Hoop wel dat ze snel terugkeren.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door rproele »

ratm schreefCOLON 02 Mei 2018, 10:47 Beetje bijgekomen Fred? Twente is een mooie club maar het is wel terecht dat ze gedegradeerd zijn. Zowel qua voetbal als qua beleid. 2 trainers in 1 jaar ontslaan is een zoveelste teken van wanbeleid. Hoop wel dat ze snel terugkeren.
Al het oud vuil en oud zeer eruit saneren en met een schone lei van 0 weer opbouwen.
Te dure spelers hebben vast een clausule in hun contract en ben je kwijt.
Is een verliespost, maar altijd minder groot dan salariskosten.
Goede spelers uit de Jupiler willen vast wel naar Twente met vooruitzicht promotie en is met klap de grootste club in de Jupiler.
Ik denk dat ze het met 1jaar moeten kunnen redden, maar ook de Jupiler blijft tricky.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2017-2018

Bericht door Fred Raket »

ratm schreefCOLONBeetje bijgekomen Fred? Twente is een mooie club maar het is wel terecht dat ze gedegradeerd zijn. Zowel qua voetbal als qua beleid. 2 trainers in 1 jaar ontslaan is een zoveelste teken van wanbeleid. Hoop wel dat ze snel terugkeren.
Niks mis mee, de boel mooi opschonen. In 1984 zat FCT ook even in de eerste divisie. Nu gaat V Halst ook weg, kan niet slechter worden [emoji16]
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door Fred Raket »

Inmiddels is de competitie weer gestart en nu is Ajax v Din.Kiev(CL) op TV. zijn er nog voetbal kijkende darters hier ?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door The Runner »

Jazeker! Knappe prestatie van Ajax en PSV deze week. Zou mooi zijn als beiden het zouden halen. Helaas heeft mijn cluppie het af laten weten voor de EL. Misschien kunnen we de beker weer winnen voor de derde keer in 4 jaar. Denk dat Ajax en PSV voor het kampioenschap zullen gaan.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door Fred Raket »

Ajax declasseert FC Emmen met met 5-0.

FC Emmen, Fortuna Sittard, Excelsior en De Graafschap zullen wel tegen degradatie vechten dit seizoen
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door Fred Raket »

PSV ging ook lekker gisteravond en ook door in de CL
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON 30 Aug 2018, 16:51 PSV ging ook lekker gisteravond en ook door in de CL
Zeker. Maar wel slechte loting. Veel te zwaar. Ajax heeft beter geloot. Ook mooie tegenstanders maar wel kans om door te komen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Darts-Talk Voetbal Chat

Bericht door The Runner »

Ajax maakt zeker wel een kansje om de tweede ronde te halen, of anders wel EL.
Voor PSV wordt het moeilijk, hopelijk redden ze het om in ieder geval 3e te eindigen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY