PDC World Darts Championship 2019

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door rproele »

Anderson heeft even zijn vorm laten zien.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Dat wordt een KRAKER morgen!
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Dan laat ie Chisnall ook nog twee sets winnen. Het is geen moment een wedstrijd geweest 8-)
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

rproele schreefCOLON 29 Dec 2018, 03:13 Anderson heeft zich wel 2x door een zware partij geknokt.
Van Gerwen eigenlijk alleen tegenstanders die niet op kwamen dagen, zelfs Lewis niet als was dat ook niet te verwachten.
Van Gerwen wel goed maar nog geen tegenstand.
Dus dat die maar even van Anderson simpel gaat winnen??
Kon wel eens heel anders gaan.
Met RvB, Wade en Lewis er al uit is Anderson mijn topfavoriet.
Zo ie zo al als Barney weer eens vroegtijdig gaat zitten.
Maar een Smith zou ik het niet eens misgunnen, die is in mijn ogen echt positief veranderd.
Helemaal mee eens van Gerwen heeft net zoveel geluk hij heeft nog niemand gehad zo kun je met sloffen bijna naar de finale komen moet je de andere darters eens zien wat een zware partijen hun hadden of hebben. En Anderson je moet wereldkampioen worden. je verdient het
Laatst gewijzigd door 5 op santa, in totaal 29 keer gewijzigd.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

Vanavond ook ik denk dat alleen de pot mooi is van Humphries tegen Michael Smith met echt tegenstand. en Michael van Gerwen weer tja word weer eenzijdig denk ik
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door DanMan »

santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:47 Helemaal mee eens van Gerwen heeft net zoveel geluk hij heeft nog niemand gehad zo kun je met sloffen bijna naar de finale komen moet je de andere darters eens zien wat een zware partijen hun hadden of hebben. En Anderson je moet wereldkampioen worden hij verdient het
Welke andere darters dan?
Komt dat door de kwaliteit van de tegenstander of is Van Gerwen gewoon zoveel beter? Net als Gary zoveel beter is als hij zijn A-game gooit.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

DanMan schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:09
santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:47 Helemaal mee eens van Gerwen heeft net zoveel geluk hij heeft nog niemand gehad zo kun je met sloffen bijna naar de finale komen moet je de andere darters eens zien wat een zware partijen hun hadden of hebben. En Anderson je moet wereldkampioen worden hij verdient het
Welke andere darters dan?
Komt dat door de kwaliteit van de tegenstander of is Van Gerwen gewoon zoveel beter? Net als Gary zoveel beter is als hij zijn A-game gooit.
HAHAH daar heb je hem weer. je zou mijn berichten toch niet meer lezen heb je me toch maar weer van onzichtbaar afgezet miste je me zoveel
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door DanMan »

santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:57 Vanavond ook ik denk dat alleen de pot mooi is van Humphries tegen Michael Smith met echt tegenstand. en Michael van Gerwen weer tja word weer eenzijdig denk ik
Zeker zal die wedstrijd van Van Gerwen eenzijdig worden. Ik hoop het.
Maar niemand heeft toch tegen bijvoorbeeld Wade gezegd, dat ie van Ryan Joyce moet verliezen. Wade, die zó goed in vorm was. Lewis, die weer aan het terugkomen is. Hopp, die langzaam stappen maakt.
Stuk voor stuk best goede gooiers. Alleen komt er tegen Michael iets anders bij kijken.
Zó slecht waren de gemiddelden van Michaels tegenstanders namelijk ook weer niet. Hij heeft het helemaal zelf verdiend.

Een beetje credit mag de no.1 toch wel hebben? ;)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door DanMan »

santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:12
HAHAH daar heb je hem weer. je zou mijn berichten toch niet meer lezen heb je me toch maar weer van onzichtbaar afgezet miste je me zoveel
Heb hier lang niet gereageerd. Dacht dat het een beetje leuker was geworden. Was jou alweer vergeten...

SantaBiteMaster...
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

DanMan schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:13
santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:57 Vanavond ook ik denk dat alleen de pot mooi is van Humphries tegen Michael Smith met echt tegenstand. en Michael van Gerwen weer tja word weer eenzijdig denk ik
Zeker zal die wedstrijd van Van Gerwen eenzijdig worden. Ik hoop het.
Maar niemand heeft toch tegen bijvoorbeeld Wade gezegd, dat ie van Ryan Joyce moet verliezen. Wade, die zó goed in vorm was. Lewis, die weer aan het terugkomen is. Hopp, die langzaam stappen maakt.
Stuk voor stuk best goede gooiers. Alleen komt er tegen Michael iets anders bij kijken.
Zó slecht waren de gemiddelden van Michaels tegenstanders namelijk ook weer niet. Hij heeft het helemaal zelf verdiend.

Een beetje credit mag de no.1 toch wel hebben? ;)
credit krijgt hij al genoeg gaat nergens om op tv iedereen kruipt hem in de …….. de naam Michael word wel 100 keer per dag gezecht word er ziek van. gaat nergens anders om wat een man wat een man pf. ik hoop echt dat hij snel verliest verheug me er nu al op en helemaal van Ryan Joyce dat zou wat zijn en ik heb ook geen zin meer om over die man te hebben bah. Dan kunnen wij toch nog een klein beetje vrienden zijn DanMan…..
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Fred Raket »

rproele schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:40 Anderson heeft even zijn vorm laten zien.
Zo zie ik hem wel WK worden
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

Fred Raket schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:47
rproele schreefCOLON 29 Dec 2018, 16:40 Anderson heeft even zijn vorm laten zien.
Zo zie ik hem wel WK worden
Als Anderson dit vast kan houden word hij wel WK wat een vorm gewoon fantastisch
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door The Runner »

santa schreefCOLON
rproele schreefCOLON 29 Dec 2018, 03:13 Anderson heeft zich wel 2x door een zware partij geknokt.
Van Gerwen eigenlijk alleen tegenstanders die niet op kwamen dagen, zelfs Lewis niet als was dat ook niet te verwachten.
Van Gerwen wel goed maar nog geen tegenstand.
Dus dat die maar even van Anderson simpel gaat winnen??
Kon wel eens heel anders gaan.
Met RvB, Wade en Lewis er al uit is Anderson mijn topfavoriet.
Zo ie zo al als Barney weer eens vroegtijdig gaat zitten.
Maar een Smith zou ik het niet eens misgunnen, die is in mijn ogen echt positief veranderd.
Helemaal mee eens van Gerwen heeft net zoveel geluk hij heeft nog niemand gehad zo kun je met sloffen bijna naar de finale komen moet je de andere darters eens zien wat een zware partijen hun hadden of hebben. En Anderson je moet wereldkampioen worden. je verdient het
Dat ligt dan meer aan de darters die verzaakt hebben. Ik zeg een Barney, Wade. Die had van Gerwen kunnen treffen, alleen waren ze niet goed genoeg om hun vorige wedstrijd te winnen. Tja, dan heeft Van Gerwen ineens een "makkelijke" loting, dat kun je Van Gerwen niet kwalijk nemen.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door DanMan »

santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:17
credit krijgt hij al genoeg gaat nergens om op tv iedereen kruipt hem in de …….. de naam Michael word wel 100 keer per dag gezecht word er ziek van. gaat nergens anders om wat een man wat een man pf. ik hoop echt dat hij snel verliest verheug me er nu al op en helemaal van Ryan Joyce dat zou wat zijn en ik heb ook geen zin meer om over die man te hebben bah. Dan kunnen wij toch nog een klein beetje vrienden zijn DanMan…..


Past wel mooi bij de tijd van het jaar :)
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

DanMan schreefCOLON 29 Dec 2018, 19:22
santa schreefCOLON 29 Dec 2018, 17:17
credit krijgt hij al genoeg gaat nergens om op tv iedereen kruipt hem in de …….. de naam Michael word wel 100 keer per dag gezecht word er ziek van. gaat nergens anders om wat een man wat een man pf. ik hoop echt dat hij snel verliest verheug me er nu al op en helemaal van Ryan Joyce dat zou wat zijn en ik heb ook geen zin meer om over die man te hebben bah. Dan kunnen wij toch nog een klein beetje vrienden zijn DanMan…..


Past wel mooi bij de tijd van het jaar :)
haha precies we beginnen goed in het nieuwe jaar ;)
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door santa »

Ziet er toch niet goed uit voor Humphries had er iets meer spanning van verwacht tussen die 2.
Laatst gewijzigd door 2 op santa, in totaal 29 keer gewijzigd.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Jaaahooor, 170-finish. :o :o :o
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door no score »

Heb wel eens spannendere kwart-finales gezien. Ben bang dat de volgende ook eenrichtingverkeer wordt.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Thomas »

Smith in finale lijkt mij wel een zekerheidje.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Ronn »

Het gaat vooralsnog niet echt lekker met v Gerwen.
Edit: hoor net toch 102 gemiddeld. Daar leek het niet op.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door K1990 »

Saaie kwartfinales, Anderson zal morgen ruim moeten winnen want hoe langer de match zal duren hoe moeilijker het voor hem zal worden fysiek.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Erwin27 »

Order of Merit:
Anderson nu terug op plek 4. Smith nu naar plek 6. Aspinall stijgt naar plek 34.

Van Gerwen blijft op nr. 1 ongeacht wat er gaat gebeuren.
Anderson en Smith gaan bij winst naar plek 2.
Mocht Anderson de finale halen, dan gaat hij Wright voorbij, maar bij verlies in finale van Smith blijft hij dan dus 4e staan (en zakt Wright naar 5).
Aspinall kan bij finaleplaats naar plek 16 gaan. Bij winst naar plek 6.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door Erwin27 »

Volgens mij nog niet echt hier over gehad, maar wie zien we straks terug in de Premier League?

Zeker lijken me:
1. Michael van Gerwen
2. Rob Cross
3. Peter Wright
4. Gary Anderson
5. Daryl Gurney
6. Michael Smith
7. Gerwyn Price (winnaar Grand Slam of Darts)
8. James Wade (winnaar twee TV-toernooien)

Dan blijven er twee plekken over. De kanshebbers
- Mensur Suljovic (twee halve finales en nr 8 van de wereld, tenzij hij wegens familie afziet van de Premier League)
- Simon Whitlock (populair, een finaleplek behaald dit jaar. Verder niet heel echt bijzonder).
- Raymond van Barneveld( laatste jaar. Kan een afscheidstour worden. Nog altijd enorm populair. Zou het niet verdienen op basis van prestaties afgelopen jaar)
- Dave Chisnall (goed WK gespeeld, verder wat onzichtbaar)
- Adrian Lewis (lijkt op de weg terug. Speelde een goed WK. Echter verder dit jaar op TV-toernooien nog onzichtbaar)
- Nathan Aspinall (alleen als hij het WK gaat winnen)

Ik heb geen idee wie ze gaan kiezen, maar ik vermoed dat Barney er toch bij gaat zijn. Dan zou het tussen Suljovic en Whitlock gaan voor de laatste plek lijkt me.

Wat denken jullie?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door rproele »

Er zijn er maar 3 die belang zien in N1 op de OoM. Van Gerwen is het al en de andere 2 liggen er uit. Wright en Cross. Anderson interesseert het geen reet en Smith is enkel bezig met een keer een Major winnen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Darts Championship 2019

Bericht door rproele »

Geen interview gezien van Van Gerwen maar als ik dan weer dingen lees. Zo respectloos man man man. Ja je bent nummer 1 en kan een leuk pijltje gooien maar dat arrogante gedrag terwijl je niet eens normaal kan praten. Kom op zeg. En dan nog verdedigt worden door al die analisten op tv en op dit forum. Als een ander zo had gesproken was diegene overal met de grond gelijk gemaakt, maar nee, niet meneertje van Gerwen. Echt om te 🤮🤮🤮.

Zo, ben het weer even kwijt.

Smith Aspinal verwacht ik weinig van.
Hoop dat de kanonnen Anderson van Gerwen beide genoeg kruit hebben en een fantastisch titanengevecht neerleggen met winnaar Anderson.

Daarna een knallende finale Anderson vs Smith. Kan niet wachten.
BUTTON_POST_REPLY