Spel: hoe goed ken jij medespelers

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

Door uiteenlopende (prive)omstandigheden was ik genoodzaakt om mn plannen uit te stellen. Wil het forum graag levendig houden vandaar mn voorstel(len) Zelf zal ik bij dit spel NIET meedoen, bij het andere wel

Graag wil ik ze nu wel starten.
Bij dit spel stel ik 10 vragen waarop meerdere antwoorden mogelijk zijn. De score per vraag is gelijk aan het aantal deelnemers dat hetzelfde antwoord geeft. De eindscore is het product van alles scores met daarbij opgeteld de keren dat je 1 punt scoorde.Lees de vraag goed, soms "verbied" ik een antwoord. Feitelijk onjuiste antwoorden worden bestraft met 5000 punten, ook als je je niet houdt aan de regels!!!!
Er is ook een overall klassement aan verbonden: De winnaar krijgt net zoveel punten als dat er deelnemers waren, vervolgens steeds 1 minder.
Ik ben van plan om een spel ronde 2 weken te laten duren. Om beinvloeding te voorkomen antwoorden UITSLUITEND per PM

In de draad zullen jullie, bij voldoende animo, de nieuwe ronden tegenkomen. voor vragen over het spel of misschien zelfs voor het spel houd ik me graag aanbevolen. Via pm/fb/twitter

Ronde 1:
1) Noem een Nederlandse darter, NIET Van Gerwen of Van Barneveld
2) Noem een internationale dartster
3) Noem een Jongensnaam met een "B"
4) Noem een meisjesnaam met een "B"
5) Noem een van de moderatoren van ons forum
6) Noem een Supermarktketen
7) Noem een ere-divisieclub voetbalclub
8) Noem een vleessoort
9) Noem een kaassoort
10) Noem een Provinciehoofdstad

deadline: vrijdag 12 oktober 12.00 uur
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

Reageren kan tot komende vrijdag
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

Inzendtermijn wordt verlengd naar volgende week vrijdag, 19 oktober 23.59 uur
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

Tot nog toe "slechts" 2 deelnemers. Eerlijk gezegd denk ik dat ik het spel moet terughalen vanwege te weinig interesse. Het was het proberen waard. Tegelijkertijd loopt het andere voorstel relatief goed, hoop daar op wat meer inbreng.

Vraag me alleen af wat de reden is dat dit niet loopt.
Aan de vragen en uitleg kan het volgens mij niet liggen. Wellicht is het klemmend verzoek om de antwoorden per PM te sturen een obstakel. Begrijp goed dat ik dit doe om beinvloeding te voorkomen.

Ik heb ook met dit spel gepoogd om het forum meer leven in te blazen, helaas (waarschijnlijk met dit spel) niet gelkt.
Ik ga door met het leiden van de voorspellingen, daar kan en mag iedereen zeker van zijn!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

De animo voor dit spel is momenteel te klein. Ik sluit het nu, maar herstart het met een heropening tijdens het WK in december.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Spel: hoe goed ken jij medespelers

Bericht door Buel »

Ik heropen deze sessie tot en met 1 januari 2019. Daarna neem ik besluit of doorgaan zin heeft.
Idee wordt mijns inziens leuk gevonden, maar deelname blijft uit. Hopelijk brengen deze drukke dartsdagen veel activiteit op dartstalk en forum.
Voor dartstalk doe ik dit (met veel plezier)
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY