Off topic keuvelhoekje

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

Nog mensen hier die inmiddels Pokemon Go spelen? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door De Beste »

Natuurlijk niet.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

Zo natuurlijk is dat niet. Ben al zo veel mensen tegengekomen en dan is het spel nog niet eens officieel uit :)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door De Beste »

Dit is toch iets voor kinderen?
Gebruikers-avatar
mr nervous
Lid
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2016, 10:09

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door mr nervous »

De Beste schreefCOLONDit is toch iets voor kinderen?
vergis je daar maar mooi in ,had vrijdag teamuitje met het 2de van havelte , speelde ook een jongen die in dezelfde straat woont als ik , die speelde het ook en die is 24 ofzo
180, 2013 : 150
180 , 2014 : 144
180 , 2015 : 199
180,2016: 210
9 darters 3, 17-5-2016 (174-171-156) 1-6-16 (180-174-147) 28-6-16(180-177-144)
Favoriete spelers , MVG, Klaasen,Hankey,Lewis,Ricky Evans , Michael smith , Peter Wright
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

De Beste schreefCOLONDit is toch iets voor kinderen?
Nee, juist meer voor volwassenen. Ook vanwege de nostalgie van de oude Pokémon. Ik ben nog niemand tegengekomen die jonger zal zijn geweest dan pakweg 15-16 jaar en juist heel veel twintigers.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door De Beste »

Hmz ok, ik kan me er niets bij voorstellen.
Gebruikers-avatar
mr nervous
Lid
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2016, 10:09

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door mr nervous »

heeft Webster nog last van zijn terugkomende darteritus?
180, 2013 : 150
180 , 2014 : 144
180 , 2015 : 199
180,2016: 210
9 darters 3, 17-5-2016 (174-171-156) 1-6-16 (180-174-147) 28-6-16(180-177-144)
Favoriete spelers , MVG, Klaasen,Hankey,Lewis,Ricky Evans , Michael smith , Peter Wright
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON
De Beste schreefCOLONDit is toch iets voor kinderen?
Nee, juist meer voor volwassenen. Ook vanwege de nostalgie van de oude Pokémon. Ik ben nog niemand tegengekomen die jonger zal zijn geweest dan pakweg 15-16 jaar en juist heel veel twintigers.
Ik ben uberhaupt nog niemand tegengekomen die het heeft gespeeld. Niet voor zo ver ik weet iig.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

Echt niemand? Bij ons is het helemaal los. Ik lieg niet als ik zeg dat er vanavond een man of 60 rond het kasteel liepen te spelen. Super gezellig en nog effectief ook.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door cookie »

Kon het niet laten om dit jeugdsentiment even te installeren. Best grappig om naar een gym of Pokemon point te gaan. Hier lijkt het wel alsof je naar allemaal zombies kijkt..

Iedereen met een telefoon in de hand die er heen loopt, waarbij inderdaad de leeftijd heel erg uit een ligt. Zie vooral heel veel 18+ er mee lopen. Al geef ik toe dat ik niet snap hoeveel tijd mensen hiervoor vrij kunnen maken. Weer een verloren generatie ;)

Het spel zelf is ook niet heel spannend. Je moet echt als een zombie over straat en meters maken om iets te kunnen en ook om een gevecht te gaan winnen. Ze mogen dat vecht element ook nog wel een beetje aanpakken..

Geef mij maar dartpijlen.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Swedish Chef »

Dartmat schreefCOLONEcht niemand? Bij ons is het helemaal los. Ik lieg niet als ik zeg dat er vanavond een man of 60 rond het kasteel liepen te spelen. Super gezellig en nog effectief ook.
Gebruik je hiervoor nou serieus het woord gezellig?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONEcht niemand? Bij ons is het helemaal los. Ik lieg niet als ik zeg dat er vanavond een man of 60 rond het kasteel liepen te spelen. Super gezellig en nog effectief ook.
Gebruik je hiervoor nou serieus het woord gezellig?
Ja, dat zie je toch...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door ratm »

Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONEcht niemand? Bij ons is het helemaal los. Ik lieg niet als ik zeg dat er vanavond een man of 60 rond het kasteel liepen te spelen. Super gezellig en nog effectief ook.
Gebruik je hiervoor nou serieus het woord gezellig?
Haha dat dacht ik ook toen ik het las :D
Maar echt niemand nee, tot vandaag. Ik zag vanavond 4 jonge kinderen op zoek naar die dingen. Zie er de lol niet van in maar hun wel blijkbaar want ze schreeuwde heel hard dat ze er eindelijk een hadden!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door cookie »

Liep net een rondje door de buurt en op elke Pokepoint zitten er wel een stuk of 7 van die gasten en tussendoor ook een paar.

Je kan ook niet blijven zitten en wachten.. iedereen moet echt op pad om meer van die dingen te vinden.

Het is mooi om te zien hoe iedereen weer de straat op gaat. Het geeft wel een soort "wij" gevoel en de term gezellig is wel toepasselijk.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Dartmat »

Inderdaad. Men ijs nieuwsgierig naar elkaars prestaties, helpt elkaar als er ergens een goede zit, sommigen hebben wat muziek op staan en de sfeer is gewoon heel ontspannen, geen ruzies, wanklank of overlast. Dan lijkt me het woord gezellig wel op zijn plek.

Dat andere mensen het spel helemaal niets vinden is een ander ding, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat anderen daar geen plezier van hebben.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door ratm »

Gezellig is niet het eerste wat bij me op zou komen bij een individueel spel op een mobiel. Het kan voor sommige mensen best zo zijn maar het klinkt als iets dat niet makkelijk samen gaat, thats all. Vind het nog steeds een vreemde combinatie maar maakt niet uit, ieder zijn ding.
Ik snapte overigens ook niet wat je met effectief bedoeld maar waarschijnlijk dat het door elkaar te helpen beter gaat oid?
Iig komt het hier nog niet helemaal door. Komt misschien omdat ik in een dorp woon.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Rat »

Ik heb vorige week, op een naughty manier, gebedeld voor een mooie prijs voor een setje dure darts. Dat was niet voor mezelf, maar dat kan elke gek wel beweren :lol: .

Heb de darts ontvangen, en vanavond afgegeven. Dat kan je hier zien als je geïnteresseerd was/bent.

https://youtu.be/Y7p5VRNa5S4" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar word ik nu blij van. :D
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Vortex »

Mooi man 8-)
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Bart »

Rat schreefCOLONIk heb vorige week, op een naughty manier, gebedeld voor een mooie prijs voor een setje dure darts. Dat was niet voor mezelf, maar dat kan elke gek wel beweren :lol: .

Heb de darts ontvangen, en vanavond afgegeven. Dat kan je hier zien als je geïnteresseerd was/bent.

https://youtu.be/Y7p5VRNa5S4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar word ik nu blij van. :D
Tof gedaan man, complimenten!!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Rat »

Dank u heren!

:)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Rat »

Het is niet helemaal off topic, maar zet het toch maar even hier. Zat undercover in nederland te kijken, en ging over scammers, en valse kaartverkoop.

En er is een wet in de maak dat je je kaartjes voor concerten, sportevenementen ed wel mag doorverkopen, maar alleen voor de originele prijs die op het kaartje staat.

Dus volgend jaar niet weer de premier league binnen 10 minuten uitverkocht om vervolgens momenten later de kaarten te zien voor veel geld op de scamsites.

Althans, dat is de bedoeling, ;-).
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door De Beste »

Tsja........je hebt nooit in de hand wat iemand werkelijk voor een ticket wil betalen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door Rat »

Klopt, je kan het niet helemaal uitsluiten. Zeker de mensen die 1 of 2 kaartjes te koop hebben. Echter, die ticketburo's, die vragen ook meer, hebben vaak veel kaarten, en dat mag dus niet meer.

Maar goed..... eerst maar eens zien, :) .
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Off topic keuvelhoekje

Bericht door De Beste »

Het is in ieder geval goed dat men IETS doet ipv blijven zitten en niks doen.
BUTTON_POST_REPLY