Kaartverkoop Premier League

BUTTON_POST_REPLY
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Kaartverkoop Premier League

Bericht door Speedy180 »

Heeft iemand toevallig al ergens iets gelezen over de kaartverkoop van de Premier League 2017?
Vorig jaar werd dat namelijk één dezer dagen bekendgemaakt...
Ik ging toen 24 september op vakantie en voor die tijd was de datum waarop de verkoop van de PL zou starten al bekend, vandaar dat ik er hier naar vraag...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door Erwin27 »

Op PDC-website staat:

Tickets not yet on sale
2017 Betway Premier League - Tickets are likely to go on sale in October 2016. Information will be posted once available.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door Speedy180 »

We moeten dus nog even geduld hebben...
Ik had er zelf ook nog niks van gelezen, maar het kon zijn dat ik het over het hoofd gezien had, aangezien de aankondiging van de datum voor de kaartverkoop vorig jaar rond deze tijd de wereld ingeslingerd werd...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door De Beste »

De tickets waren snel uitverkocht. Een hoop boze reacties op social media voorbij zien komen. Tickets worden nu voor woekerprijzen op sites als marktplaats aangeboden. Viel natuurlijk ook te verwachten als men tickets met bosjes van 20 kan bestellen.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door RonG »

Gewoon kansloos. Zat al met ticketmaster account voor 10.00u ingelogd. Precies om 10.00u al meteen in de wachtrij???. Maar kwam er niet tussen. paar min later mocht ik wel door na eerst een puzzel te maken om aan te tonen dat ik geen bot was, terwijl ik onder mijn account ingelogd was!!!! :evil: .Maar kreeg toen geen kans meer om tickets te selecteren, mijn ticketkeus werd niet verwerkt. :twisted: Nu staan er van malafide ticketburo's tickets op MP. voor dik 200,-. Erg slecht van Ticketmaster. Baal heel erg.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door Watikjebrom »

De Beste schreefCOLONDe tickets waren snel uitverkocht. Een hoop boze reacties op social media voorbij zien komen. Tickets worden nu voor woekerprijzen op sites als marktplaats aangeboden. Viel natuurlijk ook te verwachten als men tickets met bosjes van 20 kan bestellen.
Ongelofelijk dat, na het debacle van vorig jaar, Ticketmaster wederom de malafide handel in het zadel helpt! 20 kaarten tegelijk vraagt natuurlijk om problemen en dan zijn ze idd zo weg. Weet niet of dit ook het geval was bij de tickets in UK, hier was bestellen toch wat makkelijker.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door Speedy180 »

Nou, het heeft me een heel erg spannend uurtje van mijn leven gekost, maar ook ik kan zeggen dat ik erbij zal zijn in Rotterdam!
Aangezien ik in een rolstoel zit, kon ik alleen telefonisch kaarten bestellen. Dit is ook het punt waarop ik vorig jaar ben afgehaakt in mijn missie om kaarten te bemachtigen. Dit omdat ik destijds op vakantie was naar het buitenland en het bellen van een 0900-nummer mij ff te kostbaar werd.

Afgelopen maandag, om klokslag 10 uur hing ik aan de telefoon... Ruim een half uur lang kreeg ik eerst een bandje te horen dat het te druk was om mij in de wachtrij te plaatsen... Ik bleef natuurlijk gewoon hangen, want ik MOEST en ZOU kaarten krijgen... Na een half uur kreeg ik de 'in-bezet-toon' te horen...
Er veranderde dus iets, dus kwam ik voor mijn gevoel dichter bij het slagen van mijn missie...
Ik bleef uiteraard weer hangen, en na een tijdje kreeg ik wederom het bandje te horen, welke mij eerder ook al voorgeschoteld werd.
Ik heb behoorlijk wat geduld, mij jagen ze niet zomaar weg, dus bleef ik aan de lijn.
Op het moment dat ik net aan het bedenken was hoelang ik nog aan de lijn wilde blijven hangen, aangezien ik de eerste berichten al voorbij zag komen dat alle tickets binnen no-time uitverkocht waren, werd er opgenomen!
Met een lichaam vol adrenaline stond ik de mevrouw van Ticketmaster te woord en ik bestelde mijn 2 kaarten.
Zoals gezegd, had ik de eerste berichten al voorbij zien komen dat het was uitverkocht, dus ging ik er vanuit dat deze mevrouw mij teleur ging stellen.
Echter, ze gaf niet op en deed echt haar best om nog 2 tickets (voor mij en mijn pa) te vinden.
Na 2 minuutjes kwam het verlossende woord! Ze had nog 2 tickets voor het 'mindervaliden-vak' kunnen vinden en ze vroeg mij of ze deze voor mij moest reserveren. Natuurlijk moest ze die reserveren en ze nam mijn gegevens op zodat de tickets mij toegestuurd konden worden.
Na een minuut of 10 was de mail binnen met daarin het betalingsverzoek voor de tickets. Ik heb toen direct het geld (E 126,20) overgemaakt. Een dag of 7 na de betaling zouden de tickets er moeten zijn... Nog een paar dagen geduld hebben voordat ik de tickets definitief in handen heb...

Ik heb er ongelofelijk veel zin in en ik kan dan ook haast niet meer wachten totdat het 16 maart 2017 is!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door Watikjebrom »

Good for you Speedy!

Mooi dat ze kaarten apart houden voor mindervaliden én dat je er 2 hebt kunnen bemachtigen!

Wij gaan volgend jaar met ons team naar Dublin. Zin in!
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Kaartverkoop Premier League 2017

Bericht door De Beste »

Ook dit jaar waren de kaarten weer binnen no time uitverkocht. Geen kaarten dit jaar, overigens ook geen poging gedaan er een paar te bemachtigen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLON 05 Okt 2017, 10:48 Ook dit jaar waren de kaarten weer binnen no time uitverkocht. Geen kaarten dit jaar, overigens ook geen poging gedaan er een paar te bemachtigen.
Dat ging om tickets voor PDCTV leden/abonnees; https://www.pdc.tv/unibet-premier-league-tickets
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door De Beste »

Ik weet het. Ben zelf ook pdc abonnee
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door Swedish Chef »

Weer niet er doorheen kunnen komen. Balen! :x
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
TH22
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2016, 00:51

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door TH22 »

Hier wel gelukt, 6 tickets 2e ring, allemaal niet naast elkaar :D
180's 2017: 225
HF 2017: 164
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door Swedish Chef »

TH22 schreefCOLON 09 Okt 2017, 12:47 Hier wel gelukt, 6 tickets 2e ring, allemaal niet naast elkaar :D
Ring ga ik niet voor betalen, blijf ik liever thuis
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door RonG »

Helaas geen tickets.

Dublin, London ook uitverkocht. :evil:
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door De Beste »

Volgend jaar maar in de JC arena darten.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Kaartverkoop Premier League

Bericht door The Runner »

De Beste schreefCOLONVolgend jaar maar in de JC arena darten.
Haha, komt die ook nog eens een keer vol! [emoji16][emoji16][emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY