kwalificatie wk darts 2018.

Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Fred Raket »

Dat deed ie goed


Enjoy Darts [emoji457]
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Ronn »

Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Snakebitemaster »

Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:11
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Ja dus? Hij is verder in het toernooi gekomen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Rat »

Ik vind het ook wat vreemd dat Australië maar 2 plaatsen krijgt. De hoogste op de ranking en eentje met een quali toernooitje.

Als je dan ziet hoeveel kansen Duitsland maar zelfs ook de mannen uit Azie krijgen, lijkt me niet terecht. Moeten er wel 3 of 4 zijn vind ik. Hebben ook al wel wat laten zien he, hebben ze amper iets voor terug gehad.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Ronn »

Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:21
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:11
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Ja dus? Hij is verder in het toernooi gekomen.
Dat heeft toch niets met de qualificatie voor het WK te maken ?
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand slam of darts 2017

Bericht door The Runner »

Ronn schreefCOLON
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Nog niet...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »


Dat Cadby zich niet heeft geplaatst vind ik niet erg, doordat deze jongen enorm gehypet wordt door de PDC ligt er best veel druk op hem en zijn ook alle ogen op hem gericht. Best kans dat we over een paar jaar niets meer van hem horen of dat het een soort Michael Smith wordt. Hij zal zich moeten bewijzen en komend jaar Q school gaan spelen. We gaan het zien...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Snakebitemaster »

Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:54
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:21
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:11
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Ja dus? Hij is verder in het toernooi gekomen.
Dat heeft toch niets met de qualificatie voor het WK te maken ?
Nee dat Barney zich voor de world series finales plaatste wel zeker? Zinloze discusie dit.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:35 Ik vind het ook wat vreemd dat Australië maar 2 plaatsen krijgt. De hoogste op de ranking en eentje met een quali toernooitje.

Als je dan ziet hoeveel kansen Duitsland maar zelfs ook de mannen uit Azie krijgen, lijkt me niet terecht. Moeten er wel 3 of 4 zijn vind ik. Hebben ook al wel wat laten zien he, hebben ze amper iets voor terug gehad.
Klopt. Het waren er ook meer een aantal jaar geleden toch? Vind iig dat ze minstens 3 plekken verdienen
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Ronn »

Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 20:32
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:54
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:21
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:11
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Ja dus? Hij is verder in het toernooi gekomen.
Dat heeft toch niets met de qualificatie voor het WK te maken ?
Nee dat Barney zich voor de world series finales plaatste wel zeker? Zinloze discusie dit.
Dat Cadby er niet bij is op het WK kan je idd wel jammer vinden.
Maar om nu te zeggen dat hij Barney helemaal weg speelde, dat hij verder in het toernooi is gekomen en dat je het ook niet terecht vindt dat Barney zich wel plaatste voor de world series finals is toch niet relevant !
Ook dat andere landen meer kansen krijgen op qualificatie en meerdere spelers mogen afvaardigen is wel wat vreemd.
Maar de mogelijkheden die Cadby heeft gehad om zich te qualificeren heeft hij gewoon niet gepakt en daarmee is voor hem het doek gevallen.
Andere spelers hebben die kans wel gepakt ten koste van hem.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door De Beste »

Blijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Swedish Chef »

De Beste schreefCOLON 07 Nov 2017, 00:06 Blijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
100% mee eens, je haalt de woorden uit m'n mond!
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »

De Beste schreefCOLONBlijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
Wat een onzinverhaal! Dat Cadby zich niet heeft gekwalificeerd is toch geen schande? En wie zegt dat hij zich ten koste van alles zich wel wil kwalificeren voor het WK? Vergeet niet dat het nog een jonge knul is, maar ook de verantwoordelijkheid heeft over 4 kinderen. Dat was ook de reden volgens mij dat hij afgelopen jaar niet mee deed aan de Q-school.
Buiten dat kan hij ook gewoon verliezen, dat deed MvG ook veel in zijn beginperiode bij de PDC. Hij moet nog veel leren, dat heeft tijd nodig.
En het argument over zijn omvang is helemaal kul! 98% van de darters heeft dit probleem. En of je dan jong of oud bent, dat maakt niets uit. Je zou juist kunnen zeggen dat oudere darters beter zouden moeten weten. Ik denk ook zomaar dat de meerderheid hier op het forum een te hoog BMI heeft, ben je dan ook gelijk mentaal zwak?

Zo, dat moest even gezegd
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door ratm »

De Beste schreefCOLON 07 Nov 2017, 00:06 Blijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
Niet mee eens. Hij heeft er bewust voor gekozen om geen tourcard te halen waardoor de kansen meteen al kleiner werden. Heeft niks met mentaliteit te maken maar met keuzes in het leven. Blijkbaar vond hij het belangrijker bij zijn gezin te zijn. Die kleine kans die hij toen nog kreeg heeft hij niet gepakt. Soms verlies je wel eens. Heeft helemaal niks te maken met mentaal zwak. Zo kunnen we iedereen wel afschrijven als mentaal zwak!
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Swedish Chef »

The Runner schreefCOLON 07 Nov 2017, 06:35 En het argument over zijn omvang is helemaal kul! 98% van de darters heeft dit probleem. En of je dan jong of oud bent, dat maakt niets uit. Je zou juist kunnen zeggen dat oudere darters beter zouden moeten weten. Ik denk ook zomaar dat de meerderheid hier op het forum een te hoog BMI heeft, ben je dan ook gelijk mentaal zwak?

Zo, dat moest even gezegd
Mwoah, 98% van de darters van begin 20 is niet zo smerig dik als Cadby hoor. Noem er 98, dan noem ik van de Pas, van den Bergh en Rowby-John...succes ;)
Los van iets te dik zijn volgens de (vrij onzinnige) BMI berekening, hoeft natuurlijk niemand er zo uit te zien als Cadby, Lewis etc. Tijd zat om gezonder te leven, maar dat heeft sowieso iedereen in het Westen.
En als aanvulling mijn gewicht en lengte, nog geen 70 kg met een lengte van ong. 180 cm. Das geen obesitas ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Snakebitemaster »

Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 23:13
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 20:32
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:54
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:21
Ronn schreefCOLON 06 Nov 2017, 18:11
Snakebitemaster schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:05
Fred Raket schreefCOLON 06 Nov 2017, 17:01 Papier is om op te schrijven of tekenen [emoji6]
Ik hoop dat Dimitri wint btw

Enjoy Darts [emoji457]
Hij speelde Barney wel helemaal weg.
Ja, dus ? Hij heeft zich niet weten te qualificeren en Barney wel.
Ja dus? Hij is verder in het toernooi gekomen.
Dat heeft toch niets met de qualificatie voor het WK te maken ?
Nee dat Barney zich voor de world series finales plaatste wel zeker? Zinloze discusie dit.
Dat Cadby er niet bij is op het WK kan je idd wel jammer vinden.
Maar om nu te zeggen dat hij Barney helemaal weg speelde, dat hij verder in het toernooi is gekomen en dat je het ook niet terecht vindt dat Barney zich wel plaatste voor de world series finals is toch niet relevant !
Ook dat andere landen meer kansen krijgen op qualificatie en meerdere spelers mogen afvaardigen is wel wat vreemd.
Maar de mogelijkheden die Cadby heeft gehad om zich te qualificeren heeft hij gewoon niet gepakt en daarmee is voor hem het doek gevallen.
Andere spelers hebben die kans wel gepakt ten koste van hem.
Fred zei dat hij hoopt dat van den bergh wint, toen zei ik dat hij Barney wel speelde. Bedoelde niet Cadby.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Fred Raket »

Je kunt niet alles verwachten van spelers. Er spelen ook randzaken mee en hij krijgt ineens veel media-aandacht. Lijkt wel of we ineens Eisen dat hij presteert


Enjoy Darts [emoji457]
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door De Beste »

Swedish Chef schreefCOLON 07 Nov 2017, 03:48
De Beste schreefCOLON 07 Nov 2017, 00:06 Blijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
100% mee eens, je haalt de woorden uit m'n mond!
Dank u!

The Runner schreefCOLON 07 Nov 2017, 06:35
De Beste schreefCOLONBlijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
Wat een onzinverhaal! Dat Cadby zich niet heeft gekwalificeerd is toch geen schande? En wie zegt dat hij zich ten koste van alles zich wel wil kwalificeren voor het WK? Vergeet niet dat het nog een jonge knul is, maar ook de verantwoordelijkheid heeft over 4 kinderen. Dat was ook de reden volgens mij dat hij afgelopen jaar niet mee deed aan de Q-school.
Buiten dat kan hij ook gewoon verliezen, dat deed MvG ook veel in zijn beginperiode bij de PDC. Hij moet nog veel leren, dat heeft tijd nodig.
En het argument over zijn omvang is helemaal kul! 98% van de darters heeft dit probleem. En of je dan jong of oud bent, dat maakt niets uit. Je zou juist kunnen zeggen dat oudere darters beter zouden moeten weten. Ik denk ook zomaar dat de meerderheid hier op het forum een te hoog BMI heeft, ben je dan ook gelijk mentaal zwak?

Zo, dat moest even gezegd
Onzin? Nee, helemaal niet! Die jongen wil zich bewegen in het pro circuit, dan moet je ook iedere kans aangrijpen om het WK te halen. Zo niet, moet je lekker recreant blijven. Het WK is het hoogste podium in dartland. Als je het niet kunt opbrengen om voor iedere kans te strijden daaraan deel te nemen dan ben je mentaal zwak. (lees: mentaal niet geschikt om de top te bereiken).
Dit is het punt waarop het verschil gemaakt wordt.

En om het argument van zijn omvang kul te noemen vind ik erg makkelijk! Er zijn genoeg darters met een normaal tot fors postuur. Cadby is geen obesitas maar morbide-obesitas, op zijn leeftijd noem ik dat inderdaad een groot punt van mentale zwakte. Wat jij zegt; hij heeft de verantwoordelijkheid over 4 kinderen. Blijkbaar kan hij het niet opbrengen om ook naar die verantwoordelijkheid te leven. Zwaarlijvig zijn is tot op een bepaald punt (medische redenen uitgezonderd) een keuze. Of je levenstijl aanpassen, óf zwaarlijvig zijn. Als een jonge vent die in de bloei van zijn leven zit geen gezonde levenstijl kan hanteren terwijl hij 4 kinderen heeft dan is dat mentale zwakte. Hij heeft niet de kracht om zichzelf de discipline op te leggen het compleet anders te doen.

ratm schreefCOLON 07 Nov 2017, 07:08
De Beste schreefCOLON 07 Nov 2017, 00:06 Blijkbaar kan Cadby het niet opbrengen om zich ten kostte van alles te kwalificeren voor het WK. Want anders ga je voor je kansen en zorg je dat je er staat. Dat is gewoon een mentaliteits probleem, waar ik niet van opkijk als ik het postuur en houding van die knul kritisch onder de loep neem. Je hoort op die leeftijd niet die omvang te hebben, het feit dat hij die omvang wel heeft noem ik hetzelfde mentaliteits probleem. Een jonge vent met wilskracht en disipline laat het nooit zover komen. Cadby wel; mentaal zwak.
Niet mee eens. Hij heeft er bewust voor gekozen om geen tourcard te halen waardoor de kansen meteen al kleiner werden. Heeft niks met mentaliteit te maken maar met keuzes in het leven. Blijkbaar vond hij het belangrijker bij zijn gezin te zijn. Die kleine kans die hij toen nog kreeg heeft hij niet gepakt. Soms verlies je wel eens. Heeft helemaal niks te maken met mentaal zwak. Zo kunnen we iedereen wel afschrijven als mentaal zwak!
Het is inderdaad een keuze, en die keuze getuigd van mentale zwakheid. Een topspeler, of iemand die er alles aangelegen is om de top te bereiken had een andere keus gemaakt. Zeker als de hele wereld ziet en roept dat je het talent wel hebt.

Ps. De meeste personen zijn inderdaad mentaal zwak. Mentale hardheid is een kleine minderheid gegeven, daarom staan we ook niet allemaal aan de top van een sport/het bedrijfsleven etc.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door De Beste »

De scheidslijn tussen talent hebben en talent benutten is altijd mentale hardheid. Niets anders dan dat.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »

Dan zou ik zeggen: schaf het alcohol gebruik af voor de wedstrijden, dan zullen we nog eens zien hoe mentaal weerbaar de top van het darten is.

Het is erg kort door de bocht om alle dikke mensen mentaal zwak te noemen, iedereen heeft zijn zwakheden. Van Gerwen rookt, is ook slecht voor je gezondheid en hij heeft een dochtertje.

Je kan bij iedereen wel wat bedenken dan
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door De Beste »

Maar hij heeft wel de mentale hardheid om alles voor de sport te geven wat nodig is om aan de top te staan.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »

Dat heeft ook tijd gekost
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door Dartmat »

Als je je als sport wilt profileren en ontwikkelen vind ik sowieso dat alcohol afgeschaft moet worden. Want het werkt gewoon hetzelfde als doping, laten we eerlijk zijn. Het is ook niet moeilijk, gewoon een blaastestje voor aanvang van de wedstrijden. Of nog leuker: live op het podium :mrgreen:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »

Dartmat schreefCOLONAls je je als sport wilt profileren en ontwikkelen vind ik sowieso dat alcohol afgeschaft moet worden. Want het werkt gewoon hetzelfde als doping, laten we eerlijk zijn. Het is ook niet moeilijk, gewoon een blaastestje voor aanvang van de wedstrijden. Of nog leuker: live op het podium :mrgreen:
Zelf drink ik ook meestal een paar biertjes tijdens het darten, maar als het afgeschaft wordt zou ik het ook geen probleem vinden. En bij de pro's mag het van mij ook meteen afgeschaft worden
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: kwalificatie wk darts 2018.

Bericht door The Runner »

Wel fijn dat er weer discussie is hier [emoji5]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY