Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Topics die NIET met darts te maken hebben
Gebruikers-avatar
ObelixBilly
Lid
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 10:15

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door ObelixBilly »

Hello beste Noorderburen,

ook ik was lid van Darts.nu en ben inwoner van 't "BELGIEKSKE" (België)

Een trouwe supporter van John Lowe voor zijn rust en beheersing tijdens het gooien.
Maar iedereen moet met zijn tijd mee en natuurlijk hevige fan van de 'Huybrechts-Brothers'.
Zoals zovele darters heb ik ook een harem pijltjes in de hand gehad maar
nu blijf ik haperen op 'Target Pure 24gr.' of 'Unicorn Core 21gr.'

'Let's Play Darts' en blijven trainen hé, beste forumleden. ;-)
"Ton-eighties for show and doubles for dough."

WINMAU Dennis Priestley 90%tungsten 21 gr. ,
KOTO Nylon inbetween black
Personalised flights 100 micron ;)
:o
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door ybabl »

Hoi! Op het vorige forum stond ik bekend als ybabl, op dit forum ga ik verder als... ybabl.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Jowinho »

Hoi, ook hier een (meestal) lieve zuiderbuur. Fan van vooral K. Huybrechts en G. Anderson en ook nog wat sympathie voor een paar andere darters.

Zelf dart ik af en toe ook wel, maar dat gebeurt meestal thuis. Ik zou eigenlijk wat meer moeten darten, maar de tijd is te kort.

Op het vorige forum stond ik bekend als Jowinho, hier dus ook.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Prutser
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 21:33

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Prutser »

Ben ook maar mee verkast naar deze kant.

Naam hetzelfde gebleven....
-- It is only when they go wrong that machines remind you how powerful they are. --
Gebruikers-avatar
ZBC97
Lid
BerichtenCOLON 323
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 09:59

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door ZBC97 »

Goedemorgen ik ben ZBC97 en hoop ook op deze forum weer de nummer 1 van het OOM te worden.
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door dreski »

Ben er ook weer bij. Lekker overzichtelijk dit forum.
Roodbeen
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:53

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Roodbeen »

Ha, ik ben er ook bij. Als tbl op darts.nu (niet zo heel lang), en nu onder de naam Roodbeen op dit forum.

Groet, Dick
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Peter66 »

Goedemorgen,

Peter66, al jaren dartfan (vanaf de beginjaren van de successen van Barney). Meer "lezer" op darts.nu, maar wil hier ook wat meer reageren. Favoriete spelers hebben we genoeg...van Barney tot Terry Jenkins, Mervyn King, James Wade en Alan Tabern. Ben benieuwd of anderen ook spelers hebben waar je "niks mee hebt"...bij mij cq ons zijn dat bijvoorbeeld Michael Smith en Simon Whitlock. Langzame of snelle spelers is er ook zo een...ik kan van beide genieten (respect voor zowel Pipe en Dolan als voor Van der Voort en Van Gerwen).
Matchdart
Lid
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 17:23

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Matchdart »

Nou, ik heb me ook eindelijk aangemeld op het nieuwe forum.
Op darts.nu was ik Matchdart12 en nu dus gewoon Matchdart.


Ik hoop op veel plezier op dit nieuwe forum!
Stevie
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 15:46

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Stevie »

Ik was thechef, whoehoe
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Fred Raket »

Stevie schreefCOLONIk was thechef, whoehoe
Welkom jongen
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Ronn »

Stevie schreefCOLONIk was thechef, whoehoe
leuk. terug op het "nieuwe" nest.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
He-man
Lid
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:24

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door He-man »

He-man -> Granger -> He-man

Ik dart sinds 1984 in de beste bond ter wereld ;) Later ook bobo gespeeld in het dartswereldje. Tegenwoordig speel ik vooral blues, rock and moroccan roll...
blz.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 1 op He-man, in totaal 3 keer gewijzigd.
Denial is NOT a river in Egypt
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Fred Raket »

He-man schreefCOLONHe-man -> Granger -> He-man

Ik dart sinds 1984 in de beste bond ter wereld. Later ook bobo gespeeld in het dartswereldje. Tegenwoordig speel ik vooral blues, rock and moroccan roll...
blz.jpg

Hey mooi, een oud gediende ;)
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door RonG »

Ook overgekomen en gewoon weer RonG.

Naam is Ron kom uit de lichtstad en heb het darten sinds een jaar of 5 weer opgepakt.

Darts heb ik wel altijd gevolgd sinds Barney het in Nederland groot heeft gemaakt. Dank zij hem ben ik ook aan het darten geslagen, en met mij 1000den anderen..

Ben fan van het spel en de spelers maken het.
Veel spelers bij die ik momenteel fantastisch vind en die ik graag zie spelen zijn: Taylor, v. Gerwen, Anderson, Barneveld, Lewis, Wade, Wright, Nicholsen, Huybrechts , vd Voort enz. Zeg maar zowat de hele top van PDC.

Gr. Ron
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
TonMachine
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2014, 18:23

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door TonMachine »

ook ik ben meegekomen vanaf dart.nu
Gebruikers-avatar
RemyAMS
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2014, 20:53

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door RemyAMS »

Hier een volledig nieuwe member, vindt het wel zo netjes om mijzelf dan ook "even" voor te stellen ...

Remy, 41 lentes jong *kuch* en ben na een lange tijd van "dart-afwezigheid", weer vaak te zien met een setje dartpijlen in mijn hand.
Ik gooi overigens geen competitie, daar ik nog niet zo constant kan gooien als ik zou willen ... (Heb nog iets te vaak last van afzwaaiers.Welliswaar hebben we het dan over afzwaaiers van een cm of 2~3, het is niet zo dat ik degene achter me een pijl in z'n oog gooi :mrgreen: )

Ik ben begonnen ergens in negentien-noach met een setje Paul Lim darts van unicorn, daarna nog een setje imitatie Paul Lim's omdat de eerste gejat waren. :evil:
Tussendoor begon mijn 2e hobby ook weer te kriebelen, en heb daarom het darten een beetje in het verdomhoekje gedrukt.

Nu ik een beetje qua conditie meer lucht heb, krijg ik ook weer zin om het darten op te pakken.
Sinds een weekje ben ik weer in het bezit van een voor mij lekker aanvoelend setje Darts, het zijn 26 gram zware Unicorn Gary Anderson Phase 1 ,en ook maar gelijk een Winmau Blade 4 aan de muur gehangen (M'n oude "no-name" dartbord was meer dan rijp voor de vuilverbranding :D ) , je moet je pijlen ergens in gooi'n nie waar ?

Dus heb me daarom op deze site aangemeld om eventuele tips en wetenswaardigheden op te doen (En eventueel te geven)

Mijn 2e hobby, en helaas wordt door sommigen bevestigd dat ik hierin nogal doordraai :mrgreen: , is het oplopen van een modderbekkie door middel van het berijden van een mountainbike op plaatsen die hiervoor bestemd zijn ;) ( Mountainbike parcoursen zoals: Bergschenhoek, Oostvoorne, Bergen op Zoom, Dorst en afgelopen zomer 380km aan singletrack in Sauerland )

Maar daar benne we hier nie veur :D

Till sofar, mijn verhaal ... mocht je meer willen weten lees ik dat vanzelf uiteraard !

Greets

Remy
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door DirtySanchez »

RemyAMS schreefCOLONHier een volledig nieuwe member, vindt het wel zo netjes om mijzelf dan ook "even" voor te stellen ...

Remy, 41 lentes jong *kuch* en ben na een lange tijd van "dart-afwezigheid", weer vaak te zien met een setje dartpijlen in mijn hand.
Ik gooi overigens geen competitie, daar ik nog niet zo constant kan gooien als ik zou willen ... (Heb nog iets te vaak last van afzwaaiers.Welliswaar hebben we het dan over afzwaaiers van een cm of 2~3, het is niet zo dat ik degene achter me een pijl in z'n oog gooi :mrgreen: )

Ik ben begonnen ergens in negentien-noach met een setje Paul Lim darts van unicorn, daarna nog een setje imitatie Paul Lim's omdat de eerste gejat waren. :evil:
Tussendoor begon mijn 2e hobby ook weer te kriebelen, en heb daarom het darten een beetje in het verdomhoekje gedrukt.

Nu ik een beetje qua conditie meer lucht heb, krijg ik ook weer zin om het darten op te pakken.
Sinds een weekje ben ik weer in het bezit van een voor mij lekker aanvoelend setje Darts, het zijn 26 gram zware Unicorn Gary Anderson Phase 1 ,en ook maar gelijk een Winmau Blade 4 aan de muur gehangen (M'n oude "no-name" dartbord was meer dan rijp voor de vuilverbranding :D ) , je moet je pijlen ergens in gooi'n nie waar ?

Dus heb me daarom op deze site aangemeld om eventuele tips en wetenswaardigheden op te doen (En eventueel te geven)

Mijn 2e hobby, en helaas wordt door sommigen bevestigd dat ik hierin nogal doordraai :mrgreen: , is het oplopen van een modderbekkie door middel van het berijden van een mountainbike op plaatsen die hiervoor bestemd zijn ;) ( Mountainbike parcoursen zoals: Bergschenhoek, Oostvoorne, Bergen op Zoom, Dorst en afgelopen zomer 380km aan singletrack in Sauerland )

Maar daar benne we hier nie veur :D

Till sofar, mijn verhaal ... mocht je meer willen weten lees ik dat vanzelf uiteraard !

Greets

Remy
Welkom Remy ;) Hier een nieuw spik en span forum dat binnen de kortste kerel vol staat met nuttige info en onzin :mrgreen: Dus leef je uit!
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Mefra »

Zo, nog nooit voorgesteld, zal het nu maar eens even doen.

Jaren terug (+/- 10 jaar) geregeld met vrienden gedart gedurende 2-3 jaar, maar we waren hier nooit serieus mee, dus het niveau bleef ook behoorlijk laag, afgezien van de t20, die gingen redelijk. Toen het darten aan de kant gelegd vanwege verhuizing en geen ruimte meer hebben voor een dartbord. Nou eindelijk een nieuw huis waar die ruimte er is en het dus weer sinds iets meer dan een maand opgepakt.

Verder zelf 29 jaar, sinds kort wonende in Hardenberg waar ik kortgeleden samen met m'n vriendin een huis heb gekocht. Mijn echte naam is Marijn. Mefra is eigenlijk een nickname vanuit de gaming wereld, heb die nick gebruikt, maar eigenlijk een beetje overbodig op zo'n forum. Verder geen intenties om snel te beginnen met competitie e.d. omdat ik eerst naar een beetje fatsoenlijk niveau wil komen.

Dat was het wel denk ik...
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door molly »

Hallo ik ben Molly. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door DirtySanchez »

molly schreefCOLONHallo ik ben Molly. :mrgreen:
Mooi man, weer een bekende :D
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door bullieboy »

molly schreefCOLONHallo ik ben Molly. :mrgreen:
Terug op het nest :D
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door Ranph »

181 leden.
Niet geweldig, maar na het WK zullen er vast wel weer veel mensen zijn die zich aanmelden.
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door PennyLanee »

Hallo!
Geert-Jan hier. 27 Jaren jong.
Al redelijke tijd fan van darts, sinds Van Barneveld z'n championship.
Soms wat intensiever soms wat rustiger. Maar momenteel zeer intensief bezig met darts.
Gooi nu met Machina Golden 25 grammetjes, hele fijne dart verkregen met een ruil.
Fan van: Van Gerwen, Whitlock en Bunting.
Nu lekker veel met vrienden darten!

Groetjes
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Het 'stel je even voor' topic voor nieuwe leden

Bericht door bullieboy »

Ranph schreefCOLON181 leden.
Niet geweldig, maar na het WK zullen er vast wel weer veel mensen zijn die zich aanmelden.
181 leden is best mooi aantal, we zijn pas net begonnen.
Komt helemaal goed hoor
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY