Voetbal seizoen 2015-2016

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Dan ook bij deze een korte reactie:

Sorry Vincent..
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

cookie schreefCOLON@ybabl Het is helemaal waar dat de supporters bij Oranje weinig ziel en beleving hebben.
.

Lol, ze houden ook allemaal van appelmoes, :lol: .

In het 'Oranje' publiek zit alles. Van bobo tot hooligan, van dagjesmens tot mensen met oranje dekbedjes.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Wat zouden die gasten in Engeland wel niet gedacht hebben..? Uit respect voor Cruijf was er een Engelse "kleintje pils" ingehuurd.. Zo'n band maakt zelfs van het Wembley een schaatsbaan.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Mooie jongensdroom voor Janssen dit.
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Diesel »

cookie schreefCOLONWat zouden die gasten in Engeland wel niet gedacht hebben..? Uit respect voor Cruijf was er een Engelse "kleintje pils" ingehuurd.. Zo'n band maakt zelfs van het Wembley een schaatsbaan.
Cruijff zou het zo gewild hebben. :shock:
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Lookout »

Dartsjournalist schreefCOLONKom op Blind, oprotten nou. Hoe kan je nou Vincent Janssen in de spits zetten tegen Engeland ten koste van KJ-Huntelaar. Je zoontje mag er ook wel eens uit... Aanvoerder maken ook nog, achterlijke idioot.
Hoeveel kun je er naast zitten ;)
180's '16 79x
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Dartsjournalist schreefCOLONKom op Blind, oprotten nou. Hoe kan je nou Vincent Janssen in de spits zetten tegen Engeland ten koste van KJ-Huntelaar. Je zoontje mag er ook wel eens uit... Aanvoerder maken ook nog, achterlijke idioot.
Ik heb niks gezegd :D.

Maar over Blind blijf ik bij mijn mening. Zo goed was die gisteren ook weer niet, zat bij de 1-0 ook lucht te dekken.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Daley Blind was gister wel degelijk. Die Willems staat alleen te verdedigen als een korfballer die zijn tegenstander kwijt is.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Lookout »

Vincent Janssen is wel een speler die Blind erbij moet houden. En om Blind jr kunnen we ook niet heen al zie ik hem liever op het middenveld spelen.
180's '16 79x
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Lookout schreefCOLONVincent Janssen is wel een speler die Blind erbij moet houden. En om Blind jr kunnen we ook niet heen al zie ik hem liever op het middenveld spelen.
Als Strootman ooit nog terugkomt, is er gewoon geen plaats voor Blind.

Zoet
Tete (Janmaat) - Bruma ( - De Vrij (Hoedt) - Willems (Van Aanholt)
Strootman (Blind) - Bazoer (Van Ginkel)
Sneijder (Wijnaldum)
Robben (Narsingh) - Vincent Janssen (Luuk de Jong) - Depay (Promes)

Zou zelf met dit elftal spelen, mits de namen fit zijn natuurlijk. Grotendeels op de toekomst gericht, om een fitte Robben kan je uiteraard nog niet heen.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Diesel »

Promes en Depay (in deze vorm) even omdraaien.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Promes heeft mij nog niet overtuigd..

Blind op linksback ipv Willems lijkt me de beste oplossing.

Verder verwacht ik eerder Pröper op plek van Sneijder in 2018.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLON
Lookout schreefCOLONVincent Janssen is wel een speler die Blind erbij moet houden. En om Blind jr kunnen we ook niet heen al zie ik hem liever op het middenveld spelen.
Als Strootman ooit nog terugkomt, is er gewoon geen plaats voor Blind.

Zoet
Tete (Janmaat) - Bruma ( - De Vrij (Hoedt) - Willems (Van Aanholt)
Strootman (Blind) - Bazoer (Van Ginkel)
Sneijder (Wijnaldum)
Robben (Narsingh) - Vincent Janssen (Luuk de Jong) - Depay (Promes)

Zou zelf met dit elftal spelen, mits de namen fit zijn natuurlijk. Grotendeels op de toekomst gericht, om een fitte Robben kan je uiteraard nog niet heen.
Gaat om Nederlands elftal, niet om je clubje PSV.
Zet eens die PSV-bril af en neem de beste Nederlandse spelers en niet PSV spelers.

Zoet op basis van 2 wedstrijden?
Willems vanwege zijn voorzet,maar verder niks echt goed kan?
Bruma omdat hij door wat groei eindelijk eredivisie waardig is maar niks meer?
Tete moest je natuurlijk kiezen, anders van de Wiel of van Rhijn ook Ajacieden zijn/waren?

Het geluk van door de poule komen heeft ze daar in Eindhoven weer oogkleppen opgezet en zijn elke realiteit weer verloren.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

rproele schreefCOLON
Gaat om Nederlands elftal, niet om je clubje PSV.
Zet eens die PSV-bril af en neem de beste Nederlandse spelers en niet PSV spelers.

Zoet op basis van 2 wedstrijden?
Willems vanwege zijn voorzet,maar verder niks echt goed kan?
Bruma omdat hij door wat groei eindelijk eredivisie waardig is maar niks meer?
Tete moest je natuurlijk kiezen, anders van de Wiel of van Rhijn ook Ajacieden zijn/waren?

Het geluk van door de poule komen heeft ze daar in Eindhoven weer oogkleppen opgezet en zijn elke realiteit weer verloren.
En aan het einde van het seizoen staan ze met lege handen :lol:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Als je beweert dat Bruma slechts eredivisiewaardig is (of dat PSV met geluk de poulefase door is gekomen) dan heb je dus geen enkele CL wedstrijd van PSV gezien. Of je snapt voetbal niet. Bruma is in de CL dit seizoen een van de uitblinkers van PSV geweest en heeft nauwelijks een fout gemaakt. Dus ja, dan ben je zeker meer dan eredivisiewaardig en hoor je gewoon in het Nederlands elftal.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Bruma heeft idd wel laten zien dat hij meer dan eredivisiewaardig is.

Zoet op goal lijkt me wat voorbarig..

Gelukkig is het nog maar 4 jaar wachten totdat we we als team op ons top zijn.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONAls je beweert dat Bruma slechts eredivisiewaardig is (of dat PSV met geluk de poulefase door is gekomen) dan heb je dus geen enkele CL wedstrijd van PSV gezien. Of je snapt voetbal niet. Bruma is in de CL dit seizoen een van de uitblinkers van PSV geweest en heeft nauwelijks een fout gemaakt. Dus ja, dan ben je zeker meer dan eredivisiewaardig en hoor je gewoon in het Nederlands elftal.
Hij is in Engeland en Duitsland al geflopt, kwam eredivisie onwaardig terug bij PSV en is inderdaad nu redelijk gegroeid tot een verdediger die daar het niveau aankan, niet meer en niet minder.
Ik weet niet of je de wedstrijd tegen Frankrijk hebt gezien hoe gemakkelijk het centrum weggespeeld werd?
Daar stond je top-verdediger Bruma, alleen schuiven anderen fouten af op Ajacieden of ex-Ajacieden (oogkleppen en Calimero-gedrag).

Het geheel nieuw opzetten van de potten voor de Cl, waardoor PSV als kampioen in pot 1 kwam en niet in pot 3 is inderdaad geluk.
Daarbij het falen van ManU, in samenhangend feit dat PSV het volwassen heeft gespeeld in de poule-fase, heeft er inderdaad voor gezorgd dat de door zijn, niet omdat ze de tegenstanders in de poule weggespeeld hebben.

Er staat nergens in mijn commentaar dat PSV het slecht gedaan heeft, integendeel. (overigens 100ste keer dat ik dit moet zeggen)
Alleen ga nu niet ineens de poule en het spel ophemelen alsof ze in de poule met ploegen als Barca, Real, Bayern en/of PSG de tegenstanders weggespeeld hebben en kans hadden op winnen van de CL.

Waarom kan ik als Ajacied wel gewoon toegeven dat Ajax dit jaar compleet slecht en dramatisch was en is, maar daar in Brabant wordt alles enkel alleen maar uitvergroot met een 3dubbele roze bril, zonder ook maar 1 greintje realiteitswaarde?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

rproele schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
Lookout schreefCOLONVincent Janssen is wel een speler die Blind erbij moet houden. En om Blind jr kunnen we ook niet heen al zie ik hem liever op het middenveld spelen.
Als Strootman ooit nog terugkomt, is er gewoon geen plaats voor Blind.

Zoet
Tete (Janmaat) - Bruma ( - De Vrij (Hoedt) - Willems (Van Aanholt)
Strootman (Blind) - Bazoer (Van Ginkel)
Sneijder (Wijnaldum)
Robben (Narsingh) - Vincent Janssen (Luuk de Jong) - Depay (Promes)

Zou zelf met dit elftal spelen, mits de namen fit zijn natuurlijk. Grotendeels op de toekomst gericht, om een fitte Robben kan je uiteraard nog niet heen.
Gaat om Nederlands elftal, niet om je clubje PSV.
Zet eens die PSV-bril af en neem de beste Nederlandse spelers en niet PSV spelers.

Zoet op basis van 2 wedstrijden?
Willems vanwege zijn voorzet,maar verder niks echt goed kan?
Bruma omdat hij door wat groei eindelijk eredivisie waardig is maar niks meer?
Tete moest je natuurlijk kiezen, anders van de Wiel of van Rhijn ook Ajacieden zijn/waren?

Het geluk van door de poule komen heeft ze daar in Eindhoven weer oogkleppen opgezet en zijn elke realiteit weer verloren.
Voor Willems is er geen beter alternatief. Een fitte Strootman is by far de beste middenvelder van het Nederlands elftal. Bruma is gewoon de beste optie, speelt een uitstekend seizoen. Was beste international tegen Frankrijk en was ook gewoon goed tegen Engeland, één van de betere in de Champions League bij PSV. Heb jij een alternatief dan? Veltman?? Van der Hoorn? :lol: :lol: Ik vind Vlaar niet perse beter dan Bruma en al helemaal niet als je op denkt aan het WK 2018 / EK 2020. Had ook voor Janmaat kunnen kiezen op rechtsbackpositie trouwens. Zoet en Cillessen ontlopen elkaar niet veel. Ik vind Zoet alleen rustiger dan Cillessen, kwestie van smaak.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Blijft waarschijnlijk een meningsverschil waarschijnlijk, soms ook club-gerelateerd.

Ik heb geen zin meer om hele feiten te typen. :twisted: :twisted:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Hoe zou Strootman gaan voetballen als ie herstelt is. Vaak zie je dat een speler behoudender gaat voetballen
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Ik vrees dat die binnen een maand of 3 weer alles af scheurt.


--

Zie ook liever Zoet in de goal. Maar daar ligt het probleem niet zo, beide redelijk goed.


Acherterin wordt het zoeken. Maar Van Dijk staat er bij mij zeker in.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

@rpoele: Nu heeft PSV thuis echt gewoon goed gespeeld in de Champions League. Niet alleen door de bus te parkeren als uit bij Atletico, maar door echt gewoon te voetballen. PSV speelde inderdaad niemand zoek, maar ze hebben wel de wedstrijden gecontroleerd en terecht gewonnen. Met dit voetbal (en als groepshoofd geplaatst) hadden ze elke poule doorgekomen. Een klein applausje is het wel waard :) En ik ben supporter in Den Haag, dus kan helaas alleen maar dankbaar zijn voor clubs waar het nog over voetbal gaat. ;)

@dartsjournalist: Willems is een trend in de eredivisie, die heeft veel te veel laten zien niet goed positie te kiezen in de Champions League en bij Oranje. Dus zo even roepen dat hij de beste is, is een roze bril. Daarbij mag je inderdaad al bezig zijn met 2018/2020, alleen denk ik dat we beter gewoon Vlaar in de verdediging kunnen hebben tijdens de kwalificatie 2018. Hij is ook wel het type speler dat 2018 als wissel iets kan toevoegen aan een team.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

@cookie:
Ik heb nergens gezegd dat PSV het slecht gedaan heeft (101e keer) maar ik ben wel zo realistisch dat als ze niet het voordeel van pot 1 hadden of andere clubs zoals Real, Roma, City, Sevilla, of ga maar door hadden gekregen het "waarschijnlijk" anders was gelopen.
Door de pot 1 was je op zeker dat dit je een kampioen uit een topland scheelt, dus geen Barca, PSG, Bayern, Juve.
Ajax had soms dit soort clubs 2x in de poule en is het knap elk jaar 3e te worden en dus elk jaar Europees te overwinteren.
(en dan laat ik achterwege dat je het 1 jaar zelf verkloot hebt(deels genaaid door Schwalbotelli) en andere jaar genaaid bent met Lyon)

(btw is het inderdaad een schande met die Wang(g=betaler) bij ADO, maar ik ben bang dat dit ergens in de kleine lettertjes terug te lezen is, helaas waren dit chinese tekens en door niemand begrepen)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Duidelijk.. daar heb je zeker een punt. Het voordeel van pot 1 is super groot. Toch blijf ik bij Ajax wel het gevoel houden dat het team continue te jong/onervaren is om Europees hetzelfde resultaat neer te zetten als dat PSV nu gedaan heeft.

Dat is meer onderbuik gevoel..

Meer omdat het bij Ajax er altijd zo rot uit komt tegen middelmatige Europese ploegen.

Het meest zure van ADO is nog dat met een lening van 6 miljoen ADO gewoon zelfstandig was gebleven. Gelukkig is er nog een gouden aandeel bij Gemeente Den Haag. Hierdoor moet er toch een goede oplossing komen nadat er eerst eens goed wat Chinees porcelein door de kamer gaat.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Het is heel vervelend voor Ado maar ik snap meneer Wang wel. Ze hebben bij ado veel te gemakkelijk gedacht dat er wel even geld zou komen als ze daarom vragen. Het lijkt soms wel dat ze dachten "meneer Wang moet geld betalen en verder doen we wat we willen" maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik snap wel dat hij zegt dat ze eerst zelf naar oplossingen moeten zoeken ipv simpelweg de hand ophouden.
Ze hadden zich ook meer in de Chinese cultuur moeten verdiepen. Iemand publiekelijk voor gek zetten is daar echt het ergste dat je kunt doen. Je bespreekt dingen nooit in het openbaar. Dan kan je wel heel stoer roepen dat die Chinees zich maar aan onze cultuur moet houden maar daar heb je alleen jezelf mee. Zoiets had je moeten bedenken voor je met hem in zee ging, nu bepaald hij welke cultuur er gaat heersen.
BUTTON_POST_REPLY