PDC World Darts Championship 2017

DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door DutchTedHankey »

Pijnlijk interview... Zal weer afgebrand door de geboren losers op social media, maar wat een HELD!

Jelle brandt zichzelf echt af. Die 114 in set 2 is toch ook gewoon een killer, achteraf gezien. Barney stond te wachten op dubbel 12 voor 2-0 in sets.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door thepower1990 »

Pfffff je voelt die man zijn pijn gewoon. Hij wil zo graag nog 1 keer die wereldtitel en ik kan me voorstellen dat als je met dit gemiddelde en dubbelpercentage wordt weggezet je ook niet meer weet wat je verder nog moet doen. Erg pijnlijk om te zien.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

DutchTedHankey schreefCOLONPijnlijk interview... Zal weer afgebrand door de geboren losers op social media, maar wat een HELD!

Jelle brandt zichzelf echt af. Die 114 in set 2 is toch ook gewoon een killer, achteraf gezien. Barney stond te wachten op dubbel 12 voor 2-0 in sets.
Mike deelde wel ff een sneertje uit in zijn interview met RTL.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Ranph »

Dartsjournalist schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONPijnlijk interview... Zal weer afgebrand door de geboren losers op social media, maar wat een HELD!

Jelle brandt zichzelf echt af. Die 114 in set 2 is toch ook gewoon een killer, achteraf gezien. Barney stond te wachten op dubbel 12 voor 2-0 in sets.
Mike deelde wel ff een sneertje uit in zijn interview met RTL.
Wat zei hij?
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartfantje »

Pijnlijk interview om te zien inderdaad, je voelt die man zijn pijn gewoon. Het zat er dit jaar echt in, maar 3x op rij in de halve finale verliezen gaat op een gegeven moment wel aan je klagen. Barney zal dat ook niet zien als iets knaps wat veel anderen wel doen, want hij wil het gewoon winnen. Dat is ook wel gelijk de reden waarom hij zo ver is gekomen in de dartwereld en waarom mensen zoals Jerry Hendriks niet zo ver zullen komen.

Nu maar hopen dat MVG het wint morgen, want ik hoef niet weer die Ando kampioen te zien worden morgen. 2 jaar geleden vond ik het wel mooi toen hij het won, maar dat is nu niet meer zo door zijn veranderingen als persoon sinds die titel.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door De Beste »

Het gaat een hele mooie finale worden, en MvG gaat hem winnen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Ranph schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONPijnlijk interview... Zal weer afgebrand door de geboren losers op social media, maar wat een HELD!

Jelle brandt zichzelf echt af. Die 114 in set 2 is toch ook gewoon een killer, achteraf gezien. Barney stond te wachten op dubbel 12 voor 2-0 in sets.
Mike deelde wel ff een sneertje uit in zijn interview met RTL.
Wat zei hij?
Beste wedstrijd van twee Nederlanders op RTL ooit, iets in die richting.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Ik vond het een heel mooi en netjes interview. Credits voor Raymond en heel veel het woord trots, maar ook realistisch door te zeggen dat hij nog helemaal niets heeft en morgen eerst nog maar eens die finale moet zien te winnen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door The Runner »

Tuurlijk hoop ik vanavond op MvG, maar als Gary het wordt vind ik dat ook goed, ik hoop alleen wel dat Gary zich dan ook op de andere toernooien eens laat zien.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

The Runner schreefCOLONTuurlijk hoop ik vanavond op MvG, maar als Gary het wordt vind ik dat ook goed, ik hoop alleen wel dat Gary zich dan ook op de andere toernooien eens laat zien.
Dit is dan omdat het mooier is wanneer underdogs winnen.. maar verder: Dit is Nederland - Schotland. Gun vanavond die Anderons helemaal niks.

Het mooiste aan de halve finale was nog wel om Barneveld dit niveau te zien halen. Hij is dan echt de mooiste darter om naar te kijken. Al die finishes en de overtuiging hoe hij dit deed was echt fantastisch. De machteloosheid van RvB is wel te begrijpen. Nu leert hij dat het om "concistency" gaat en het bijna niet te doen is om in te zetten op een piek tijdens 1 toernooi. Dit gaat wel bij voetbal, maar niet bij darten.

En de pijn van verliezen is hatelijk.. Wie had gedacht dat na die eerste paar sets MvG nog even gas kon bijgeven en vasthouden. Kan iemand een overzicht vinden hoeveel 10, 11, 12 darters er gegooid zijn?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

Vanavond the Grand Finale van de huidige WK tegen de nr1. Toch bekruipt me het gevoel dat Gary gaat winnen vanavond
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Fred Raket schreefCOLONVanavond the Grand Finale van de huidige WK tegen de nr1. Toch bekruipt me het gevoel dat Gary gaat winnen vanavond
Dat gevoel had ik ook echt het hele wk, tot aan gisteren. Wat van Gerwen liet zien heeft Anderson ondanks zijn goede spel nog niet gepresteerd. Als van Gerwen zijn niveau van gisteren zou kunnen halen dan komt het helemaal goed. Als.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONVanavond the Grand Finale van de huidige WK tegen de nr1. Toch bekruipt me het gevoel dat Gary gaat winnen vanavond
Dat gevoel had ik ook echt het hele wk, tot aan gisteren. Wat van Gerwen liet zien heeft Anderson ondanks zijn goede spel nog niet gepresteerd. Als van Gerwen zijn niveau van gisteren zou kunnen halen dan komt het helemaal goed. Als.
En toch.. Als je kijkt naar onderstaande statistieken:
Afbeelding
Afbeelding

Weet niet hoeveel verschils in legs er zit, maar aan het scorend vermogen van Anderson gaat MvG nog een flinke kluif krijgen.

Vermoed wel dat Anderson wat gaatjes laat vallen op de dubbels. Tegen Wright zat hij zich ook aardig druk te maken.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door jackpot »

Net even het interview met Barney terug gekeken met Sky. Hij zei dus eigenlijk dat dit toernooi voor hem de enige is en dat het hem een hoop engerie kost om hier te zijn zonder zijn kleinkind en de rest. Barney zei zelfs dat hij niet langer goed genoeg was tja als je Lewis kan pakken en Taylor dan doe je gewoon mee.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Swedish Chef »

jackpot schreefCOLONNet even het interview met Barney terug gekeken met Sky. Hij zei dus eigenlijk dat dit toernooi voor hem de enige is en dat het hem een hoop engerie kost om hier te zijn zonder zijn kleinkind en de rest. Barney zei zelfs dat hij niet langer goed genoeg was tja als je Lewis kan pakken en Taylor dan doe je gewoon mee.
Barney had gewoon de pech dat MVG gister zo absurd goed was. Hij is nog wel goed genoeg, alleen ligt de absolute piek van Anderson en MVG nóg hoger dan die van Barney...en dan kun je de pech hebben dat je daar tegenaan loopt in de halve finale.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
dartpijltje
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2015, 11:24

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door dartpijltje »

jackpot schreefCOLONNet even het interview met Barney terug gekeken met Sky. Hij zei dus eigenlijk dat dit toernooi voor hem de enige is en dat het hem een hoop engerie kost om hier te zijn zonder zijn kleinkind en de rest. Barney zei zelfs dat hij niet langer goed genoeg was tja als je Lewis kan pakken en Taylor dan doe je gewoon mee.
Ja precies, en naar alle waarschijnlijkheid heeft ie verloren van de nieuwe wereldkampioen, ook nog eens met het hoogst verliezende gemiddelde ooit... op de laatste twee WK's won ie van Lewis, Taylor en MvG. Dan doe je wél mee.

Maarja, na 2-2 zat het er eigenlijk al niet meer in, en kreeg hij ook weinig kansen. Hij deed eigenlijk niet meer mee ondanks z'n 109 gem. Kan me z'n reactie dan wel enigszins voorstellen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLON
The Runner schreefCOLONTuurlijk hoop ik vanavond op MvG, maar als Gary het wordt vind ik dat ook goed, ik hoop alleen wel dat Gary zich dan ook op de andere toernooien eens laat zien.
Dit is dan omdat het mooier is wanneer underdogs winnen.. maar verder: Dit is Nederland - Schotland. Gun vanavond die Anderons helemaal niks.

Het mooiste aan de halve finale was nog wel om Barneveld dit niveau te zien halen. Hij is dan echt de mooiste darter om naar te kijken. Al die finishes en de overtuiging hoe hij dit deed was echt fantastisch. De machteloosheid van RvB is wel te begrijpen. Nu leert hij dat het om "concistency" gaat en het bijna niet te doen is om in te zetten op een piek tijdens 1 toernooi. Dit gaat wel bij voetbal, maar niet bij darten.

En de pijn van verliezen is hatelijk.. Wie had gedacht dat na die eerste paar sets MvG nog even gas kon bijgeven en vasthouden. Kan iemand een overzicht vinden hoeveel 10, 11, 12 darters er gegooid zijn?
MVG won his LEGS in:
12|12|13|13|13|10|13|12|11|16|15|12|11|11|13|14|12|17|15 Darts
BARNEY won his LEGS in:
18|12|14|11|12|13|11|12|13|11|14|13|15 Dart
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

DeDeen schreefCOLON MVG won his LEGS in:
12|12|13|13|13|10|13|12|11|16|15|12|11|11|13|14|12|17|15 Darts
BARNEY won his LEGS in:
18|12|14|11|12|13|11|12|13|11|14|13|15 Dart
Thanks! Dat zijn toch wel rijtes zeg..
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Ik zit al reeds sinds oktober 3 jaar geleden met een WK knoop in mijn maag die Gary heet. Ik hoop dat MVG hem vernietigd!!!! Die 1ste titel zit mij nog steeds dwars eerlijk gezegd.

Ps. Vind Gary een supergast, maar je kan ook te ver gaan he, :lol: .
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Vanavond bij NOS Sportjournaal wordt ook het WK-darts aangesneden als onderwerp. NOS is met cameraploeg aanwezig in Londen, best bijzonder.
Twitter: @PVDarts180
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door DutchTedHankey »

http://m.telegraaf.nl/article/27350818/ ... -verliezer" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een verschrikkelijk belerend toontje. Moeten moeten moeten. Jammere is dat Barney zich dit soort meningen van nietszeggende journalisten ook weer gaat aantrekken.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

DutchTedHankey schreefCOLONhttp://m.telegraaf.nl/article/27350818/ ... -verliezer" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een verschrikkelijk belerend toontje. Moeten moeten moeten. Jammere is dat Barney zich dit soort meningen van nietszeggende journalisten ook weer gaat aantrekken.

Ze weten helemaal nergens van. Hij kon niet naar RTL, het was overmacht. Kwam door Sky Sports en had helemaal niks van Raymond te maken.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartfantje »

Dartsjournalist schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONhttp://m.telegraaf.nl/article/27350818/ ... -verliezer" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een verschrikkelijk belerend toontje. Moeten moeten moeten. Jammere is dat Barney zich dit soort meningen van nietszeggende journalisten ook weer gaat aantrekken.

Ze weten helemaal nergens van. Hij kon niet naar RTL, het was overmacht. Kwam door Sky Sports en had helemaal niks van Raymond te maken.
Het is wel duidelijk waarom hij bij de Telegraaf werkt... ;)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Dartfantje schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONhttp://m.telegraaf.nl/article/27350818/ ... -verliezer" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een verschrikkelijk belerend toontje. Moeten moeten moeten. Jammere is dat Barney zich dit soort meningen van nietszeggende journalisten ook weer gaat aantrekken.

Ze weten helemaal nergens van. Hij kon niet naar RTL, het was overmacht. Kwam door Sky Sports en had helemaal niks van Raymond te maken.
Het is wel duidelijk waarom hij bij de Telegraaf werkt... ;)
Geen verrassing dat die uit Amersfoort komt, lol.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Tot gisteren vond ik MvG een mindere indruk maken dan Anderson, of eigenlijk maakte Anderson net iets meer indruk dan MvG. Maar als MvG speelt zoals gister dan is hij de favoriet. Weet alleen niet of hij dat weer zal doen. Anderson zou wat mij betreft de verdiende winnaar zijn als je naar het hele wk kijkt, MvG als je naar het hele jaar kijkt. Hoop iig op een snelle en spectaculaire pot en ik hoop dat Anderson hem pakt (sorry ;) maar is zo'n beetje mijn favoriete speler geworden)
BUTTON_POST_REPLY