Voetbal seizoen 2015-2016

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Bij PSV gaan trouwens al uit van het vertrek van oa Willems en Narsingh.
Niet echt spelers waar ze veel aan missen denk ik.
Willems merendeel afwezig dit seizoen en Narsingh hebben ze zo opgevangen lijkt me, toch geen echte ster.
Zal lastig worden met van Ginkel, die is gehuurd.
Schaars mag weg aangezien hij niet speelt.

Daarnaast schijnt er mss interesse in Bruma te zijn, ook al is hij al bij 2 clubs zwaar geflopt, maar je weet nooit.

Dus de echte oude basis zouden ze zo maar eens kunnen behouden voor volgende seizoen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

[quote="Rat"][/quote]

Als ze beide 2 wedstrijden winnen zal die onderlinge strijd de beslissing brengen.
Mij dan benieuwen wie het gaat worden.
Echter jammer want beide horen in de Ere, 100x meer dan Excelsior.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Narsingh mogen jullie voor een prikkie hebben. Doen we er gratis Maher bij :mrgreen:
Bruma heeft pas verlengd, dus als hij gaat is dat voor een bak geld en is dus ruimte voor een vervanger. Schaars zal niet heel erg gemist gaan worden, net als een Willems uit vorm. Maar een Willems in vorm is een extreem gevaarlijk wapen en een moderne en gewilde aanvallende back. Gaat hij weg is het prima, blijft hij is het ook goed. Verder verwacht ik niet veel uitloop. Misschien dat Arias gaat als er een leuke club komt, maar ook dat is op te vangen. Zoet en de Jong zou een groter probleem zijn. Ik denk dat van Ginkel wel gekocht kan worden. Hij was het ontbrekende puzzelstukje op het middenveld en is de (ongeveer) 6 miljoen die hij zal kosten wel waard.

De Boer stapt op, is zojuist definitief bekend geworden. Jammer dat het zo loopt, want 82 punten is echt gewoon een klasse seizoen. Al is nul prijzen in twee jaar tijd wel mager voor een trainer bij een topclub. Ondanks die vier knappe seizoenen daarvoor.

De naam Bosz zingt natuurlijk rond, maar ik weet niet of dat zo verstandig is. Ik vind Bosz overigens een nare, arrogante man die als het fout gaat alles de schuld geeft behalve zichzelf (Dus wat dat betreft past hij prima bij Ajax) ;) . Zijn houding tegen de scheidsrechters en zijn collega is vaak belachelijk en beledigend en ik was eigenlijk wel blij dat ie foetsie was uit Nederland.

Zou ome Louis het niet aandurven als hij komende zomer plaats moet maken voor Mourinho?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Ik vraag me af, zitten hier ook al Almere fans? Heb zo een gevoel dat die gaan stunten. Zo wat zijn haha, :D .
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONIk vraag me af, zitten hier ook al Almere fans? Heb zo een gevoel dat die gaan stunten. Zo wat zijn haha, :D .
Zou het wel leuk vinden als Eindhoven eens wint ;)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON De naam Bosz zingt natuurlijk rond, maar ik weet niet of dat zo verstandig is. Ik vind Bosz overigens een nare, arrogante man die als het fout gaat alles de schuld geeft behalve zichzelf (Dus wat dat betreft past hij prima bij Ajax) ;) . Zijn houding tegen de scheidsrechters en zijn collega is vaak belachelijk en beledigend en ik was eigenlijk wel blij dat ie foetsie was uit Nederland.
Vreemde redenatie aangezien we volgens iedereen juist de scheidsen omkopen en nodig hebben. Dus dan kan de combinatie nooit goed gaan, Bosz en scheidsen in dat geval.

Ik zie liever ook geen Bosz, leuk spelen met wat Chelsea huurlingen bij een club waar het MAG, is heel wat anders dan bij een club waar het MOET.
Leuk voor oa Vitesse,Groningen ofzo maar geen man voor op de positie bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Kansloos dat ze nu alles hebben laten lopen, waaronder bv een Jonk en nu ook koppel Stam Ulderink die al gewerkt hebben met de jongens in Jong Ajax.
Beslissing van Frank kan niet deze of vorige week geweest zijn, had dan gewoon eerder eerlijk geweest, had Ajax in kunnen springen.
Of de positie van Jonk dan nog te redden was, zal wel niet, want die maakte zichzelf onmogelijk in de groep, door er niet te zijn.

Louis zie ik gewoon nog een jaar bij ManU, maar dan moet hij wel de FA Cup winnen, en die maakt zijn handen niet meer vuil aan Ajax.
Rechtvaardig of niet, de voors en tegens zullen er altijd zijn, maar na eerst het geintje destijds met Koeman en daarna als laatste met de rechtzaak, gaat hij ondanks zijn liefde voor Ajax er echt niet meer zitten.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

rproele schreefCOLON Vreemde redenatie aangezien we volgens iedereen juist de scheidsen omkopen en nodig hebben.
:lol:


En dan vinden ze het gek dat ze in alle stadions stonden te juichen en te lachen na de 1-1.

Zelfs met alle voordeeltjes redt je het al niet meer. Dat is al erg zat, maak het nu nog niet erger dan.

Take one on the chin and move on.


--

Peter Bosz is inderdaad geen feestelijk persoon. Vond ik bij NAC al een lul.



---

Zou me echt niet verbazen als in ons gedeelte de finale almere - eindhoven wordt. Bij NAC zijn ze bezig met de stillems, en bij de stillems zijn ze bezig met NAC.

Dat is echt vragen om een epische dubbel out, lol.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

PSV heeft natuurlijk gewoon meer geboden bij beide scheidsen.
Die van hun liet ineens corners nemen en buitenspel mocht terwijl bij Ajax een goal werd afgekeurd.
Maar ja salarisplafond houdt ook in maximale vergoeding voor scheidsrechters.
En PSV heeft dat natuurlijk niet want die kunnen voor de extraatjes aankloppen bij de gemeente, nieuwe verlichting van Philips en de IPhone 7.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Mooi dat Dick aansluit bij Oranje! Blind redde het niet, dus het is goed om iemand te hebben die in zijn ziel uitstraalt wat vertrouwen is. Dat slaat toch over..

Beetje meer hoop voor de kwalificatie!

Nog geen volledige hoop, maar wie weet!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door rproele »

cookie schreefCOLONMooi dat Dick aansluit bij Oranje! Blind redde het niet, dus het is goed om iemand te hebben die in zijn ziel uitstraalt wat vertrouwen is. Dat slaat toch over..

Beetje meer hoop voor de kwalificatie!

Nog geen volledige hoop, maar wie weet!
Alleen een beetje bang voor het wisselbeleid ben ik dan weer wel :mrgreen: :mrgreen:
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 600
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ybabl »

Zal ik me als Ajacied toch nog maar even melden? :D Zondag was erg pijnlijk, voornamelijk omdat je het tegen godbetert De Graafschap verspeelt. Maar dit Ajax verdiende het niet om kampioen te worden, dus kon er niet heel erg mee zitten. En dat Frank nu eindelijk op****** maakt het toch een mooi einde van de competitie. En dat zeg ik niet om mezelf een beetje in te dekken ofzo, dit zeg ik al jaren. Felicitaties aan de PSV'ers hier.

Verder kan je het elke draai geven die je wil, maar dat het hele land nu al dagen feestviert en zelfs bij een darttoernooi Ajax nog even belachelijk gemaakt moet worden (Feyenoord eindigde op kansloze achterstand achter ons :lol:), geeft nog maar eens aan hoe groot Ajax in dit land is. Dus blijf lekker lachen, jongens. Geniet er nog maar even van. ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Haha!

Mooie reactie Ybabl, :D .
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

Prachtig verwoord, Ybabl !!!
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 600
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ybabl »

Overigens vind ik het jammer dat óf NAC óf Willem II de Eredivisie ingaat. Horen er allebei in. Ik heb niet echt zicht om de situatie in Breda, maar hoe rampzalig is het voor NAC als ze nog een seizoen in de Jupiler League moeten spelen, Rat?

Zit philthepower hier eigenlijk nog onder een andere naam ofzo? Mis die ouwe kakkerlak bijna, haha.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Willem II hoeft er van mij niet in te blijven. Kleurloze en saaie club (net als de stad waar ze vandaan komen). Echt een dertien in een dozijn voetbalclub zonder enige uitstraling. NAC is in dit alles het tegenovergestelde en die zie ik er graag weer bij komen.
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Diesel »

Heb NAC niet gemist dit seizoen. Laat Willem II het maar redden.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

Heb met allebei niet zo veel maar heb wel liever nac dan willem II, dat vind ik ook een kleurloze club inderdaad.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door cookie »

Mee eens, NAC is zoveel mooier dan WillemII. Al vind ik WillemII wel veel mooier dan Excelsior, Almere, MVV, Emmen etc.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Als de SuperBoeren het maar redden. dan vind ik alles best :D.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartmat »

Te bizar voor woorden dit. Hoewel de regeling op zich natuurlijk prima bedacht is, werkt dit in de praktijk dus totaal niet:

http://www.vi.nl/nieuws/het-bittere-ein ... an-carpi.h" onclick="window.open(this.href);return false;
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Rat »

Wij gaan het niet redden. En we verdienen het ook niet. Heel het jaar kwaliteitsloos afwacht voetbal.

Wordt dat een drama? Welnee, we staan nu al drie metingen in cat 2. Supporters blijven komen. We gaan wel iets achteruit in spelers budget, maar wat zegt dat?

Dure spelers verdwijnen, die toch al geen meerwaarde hebben. Komen goedkopere spelers voor terug. Zal weinig verschil zijn in kwaliteit. Denk en hoop er zelfs iets op vooruit te gaan.

Aan de andere kant, wat maakt het uit, dit jaar hadden we veruit het grootste budget. Maar met zo een instelling en laffe trainer ga je geen prijzen pakken.

Hoop volgend seizoen wel mee te doen om de titel. En geef ons een goede kans.

Morgen liggen we er uit denk ik. 2-1 of zo.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

FC Twente uit de Eredivisie! Niks meer dan terecht imo. Jammer dat de fans daar dupe van worden, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door ratm »

FC Twente degradeert, Willem II blijft sowieso in de ere.
Ook al denk ik dat het wel terecht is, vind het wel jammer.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door Dartsjournalist »

Wel lachwekkend dat Cambuur in de Eredivisie blijft als Willem II en De Graafschap play-offs winnen.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Voetbal seizoen 2015-2016

Bericht door DanMan »

Dartsjournalist schreefCOLONWel lachwekkend dat Cambuur in de Eredivisie blijft als Willem II en De Graafschap play-offs winnen.
Mee eens. Dan zou Cambuur alsnog play-offs moeten spelen.
BUTTON_POST_REPLY