Wielrennen

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

de russische ploeg doet het goed deze weken
ook in de scheldeprijs goed, waar ieder jaar weer een grote valpartij is in de finale. dan vind ik toch dat de renners niet zo consequent zijn over een veilig parcours...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Quintana eindigde als 3e vandaag, en leek zich te sparen in de sprint voor.....
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »


voor als mensen hun huiswerk nog moeten doen voor zaterdag. ik heb er zin in. Parijs-Roubaix vind ik veruit de mooiste koers met de mooiste verhalen en meeste historie.

Mijn geld zet ik op Terpstra of Stybar.

PS: Het lukte mij niet om het filmpje zelf hier te plaatsen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze informatie weer kan vinden ;)
Laatst gewijzigd door 1 op cancellara27, in totaal 11 keer gewijzigd.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLONhttp://www.youtube.com/watch?v=TOXGU-kyj-I
voor als mensen hun huiswerk nog moeten doen voor zaterdag. ik heb er zin in. Parijs-Roubaix vind ik veruit de mooiste koers met de mooiste verhalen en meeste historie.

Mijn geld zet ik op Terpstra of Stybar.

PS: Het lukte mij niet om het filmpje zelf hier te plaatsen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze informatie weer kan vinden ;)
http://www.darts-talk.nl/app.php/page/tips
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Bedankt Fred ;)

Mollema overigens gister onderuit gegaan. Gaat vandaag niet meer van start om zich voor te bereiden voor de Heuvelklassiekers
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Er is ook altijd wat met die Mollema en Gesink :)
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Spoorwegovergang zorgt voor problemen in het peloton. Ben benieuwd of de jury er wat mee gaat doen. Officieel is doorrijden ook diskwalificatie.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wielrennen

Bericht door Dartsjournalist »

cancellara27 schreefCOLONSpoorwegovergang zorgt voor problemen in het peloton. Ben benieuwd of de jury er wat mee gaat doen. Officieel is doorrijden ook diskwalificatie.
Als je alle regels officieel opvolgt, dan zou 50-75% van het peloton gedurende een koers eruit geflikkerd moeten worden...
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Als je nu doelt over "plakbidonnen" en dat soort dingen, daar staan alleen geldstraffen op.
Als je doping bedoelt, dan zou het zomaar kunnen dat de UCI weer terug gaat in de tijd, en zegt: "als meer dan de helft het doet, mag het"

Ik zou zeggen, haal ze er maar uit. Acties hebben consequenties, de regels zijn duidelijk en alle renners weten dat deze regel bestaat. Zeker na Parijs-Roubaix 2006.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wielrennen

Bericht door Dartsjournalist »

Stoeprijden mag ook niet, doen er ook veel.
Twitter: @PVDarts180
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Wielrennen

Bericht door Jowinho »

Tegen stoeprijden zijn er wereldwijd dan ook geen campagnes terwijl dat bij spoorlopen (of hoe je dat ook noemt) wel het geval is. En vooraleer die slagbomen naar beneden gaan is het licht toch al op rood? Eigenlijk de fout van de kop van het peleton dus.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Sssssst, er is geen wielrennen nu.............
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Waarom is er eigenlijk geen Nederlandse klassementsrenner aanwezig?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Lookout schreefCOLONWaarom is er eigenlijk geen Nederlandse klassementsrenner aanwezig?
Voor Lotto-Jumbo zou Kruijswijk het moeten doen. Echter kan hij het niveau van de klassementsrenners niet aan.
Alleen Mollema is een klassementsrenner die niet voor Jumbo-Lotto rijdt...

Het niveau van Aru, Contador en Porte ligt zeer hoog. Blijkbaar alleen te volgen voor een helper van Aru...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Het is toch niet te begrijpen dat er geen renners zijn in Nederland die bergop kunnen presteren en voor het klassement kunnen gaan rijden evenals de Belgen..
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Ik hoop dat Gesink en Mollema dit jaar wat kunnen presteren (lees top10, hopelijk top 5). Misschien komt Kelderman er nog bij, maar voor de rest zie ik het somber in.
Ik denk dat de komende vijf jaar sowieso Italie en Spanje zullen overheersen. Ik durf niet te zeggen hoe het daarna zal gaan, als zal Aru er wel bij blijven.

Qua Belgen denk ik dat Vandenbroeke en Vanendert hun beste jaren (jammer genoeg) wel gehad hebben. Hoe het met de talenten daar zit weet ik nu ook niet ;)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Ik denk niet dat Mollema in staat is om dit jaar in de top 10 te eindigen evenals Kelderman,Gesink en Ten Dam.
Fransen en Italianen hebben een goede generatie,die twee Engelsen,Contador en wat te denken van die Colombianen.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Lookout schreefCOLONIk denk niet dat Mollema in staat is om dit jaar in de top 10 te eindigen evenals Kelderman,Gesink en Ten Dam.
Fransen en Italianen hebben een goede generatie,die twee Engelsen,Contador en wat te denken van die Colombianen.
ik denk ook niet dat de nederlanders het gaan redden jammer genoeg.
Ik ben zeer benieuwd naar Alaphilippe, of hij rondes kan gaan winnen.
Van die Engelsen is alleen Froome nog over, en die heeft het de laatste tijd toch niet echt laten zien, maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen.

de colombianen zijn zeker gevaarlijk...
Helaas kan ik deze Giro niet volledig volgen, dus ik heb al zin in de Tour
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

In de Giro zie ik geen NLer eindigen in de top10. Hoop wel dat Bauke dat in de Tour haalt, verder laat ik me verrassen
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Wielrennen

Bericht door Jowinho »

Is ook logisch dat je als Nederlander niet al te veel klimmers hebt, net zoals in België. Hier liggen namelijk geen bergen. En als je op het niveau wil komen van een Contador, Aru moet je toch wel zeer regelmatig in de bergen trainen. En niet iedereen wil dat. Heb wel het gevoel dat Nederlanders sneller naar het buitenland willen trekken dan Belgen om te gaan trainen in de bergen.

En in Alaphillipe zie ik niet echt een klassementsrenner. Zie er eerder een verbeterde versie van Kwiatkowski in. Ideaal voor rittenkoersen van een week.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Aan de hand van simulators kun je in Nederland gewoon je kwaliteiten als bergrijder trainen.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Wielrennen

Bericht door Nadyse »

Ik ben een sportliefhebber, en kijk veel, soms te veel.
Maar het wielrennen is bij mij afgeschreven als sport. Te veel schandalen en doping.
Kan hier niet meer naar kijken en respect op brengen voor de renners, want weet bijna 100% zeker dat over 2 jaar de winnaar word gepakt.
Dus ik skip.
Hoppa
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Ik weet niet in hoe verre die simulatoren helpen met klimmen. Tuurlijk zal het geen slechte invloed hebben, maar ik denk niet dat je door alleen op een tacx te rijden je ook echt mee kan in de bergen in rondes.

Qua schandalen... daar is zeker al veel over gezegd en er zijn zeker ploegen die ik nog niet vertrouw. Echter zal ik bergetappes of tijdritten niet snel saai vinden. Wat er uiteindelijk aan de bestuurstafels beslist worden laat ik voor het grote deel maar links liggen...

Ook denk ik dat Nederland (en Belgie ook) al blij moet zijn met de renners voor de klassiekers. De laatste tijd geen grote overwinningen behalve van Terpstra (en belgie ligt dat weer anders met o.a. Boonen en Gilbert) maar de van der poeltjes zitten er aan te komen, en ik denk dat zij wel klassiekers kunnen winnen.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Nadyse schreefCOLONIk ben een sportliefhebber, en kijk veel, soms te veel.
Maar het wielrennen is bij mij afgeschreven als sport. Te veel schandalen en doping.
Kan hier niet meer naar kijken en respect op brengen voor de renners, want weet bijna 100% zeker dat over 2 jaar de winnaar word gepakt.
Dus ik skip.
Stop dan maar met het kijken van sport want in elke sport wordt stelselmatig doping gebruikt.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Wielrennen

Bericht door Nadyse »

Lookout schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONIk ben een sportliefhebber, en kijk veel, soms te veel.
Maar het wielrennen is bij mij afgeschreven als sport. Te veel schandalen en doping.
Kan hier niet meer naar kijken en respect op brengen voor de renners, want weet bijna 100% zeker dat over 2 jaar de winnaar word gepakt.
Dus ik skip.
Stop dan maar met het kijken van sport want in elke sport wordt stelselmatig doping gebruikt.
Geef toe, bij het wielrennen komt het wel erg vaak aan het licht dat de winnaar gebruikt heeft.
Of de andere sporters zijn gewoon slimmer dan wielrenners :lol:
Weer een reden om niet te kijken 8-)
Hoppa
BUTTON_POST_REPLY