Voetbal seizoen 2015-2016

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Prima besluit waar Twente zich mee in de handjes mag knijpen aangezien ze zo goed weg komen, alleen de timing van de KNVB is echt idioot achterlijk. Dit schopt heel de playoffs door de war en zorgt voor nog meer scheve gezichten. Als ze hier een weekje mee hadden gewacht waren de playoffs eerlijk verlopen en hadden ze alsnog kunnen kijken hoe of wat.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dit had gewoon meteen in december doorgezet moeten worden.
De hele competitie is in deze compleet uit zijn verband.
Nacompetitie die nergens meer om gaat.
Wie hadden er aan het eind 16 en 17 gestaan?
Cambuur en de Graafschap?
Of mss Excelsior ook nog ergens?

Dus wie hadden daadwerkelijk in de navolgende nacompetitie gehoord en directe degradant Twente?
MS had een Almere het dan wel gered tegen bv Cambuur of wie dan ook.
Aan alle kanten worden nu clubs onterecht bevoordeeld of benadeeld.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Bond van niks de huidige Knvb. Precies wat Rp zegt, maar goed het is nog een voorstel.
Het besluit is nog niet uitgesproken
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Wat een schande in Basel zeg.
3 openlijke handballen niet gehonoreerd door de scheids.
Liverpool had al op 4 of 5 0 moeten staan.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Nu is het nog 1-1 ook
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Weer zo'n speler van een Spaanse ploeg die vraagt om een kaart..
Dacht dat de Internationale regel was dat die speler hem dan kreeg.
2x geel is dan dus rood.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Wat is Liverpool hier genaaid zeg.
Natuurlijk is het in de 2e helft overlopen, maar dit was nooit gebeurd als ze al 3 0 de rust in waren gegaan.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Deze situatie met FC Twente zet even een heel seizoen op z'n kop.. Echt bizar :shock:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Jup, maar hoewel er nu (terecht) flink naar de KNVB wordt gewezen is er uiteraard slechts 1 hoofdschuldige: FC Twente.

En ik zou het uiterst raar vinden als ze dadelijk alle beroepszaken winnen en in de eredivisie zouden mogen blijven. Dat zou betekenen dat frauderen en stelselmatig de bonden, de clubs en de supporters bedonderen gewoon mag.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Ik snap eerlijk gezegd niet waar iedereen zo over zeurt :? Vooral de eerste divisie clubs niet. Er verandert toch niks voor hun?
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

ratm schreefCOLONIk snap eerlijk gezegd niet waar iedereen zo over zeurt :? Vooral de eerste divisie clubs niet. Er verandert toch niks voor hun?
Nou toch ook weer wel.. Als de Jupiler League de prullenbak wordt van elke club die belazert, dan is die league ook niks waard. Daarom is het goed dat er straks weer gepromoveerd kan worden vanuit de amateurs.

Los van alles, mag er volgens de licentie op 2 manieren gestraft worden: Of boete, of licentie afpakken.

Een goede onkostvergoeding richting andere clubs is naar mijn idee goed.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLON
ratm schreefCOLONIk snap eerlijk gezegd niet waar iedereen zo over zeurt :? Vooral de eerste divisie clubs niet. Er verandert toch niks voor hun?
Nou toch ook weer wel.. Als de Jupiler League de prullenbak wordt van elke club die belazert, dan is die league ook niks waard. Daarom is het goed dat er straks weer gepromoveerd kan worden vanuit de amateurs.
Volgens mij wordt de waarde van de eerste divisie alleen maar groter met zo'n grote club er bij. Maar ze (1e divisie) zeggen dat de timing verkeerd is. Als het volgende week was gebeurd zouden ze het niet erg vinden (zijn hun woorden). Dus dat het de prullenbak wordt, daar hebben ze het niet over. Wat is dan het probleem :?
cookie schreefCOLON Een goede onkostvergoeding richting andere clubs is naar mijn idee goed.
Welke kosten maken de andere clubs hierdoor dan?
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

ratm schreefCOLON Volgens mij wordt de waarde van de eerste divisie alleen maar groter met zo'n grote club er bij. Maar ze (1e divisie) zeggen dat de timing verkeerd is. Als het volgende week was gebeurd zouden ze het niet erg vinden (zijn hun woorden). Dus dat het de prullenbak wordt, daar hebben ze het niet over. Wat is dan het probleem :?
Heb voorbij horen komen dat promoveren hierdoor onmogelijk wordt, waardoor zij vinden dat ze benadeeld worden. Als de licentie wordt afgepakt, dan moet dit ook volledig gebeuren en niet zo half. Genoeg andere clubs die met bloed, zweet en tranen proberen hun club op te bouwen en te promoveren. De timing was inderdaad het andere punt.. Met de huidige uitslagen zou je wel vermoeden dat bij WillemII en De Graafschap de spanningsboog is geknapt.
ratm schreefCOLON Welke kosten maken de andere clubs hierdoor dan?
Het zit vooral in misgelopen gelopen gelden zoals het tv-geld op de eindstand en misgelopen bonussen en misgelopen inkomsten uit Europees voetbal het jaar erop. Ajax kwam de voorronden door van de Champions league, maar PSV is hier toch wel extra gedupeerd.

Ik hoop nog steeds dat Twente de voormalige bestuurders keihard straft en er met een goede boete vanaf komt. Al is het maar de 13,4 miljoen die ze het jaar erop verdiende. Je verkoopt Ziyech en nog een speler en we kunnen weer verder.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Ajax wil geloof ik dat alle uitslagen van Twente uit de stand worden gehaald.
Dat zal volgend seizoen gebeuren meneer v/d Sar :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

V Gaal toch vervangen door Mourinho
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

De Graafschap lekker zonder thuispubliek de Jupiler League in.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLON
ratm schreefCOLON Volgens mij wordt de waarde van de eerste divisie alleen maar groter met zo'n grote club er bij. Maar ze (1e divisie) zeggen dat de timing verkeerd is. Als het volgende week was gebeurd zouden ze het niet erg vinden (zijn hun woorden). Dus dat het de prullenbak wordt, daar hebben ze het niet over. Wat is dan het probleem :?
Heb voorbij horen komen dat promoveren hierdoor onmogelijk wordt, waardoor zij vinden dat ze benadeeld worden. Als de licentie wordt afgepakt, dan moet dit ook volledig gebeuren en niet zo half. Genoeg andere clubs die met bloed, zweet en tranen proberen hun club op te bouwen en te promoveren. De timing was inderdaad het andere punt.. Met de huidige uitslagen zou je wel vermoeden dat bij WillemII en De Graafschap de spanningsboog is geknapt.
ratm schreefCOLON Welke kosten maken de andere clubs hierdoor dan?
Het zit vooral in misgelopen gelopen gelden zoals het tv-geld op de eindstand en misgelopen bonussen en misgelopen inkomsten uit Europees voetbal het jaar erop. Ajax kwam de voorronden door van de Champions league, maar PSV is hier toch wel extra gedupeerd.

Ik hoop nog steeds dat Twente de voormalige bestuurders keihard straft en er met een goede boete vanaf komt. Al is het maar de 13,4 miljoen die ze het jaar erop verdiende. Je verkoopt Ziyech en nog een speler en we kunnen weer verder.
De regels om te promoveren zijn voor de jupiler leaque exact hetzelfde gebleven dus dat kan geen probleem zijn. Als de spanningsboog bij willem 2 en de graafschap is geknapt dan is dat in het voordeel van de jupiler leaque clubs dus die lijken mij de winnaars van het geheel.

Qua kosten vind ik het lastig. Denk dat je wel gelijk hebt maar dat het niet gaat gebeuren ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Fred Raket schreefCOLONV Gaal toch vervangen door Mourinho
Louis van Gaal has been sacked as manager of Manchester United, with former
Chelsea boss Jose Mourinho set to be named as his replacement.


http://www.skysports.com/football/live- ... -jose-live
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONV Gaal toch vervangen door Mourinho
Louis van Gaal has been sacked as manager of Manchester United, with former
Chelsea boss Jose Mourinho set to be named as his replacement.


http://www.skysports.com/football/live- ... -jose-live
Blijf het toch vreemd vinden,dat je aanvallender voetbal wilt en dat je dan kiest voor Mourinho...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONV Gaal toch vervangen door Mourinho
Louis van Gaal has been sacked as manager of Manchester United, with former
Chelsea boss Jose Mourinho set to be named as his replacement.


http://www.skysports.com/football/live- ... -jose-live
Blijf het toch vreemd vinden,dat je aanvallender voetbal wilt en dat je dan kiest voor Mourinho...
Lijkt me een wanhoopspoging om van V Gaal af te komen. Op de achtergrond zou men al een tijd opzoek zijn, ook het adviesorgaan van ManU staat grotendeels hier in.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Dit is ook beter ook.. Naast het voetbal was de presentatie en communicatie ook niet lekker.

Ik vraag me wel af wie er gehaald moeten worden om het weer een team te maken. Zlatan zou ervoor zorgen dat je Rooney direct kan afschrijven.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Jammer, ik vind van Gaal een mooi persoon en een bewezen toptrainer. Bij VI hebben ze destijds vol op hem lopen inhakken terwijl hij gewoon bleef presteren. In Manchester lukte het gewoon niet, maar een trainer als van Gaal heeft altijd even de tijd nodig en die is er bij de grootste clubs ter wereld simpelweg niet. Als ik hem was zou ik lekker met pensioen gaan en samen met Truus leuke fietstochtjes gaan maken ofzo.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

VI kun je niet serieus nemen, maar het probleem is, dat half Nederland dat wél doet.
En Van Gaal zelf heeft ze ook nog elke week voer gegeven om maar lekker door te gaan.
Wat dat betreft is Van Gaal wel zichzelf gebleven, maar heeft het hem in zijn nadagen niet veel meer gebracht.
In de loop der jaren heeft hij voor zichzelf natuurlijk ook een bepaalde naam opgebouwd.
Kleedkamergeheimen lekten uit. Hij kon niet met vedettes omgaan, maar zou hoofdzakelijk goed zijn in het werken met jonge jongens, die nog tegen hem opkijken. Gevechten aangaan met de pers, die hij toch niet kon winnen.
Ik denk dat het tijd is voor Louis om met pensioen te gaan. Hij kan het beste uit de schijnwerpers blijven, maar ik denk, dat hij zichzelf te goed vindt om in de luwte te werken. Of wordt het toch weer Ajax...Kan het me niet voorstellen, maar je weet het nooit in A'dam...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Zie hem zo een functie bij de Knvb bekleden
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLONZie hem zo een functie bij de Knvb bekleden
Inderdaad. TD boven Blind...
BUTTON_POST_REPLY