PDC World Darts Championship 2019

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Nou houdini. Ga je gang. Man man man die dubbels.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Alles of niets Raymond. Komaan!!!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Einde carrière :(

Terechte maar oh zo onnodige nederlaag aangezien Labanauskas na die eerste set ook niks meer was. Heel erg zonde.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Vreselijk! Ik ben hier ziek van.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Je zal het net zien, kondig je aan te gaan stoppen.....

Maar toch knap van Labanauskas, je moet het wel doen op zo'n moment.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Van Barneveld zakt dus minimaal naar 26e plaats op de OOM. Heel erg pijnlijk.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Jammer dit verlies. amper 90gem. van beide is niet genoeg om door te gaan, ook niet van Labanauskas. Leek wel 1e ronde Lakeside dit.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

uitslagen maandag 17 dec.
Vincent van der Voort 3-1 Lourence Ilagan (R1)
Devon Petersen 3-2 Wayne Jones (R1)
Ryan Joyce 3-0 Anastasia Dobromyslova (R1)
Darius Labanauskas 3-2 Raymond van Barneveld (R2)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

speelschema dinsdag 18 dec.
middagsessie 13:30u
Robert Thornton v Daniel Larsson (R1)
Ricky Evans v Rowby-John Rodriguez (R1)
Krzysztof Ratajski v Seigo Asada (R1)
Darren Webster v Vincent van der Voort (R2)

avondsessie 20u
Steve Lennon v James Bailey (R1)
Ron Meulenkamp v Diogo Portela (R1)
Dimitri Van den Bergh v Chuck Puleo (R1)
Daryl Gurney v Ross Smith (R2)
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 17 Dec 2018, 21:40
K1990 schreefCOLON 17 Dec 2018, 09:02
no score schreefCOLON 17 Dec 2018, 08:36
K1990 schreefCOLON 17 Dec 2018, 08:06 Heel wat gevolgd van het wk tot nu toe, geweldig is het nog niet geweest. Vooral die eerste ronde valt heel erg tegen ( mss volgend jaar 128 spelers uitnodigen :p ). Van de 2de ronde wedstrijden is vooral de match van Wright die bijblijft, ik denk niet dat hij nog ooit een major wint.
Heel wild is het nog niet nee. Als ik het topic van vorig jaar eens doorlees hadden we omstreeks deze tijd al een paar mooie potten gehad. Maar er komen nog wat dagen gelukkig ;)
Het niveauverschil is gewoon te groot tussen al die regionale kwalificatiespelers en de top32. Gewoon een wk met de top 64 van de wereld spelen.
Is juist goed dat de hele wereld er bij betrokken wordt. Het is tenslotte een Wk. Is ook goed voor de ontwikkeling van het darten mondiaal. Als je kijkt naar de top 50 van de PDC dan wordt het steeds internationaler. Dat was niet gebeurd als alleen de top 64 mee had gedaan de afgelopen jaren. Dan bleef het een Engels-Nederlands feestje. Juist goed dat ze dit doen.
Eens de top 50 nagekeken en dit valt best wel mee hoor, heel veel exoten staan er niet bij ( als je België en Duitsland exotisch vindt dan wel :p). Een wk plaats verdien je over een heel jaar vind ik. Als men toch het mondialer wil maken geef dan wat minder tourkaarten aan de Britten en West Europa en verdeel dit meer over de wereld.

Over Barney: arrogantie komt ten val, vooraf zeggen dat je labanauskas niet kent is echt niet geloofwaardig. Die mannen heeft al zeker 4 wk's gespeeld en ook al europese tornooien. Of volgt een prof het dartscircuit niet ? Raymond moet dringend terug wat vuur vinden en teruggaan naar de basis namelijk willen winnen.

Het wk van de dames zit er op, en ik vraag me af of dit een vervolg zal krijgen. Buiten de eerste set van ashton was het niveau bedroevend. Hou de boel gescheiden en dan is damesdarts veel interessanter.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door The Runner »

De dames legden beiden een prima eerste set af, daarna was het vuur op, maar een geweldige ervaring voor ze, waar ze weer sterker van worden.

Barney, tuurlijk doet dat pijn. Het is een weerspiegeling van zijn carrière, ups en downs, maar de laatste tijd wel erg veel downs. Weet niet hoe hij het wil gaan doen om er volgend jaar weer bij te zijn. PL staat serieus op de tocht nu
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Rat »

Heel ziek van. Moet eerlijk zeggen, kreeg al de tranen in mijn ogen bij de opkomst. Man... wat ben ik toch een groot fan. Maar nu komt er ook uit wat ik al heel lang wist. Ik herkende zoveel van Raymond in mezelf, met dit verschil dat hij 5x wereldkampioen is en ik een kansloze haha. Maar die man is net zo manisch-depressief (bi-polair) als ik.

Het is niet te geloven dat daar, zover ik kan zien/weten, hier nooit aandacht aan besteed is. Ja, mental trainers en hij zal vast wel eens een psycholoog hebben gesproken, maar verder....? Hij had 10 jaar geleden al hulp nodig, nooit de juiste gekregen.

(Kan er helemaal naast zitten dat dit al wel jaren bekend is bij Raymond en doktoren ed, en hier ook wel degelijk therapie ed in is gestopt. Zou kunnen hoor. Maar dat hij die stoornis heeft, daar ben ik 100% van overtuigd)

De doc die nu op tv is, heb ik nog niet gezien, maar zag al wel dat het over depressies ging in een trailer. Verbaast me helemaal niks.

Hoop dat die nog een leuk jaar heeft, waar die vrijuit kan spelen, en het gewoon naar zijn zin heeft. En dan gooi die speren maar weg Raymond, en ga genieten van je gezin. Voor mij blijf je altijd de allergrootste oranje dartsleeuw die we ooit gaan zien.

Thanks!
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door thepower1990 »

Ik sluit me helemaal bij jou woorden aan Rat, Barney zal ook voor mij hoe dan ook altijd de allergrootste Nederlandse darter ooit blijven maar er moet nu in overleg met zijn management wel een hele cruciale beslissing genomen worden. Ik vond het eerst een prima plan om net als Taylor vorig jaar een afscheidsjaar te doen waar je nog 1 keer alle grote toernooien afloopt waar het publiek je nog 1 keer massaal kan toejuichen maar sinds gisteravond heb ik grote twijfels of hij daar überhaupt nog aan moet beginnen. Het grote verschil is dat Taylor in zijn laatste jaar nog het niveau had om de Matchplay te winnen en de WK finale te halen maar het lijkt er meer en meer op dat Barney gewoon echt het gewenste niveau niet meer kan halen.
Sinds de zomer kan ik me alleen een goeie wedstrijd tegen Michael herinneren op de World Series en verder Grand Prix, Grand Slam en nu zelfs het WK is gewoon Barney onwaardig wat hij laat zien. Wat is er nog over om er een mooi afscheidsjaar van te maken? Na gisteravond is het wel 100% zeker dat ze Barney echt geen wildcard voor de Premier League gaan geven. Al is het nog 100 keer Barney zijn afscheidsjaar dat kunnen ze gewoon echt niet maken ten opzichte van andere spelers en dat is misschien maar goed ook. Lekker afscheidsjaar als je 8, 9 weken op rij snoeihard geveegd gaat worden.
En Barney die alle Pro Tours en Euro Tours gaat gooien om zich nog te kunnen kwalificeren voor de Majors? Ten eerste lijkt het me zo goed als onmogelijk dat hij dat nog kan opbrengen en daarnaast is het niveau op die vloertoernooien zo hoog dat hij daar zeer waarschijnlijk ook aan alle kanten gepoetst gaat worden. Je hart zegt inderdaad Barney maak er nog 1 mooi jaar van maar als de emoties van deze pijnlijke nederlaag over een paar dagen iets weg zijn is het misschien wel beter om de keuze te maken om nu meteen met pensioen te gaan.
Aan de andere kant blijft het ook knagen dat bij iemand die zo'n carrière heeft gehad het toch niet mag stoppen op een late maandagavond tegen Darius Labanauskas voor een halflege zaal. Hoe dan ook een zeer lastige zo niet bijna onmogelijke keuze die hij nu heeft.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Keuze lijkt me niet zo moeilijk. Slechter dan dit kan niet. Dus gewoon alles op alles zetten om nog een toernooi te winnen, maakt niet uit wat en dan stoppen, dan stop je met een beter gevoel dan nu. Als je nu stopt weet je zeker dat het op je dieptepunt is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door K1990 »

thepower1990 schreefCOLON 18 Dec 2018, 12:36 Ik sluit me helemaal bij jou woorden aan Rat, Barney zal ook voor mij hoe dan ook altijd de allergrootste Nederlandse darter ooit blijven maar er moet nu in overleg met zijn management wel een hele cruciale beslissing genomen worden. Ik vond het eerst een prima plan om net als Taylor vorig jaar een afscheidsjaar te doen waar je nog 1 keer alle grote toernooien afloopt waar het publiek je nog 1 keer massaal kan toejuichen maar sinds gisteravond heb ik grote twijfels of hij daar überhaupt nog aan moet beginnen. Het grote verschil is dat Taylor in zijn laatste jaar nog het niveau had om de Matchplay te winnen en de WK finale te halen maar het lijkt er meer en meer op dat Barney gewoon echt het gewenste niveau niet meer kan halen.
Sinds de zomer kan ik me alleen een goeie wedstrijd tegen Michael herinneren op de World Series en verder Grand Prix, Grand Slam en nu zelfs het WK is gewoon Barney onwaardig wat hij laat zien. Wat is er nog over om er een mooi afscheidsjaar van te maken? Na gisteravond is het wel 100% zeker dat ze Barney echt geen wildcard voor de Premier League gaan geven. Al is het nog 100 keer Barney zijn afscheidsjaar dat kunnen ze gewoon echt niet maken ten opzichte van andere spelers en dat is misschien maar goed ook. Lekker afscheidsjaar als je 8, 9 weken op rij snoeihard geveegd gaat worden.
En Barney die alle Pro Tours en Euro Tours gaat gooien om zich nog te kunnen kwalificeren voor de Majors? Ten eerste lijkt het me zo goed als onmogelijk dat hij dat nog kan opbrengen en daarnaast is het niveau op die vloertoernooien zo hoog dat hij daar zeer waarschijnlijk ook aan alle kanten gepoetst gaat worden. Je hart zegt inderdaad Barney maak er nog 1 mooi jaar van maar als de emoties van deze pijnlijke nederlaag over een paar dagen iets weg zijn is het misschien wel beter om de keuze te maken om nu meteen met pensioen te gaan.
Aan de andere kant blijft het ook knagen dat bij iemand die zo'n carrière heeft gehad het toch niet mag stoppen op een late maandagavond tegen Darius Labanauskas voor een halflege zaal. Hoe dan ook een zeer lastige zo niet bijna onmogelijke keuze die hij nu heeft.
Ik heb het hier al eens aangehaald en het zal wrs weggelachen worden maar is het voor barney geen optie om nog 1 jaar terug te keren naar de BDO. Hij kan het fysiek niet meer aan om die tour af te gaan, bij de BDO kan hij 12 tornooien uitkiezen en vol voor lakeside gaan. Kijk naar Andy Hamilton bv die toch ook zijn dartsplezier teruggevonden heeft. Hij kan ook het tornooi voor de 5de maal winnen wat hem naast Bristow zou brengen en mederecordhouder. De lakeside is toch altijd wel zijn huis geweest zeg maar dan zou het toch mooi zijn moest het daar eindigen ( mss in deze toch eens het hart laten spreken in plaats van de ponden).
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

K1990 schreefCOLON 18 Dec 2018, 13:21
Ik heb het hier al eens aangehaald en het zal wrs weggelachen worden maar is het voor barney geen optie om nog 1 jaar terug te keren naar de BDO. Hij kan het fysiek niet meer aan om die tour af te gaan, bij de BDO kan hij 12 tornooien uitkiezen en vol voor lakeside gaan. Kijk naar Andy Hamilton bv die toch ook zijn dartsplezier teruggevonden heeft. Hij kan ook het tornooi voor de 5de maal winnen wat hem naast Bristow zou brengen en mederecordhouder. De lakeside is toch altijd wel zijn huis geweest zeg maar dan zou het toch mooi zijn moest het daar eindigen ( mss in deze toch eens het hart laten spreken in plaats van de ponden).
Waarom niet.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Thornton wordt er niet magerder op. :shock:
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Thornton zien we op TV voorlopig ook niet meer terug.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Nou nou, word er meerdere malen op attent gemaakt dat ik absoluut de spectaculaire opkomst van Ricky Evans niet mag missen....

Dit was het dus :? Nou, nou.... poeh,poeh.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Bam bam bam 124 finish Evans :shock:
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Leuk voor RJR! Hard nodig ook voor zijn tourkaart.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Hoop Duitsers in de zaal vanmiddag.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Rat »

Jammer dat die Evans niet nog net een tikkeltje beter is, dat is toch fantastisch om naar te kijken. Misschien komt dat nog.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Dat bord wordt er ook niet beter op...
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Rat schreefCOLON 18 Dec 2018, 15:59 Jammer dat die Evans niet nog net een tikkeltje beter is, dat is toch fantastisch om naar te kijken. Misschien komt dat nog.
Ik weet het niet. Bij zulke snelle spelers heb ik het idee dat het alles of niks is, er valt niet veel te corrigeren.
BUTTON_POST_REPLY