PDC World Darts Championship 2017

BUTTON_POST_REPLY
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Met een 9/2 heb ik er bij deze 10euro op gezet.

Volgens Ladbrokes is de kans groter dat De Graaf van Klaasen wint. 7/2.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Schiavoni »

Dartfantje schreefCOLONHeb Ronny een aantal weken nog zien gooien in Den Haag bij dat toernooi van Lex Immers. Moet zeggen dat dat er niet slecht uit zag, 100 gemiddelde zit er op dit moment best wel in bij hem. Vlak hem dus niet uit, heeft ook sowieso wel een aardige vloer-vorm bij de PDC de laatste toernooien
Ik weet niet welke toernooien jij hebt gekeken, maar hij heeft 1x de finale gehaald en de rest er steeds vroeg uit. Met die vorm valt het dus wel reuze mee. Daarnaast heeft hij op een WK nooit een hoger gemiddelde gehaald dan 92,07, dus ik weet niet waarom je zou verwachten dat hij even de 100 gemiddeld haalt. Dit heeft hij ook maar 1x in zijn carriere gegooid op een tv-toernooi (European Championship 2013).
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Zat te denken. Aangezien voor Barney echt alleen nog het winnen van een toernooi telt, heeft hij eigenlijk nog niet eens zo een heel slechte loting.

Snel tot redelijk snel thuis, of........ hij geeft zichzelf een enorme kans.

Rangkingtechnisch handig als je ver komt, maar halve finale verliezen, of 2de ronde, dat maakt hem volgens mij niks meer uit. Winnen of niks.

KOMAAANNN!!!!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Erwin27 »

Wel beetje apart dat er op laatste moment besloten is om 4 spelers van de laatste kwalificatietoernooi mee mogen doen, omdat ze anders tekort kwamen. Dat is toch een beetje apart eigenlijk. Maak dat van te voren bekend...

Had toch liever gezien dat ze de winnaar van de Challenge Tour en/of Development Tour een ticket hadden gegeven in plaats dat je 2 extra tickets geeft aan spelers die je een heel jaar niet gezien hebt.

Waarom moet Cadby trouwens in de voorronde beginnen als winnaar van het jeugd WK? Is dat bepaald op basis van de OOM dat bijvoorbeeld McGowan (geplaatst via Iers kwalificatietoernooi) wel direct in de 1e ronde mag beginnen?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Erwin27 schreefCOLONWel beetje apart dat er op laatste moment besloten is om 4 spelers van de laatste kwalificatietoernooi mee mogen doen, omdat ze anders tekort kwamen. Dat is toch een beetje apart eigenlijk. Maak dat van te voren bekend...

Had toch liever gezien dat ze de winnaar van de Challenge Tour en/of Development Tour een ticket hadden gegeven in plaats dat je 2 extra tickets geeft aan spelers die je een heel jaar niet gezien hebt.

Waarom moet Cadby trouwens in de voorronde beginnen als winnaar van het jeugd WK? Is dat bepaald op basis van de OOM dat bijvoorbeeld McGowan (geplaatst via Iers kwalificatietoernooi) wel direct in de 1e ronde mag beginnen?
Ja is bepaald op basis van de OOM, daarom mogen John Michael en Magnus Caris ook in de eerste ronde beginnen.

Wat betreft dat eerste punt ben ik het half met je eens. In principe waren er drie plekken voor de PDPA Qualifier, omdat ze in eerste instantie niet het resultaat van de WK-finale voor de jeugd konden weten. Neemt niet weg dat ik vind dat beide finalisten naar het WK moeten. Ik geloof dat het ticket van dat soft-tip gebeuren pas na de loting bekend zou worden en ik snap wel dat ze wel graag alle namen bekend hebben bij de loting. Gelukkig was het niet zo'n fiasco als bij de BDO vandaag :D.
Twitter: @PVDarts180
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door jackpot »

Het aftellen bij mij thuis in echt begonnen ooh was het maar zover. Echt super veel zin in het wk lekker potje om erin te komen jabba tegen the artist. Zaterdag mvg zondag de Power ik zeg laat maar komen!!
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Ik heb er ook gruwelijk veel zin in. Wordt elk jaar erger lijkt het wel, :) .
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Erwin27 »

De zondagmiddag is toch niet echt reclame voor het darts. :|

EDIT: Was al benoemd zag ik. :mrgreen:
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Tsja, haha! Ik lees het overal. Maar vaak, of soms, geen idee, :D , blijken daar toch prachtge wedstrijden tussen te zitten.

Vandaar voorspel ik een 9 darter tijdens de zondagmiddag sessie, 8-) .

Nog twee nachtjes.... en dan gaan we los! The biggest show on earth!
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door jackpot »

Nog 1 nachtje slapen en dan begint het.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

Kan niet meer wachten, Kom op...... :D
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Pfffff... ik ben nu al zenuwachtig haha! Wordt een zwaar WK vrees ik, :lol: .
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Erwin27 »

Rat schreefCOLONTsja, haha! Ik lees het overal. Maar vaak, of soms, geen idee, :D , blijken daar toch prachtge wedstrijden tussen te zitten.

Vandaar voorspel ik een 9 darter tijdens de zondagmiddag sessie, 8-) .

Nog twee nachtjes.... en dan gaan we los! The biggest show on earth!
Ja, die zaterdagmiddagsessie destijds was op papier ook niet al te best, maar leverde wel twee nine-darters op. :D
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Heb er ook veel zin in! Denk dat van Gerwen en Anderson het uit gaan maken. Grootste kanshebbers naast hun zie ik Wright, Taylor en Barney.

Wright heeft een beetje hetzelfde met Van Gerwen als Part lang met Taylor had. Hij kan er maar niet van winnen maar van te voren of bij de eerste klap opgeven doet hij ook niet (terwijl andere dat vaak wel doen). Bij Part lukte het uiteindelijk op het WK, bij Wright gaat het ook ooit een keer lukken en in set systeem geef ik hem meer kans. Taylor heeft dit jaar al enkele malen van Van Gerwen gewonnen op tv, heeft de ervaring en heeft veel kunnen rusten. Qua niveau moet hij het ook kunnen (zijn gemiddelden over een jaar gezien waren in 2009 hoger dan Van Gerwen nu als ik goed geïnformeerd ben), vraag me alleen af of hij het nu nog kan én of hij het een heel lang toernooi nog kan. Barney lijkt goed in vorm en kan net dat extra's tegen Van Gerwen.

Lewis zou het in principe ook moeten kunnen maar valt mij wat tegen de laatste tijd
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door PieBus »

Zalige Hoogdag iedereen! ;)
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Tu du du du duuuuu du du duuuu tudu tudu duuuuuu!!!!

HEY HEY HEY!!!!!

BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Zou Raymond weer op zijn T20, T11, D14 hebben geoefend?



Bizar trouwens dat bij een First to 4 sets, bij een stand met 3-3sets en 2-0legs dat MVG begint met 2x 180. Heerlijke pot om even in de sfeer te komen!
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door thepower1990 »

Eindelijk is het dan zover. Barney en Vincent vanavond aan tafel bij RTL als de analisten. Game On!! :D
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

Barney For Champion
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door thepower1990 »

Het zal moeilijker worden dan ooit met de huidige concurrentie maar wat het zou toch mooi zijn als het hem nog 1 keer gegeven was.
Barney nog 1 keer de Champion of the World dat is denk ik het enigste waar die ook nog zijn inspiratie vandaan haalt om door te gaan.
En dan op het podium met die enorme beker in zijn handen meteen na afloop zijn pensioen aankondigen en als absolute legende en zesvoudig wereldkampioen direct opgenomen worden in de PDC Hall of Fame. Alleen al bij de gedachte aan dit scenario krijg ik kippenvel.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

thepower1990 schreefCOLONHet zal moeilijker worden dan ooit met de huidige concurrentie maar wat het zou toch mooi zijn als het hem nog 1 keer gegeven was.
Barney nog 1 keer de Champion of the World dat is denk ik het enigste waar die ook nog zijn inspiratie vandaan haalt om door te gaan.
En dan op het podium met die enorme beker in zijn handen meteen na afloop zijn pensioen aankondigen en als absolute legende en zesvoudig wereldkampioen direct opgenomen worden in de PDC Hall of Fame. Alleen al bij de gedachte aan dit scenario krijg ik kippenvel.
Maak me niet beroert
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Heeft Sky een voorprogramma? Is dat al bezig of hoe laat begint dat?

Iemand?



Edit

Op sky sports darts channel is het begonnen. Gewoon wat flarden van mooie beelden.

Bring it on!
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Der Kaiser »

Ben benieuwd of The Artist het nog kan :D
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Sander
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2016, 17:41

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Sander »

Denk dat McGowan en Evans vanavond gaan ''verrassen'', verder verwacht ik ook dat de volgens de bookmakers de underdogs Ulang en Koltsov hun voorrondes gaan winnen. Cadby zie ik ook zo winnen van Cullen. Stevenson heel misschien ook wel van Thornton. Denk en hoop dat Klaasen en Norris nummers 9 en 10 van de PL line-up zullen zijn na het WK.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONHeeft Sky een voorprogramma? Is dat al bezig of hoe laat begint dat?

Iemand?



Edit

Op sky sports darts channel is het begonnen. Gewoon wat flarden van mooie beelden.

Bring it on!
Heb je geluid op SS 3 ?
BUTTON_POST_REPLY