PDC World Darts Championship 2019

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Gaat niet goed zo. 101 en 58% v 90 en 31% :(
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:17 Ze begonnen zo lekker met alleen maar darters in de studio maar gisteren was daar ineens Bas Muis en nu weer een niet-darter die niks toevoegd. Jammer
Ik vond dat Muijs best wel zinnige dingen zei. Je merkte wel dat hij er gewoon in verdiept is en niet zomaar wat zegt.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:28
ratm schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:17 Ze begonnen zo lekker met alleen maar darters in de studio maar gisteren was daar ineens Bas Muis en nu weer een niet-darter die niks toevoegd. Jammer
Ik vond dat Muijs best wel zinnige dingen zei. Je merkte wel dat hij er gewoon in verdiept is en niet zomaar wat zegt.
Klopt maar wat er nu zit wordt ik niet gelukkig van. Er zijn zoveel Nederlandse darters en dan vragen ze dit
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Wie is die gast die nu in de studio zit ?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:42 Wie is die gast die nu in de studio zit ?
“Rapper donnie” geloof ik
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Choco115 schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:44
Fred Raket schreefCOLON 23 Dec 2018, 14:42 Wie is die gast die nu in de studio zit ?
“Rapper donnie” geloof ik
Oké, wel grappig kereltje. serieuze analyse is sowieso ver te zoeken bij RTL, dus wel leuke afwisseling.

Jammer dat Vinnie er uit ligt
:(
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Mooie pot hoor, Dolan v King
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Zeker geen fan van Keegan Brown, maar gooi die Wade er maar af.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Die 80 onder druk. Knap hoor Brown.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Het is belachelijk gedrag om een darter uit te jouwen.
90% van het PDC publiek komen niet voor het darten, maar om te (feesten)
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door thepower1990 »

Normaal volledig eens Fred maar voor deze keer mogen we toch echt wel een uitzondering maken. Na die schandalige vertoning van Wade tegen Asada verdient hij niet beter en dan nog valt het me mee en mag het uitjouwen nog wel een stukje harder. Hij mag mentaal dan niet in orde zijn maar dan nog geen excuus voor zijn gedrag. Niet alleen het schreeuwen recht in het gezicht van Asada, maar ook nog dat schandalige interview na zijn wedstrijd en dan een dag later die schijnheilige verklaring op twitter waar hij echt geen woord van meende. Dit WK verliest helemaal niks met de uitschakeling van deze zak hooi en we gaan al een aardig eindje de goede kant op met 3-1.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

De PDC moet zelf ingrijpen bij dit gedrag(Wade - Asada). Schorsing voor het verdere WK had ik een goede optie gevonden.
Nu zie je dit gedrag van het publiek, en krijgt Wade een Fine vanuit DRA. 3 dagen geleden is er bekend gemaakt dat men het onderzoekt, maar ik heb nog geen sanctie gezien
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Oei, ook nog een duwtje.

Edit: ellebogenwerk van Brown.
Swanseaa
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2018, 15:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Swanseaa »

Fred Raket schreefCOLON 23 Dec 2018, 17:40 De PDC moet zelf ingrijpen bij dit gedrag(Wade - Asada). Schorsing voor het verdere WK had ik een goede optie gevonden.
Nu zie je dit gedrag van het publiek, en krijgt Wade een Fine vanuit DRA. 3 dagen geleden is er bekend gemaakt dat men het onderzoekt, maar ik heb nog geen sanctie gezien
Onzin Fred. Dat je Wade niet mag, ok. Maar dan mogen Gurney, Price, MVG, Huybrechts en ga zo maar door ook zo vaak geschorst worden.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Dartmat »

thepower1990 schreefCOLON 23 Dec 2018, 17:26 Normaal volledig eens Fred maar voor deze keer mogen we toch echt wel een uitzondering maken. Na die schandalige vertoning van Wade tegen Asada verdient hij niet beter en dan nog valt het me mee en mag het uitjouwen nog wel een stukje harder. Hij mag mentaal dan niet in orde zijn maar dan nog geen excuus voor zijn gedrag. Niet alleen het schreeuwen recht in het gezicht van Asada, maar ook nog dat schandalige interview na zijn wedstrijd en dan een dag later die schijnheilige verklaring op twitter waar hij echt geen woord van meende. Dit WK verliest helemaal niks met de uitschakeling van deze zak hooi en we gaan al een aardig eindje de goede kant op met 3-1.
Hoe weet je nou of het een schijnheilige verklaring was waar hij niks van meende? Knap dat je dat zo kunt zien... :o

De man gedraagt zich ook 1 keertje zoals Price en Gurney standaard altijd (ongestraft) doen. Nou nou, poeh poeh.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Swanseaa schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 23 Dec 2018, 17:40 De PDC moet zelf ingrijpen bij dit gedrag(Wade - Asada). Schorsing voor het verdere WK had ik een goede optie gevonden.
Nu zie je dit gedrag van het publiek, en krijgt Wade een Fine vanuit DRA. 3 dagen geleden is er bekend gemaakt dat men het onderzoekt, maar ik heb nog geen sanctie gezien
Onzin Fred. Dat je Wade niet mag, ok. Maar dan mogen Gurney, Price, MVG, Huybrechts en ga zo maar door ook zo vaak geschorst worden.
Hoe kom je erbij dat ik Wade niet mag ?

Ik verdedig hem vaak genoeg en vind het jammer dat hij en Lewis nauwelijks nog te zien zijn,Maar je kunt niet alles goedpraten. Als dit met Asada zonder consequentie blijft...
Een stevig gesprek met Wade lijkt er ook niet te zijn geweest.
(tenminste ik heb er niets over gehoord) men kan ook uitleg geven vlak voor nieuwe partij of via sociale media
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

Tuurlijk moeten ze Wade er voor bestraffen maar uit het wk zetten zoals Fred oppert gaat wel te ver vind ik. Zoals Dartmat al zegt, er zijn spelers die dit veel vaker doen. Het interview na de wedstrijd was niet goed maar hij heeft zijn excuses aangeboden, zal vast een boete krijgen en wat mij betreft is het dan klaar. Zo erg was het ook weer niet.

Vind het wel knap hoe hij de pot tegen Brown toch wist te winnen! Joyce zou hij ook moeten kunnen hebben maar voor de kwartfinale en verder moet het wel beter. Ik denk dat dit echt zijn (laatste?) kans is nu er zo veel spelers uit zijn gegaan en hij vast veel zelfvertrouwen heeft na het EC en de WSOD.

Tot nu toe vind ik eigenlijk alleen MvG een goede indruk maken. Die is als enige nog niet in de problemen gekomen. Cross speelde natuurlijk ook goed maar die heeft pas 1 pot gespeeld. De meeste grote namen zijn er uit of maken weinig indruk.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Rat »

Begon een beetje moe en geïrriteerd te raken door Jack over die Labanauskas. Die is goed, en komt er aan etc... kan er helemaal niks van. Was Barney zijn slechtste wk pot ooit.

Ziek van.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLON 23 Dec 2018, 20:52 Begon een beetje moe en geïrriteerd te raken door Jack over die Labanauskas. Die is goed, en komt er aan etc... kan er helemaal niks van. Was Barney zijn slechtste wk pot ooit.

Ziek van.
Haha, nou daar ben je van verlost. Jacq roept het al heel lang maar ik heb het op tv ook nog niet gezien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door ratm »

Goed om Lewis weer beter te zien gooien. Toch een van mijn favorieten.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door The Runner »

Zeker goed te zien dat Lewis door is! Kijk uit naar MvG tegen Lewis.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

Het moet wel gek lopen, wil Lewis Wade treffen.
Zou wel mooi zijn als hij wint van MvG en Wade van Ryan Joyce
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Rat »

Ik vind Lewis op stoom een genot om te zien. Vind het ook een leuke gast, op een opstootje hier en daar na altijd fatsoenlijk en sportief. Ook als die verliest. Altijd leuk om naar te kijken, zijn stijl, emoties en vaak knotsgekke potten.

Een echte kampioen, snap nooit waarom die geen grote schare fans heeft.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Weer een geplaatste speler eruit. Aspinall wat mij betreft goede papieren voor die halve finale plek van het onderste kwart.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Choco115 »

Cross blijft goed op het WK
BUTTON_POST_REPLY