PDC World Darts Championship 2018

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Ronn »

Zo, we zijn begonnen
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Weet die Maijer iets over iemand ? Waarom zou je toch steeds zijn contract verlengen ? :?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Dartmat »

Jammer dat Vincent niet meer weerstand kon bieden. Knappe pot van Raymond, wederom. Zonde dat hij van Gerwen misschien dadelijk al tegen komt. Hoe mooi zou een finale tussen die twee zijn hè...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Rat »

Oei oei oei.... wat is het toch een groen mazzelaartje, :mrgreen: .
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Beetje spanning is leuk..... Dit niet. Denk dat ik nog een paar uur lig te woelen in bed :lol:

Dat juichen van Price wordt ook steeds irritanter, nu al bij elke triple die hij gooit. Beetje Kim Huybrechts deja vu.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

uitslagen woensdag 27dec
2e ronde
Simon Whitlock 1-4 Darren Webster
(2-3, 1-3, 1-3, 3-0, 1-3)
Alan Norris 1-4 James Richardson
(1-3, 3-2, 2-3, 2-3, 2-3)
Kevin Munch 1-4 Toni Alcinas
(2-3, 0-3, 3-2, 1-3, 1-3)
Peter Wright 1-4 Jamie Lewis
(3-2, 1-3, 2-3, 2-3, 2-3)
3e ronde
Vincent van der Voort 1-4 Raymond van Barneveld
(1-3, 3-2, 1-3, 0-3, 0-3)
Michael van Gerwen 4-2 Gerwyn Price
(3-2, 3-2, 1-3, 0-3, 3-2, 3-1)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

programma van donderdag 28dec
+- 13:35u
Toni Alcinas v Darren Webster
Mensur Suljovic v Dimitri Van den Bergh
John Henderson v Rob Cross

+- 20:10u
Jamie Lewis v James Richardson
Phil Taylor v Keegan Brown
Gary Anderson v Steve West
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 27 Dec 2017, 21:44
Fred Raket schreefCOLON 27 Dec 2017, 21:42 Wie kan er beter in de studio ipv Maijer en Koert ?
Iedereen.

Ik moet nog wel zeggen: fantastisch gegooid van Lewis hè. Zelfs een Wright in vorm zou het daar moeilijk tegen hebben gehad.

Webster, Lewis, Alcinas of Richardson in de halve finale. Wat een feest voor Anderson.
Peter Wright gooit 103.44
"zelfs een Wright in vorm"???
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door DeDeen »

Maar goed dat die Price er niet zoveel van kan. Anders had MvG eruit gelegen.
Gebruikers-avatar
Ricochet
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2016, 13:56

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Ricochet »

Erg jammer inderdaad, hij heeft kansen zat gehad en als hij meer gefocust zou zijn dan had MvG nu thuis gezeten.
Ik word wel erg moe van die praatjes van hem achteraf, de enige reden dat hij gisteren heeft gewonnen is omdat Price heeft verzaakt, zo simpel is het.
GrandSlam Raymond van Barneveld Shark Grip 25gr (main darts)
Target Raymond van Barneveld 23gr
Unicorn Gary Anderson P3 WC 25gr
Unicorn Purist Phase3 24gr
Bulls Jerry Hendriks 22gr
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Ricochet schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:34 Erg jammer inderdaad, hij heeft kansen zat gehad en als hij meer gefocust zou zijn dan had MvG nu thuis gezeten.
Ik word wel erg moe van die praatjes van hem achteraf, de enige reden dat hij gisteren heeft gewonnen is omdat Price heeft verzaakt, zo simpel is het.
Dan klopt het toch wat van Gerwen zei gisteren ? :D
Gebruikers-avatar
Ricochet
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2016, 13:56

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Ricochet »

no score schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:49
Ricochet schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:34 Erg jammer inderdaad, hij heeft kansen zat gehad en als hij meer gefocust zou zijn dan had MvG nu thuis gezeten.
Ik word wel erg moe van die praatjes van hem achteraf, de enige reden dat hij gisteren heeft gewonnen is omdat Price heeft verzaakt, zo simpel is het.
Dan klopt het toch wat van Gerwen zei gisteren ? :D
Feitelijk wel, echter doelde meer op de uitspraken richting van Barneveld.
Dan nog, hij is ook gewoon beter maar als RvB top is dan moet hij echt oppassen.

Ik hoop ook dat RvB de titel pakt dit jaar :)
GrandSlam Raymond van Barneveld Shark Grip 25gr (main darts)
Target Raymond van Barneveld 23gr
Unicorn Gary Anderson P3 WC 25gr
Unicorn Purist Phase3 24gr
Bulls Jerry Hendriks 22gr
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Ricochet schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:56
no score schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:49
Ricochet schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:34 Erg jammer inderdaad, hij heeft kansen zat gehad en als hij meer gefocust zou zijn dan had MvG nu thuis gezeten.
Ik word wel erg moe van die praatjes van hem achteraf, de enige reden dat hij gisteren heeft gewonnen is omdat Price heeft verzaakt, zo simpel is het.
Dan klopt het toch wat van Gerwen zei gisteren ? :D
Feitelijk wel, echter doelde meer op de uitspraken richting van Barneveld.
Dan nog, hij is ook gewoon beter maar als RvB top is dan moet hij echt oppassen.

Ik hoop ook dat RvB de titel pakt dit jaar :)
Dat geldt andersom natuurlijk ook ;)

Verder hoop ik op een outsider voor de titel. 8-)
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door thepower1990 »

Of het waar is of niet maakt in mijn ogen niet zo heel veel uit maar zo'n interview wat Van Gerwen gisteren weer geeft dat kan toch gewoon niet?
Je kan nog van alles over iemand denken maar je gaat toch niet op camera een collega darter publiek vernederen door te zeggen dat hij er eigenlijk helemaal niks van kan? En wat misschien nog wel meer schandalig is, is het feit dat er niemand die praatjesmaker ook even tot de orde roept.
Van der Giesen staat hem met zijn microfoon aan te staren alsof hij de paus aan het interviewen is en van Marcel Meijer hoef je ook geen kritisch geluid te verwachten want die kruipt hem altijd voor de zekerheid alvast tot aan zijn elleboog in zijn reet. Een nummer 1 van de wereld mag onderhand toch wel geleerd hebben hoe je ook in interviews je als een nummer 1 van de wereld moet gedragen en ik hoop persoonlijk heel erg dat Raymond hem morgenavond eens een flink lesje in nederigheid zal leren.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door The Runner »

Ik snap ook niet zo goed waarom MvG dit soort uitspraken doet. Hij was zelf voor zijn doen dramatisch slecht op vooral zijn dubbels. Price wint 7 legs op rij en is de nummer 16 van de wereld, hij stond op een gegeven moment super te gooien, tot hij die pijlen voor 3-2 miste. Misschien dat hij zijn eoorden nog gaat nuanceren, maar handig zijn dit soort uitspraken niet, best respectloos eigenlijk.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

thepower1990 schreefCOLON 28 Dec 2017, 12:19 Of het waar is of niet maakt in mijn ogen niet zo heel veel uit maar zo'n interview wat Van Gerwen gisteren weer geeft dat kan toch gewoon niet?
Je kan nog van alles over iemand denken maar je gaat toch niet op camera een collega darter publiek vernederen door te zeggen dat hij er eigenlijk helemaal niks van kan? En wat misschien nog wel meer schandalig is, is het feit dat er niemand die praatjesmaker ook even tot de orde roept.
Van der Giesen staat hem met zijn microfoon aan te staren alsof hij de paus aan het interviewen is en van Marcel Meijer hoef je ook geen kritisch geluid te verwachten want die kruipt hem altijd voor de zekerheid alvast tot aan zijn elleboog in zijn reet. Een nummer 1 van de wereld mag onderhand toch wel geleerd hebben hoe je ook in interviews je als een nummer 1 van de wereld moet gedragen en ik hoop persoonlijk heel erg dat Raymond hem morgenavond eens een flink lesje in nederigheid zal leren.
Dit zijn zinloze discussies. Verder wel een prima mening natuurlijk, daar ga ik niet tegen in. ;)
Maar zo zal iemand die een hekel aan Taylor heeft zich afvragen waarom hij niet wordt aangepakt om zijn hypocriete gedrag het laatste jaar. Verder weten we wat een onzin van Barneveld direct na een wedstrijd kan uitkramen, die neem ik op zulke momenten dan ook met een grote korrel zout net als van Gerwen gisteren.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

DeDeen schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:11 Maar goed dat die Price er niet zoveel van kan. Anders had MvG eruit gelegen.
Lol ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

thepower1990 schreefCOLON 28 Dec 2017, 12:19 Of het waar is of niet maakt in mijn ogen niet zo heel veel uit maar zo'n interview wat Van Gerwen gisteren weer geeft dat kan toch gewoon niet?
Je kan nog van alles over iemand denken maar je gaat toch niet op camera een collega darter publiek vernederen door te zeggen dat hij er eigenlijk helemaal niks van kan? En wat misschien nog wel meer schandalig is, is het feit dat er niemand die praatjesmaker ook even tot de orde roept.
Van der Giesen staat hem met zijn microfoon aan te staren alsof hij de paus aan het interviewen is en van Marcel Meijer hoef je ook geen kritisch geluid te verwachten want die kruipt hem altijd voor de zekerheid alvast tot aan zijn elleboog in zijn reet. Een nummer 1 van de wereld mag onderhand toch wel geleerd hebben hoe je ook in interviews je als een nummer 1 van de wereld moet gedragen en ik hoop persoonlijk heel erg dat Raymond hem morgenavond eens een flink lesje in nederigheid zal leren.
+1
Gewoon belachelijk gedrag. Hij had echt wel door "oh shit, ik lag er bijna uit" als hij zo goed is en en aangeeft 90% te spelen, dan is de tegenstander dus ook 90% van zijn spel. En kan hij er dus wel wat van, want 10% is nie veul verschil ;)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Volgens mij zijn een aantal van jullie niet zo blij dat van Gerwen heeft gewonnen gisteren :mrgreen:

Geniet van het WK mensen 8-)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON 28 Dec 2017, 11:11
Dartmat schreefCOLON 27 Dec 2017, 21:44
Fred Raket schreefCOLON 27 Dec 2017, 21:42 Wie kan er beter in de studio ipv Maijer en Koert ?
Iedereen.

Ik moet nog wel zeggen: fantastisch gegooid van Lewis hè. Zelfs een Wright in vorm zou het daar moeilijk tegen hebben gehad.

Webster, Lewis, Alcinas of Richardson in de halve finale. Wat een feest voor Anderson.
Peter Wright gooit 103.44
"zelfs een Wright in vorm"???
Ja. Rond de 100 is voor de toppers redelijk standaard richting de 110 gemiddeld is tegenwoordig in vorm zijn.
Misschien was de woordkeus wat ongelukkig, maar ik bedoel meer te zeggen dat zelfs als Wright op zijn best had gegooid hij het nog lastig tegen Lewis zou hebben gehad. En 103 gemiddeld is niet op Wright z'n best.

Over de wedstrijd van van Gerwen: bijna iedereen gaat er vanuit dat Price de wedstrijd al gewonnen zou hebben als hij op 3-2 voor zou komen. Natuurlijk had hij dan meer kans gehad maar als er iemand een achterstand ongedaan kan maken met een versnelling erbij dan is het van Gerwen wel.

Maar goed, blij dat hij uiteindelijk wint. Interview achteraf was onnodig en raar. Price is geen pannenkoek. Misschien was het een soort ontlading, opluchting omdat hij het hem moeilijker maakte dan verwacht.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Zo, klaar voor.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

no score schreefCOLONZo, klaar voor.
ik ook
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door no score »

Webster gelijk wakker.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Dartfantje »

Precies zoals een beetje werd verwacht van deze wedstrijd naar mijn idee: Alcinas gooit prima en pakt zijn legs wel mee, maar komt in het totaalplaatje gewoon net iets te kort.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2018

Bericht door Fred Raket »

Met 89 gem. En wel hoog in de dubbelpercentage (56%) kom je te kort in de 3e ronde
BUTTON_POST_REPLY