Voetbal seizoen 2015-2016

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Mata legt hem vast in de linkerhoek. Penalty na hands.. Manchester begint wat beter te worden nu. 1e 20min. was Wolfsburg de betere
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Mooie wedstrijd Ajax-PSV nu

1-1 in minuut 60 met een paar mooie acties van beide zijden, waar weinig uitkomt.
(domme overtreding van Bazoer nu)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Oei, mooi schot van Fischer.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

ssst, doelpunt van Pereiro
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Terechte overwinning van PSV. Verrassend, door de afwezigheid van Luuk de Jong en Willems. Score had wel wat ruimer mogen uitvallen. Was echt een afgang geweest als dit Ajax na vandaag op acht punten van PSV had gestaan.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLONTerechte overwinning van PSV. Verrassend, door de afwezigheid van Luuk de Jong en Willems. Score had wel wat ruimer mogen uitvallen. Was echt een afgang geweest als dit Ajax na vandaag op acht punten van PSV had gestaan.
Congrats met weer een overwinning in de ArenA.
Wat een complete wanvertoning van Ajax.
Is al geen echte klassieker maar als je zo slecht speelt als Ajax ook niet de noemer topper waard.
Wordt nog een lang seizoen en Ajax heeft een zware maand op komst in competitie, beker en EL.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLONTerechte overwinning van PSV. Verrassend, door de afwezigheid van Luuk de Jong en Willems. Score had wel wat ruimer mogen uitvallen. Was echt een afgang geweest als dit Ajax na vandaag op acht punten van PSV had gestaan.
Zeker terecht. Vond het ook niet verrassend maar wel verrassend hoe gemakkelijk het ging. Wordt een spannend jaartje zo!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Wat wordt het straks ?

Iemand zijn eigen ideale opstelling ?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Kazachstan moet nog wel lukken...

Wat een pannenkoek die Danny Blind. Eerst is Huntelaar spits, daarna is RvP de spits en mag Huntelaar niet eens invallen en nu is Huntelaar weer eerste spits. En hoe kan je nou met El Ghazi zo'n belangrijke wedstrijd spelen, die is al een paar weken hopeloos uit vorm.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Huntelaar is voor mij altijd volle spits. Van Persie kan daar goed achter spelen als Huntelaar opgesteld is.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Nou, het fluitsignaal is gevallen en gelijk al e geel
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Van Oosteveen moet toch gewoon opstappen man, falen al om. En stel Co Adriaanse aan als technisch directeur voetbalzaken.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Zowel van Oostveen als de gehele technische staf moet verantwoordelijkheid nemen en opstappen. Hoe Blind en hij direct na de wedstrijd alles van zich afschuiven en nul verantwoordelijkheid voor deze afgang opeisen is te triest voor woorden. Iedereen eruit en gewoon helemaal opnieuw beginnen met een bondscoach die wel ervaring, tactisch verstand en voetbalkennis heeft en met een directeur die niet alleen bobo is maar ook daadwerkelijk iets van voetbal af weet.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONZowel van Oostveen als de gehele technische staf moet verantwoordelijkheid nemen en opstappen. Hoe Blind en hij direct na de wedstrijd alles van zich afschuiven en nul verantwoordelijkheid voor deze afgang opeisen is te triest voor woorden. Iedereen eruit en gewoon helemaal opnieuw beginnen met een bondscoach die wel ervaring, tactisch verstand en voetbalkennis heeft en met een directeur die niet alleen bobo is maar ook daadwerkelijk iets van voetbal af weet.
Volgens mij is deze campagne van kwalificatie toch ook begonnen met een bondcoach met ervaring?
Overigens is hiermee aangetoond dat ervaring niet een garantie is voor een goede coach/trainer, tactisch verstand en voetbal kennis.
Of zijn de verliespartijen onder hem zoals tegen IJsland, Tjechie en gelijkspel tegen de Turken in eigen huis ook de verantwoording van Blind?
En dan laat ik de vriendschappelijke blamages nog maar even achterwege, wel 4-3-3 en dan weer 5-3-2....

Jarenlang werd Koeman aangeprezen als de ideale man en werd ineens Hiddink uit de hoge hoed getoverd.
Dat is inderdaad op het conto van van Oostveen, ook al had Koeman bewezen met een mix te kunnen werken van gearriveerde ervaren spelers en nieuwe aanwas van talenten.
Hoe en waarom dit ooit besloten is zullen wij simpele zielen helaas nooit te horen krijgen ben ik bang.

Een ploeg die niet meer gelooft in een goed resultaat krijg je niet meer simpel aan de gang en dat is bewezen.
Helaas is de start na het wonderbaarlijk verlopen WK een regelrechte nekklap geweest voor deze ploeg, bijkomende idioten met rode kaarten, blessures en perikelen in transferland die weer leiden tot misplaatste arrogantie en alles van dien.
Dit hebben we helaas op het vorige EK ook als een ondervonden, al hadden wij toen wel het EK gehaald maar werden misbaksels er daar wel bijgehaald.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Ik vond het wel een lekkere pot met voetbal.

:shock:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Zo 20:30u Inter Milaan vs Juventus op Eurosport live
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Wat een magere uitslag zeg, PSV- Kralingse Boys 1-1. Laten ze ze in de laatste seconden nog 1 x scoren ook
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Fred Raket schreefCOLONWat een magere uitslag zeg, PSV- Kralingse Boys 1-1. Laten ze ze in de laatste seconden nog 1 x scoren ook
Ze heten vooralsnog Excelsior hoor...

Terechte uitslag. Als je zoveel kansen mist, roep je dit gewoon over jezelf af.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Wat ziet Barcelona eigenlijk in Van Persie ?
Neymar scoort vandaag 4x, is hij het niet doet Suarez het wel of....
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Fred Raket schreefCOLONWat ziet Barcelona eigenlijk in Van Persie ?
Neymar scoort vandaag 4x, is hij het niet doet Suarez het wel of....
Geruchten als van Persie en Kuyt naar Barca neem ik zelf niet al te serieus.
Zouden moeten dienen als perfecte pinchhitters???
Ook niet alsof ze interesse hebben in 3 spelers van Ajax zoals heel Nederland nu in ellende zit.
Laten we hopen op een redelijke Europese week.
Eerlijk gezegd gun ik PSV normaal geen goede afloop want dan blazen ze daar weer te hoog van de toren maar Nederlandse voetbal heeft nou eenmaal de punten nodig.
Dan maar eens 4x winst deze week....en 0 voor onze zuiderburen....
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

rproele schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONWat ziet Barcelona eigenlijk in Van Persie ?
Neymar scoort vandaag 4x, is hij het niet doet Suarez het wel of....
Geruchten als van Persie en Kuyt naar Barca neem ik zelf niet al te serieus.
Zouden moeten dienen als perfecte pinchhitters???
Ook niet alsof ze interesse hebben in 3 spelers van Ajax zoals heel Nederland nu in ellende zit.
Laten we hopen op een redelijke Europese week.
Eerlijk gezegd gun ik PSV normaal geen goede afloop want dan blazen ze daar weer te hoog van de toren maar Nederlandse voetbal heeft nou eenmaal de punten nodig.
Dan maar eens 4x winst deze week....en 0 voor onze zuiderburen....
Wij hebben vandaag NEC thuis gehad en dat werd nipt 1-0 in middelmatige wedstrijd. (wel genoten)

Zou mooi zijn als Ajax uit bij Fenerbahce potten kan breken. Van Kuyt wist ik niet en sta ik eigenlijk niet raar van te kijken, onze over het paard getilde Van Persie wel. die is uitgerangeerd. Kuyt maakt een Hatrick vandaag en speelde Heerenveen helemaal weg de 1e helft.
Jammer dat de 2e helft minder was en werd het nog 2-5 in Heerenveen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON Kuyt maakt een Hatrick vandaag en speelde Heerenveen helemaal weg de 1e helft.
Jammer dat de 2e helft minder was en werd het nog 2-5 in Heerenveen.
Feyenoord speelde de beste helft van het seizoen. Jammer van de tweede helft inderdaad. Maar ik was ook wel onder de indruk van Heerenveen, die waren wel heel erg slecht namelijk!
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Der Kaiser »

Wij hebben wederom gewonnen, nu met 3-1 :). Dit gaat het seizoen van Sparta Rotterdam worden...het moet haha
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Kramer vrijgesproken. Daar kan ik als Feyenoord fan heel erg blij mee zijn maar helemaal eerlijk is het niet. Al de tweede keer dat een van onze spelers wordt gematst
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Alles word tegenwoordig zo opgeblazen. Het ging om die duw toch tegen De Graafschap ?

In duw en trekwerk waar een speler van De Graafschap druk bezig was duwde Kramer in mijn opzicht hem weg. het was duidelijk niet slaan.
Zoiets hoeft voor mij ook niet voor te komen, belachelijk gewoon. men laat zich te veel leiden door reacties uit de Media.

De speler van De Graafschap had ook geel kunnen krijgen, maar de scheids heeft door laten spelen.
BUTTON_POST_REPLY