Vanavond wellicht meer spanning.
Van de laatste 2 sowiesono score schreefCOLONLeek op papier een leuke wedstrijd...
Vanavond wellicht meer spanning.
Ik ga in ieder geval niet na één goede wedstrijd zeggen dat hij een topper is wording is, of ieder geval een 'blijvertje'. Die fout hebben velen ook al gemaakt met bijv. James Hubbard en Mark HyltonFred Raket schreefCOLON ↑27 Dec 2017, 16:44Denk je dat Munch een eendagsvlieg is ?
Ik hoop het niet, Hopp als Duitser is ook middelmatig
Behalve Hopp, geen Duitser zover ik weet. Ik vindt het maar een mager WK tot nu, met nog mindere PL voor de boeg.Dartmat schreefCOLONSchindler wordt toch ook als een groter talent gezien dan Munch volgens mij? Maar goed, weer twee geplaatste spelers eruit. Op deze manier verdient Whitlock de PL net zo min als Kyle Anderson.
Mavericks, darts.
Ja, goud ringgrip en het onderste met schuurblokje opgeruwdThe Runner schreefCOLONSpeelt Wright nu met Storm punten?
Dat vraag je aan mij ?
Had hem vannacht meteen maar ff op internet opgezocht. Heerlijke beelden met mooie karakters van vroeger. Helaas had ik geen ondertiteling dus waren sommigen moeilijk te verstaan haha. Die clashes en haantjesgedrag tussen Wilson en Bristow, geweldig
Iedereen.