Wie moeten er in de PL 2017?

Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Erwin27 »

Misschien heeft Klaassen wel een PL-deelname afgedwongen in de onderhandeling met de PDC voor zijn absentie bij de World Cup of Darts. :)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Rat »

Ik zou denk toch voor Cadby gaan in een 10 speler formaat. Denk dat die ook mee kan doen in tegen stelling tot de Ian Whites ed.

Aan de ene kant niet fair, maar de andere kant, het blijft een demonstratie competitie met de 8 hoogst genoteerden en wildcards. En die wildcards wil je wel geven aan gasten die kaarten en exposure verkopen.

En dan kan je momenteel volgens mij alleen aan Barney en Cadby denken. Cadby is een rariteit en een topdarter in spe die iedereen wilt zien nu. Komt bovendien uit Australie, en die smaak hebben we momenteel niet in de PL. Zou niet slecht uit komen voor de PDC denk.

In theorie een belachelijke keus, hij komt pas net kijken, andere spelers zou je meer 'rechten' kunnen toezeggen, maar ik denk dat het in de praktijk de beste keus zou kunnen zijn. Puur kwaliteit is het... en dat is toch wat je wilt lijkt me.

Jelle heeft die kans destijds gehad (maakte het niet waar), nou..... ik zou de keuze voor Cadby nu minder vreemd vinden dan de keuze voor Jelle toen eerlijk gezegd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Dartsjournalist »

Puur naar resultaten gekeken heeft Jelle op dit moment ook geen recht op een uitnodiging. Heeft natuurlijk wel een paar sterke potten laten zien, maar heeft dit seizoen niet goed gepresteerd op een halve finale op de UK Open en finale op Euro Tour na. Vorig jaar WK halve finale en vier Pro Tour finales (waarvan 2 winst) en toen ook niet geselecteerd.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Rat »

Moet er wel bij zeggen dat het wk nog loopt en mijn keuze nog kan veranderen. Mocht bv Jelle of hmmm.... Ian White de finale halen of winnen, dan zou ik denk toch voor hun gaan.

Definitieve inzending van Rat komt na de finale, :D .


Ps. Als je deze finale wint, kan je dan niet vanuit het niks top 8 staan ineens? Je wint 3,5 ton....

Ff de merit checken.....


Edit


Jah!!! Kijk eens aan. De nummer 8 heeft 315 duizend pond. Dus al wint Jerry Hendriks, dan sta je ineens top 8 van de wereld haha. Dus het kan nog alle kanten op, ;-). (Weet dat Jerry eruit ligt :) )
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DanMan »

Cadby houdt ook meteen een risico in.
Redt hij het door het korte format? Is elke week presteren niet te veel gevraagd? Hoe groot is het risico dat zijn carrière dan helemaal niet meer van de grond komt? Iemand kan ook gebroken worden door de PL hè.

Wil je voor de PL in aanmerking komen, moet je de rest van het WK toch wel minimaal rond de 100 gemiddeld gooien, mag ik hopen.
Smith geef ik wel een goede kans als hij een goed WK gooit. Zelfde geldt voor Jelle en Kim.
Joeri_W
Lid
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2016, 17:05

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Joeri_W »

Denk niet dat het goed is voor Cadby om meteen PL te spelen terwijl hij nog niet veel van zichzelf heeft kunnen laten zien. Hopelijk kan hij zichzelf in 2017 echt bewijzen.

Zie zelf liever Klaasen of Huybrechts.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie moeten er in de PL 20

Bericht door Rat »

Dat is de vraag, kan die jongen het al aan? Daar kom je maar op 1 manier achter. Maar ik denk dat hij echt een speciaal iemand is.

Ik wil er zelfs een oranje plek voor opofferen om hem de kans te gunnen, :shock: .

Daartegenover snap ik elk argument om het niet te doen, en kan ik ook in meegaan. Echter bij zulke uitzonderlijke talenten moet je af en toe een risico durven nemen. En ik denk dat het commercieel vele malen aantrekkelijker is om hem te nemen dan elke andere niet top 8 speler, Barney uitgezonderd.

Maar ben het wel eens hoor, het zou een zeer opvallende keuze zijn. :)


Ps. En laten we ook niet te flauw zijn, met kan die het wel aan, en is het wel goed...

Die jongen is vader van 4 kinderen he, is een enorm gedreven mannetje met een hele berg zelfvertrouwen. Dont worry.... dat komt wel goed met hem.

Bring it on!!! 8-)

Wat Johan Cruyff vaak zei;"wie goed is, komt snel".

;-)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DanMan »

Op het laatst in de partij tegen Cullen lukte toch niet veel meer.
Als hij in de PL een paar keer tegen zo'n nederlaag aan loopt. Wat doet dat met hem?
Maar dat weet je inderdaad pas als je het probeert...
En hij is een stuk interessanter om naar te kijken dan de meeste spelers.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Dartfantje »

Suljovic lijkt me nu toch nog niet zo zeker als werd gedacht. De laatste 3 Sky-toernooien, inclusief dit WK, is hij gewoon slecht. Een wildcard van Sky kan hij dus wel vergeten. Nu maar hopen voor hem dat de PDC coulant is, maar ik kijk ook niet raar op als die hun wildcards aan spelers geven die het op dit WK heel goed doen
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DutchTedHankey »

Door Suljovic kan ook een streep.
Erelid van wijlen darts.nu :)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DeDeen »

Daryl Gurney...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door ratm »

Thornton in de PL? (zal ook maar even wat opportunistisch roepen ;) )
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DutchTedHankey »

Door Gurney kan ook een streep.

Toch niet :mrgreen:
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Dartmat »

Sowieso geen Thornton in de PL nu. Suljovic kan alle kanten op.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Erwin27 »

Op basis van zijn prestaties dit jaar hoort hij er gewoon bij.
Dan is alleen de vraag wat ze doen met zijn huidige vorm (Thornton werd ook wel gewoon geselecteerd vorig jaar ondanks dat hij in de 1e ronde werd uitgeschakeld, dus dit lijkt me geen obstakel) en zijn niet zo snelle spel. Dat laatste lijkt me meer een probleem, maar op basis van prestaties dit jaar hoort er bij.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Dartfantje »

Erwin27 schreefCOLONOp basis van zijn prestaties dit jaar hoort hij er gewoon bij.
Dan is alleen de vraag wat ze doen met zijn huidige vorm (Thornton werd ook wel gewoon geselecteerd vorig jaar ondanks dat hij in de 1e ronde werd uitgeschakeld, dus dit lijkt me geen obstakel) en zijn niet zo snelle spel. Dat laatste lijkt me meer een probleem, maar op basis van prestaties dit jaar hoort er bij.
Vorig jaar deed hij mee door winst op World Grand Prix, dan maakt de rest van het jaar niet veel meer uit
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Dartsjournalist »

Reyes :D
Twitter: @PVDarts180
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Erwin27 »

Reyes en Darren Webster :D
En Cadby erbij. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door rproele »

Erwin27 schreefCOLONReyes en Darren Webster :D
En Cadby erbij. :mrgreen:
Als ze dat irritante ventje Webster uitnodigen boycot ik op voorhand de hele PL.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DeDeen »

Klaasen ff winnen van Chisnall en de PL is wel heel dichtbij.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Erwin27 »

Als je het AD vandaag leest waarin met Klaasen gesproken werd, dan lijkt het erop dat Klaasen zijn uitnodiging al binnen heeft.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DeDeen »

En Gurney wordt toch ook echt nadrukkelijk genoemd, ondanks dat veel mensen hier dat niet snappen.
Overigens doet ie zichzelf voorlopig nog geen plezier die richting op nu.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door Erwin27 »

Maar door wie wordt hij genoemd? Door sommige media, en daardoor gaan mensen elkaar napraten.

Op basis van prestaties maakt hij tot nog toe echt geen kans. Ook niet als hij de volgende ronde haalt en daar zou verliezen. Het slaat echt nergens op dat hij wordt genoemd.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DeDeen »

Erwin27 schreefCOLONMaar door wie wordt hij genoemd? Door sommige media, en daardoor gaan mensen elkaar napraten.

Op basis van prestaties maakt hij tot nog toe echt geen kans. Ook niet als hij de volgende ronde haalt en daar zou verliezen. Het slaat echt nergens op dat hij wordt genoemd.
Vincent noemde hem net anders ook kansrijk, zelfs als ie verliest van MvG.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Wie moeten er in de PL 2017?

Bericht door DutchTedHankey »

Als Jelle en Huybrechts vandaag winnen, is het niet zo moeilijk meer...
Erelid van wijlen darts.nu :)
BUTTON_TOPIC_LOCKED