PDC World Darts Championship 2019

BUTTON_POST_REPLY
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Wat zonde dat Aspinall deze set niet pakt. Nu wordt het waarschijnlijk gewoon een 3-0.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

SENSATIE!
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

JJJJAAAAAAAAAHHHHHHH !!!!
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Price krijgt hier dus de rekening voor zijn gedrag tijdens de Grand Slam.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Aspinall, K.Anderson, Petersen, West, Alcinas, Vd.Pas, Dolan of King. Een van deze heren wordt halve finalist...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Thomas schreefCOLON 21 Dec 2018, 23:30 Aspinall, K.Anderson, Petersen, West, Alcinas, Vd.Pas, Dolan of King. Een van deze heren wordt halve finalist...
Bizar hè. Mooie is wel dat het op Dolan na allemaal spelers zijn met de gunfactor. In mijn ogen.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Dit is ook wel weer een heerlijk potje pijlen smijten.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Thomas schreefCOLON 21 Dec 2018, 23:59 Dit is ook wel weer een heerlijk potje pijlen smijten.
Valt niet tegen nee.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

104 gemiddeld over vier sets. Cross is alvast gewaarschuwd.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Thomas schreefCOLON 22 Dec 2018, 00:26 104 gemiddeld over vier sets. Cross is alvast gewaarschuwd.
Kan een mooie pot worden, als het zover komt.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Het wordt nog een leuke taak om 10 fatsoenlijke Premier League spelers te selecteren. Bij een goed WK hadden White en Clayton ook kans gemaakt. Die is nu ook wel verkeken. Hoewel de spelers om hen heen ook bij bosjes vallen... zal nu wel gewoon de top 10 worden + van Barneveld. Moet er wel eentje van de plaatsen 6-10 plaats maken voor Raymond.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door The Runner »

13 geplaatste spelers verliezen hun eerste wedstrijd, gisteravond alle 4
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Van Ian White en Price had ik dit niet verwacht
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

uitslagen vrijdag 21 dec.
Benito van de Pas 3-2 Jim Long (R2)
John Henderson 3-2 Gabriel Clemens (R2)
Steve West 3-1 Richard North (R2)
Kyle Anderson 3-1 Noel Malicdem (R2)

Devon Petersen 3-2 Ian White (R2)
Keegan Brown 3-1 Jelle Klaasen (R2)
Nathan Aspinall 3-2 Gerwyn Price (R2)
Dimitri Van den Bergh 3-1 Jonny Clayton (R2)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Speelschema zaterdag 22dec.
(start 3e ronde b.o. 7 sets)
middagsessie 13:30u
Ryan Joyce v Alan Norris (R3)
Dave Chisnall v Kim Huybrechts (R3)
Daryl Gurney v Jamie Lewis (R3)

avondsessie 20u
Ryan Searle v William O’Connor (R3)
Gary Anderson v Jermaine Wattimena (R3)
Michael van Gerwen v Max Hopp (R3)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

Ik kan me soms ook ergeren aan het overdreven gejuich (MvG, Price, Kim) of vertragen zoals Keegan Brown gisteren maar ik erger me de laatste tijd meer aan de spelers die er niet mee om kunnen gaan terwijl ze zo ervaren zijn zoals Gary en Jelle. Klaassen kan wel klagen maar dan mag hij blij zijn dat Manley er niet meer is. De tegenstander uit zijn spel halen is van alle tijden en sommige spelers uit het verleden deden het veel meer dan een beetje vertragen of juichen. Maar de spelers van nu zeuren er alleen maar over ipv zich er tegen bewapenen.

Keegan Brown gedroeg zich gisteren als een schatje vergeleken met de Hankeys, Bristows, Painters of Manleys van vroeger. Zelfs vergeleken met Price was Keegan een lievertje. Dat Jelle zich zo makkelijk uit zijn spel liet halen stelt me echt teleur. Zo veel ervaring en je dan zo makkelijk gek laten maken. Dat irriteert me meer dan het gedrag van Price of Keegan.

En dat je niet van het publiek kan winnen zoals Jacq zegt is ook niet helemaal waar, dat heeft Manley wel laten zien. Al kan niet iedereen dat natuurlijk.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

ratm schreefCOLON 22 Dec 2018, 13:27 Ik kan me soms ook ergeren aan het overdreven gejuich (MvG, Price, Kim) of vertragen zoals Keegan Brown gisteren maar ik erger me de laatste tijd meer aan de spelers die er niet mee om kunnen gaan terwijl ze zo ervaren zijn zoals Gary en Jelle. Klaassen kan wel klagen maar dan mag hij blij zijn dat Manley er niet meer is. De tegenstander uit zijn spel halen is van alle tijden en sommige spelers uit het verleden deden het veel meer dan een beetje vertragen of juichen. Maar de spelers van nu zeuren er alleen maar over ipv zich er tegen bewapenen.

Keegan Brown gedroeg zich gisteren als een schatje vergeleken met de Hankeys, Bristows, Painters of Manleys van vroeger. Zelfs vergeleken met Price was Keegan een lievertje. Dat Jelle zich zo makkelijk uit zijn spel liet halen stelt me echt teleur. Zo veel ervaring en je dan zo makkelijk gek laten maken. Dat irriteert me meer dan het gedrag van Price of Keegan.

En dat je niet van het publiek kan winnen zoals Jacq zegt is ook niet helemaal waar, dat heeft Manley wel laten zien. Al kan niet iedereen dat natuurlijk.
Bijna helemaal eens met je post ;) Je kan je ergeren aan MvG maar die hoort niet thuis in het rijtje Price en Kim. Van Gerwen juicht onder het lopen naar het bord en alleen als in ieder geval de laatste triple valt. Kim en Price stoppen of lopen zelfs richting publiek en Kim ook nog al vaak bij een 100 score waarbij de laatste twee pijlen in de enkele 20 vallen. MvG vertraagd niet het spel.

edit: MvG haalt niet de snelheid uit het spel en je kan als tegenstander altijd je eigen tempo spelen behalve als je zo ongeduldig bent als een Klaasen, die moet gewoon alleen op het podium staan ;)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Lekker hoor tot nu toe, Joyce tegen Norris.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Kijk , zo kan het ook, even een boks halverwege de wedstrijd.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

no score schreefCOLON 22 Dec 2018, 13:40
ratm schreefCOLON 22 Dec 2018, 13:27 Ik kan me soms ook ergeren aan het overdreven gejuich (MvG, Price, Kim) of vertragen zoals Keegan Brown gisteren maar ik erger me de laatste tijd meer aan de spelers die er niet mee om kunnen gaan terwijl ze zo ervaren zijn zoals Gary en Jelle. Klaassen kan wel klagen maar dan mag hij blij zijn dat Manley er niet meer is. De tegenstander uit zijn spel halen is van alle tijden en sommige spelers uit het verleden deden het veel meer dan een beetje vertragen of juichen. Maar de spelers van nu zeuren er alleen maar over ipv zich er tegen bewapenen.

Keegan Brown gedroeg zich gisteren als een schatje vergeleken met de Hankeys, Bristows, Painters of Manleys van vroeger. Zelfs vergeleken met Price was Keegan een lievertje. Dat Jelle zich zo makkelijk uit zijn spel liet halen stelt me echt teleur. Zo veel ervaring en je dan zo makkelijk gek laten maken. Dat irriteert me meer dan het gedrag van Price of Keegan.

En dat je niet van het publiek kan winnen zoals Jacq zegt is ook niet helemaal waar, dat heeft Manley wel laten zien. Al kan niet iedereen dat natuurlijk.
Bijna helemaal eens met je post ;) Je kan je ergeren aan MvG maar die hoort niet thuis in het rijtje Price en Kim. Van Gerwen juicht onder het lopen naar het bord en alleen als in ieder geval de laatste triple valt. Kim en Price stoppen of lopen zelfs richting publiek en Kim ook nog al vaak bij een 100 score waarbij de laatste twee pijlen in de enkele 20 vallen. MvG vertraagd niet het spel.

edit: MvG haalt niet de snelheid uit het spel en je kan als tegenstander altijd je eigen tempo spelen behalve als je zo ongeduldig bent als een Klaasen, die moet gewoon alleen op het podium staan ;)
Wat de laatste tijd betreft ben ik het met je eens maar in de eerste jaren na zijn doorbraak bij de PDC juichte hij (volgens mijn geheugen) wel vaak bij een 100 score a la Price. Maar dat zegt mijn geheugen, weet niet hoe betrouwbaar dat is :lol:
Ik erger me al een tijd niet meer aan het juichen van Mvg overigens. Maar als tegenstander zal dat wel anders zijn en ook MvG weet dat ;)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Ah, de vertrouwde Huybrechts van dit jaar weer...
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Dartmat schreefCOLON 22 Dec 2018, 16:03 Ah, de vertrouwde Huybrechts van dit jaar weer...
Eerste partij waarvan ik niks heb meegekregen ook de nabeschouwing niet , Huybrechts kansloos ?
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Denk ga er weer lekker voor zitten, zie ik Gurney opkomen :?

Hup Lewis !!!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

Zooo jammer dat het daar niet 3-0 maar 2-1 werd...

Gurney straalt in alles uit dat hij er totaal geen zin in heeft vandaag.
daveyvdh1
Lid
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2017, 09:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door daveyvdh1 »

Lewis heeft toch een stuk meer de gunfactor dan Gurney ;p
BUTTON_POST_REPLY