William Hill World Championship 2015

BUTTON_POST_REPLY
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Erwin27 »

Wat een wedstrijd. :D
Nog vol adrenaline, maar de wekker gaat al weer om half zeven. Oeps..
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door dartty »

Mag ik nog een keertje? :D

WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D :D :D :D :D
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door rproele »

dartty schreefCOLONMag ik nog een keertje? :D

WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D :D :D :D
180x mag ook :mrgreen:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door rproele »

Moest gewoon een smilie skippen van je, mag er max. 6 gebruiken :o :shock: :?
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Vortex »

Heb je 't over John Part? of John Lowe? Die werden idd 3x wereldkampioen! :lol: :P :D
dartty schreefCOLONMag ik nog een keertje? :D

WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Dartsjournalist »

dartty schreefCOLONMag ik nog een keertje? :D

WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D :D :D :D :D
Niet schreeuwen
Hoe schreeuw je in een text-based discussie vraag je je af? Door gebruik van hoofdletters schreeuw je. 'EEN TEKST DIE ZO GESCHREVEN IS', is bloedje irritant en je haalt er de woede van andere gebruikers mee op je hals. Af en toe even wat 'DUIDELIJK' of 'duidelijk' maken is wat anders. Met hoofdletters accentueer je een bepaald stuk tekst. Hou je dus aan de nettiquette en let op je caps-gebruik. Ook in je topic-titel en in je onderschrift.

Gefeliciteerd Ando-fans. Was een schitterend WK, heb er van genoten! Op naar de Unibet Masters.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door ratm »

dartty schreefCOLONJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:D :D :D :D :D
Ik wil je even wijzen op onze forumregels:

Niet schreeuwen
Hoe schreeuw je in een text-based discussie vraag je je af? Door gebruik van hoofdletters schreeuw je. 'EEN TEKST DIE ZO GESCHREVEN IS', is bloedje irritant en je haalt er de woede van andere gebruikers mee op je hals. Af en toe even wat 'DUIDELIJK' of 'duidelijk' maken is wat anders. Met hoofdletters accentueer je een bepaald stuk tekst. Hou je dus aan de nettiquette en let op je caps-gebruik. Ook in je topic-titel en in je onderschrift.

;) Nee, echt enorm gegunt!! Had hem 4 jaar geleden al moeten pakken en nu eindelijk is het gelukt! Die set waarbij drie pijlen heel zuur uit de trippel vielen was mega belangrijk. Ik had het prima gevonden als Taylor de pot had gewonnen en van mij had het wel tot de beslissende leg door mogen gaan maar ik gun het Gary net even meer.

Geweldig wk met een geweldige finale!! En een hele sympathieke winnaar
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Vortex »

Over bitterballen-toernooien gesproken..

;)
Dartsjournalist schreefCOLON Op naar de Unibet Masters.
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door cancellara27 »

rproele schreefCOLON
cancellara27 schreefCOLONik hoop voor de neutrale kijker die liever heeft dat de finale gewonnen zou worden met 7-0 dat hij toch inziet wat voor een prachtige pot dit was ;)
Geen 7-0 maar Gary maakte het mij toch wel iets te spannend. :mrgreen:
ik was toch zwaar voor Anderson en ben nu zwaar toe aan nieuwe nagels. Hartslag is wel eindelijk iets aan het zakken net als de adrenaline...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door rproele »

cancellara27 schreefCOLON
rproele schreefCOLON
cancellara27 schreefCOLONik hoop voor de neutrale kijker die liever heeft dat de finale gewonnen zou worden met 7-0 dat hij toch inziet wat voor een prachtige pot dit was ;)
Geen 7-0 maar Gary maakte het mij toch wel iets te spannend. :mrgreen:
ik was toch zwaar voor Anderson en ben nu zwaar toe aan nieuwe nagels. Hartslag is wel eindelijk iets aan het zakken net als de adrenaline...
Ik dus ook, dus vandaar te spannend, had best na de 6-4 meteen de 7 mogen pakken.
Belangrijkste blijft: Hij pakt hem.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Buel »

Mag ook jullie spelleider bij de voorspellingen een keer melden dat hij erg tevreden is??????

GARY ANDERSON WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Zo, dat moest ik even kwijt.
Had ik al gezegd dat ik een groot fan van Gary ben?? LOL
Vooraf heb ik 4 namen opgeschreven die ik als persoonlijke favorieten achtte voor de titel. en laat het nu zo zijn dat mn nr 1, absloute nr 1 zelfs, WERELDKAMPIOEN is... SUPER



GARY ANDERSON WERELDKAMPIOEN
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door dartty »

ratm schreefCOLON
dartty schreefCOLONJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:D :D :D :D
Ik wil je even wijzen op onze forumregels:

Niet schreeuwen
Hoe schreeuw je in een text-based discussie vraag je je af? Door gebruik van hoofdletters schreeuw je. 'EEN TEKST DIE ZO GESCHREVEN IS', is bloedje irritant en je haalt er de woede van andere gebruikers mee op je hals. Af en toe even wat 'DUIDELIJK' of 'duidelijk' maken is wat anders. Met hoofdletters accentueer je een bepaald stuk tekst. Hou je dus aan de nettiquette en let op je caps-gebruik. Ook in je topic-titel en in je onderschrift.

;) Nee, echt enorm gegunt!! Had hem 4 jaar geleden al moeten pakken en nu eindelijk is het gelukt! Die set waarbij drie pijlen heel zuur uit de trippel vielen was mega belangrijk. Ik had het prima gevonden als Taylor de pot had gewonnen en van mij had het wel tot de beslissende leg door mogen gaan maar ik gun het Gary net even meer.

Geweldig wk met een geweldige finale!! En een hele sympathieke winnaar
LOL!

Ik schreeuw niet, ik juich ;)
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door dartty »

rproele schreefCOLON
dartty schreefCOLONMag ik nog een keertje? :D

WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOEN WERELDKAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D :D
180x mag ook :mrgreen:
Hahahahahaha :lol: ;)
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door cancellara27 »

Mensen, bedankt voor een toptoernooi. mooie discussies, mooie partijen en een heerlijke winnaar!
ik heb me in ieder geval goed vermaakt op dit forum tijdens het WK

Bedankt allemaal! (en gary :) )
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Jeedebee
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:41

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Jeedebee »

Het was weer een prachtig toernooi met een verdiende winnaar. Niet mijn favoriet, maar ik mag hem wel graag zien gooien.

Opvallend is dat het allemaal erg dicht bij elkaar zit. Wat dat betreft is het grote verschil in prijzengeld tussen 1 en 2 en zeker ook met de halve finalisten eigenlijk niet meer een juiste afspiegeling van de verhoudingen. Maar het is natuurlijk wel erg Engels: the winner takes it all.
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door PennyLanee »

En dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door bullieboy »

Wat hebben we een geweldig mooi wk gehad!
En wat een mooie winnaar heeft dit WK, en zo DIK en DIK verdiend.
Wat heeft Gary een geweldig toernooi gegooid.

Ik heb de afgelopen weken genoten van al jullie reacties hier op het forum!
Let's Play Darts!
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Jowinho »

PennyLanee schreefCOLONEn dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Die heeft hij niet gehad.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door bullieboy »

Jowinho schreefCOLON
PennyLanee schreefCOLONEn dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Die heeft hij niet gehad.
Volgens mij wel hoor
Let's Play Darts!
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Jowinho »

bullieboy schreefCOLON
Jowinho schreefCOLON
PennyLanee schreefCOLONEn dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Die heeft hij niet gehad.
Volgens mij wel hoor
Heb die match net herbekeken en heeft echt geen dart gehad om te winnen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door DutchTedHankey »

bullieboy schreefCOLON
Jowinho schreefCOLON
PennyLanee schreefCOLONEn dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Die heeft hij niet gehad.
Volgens mij wel hoor
Hij miste bullseye op 170 om 2-1 voor te komen bij 3-1 of 3-2. Bij RTL werd gedaan alsof dit voor de wedstrijd was.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Eric B
Lid
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:21

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door Eric B »

:!:
Laatst gewijzigd door 1 op Eric B, in totaal 7 keer gewijzigd.
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: William Hill World Championship 2015

Bericht door PennyLanee »

DutchTedHankey schreefCOLON
bullieboy schreefCOLON
Jowinho schreefCOLON
PennyLanee schreefCOLONEn dan te bedenken dat Jelle Klaasen een matchdart heeft gehad tegen de wereldkampioen!
Die heeft hij niet gehad.
Volgens mij wel hoor
Hij miste bullseye op 170 om 2-1 voor te komen bij 3-1 of 3-2. Bij RTL werd gedaan alsof dit voor de wedstrijd was.
Dat zal m'n fout wel geweest zijn denk ik dan :)
Het nadeel van RTL ipv Sky denk ik. Sorry voor de verwarring
BUTTON_POST_REPLY