Premier League 2017

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Premier League 2017

Bericht door De Beste »

Mooi, want vanavond heb ik geen mogelijkheid voor een stream.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Premier League 2017

Bericht door Ronn »

Iederen gooit altijd alles tegen van Barneveld. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2017

Bericht door Dartmat »

Best een redelijk potje van de heren :lol:
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Premier League 2017

Bericht door PieBus »

109 gemiddelde en verliezen met 2 - 7. WAANZIN!
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Premier League 2017

Bericht door Schiavoni »

Wright blijft me verbazen. Hij wisselt geregeld van darts en dan denk je: waarom? Je gooit er super mee! Maar dan nog wordt hij steeds maar beter en beter en daarnaast ook constanter.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2017

Bericht door The Runner »

Het zou mooi zijn als Wright tijdens een groot toernooi dit tot en met finale kon volhouden, ik gun hem echt een major!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Premier League 2017

Bericht door Schiavoni »

Ronn schreefCOLONIederen gooit altijd alles tegen van Barneveld. ;)
Dat valt ook wel mee. Hij gooide zelf gewoon niet goed genoeg, vooral in het begin.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Premier League 2017

Bericht door Ronn »

Schiavoni schreefCOLON
Ronn schreefCOLONIederen gooit altijd alles tegen van Barneveld. ;)
Dat valt ook wel mee. Hij gooide zelf gewoon niet goed genoeg, vooral in het begin.
Dat is toch wat hij zelf (ook vanavond) altijd zegt. Het is ook satirisch bedoeld.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League 2017

Bericht door rproele »

Rare is dat ik gelezen had dat Chizzy vs Barney laatste op de avond zou zijn. Dan was alles compleet anders geweest, waarschijnlijk ook de wedstrijd tegen Wade.
Hele voorspelling naar de klote.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

uitslagen speelronde 5

Dave Chisnall 7-2 Raymond van Barneveld
Jelle Klaasen 6-6 Kim Huybrechts
Gary Anderson 6-6 Phil Taylor
Adrian Lewis 2-7 Peter Wright
James Wade 5-7 Dave Chisnall

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

Ik had niet verwacht dat Chizzy de 2 partijen zou winnen
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2017

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLONIk had niet verwacht dat Chizzy de 2 partijen zou winnen
Ben benieuwd of deze boost hem weer de goede kant op helpt...
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Premier League 2017

Bericht door Swedish Chef »

Ronn schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON
Ronn schreefCOLONIederen gooit altijd alles tegen van Barneveld. ;)
Dat valt ook wel mee. Hij gooide zelf gewoon niet goed genoeg, vooral in het begin.
Dat is toch wat hij zelf (ook vanavond) altijd zegt. Het is ook satirisch bedoeld.
Dat is ook het probleem van van Barneveld, hij zoekt bij verliespartijen veel te vaak de oorzaak bij het feit dat zijn tegenstander goed gooide. Maar hij kan zelf toch ook (veel) beter gooien?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Nightcrawler
Lid
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 18:57

Re: Premier League 2017

Bericht door Nightcrawler »

barney heeft altijd wat ! de tegenstanders zijn tegen hem altijd geweldig, hij switch steeds van darts of setup , het snelle spel van
zijn top tijd is verdwenen let maar eens op als hij sneller gooit en meer op gevoel gaat het meestal beter !?
als het niet gaat begint hij met zijn hoofd te schudden, in interviews is hij negatief en begint hij excuses aan te dragen !!
Hij doet uitspraken als als ik in sta te gooien raak ik de dubbel 16 heel makkelijk en op het podium ineens niet ????
Van barneveld is heel belangrijk geweest voor de dartsport en ik ben nog steeds fan van hem maar ik vind het jammer dat hij vaak zo negatief is
Dus barney wees wat positiever en win die UK OPEN !!!! :roll: :roll: :roll: :roll:
hoe beter je scoort hoe makkelijker je finished !! ( roland scholten)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2017

Bericht door DanMan »

Voor mij heeft Raymond gisteren gewoon gezegd, dat het niet uitmaakt hoe hij zich vooraf voorbereid of hoe hij zich vooraf voelt om een wedstrijd goed of slecht te laten zijn van zijn kant.
Gisteren voelde hij zich het beste van alle Premier League weken tot nu toe en dan loopt het helemaal niet. Terwijl hij zich andere weken dus wat minder voelde en/of zich minder had voorbereid en hij toen wel goed gooide.

Wat hij voor de rest allemaal er omheen vertelde is bijzaak. Emotie.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONIk had niet verwacht dat Chizzy de 2 partijen zou winnen
Ben benieuwd of deze boost hem weer de goede kant op helpt...
Zou mooi zijn, hij kan ze aardig raken
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

Nightcrawler schreefCOLONbarney heeft altijd wat ! de tegenstanders zijn tegen hem altijd geweldig, hij switch steeds van darts of setup , het snelle spel van
zijn top tijd is verdwenen let maar eens op als hij sneller gooit en meer op gevoel gaat het meestal beter !?
als het niet gaat begint hij met zijn hoofd te schudden, in interviews is hij negatief en begint hij excuses aan te dragen !!
Hij doet uitspraken als als ik in sta te gooien raak ik de dubbel 16 heel makkelijk en op het podium ineens niet ????
Van barneveld is heel belangrijk geweest voor de dartsport en ik ben nog steeds fan van hem maar ik vind het jammer dat hij vaak zo negatief is
Dus barney wees wat positiever en win die UK OPEN !!!! :roll: :roll: :roll: :roll:
Ouwe koek ;)
DanMan schreefCOLONVoor mij heeft Raymond gisteren gewoon gezegd, dat het niet uitmaakt hoe hij zich vooraf voorbereid of hoe hij zich vooraf voelt om een wedstrijd goed of slecht te laten zijn van zijn kant.
Gisteren voelde hij zich het beste van alle Premier League weken tot nu toe en dan loopt het helemaal niet. Terwijl hij zich andere weken dus wat minder voelde en/of zich minder had voorbereid en hij toen wel goed gooide.

Wat hij voor de rest allemaal er omheen vertelde is bijzaak. Emotie.
Ray had last van de kou en dat is niet verbeterd. Ik zou een jack aan doen en hij kan wel lachen om Wesley, maar ik was gewoon met handschoenen opgekomen, wat maakt dat uit. Kan hij nadien wel zeggen ik voelde me optimaal en snap het niet etc. we zien wel hoe de UK Open hem afgaat.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Premier League 2017

Bericht door Speedy180 »

Nog 12 dagen geduld hebben en dan is het EINDELIJK zover! Dan strijkt het Premier League-circus weer neer in Nederland, voor een avondje topdarts in Ahoy, Rotterdam!
Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik een Premier League avond bezoek en ik dus géén idee heb wat ik me er bij voor moet stellen, behalve dat we 5 top-partijen te zien gaan krijgen, heb ik wat vragen aan de mensen die vorig jaar al geweest zijn, of al eens eerder naar een andere PL-avond geweest zijn...

Ik vertrek rond 11 uur met mijn vader vanuit Veendam.
We rijden dan naar Spijkenisse, om onze spullen in het hotel te dumpen...
We zijn dus al erg vroeg (tussen 13.00 en 14.00) in de omgeving van Rotterdam te vinden. We zullen met de taxi richting Rotterdam gaan, zodat we ook een biertje kunnen drinken... Of 2! :P

Mijn vraag is dan ook...
Vanaf hoelaat is er wat te doen in of om Ahoy??
Want het lijkt me dat de PDC, naast de 5 wedstrijden, nog tal van rand-activiteiten (zoals merchandise-kraampjes e.d.) zal organiseren in of om Ahoy... Aangezien we natuurlijk geen pijl willen missen van het darts-geweld, maar ook nog wel ff bij de diverse merchandise-standjes willen gluren, dus mijn vraag vanaf hoelaat je terecht kan... Beginnen de rand-activiteiten al aan het begin van de middag bijvoorbeeld, om iedereen die al is afgereisd naar Rotterdam een beetje 'warm te maken', of is het echt pas vanaf bijvoorbeeld 18.00 uur dat het publiek binnengelaten wordt en moet iedereen zichzelf 's middags nog ff zien te vermaken...

Een andere vraag...

Is het toegestaan om je dartpijlen mee te nemen naar Ahoy? Of worden je pijlen als steekwapens gezien en mag je die inleveren bij de ingang?
Dit vraag ik, aangezien ik met mn vader dus waarschijnlijk al op tijd in de omgeving van Ahoy te vinden zal zijn en we misschien nog wel even een kroegje zullen pakken en een pijltje gaan gooien als er een bord hangt (voor het geval Ahoy dus inderdaad pas relatief laat open zal gaan voor het publiek)... Zoals gezegd gaan we met de taxi en voordat we écht richting Ahoy gaan, kan ik dus niet mijn pijlen in de auto leggen bijvoorbeeld...

Anyway... Ik heb er héél veel zin in en ik kan écht niet meer wachten! Ik heb me hier zo lang op verheugd, nadat het me vorig jaar NIET gelukt was om kaarten te krijgen...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League 2017

Bericht door Rat »

Ik zou je darts lekker thuis laten. Dagen zat om te darten, en kan je ze ook niet kwijt raken. Die avond pieken op de tribune. Ik denk dat het verstandig is dat je zoveel mogelijk bier gaat drinken met je pa, en dan zorgen dat je ruim op tijd binnen bent.

Verder kan er weinig mis gaan dan, ;-).

Wel vet hoor!! Ik zit al 2 jaar thuis te miepen. Heel veel plezier!


Geldt ook voor de rest natuurlijk, you lucky basterds!!!! :lol:
Lord Lord
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2017, 10:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Lord Lord »

Doet Barney nog mee of is het echt einde oefening. Volgens mij staat het internet in brand met berichten van andere spelers die Barney vragen om vooral niet te stoppen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2017

Bericht door The Runner »

Lord Lord schreefCOLONDoet Barney nog mee of is het echt einde oefening. Volgens mij staat het internet in brand met berichten van andere spelers die Barney vragen om vooral niet te stoppen.
Barneveld vast weer eens teleurgesteld. Als hij nou zou leren om te gaan met tegenslagen, had hij een nog betere darter geweest. Dit is echt zijn valkuil.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2017

Bericht door DanMan »

Lord Lord schreefCOLONDoet Barney nog mee of is het echt einde oefening. Volgens mij staat het internet in brand met berichten van andere spelers die Barney vragen om vooral niet te stoppen.
Volgens mij stopt hij niet. Op dit moment wil hij alleen niet meer zoveel investeren. Hij denkt nu dat veel of weinig voorbereiden niet uitmaakt.
Dus probeert hij vanaf nu meer te genieten en minder druk te maken.

Twee prachtige halve finales, waarin Raymond misschien wel zijn beste spel ooit gooide...En die verliest hij allebei.
Dat doet wel wat met hem, want hij koopt er niks voor. Hij heeft ze toch verloren...

Ik vind dat hij er nu nog goed mee omgaat als je het vergelijkt met rond het jaar 2000.
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Watikjebrom »

Speedy180 schreefCOLONNog 12 dagen geduld hebben en dan is het EINDELIJK zover! Dan strijkt het Premier League-circus weer neer in Nederland, voor een avondje topdarts in Ahoy, Rotterdam!
Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik een Premier League avond bezoek en ik dus géén idee heb wat ik me er bij voor moet stellen, behalve dat we 5 top-partijen te zien gaan krijgen, heb ik wat vragen aan de mensen die vorig jaar al geweest zijn, of al eens eerder naar een andere PL-avond geweest zijn...

Ik vertrek rond 11 uur met mijn vader vanuit Veendam.
We rijden dan naar Spijkenisse, om onze spullen in het hotel te dumpen...
We zijn dus al erg vroeg (tussen 13.00 en 14.00) in de omgeving van Rotterdam te vinden. We zullen met de taxi richting Rotterdam gaan, zodat we ook een biertje kunnen drinken... Of 2! :P

Mijn vraag is dan ook...
Vanaf hoelaat is er wat te doen in of om Ahoy??
Want het lijkt me dat de PDC, naast de 5 wedstrijden, nog tal van rand-activiteiten (zoals merchandise-kraampjes e.d.) zal organiseren in of om Ahoy... Aangezien we natuurlijk geen pijl willen missen van het darts-geweld, maar ook nog wel ff bij de diverse merchandise-standjes willen gluren, dus mijn vraag vanaf hoelaat je terecht kan... Beginnen de rand-activiteiten al aan het begin van de middag bijvoorbeeld, om iedereen die al is afgereisd naar Rotterdam een beetje 'warm te maken', of is het echt pas vanaf bijvoorbeeld 18.00 uur dat het publiek binnengelaten wordt en moet iedereen zichzelf 's middags nog ff zien te vermaken...

Een andere vraag...

Is het toegestaan om je dartpijlen mee te nemen naar Ahoy? Of worden je pijlen als steekwapens gezien en mag je die inleveren bij de ingang?
Dit vraag ik, aangezien ik met mn vader dus waarschijnlijk al op tijd in de omgeving van Ahoy te vinden zal zijn en we misschien nog wel even een kroegje zullen pakken en een pijltje gaan gooien als er een bord hangt (voor het geval Ahoy dus inderdaad pas relatief laat open zal gaan voor het publiek)... Zoals gezegd gaan we met de taxi en voordat we écht richting Ahoy gaan, kan ik dus niet mijn pijlen in de auto leggen bijvoorbeeld...

Anyway... Ik heb er héél veel zin in en ik kan écht niet meer wachten! Ik heb me hier zo lang op verheugd, nadat het me vorig jaar NIET gelukt was om kaarten te krijgen...
Ik ben vorig jaar naar Ahoy geweest en kan me niet herinneren dat er buiten het stadion iets te doen/te kijken was. Wij kwamen pas tegen 18:30u uit een Rotterdamse kroeg gerold en hebben toch zeker een uur in de rij gestaan om binnen te komen. Iets vroeger komen is dus wel handig, maar ook binnen is er relatief weing 'rand-activiteit' volgens mij.

In 2015 zijn we naar de PL in Manchester geweest. Daar waren we een stuk vroeger binnen (19u), maar ook hier op een enkele merchandise stand na niks te doen.

Maar het feest daarentegen is fenomenaal! Wat een sfeer! De pijlen lekker thuislaten en maximaal genieten met je pa! Ik laat Rotterdam schieten dit jaar, maar ga met mijn dartmaten naar de PL in Dublin op 6 april. #kannietwachten!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League 2017

Bericht door Rat »

Ook heel vet hoor brom. Dublin en Ahoy, misschien de finaledag ook nog, maar dat zijn wel de top PL avondjes op het moment.

Jaloers.... maar.... ik gun het jullie van harte hoor!
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Watikjebrom »

Rat schreefCOLONOok heel vet hoor brom. Dublin en Ahoy, misschien de finaledag ook nog, maar dat zijn wel de top PL avondjes op het moment.

Jaloers.... maar.... ik gun het jullie van harte hoor!
Thanks! We hebben als team (6 man) een gezamenlijk PDC account en kunnen hierdoor in de voorverkoop al kaarten kopen. Scheelt een stuk ;)
Is ook ons teamuitje, we gaan van woensdag t/m zaterdag, hebben in Manchester ook gedaan. Goed voor de teamspirit. Verder zijn de kosten alles bij elkaar opgeteld nog wel te behappen. De kosten voor de lokaal te nuttigen consumpties zijn een stuk hoger dan de reis- en verblijfkosten ;)
BUTTON_TOPIC_LOCKED