Wielrennen

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Nadyse schreefCOLON
Lookout schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONIk ben een sportliefhebber, en kijk veel, soms te veel.
Maar het wielrennen is bij mij afgeschreven als sport. Te veel schandalen en doping.
Kan hier niet meer naar kijken en respect op brengen voor de renners, want weet bijna 100% zeker dat over 2 jaar de winnaar word gepakt.
Dus ik skip.
Stop dan maar met het kijken van sport want in elke sport wordt stelselmatig doping gebruikt.
Geef toe, bij het wielrennen komt het wel erg vaak aan het licht dat de winnaar gebruikt heeft.
Of de andere sporters zijn gewoon slimmer dan wielrenners :lol:
Weer een reden om niet te kijken 8-)
Het komt misschien wel vaker aan het licht, maar dat komt ook omdat er in het wielrennen vaker aan het licht komt...
overigens zou ik toch zeggen dat de meeste wielrenners niet dom zijn (of de ploegleiders) want koersinzicht kan best ingewikkeld zijn
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

In het voetbal gebeurd het ook en daar is de wedstrijd Ajax-Juventus een goed voorbeeld van...Er schijnen ook Spaanse spelers contact te hebben gehad met Fuentes voor het WK 2010..Het zal mij in ieder geval niet verbazen dat er Spaanse spelers doping hebben gebruikt want 60 minuten lang 100% geven prima maar 120 minuten lang 100% geven ruikt naar bedrog.Finidi George heeft het ook wel eens aangehaald dat een voetballer hooguit 40 minuten lang 100% kan geven en daarna moet doseren,nou die Spanjaarden bleven maar gaan.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLONIn het voetbal gebeurd het ook en daar is de wedstrijd Ajax-Juventus een goed voorbeeld van...Er schijnen ook Spaanse spelers contact te hebben gehad met Fuentes voor het WK 2010..Het zal mij in ieder geval niet verbazen dat er Spaanse spelers doping hebben gebruikt want 60 minuten lang 100% geven prima maar 120 minuten lang 100% geven ruikt naar bedrog.Finidi George heeft het ook wel eens aangehaald dat een voetballer hooguit 40 minuten lang 100% kan geven en daarna moet doseren,nou die Spanjaarden bleven maar gaan.
Bakje paella in de pauze doet wonderen
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Bradley Wiggins is met 54,526 kilometer de nieuwe houder van het werelduurrecord op de binnenbaan. De Brit reed zijn wereldrecord in het Lee Valley VeloPark te Londen. Wiggins reed een hoog tempo in de eerste drie kwartier, terwijl hij in het laatste deel iets van zijn gemiddelde verloor. Ik denk dat record niet zo snel gebroken gaat worden
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Wielrennen

Bericht door Der Kaiser »

Ik denk dat alleen Tony Martin en Fabian Cancellara het kunnen verbreken. Zo niet....dan blijft dit record wel een tijd staan:)
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Ik denk zelfs dat Cancellara dat niet gaat halen. Cancellara heeft de laatste tijd minder gepresteerd in tijdritten omdat hij zijn zinnen aan het verleggen is naar de klassiekers.
Tony Martin moet het wel aan kunnen. Alleen ik vraag me af of hij er zin in heeft.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wielrennen

Bericht door rproele »

Wiggins heeft volgens mij 3 maanden naar toe geleefd en volop op getraind.
Heeft toch niks anders meer te doen.
Cancellara en Martin hebben nog het gewone werk te doen.
Al schat ik beide met juiste voorbereiding wel instaat het te evenaren zo niet te verbeteren.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Volgt er nog iemand de Tour ?
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Fred Raket schreefCOLONVolgt er nog iemand de Tour ?
Zo veel als ik kan, maar met dit weer ga ik er niet speciaal voor binnen zitten ;)
Ik verwacht een mooie strijd tussen Contador, Quintana en Nibali (misschiej Froome erbij). Laten we hopen dat zij de eerste paar ritten door komen.
Ook ben ik benieuwd wat Gesink en Mollema kunnen.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Ik ben ook benieuwd hoe Gesink gaat rijden (nu zonder Rabobank). Quintana verwacht ik veel van deze tour.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Een mooie etappe gezien. Helaas verlien de Nederlanders een dikke minuut maar het was zeker interessant!

Ook kan ik niet ontkennen dat ik wel blij ben met de nieuwe drager van de gele trui.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Kelderman over de kop geslagen en Lau fietst vol tegen camera van publiek
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Belachelijk dat de koers geneutraliseerd is !

Lau is De Bikkel, echt man.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

De koers is stil gelegd omdat er geen ambulances meer achter reden. Die waren bezig bij de twee crashes.
Ik begrijp het dus wel en vind het ook terecht. Maar dit hoeft zeker niet bij iedere valpartij te gebeuren, dat lijkt me duidelijk.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Cancellara ook out. Twee gebroken ruggenwervels.
Ik blijf wielrenners bijzondere mensen vinden (behalve als je ze op zondag tegenkomt in groepjes...)
Met twee gebroken ruggenwervels de rit uitrijden...
Ten Dam ook respect voor. Die is natuurlijk al eerder zwaar gevallen en rijdt toch gewoon uit.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLONCancellara ook out. Twee gebroken ruggenwervels.
Ik blijf wielrenners bijzondere mensen vinden (behalve als je ze op zondag tegenkomt in groepjes...)
Met twee gebroken ruggenwervels de rit uitrijden...
Ten Dam ook respect voor. Die is natuurlijk al eerder zwaar gevallen en rijdt toch gewoon uit.
Jammer ja van Cancellara. Hoop dat Lau morgen kan starten
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Morgen een rit over de kasseien. Als je dan al problemen hebt met de armen wordt het niet makkelijker. Laten we hopen dat ten dam morgen toch doorkomt en dat het morgen geen slagveld wordt qua valpartijen.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Paul Martens moest z'n vlees snijden whaha, maar ik heb goede hoop..
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Wielrennen

Bericht door Der Kaiser »

Iedereen is de dag redelijk goed doorgekomen, de etappe was relatief rustig. Morgen waarschijnlijk sprinten al verwachten ze weer veel regen en wind:)
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Ik moet zeggen dat ik nog geen saaie etappe heb gezien. Iedere dag gebeurt er wel wat. Vandaag gelukkig weinig gebeurt op de kasseien.

Er zijn vast ploegen die het morgen weer op de waaier wil gooien. Ik hoop dat Mollema dan van voren zit want ik krijg nog geen goede indruk van hem...

Ook moet Gesink er bij zitten maar die reed vandaag erg sterk.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Mooie etappe gezien vandaag met een schitterende eindsprint van Greipel. Ben blij dat het geen Cavendish was.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Bij Cavendish loopt het allemaal net niet lekker. En Greipel lijkt ook gewoon de sterkste, al zie ik Sagan ook nog wel een rit pakken als zijn timing beter is.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLONBij Cavendish loopt het allemaal net niet lekker. En Greipel lijkt ook gewoon de sterkste, al zie ik Sagan ook nog wel een rit pakken als zijn timing beter is.
Liever Sagan als Cavendish ;)
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Wielrennen

Bericht door Der Kaiser »

Sagan was gisteren zo snel...alleen net te laat. Vandaag wel een aankomst voor hem, Degenkolb en Kristoff.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Tony Martin gives up

Involved in a crash in the last 400 metres of the 6th stage in Le Havre, yellow jersey holder Tony Martin was forced out of the Tour de France with a brken collarbone, his Etixx Quick Step team said.

The German rider, who seized the Tour de France lead in Cambrai, blamed hard cluck for the fall.

”I was just unlucky. I can't really remember how it happened. I touched the wheel of the rider ahead of me. It's the Tour, luck and bad luck are close together,” he said.

Martin crashed when he touched the wheel of Frnehcman Bryan Coquard and fell over France's Warren Barguil and the past two Tour winners, Vincenzo Nibali and Chris Fromme, who are all unhurt.

The yellow jersey is changing hands for the fifth time since the start in Utrecht.

bron:letour.fr
BUTTON_POST_REPLY