PDC World Darts Championship 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door Dartfantje »

themachine schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLONMmmmm, na wat Ando allemaal heeft gedaan dit jaar ben ik niet meer echt fan van hem, maar deze overwinning was wel zwaar terecht als je kijkt naar dit hele toernooiverloop. Lewis pakte zijn kansen en liet het scorend ook weleens liggen op belangrijke momenten.

Trouwens, deze pot heeft gezorgd voor een nieuw wereldrecord aan 180's in 1 wedstrijd: 34 stuks. Aan jullie om te raden wat het vorige record was en door wie en wanner?
Hankey en Mason, halve finale BDO WK 2000
Weet niet precies hoeveel (wel dat Hankey 22 had), maar aangezien dit een nieuw record is, gok ik 33 180'ers.

Extreem tevreden uiteraard met deze prachtige finale, Gary weer wereldkampioen! :D
Niet zijn allerbeste spel laten zien, maar op de beslissende momenten toch de juiste dingen gedaan. Fantastisch!
Toch nog iemand die het weet. Waren er inderdaad 33, maar dit was wel een pot over 9 sets
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door Rayb »

Wauw, die partij ga ik eens terugkijken, zag dat ie op youtube staat. (mason - hankey 2000)

Mooie partij gezien vanavond.
Heerlijk niveau, af en toe wat wisselvallig en af en toe wat momenten gehad om te lachen :D

Terechte kampioen, ik gunde het ze allebei.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door ratm »

Het was een fantastisch toernooi met twee terechte finalisten die er een spannende pot van maakte. Voor mijn gevoel was minder spectaculair dan gehoopt (al was het niveau prima, aar we zijn wat verwend) maar wel erg spannend. Jammer dat Lewis de stand niet op 6-6 kon brengen. Zowel Lewis als Anderson vind ik geweldige spelers om naar te kijken en volgens mij ook prima kerels. Had het ze beide wel gegund. Anderson 2x achter elkaar kampioen, knap hoor!
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door dartty »

YEEEEEEEEEAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH WEER WERELDKAMPIOEN INCL. 9-DARTER!!!!! :D :D :D

Sorry....late reactie, nu pas van mijn infuus af LOL :lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door Rayb »

Kan iemand even tegen Lewis zeggen dat als ie het hele jaar zo goed zou gooien dat ie best wat extra dingen kan winnen :D

Deze Lewis zou ik graag het hele jaar door zien, dat zouden leuke partijen worden.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: PDC World Darts Championship 2016

Bericht door Swedish Chef »

Rayb schreefCOLONKan iemand even tegen Lewis zeggen dat als ie het hele jaar zo goed zou gooien dat ie best wat extra dingen kan winnen :D

Deze Lewis zou ik graag het hele jaar door zien, dat zouden leuke partijen worden.
Een Lewis die een heel jaar gemotiveerd en geïnteresseerd aan de oche staat, is voor mij wel kandidaat om nummer 1 van de wereld te worden :D
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
BUTTON_POST_REPLY