Handel in Toegangskaarten van....

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door Fred Raket »

We hadden het er pas over dat de toegangskaarten van de PL in Nederland.

Nu al staan er al kaarten voor Adele te koop voor € 600,- ZiggoDome 2016. Het is wel overduidelijk dat er bedrijven zijn die hun callcenter direct laten kopen. en voor woekerprijzen aanbieden...
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONWe hadden het er pas over dat de toegangskaarten van de PL in Nederland.

Nu al staan er al kaarten voor Adele te koop voor € 600,- ZiggoDome 2016. Het is wel overduidelijk dat er bedrijven zijn die hun callcenter direct laten kopen. en voor woekerprijzen aanbieden...
Nou hoe zit het met de kaarten van de Premier League? Ik zoek er nog 4!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door Fred Raket »

Nieuw wetsvoorstel ligt klaar dat er maar 20% (opgeld) kan worden gevraagd voor toegangskaarten
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door Fred Raket »

quote="Rat"]Ik hoop wel dat ze het dan wel helemaal uit zenden. Dan maar een keer tot diep in de nacht na het voetbal.

Ben nog steeds erg boos hoe het is gegaan met die kaarten. Ik ben er gewoon niet bijut het is te gek voor woorden.[/quote]


Is ook belachelijk Jo. Het is dagelijkse gang geworden
Binnen korte tijd zijn concerten etc uitverkocht via officiële verkoop.
Even later staan ze op Markplaats en bij andere kaartverkopers voor veel hogere prijzen. Mijn dochter wou naar JB in oktober geloof ik. En ze kwam er niet door met bestellen via tel. In een zucht was alles uitverkocht......
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door cookie »

Een los kaartje gaat nu voor minimaal 100,00euro over de toonbank via Marktplaats. Dat krijg je als dingen populair worden..

Die wetgeving met opgeld van max. 20% zal het probleem niet oplossen.. Wie gaat dat nou continue checken? Het is toch gewoon wat de gek er voor geeft?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Handel in Toegangskaarten van....

Bericht door Fred Raket »

Dacht voor € 56,-front table kaarten te kunnen kopen voor PL Rotterdam, maar ticketmaster was niet door te komen. om 09:50u ingelogd, maar geen succes.
Ook na veel pogingen kon ik ook geen andere kaarten meer bestellen. Ik moest telkens allerlei codes invullen die zgn steeds verkeerd bleken......
BUTTON_POST_REPLY