Wie moeten er in de PL 2015?

Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Peter66 »

1 Van Gerwen
2 Van Barneveld
3 Taylor
4 Lewis
5 Wade
6 Anderson
7 Bunting
8 Jenkins
9 Wright
10 Thornton

Lijkt me een prima line-up. King ipv Thornton zou nog kunnen...mits fit. Whitlock is zodanig uit vorm...wellicht die een jaartje niet.
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door thedartist »

1 Van Gerwen (seeded)
2 Taylor(seeded)
3 Wade ( sky sport wil een karakter)
4 Lewis (seeded)
5 Van Barneveld ( titelverdediger en populair in engeland)
6 Anderson (seeded)
7 Bunting (nieuwe speler met cultpotentie)
8 Jenkins ( altijd een hoog nivo)
9 Wright ( show elementje )
10 Thornton ( Voor de schotten)
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door TheHawk »

Erwin27 schreefCOLONIn Duitsland loopt de zaal ook wel vol zonder Hopp.
Die zullen ze niet persé gaan meenemen.
Idd maar die volle zaal heeft er niks mee te maken. Het gaat om televisie rechten en Duitse zenders zullen eerder geinteresseerd zijn in de PL als er een Duitser meedoet. Ik denk dat als Barney wegvalt uit de PL en alleen van Gerwen over blijft RTL7 ook minder gaat betalen. Dus Barney zullen ze ook niet gauw laten vallen de komende jaren of hij moet er helemaal niks meer van bakken.
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

thedartist schreefCOLON1 Van Gerwen (seeded)
2 Taylor(seeded)
3 Wade ( sky sport wil een karakter)
4 Lewis (seeded)
5 Van Barneveld ( titelverdediger en populair in engeland)
6 Anderson (seeded)
7 Bunting (nieuwe speler met cultpotentie)
8 Jenkins ( altijd een hoog nivo)
9 Wright ( show elementje )
10 Thornton ( Voor de schotten)
Wade vind ik nu niet echt een karakter te noemen. Ik vind niet dat Wade nu echt symbool staat voor de dartsport, mede door zijn persoonlijkheid. Ik vind het een leuke darter om naar te kijken en ik verveel me nooit, maar om hem een karakter te noemen, gaat me wat voer.
Verder hebben ze bij de Premier League Anderson al (voor de Schotten...), dus waarom je Thornton er dan in zit. Is wel een kans aanwezig dat Thornton de kwartfinale gaat halen van het WK, dus ik geef hem een kans voor de Premier League.
Dat Jenkins altijd een hoog niveau haalt valt, in vergelijking met andere spelers, ook wel mee (gebasseerd op tv-wedstrijden): http://i62.tinypic.com/2m2gtvs.jpg

Tegen de toppers speelt hij altijd goed, maar om hem daarvoor uit te nodigen vind ik iets te ver gaan. Zou wel voor Jenkins leuk zijn om bij zijn afscheid als darter, nog een seizoen Premier League mee te pikken.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Ik zie trouwens dat mensen nog steeds roepen dat ze Barney niet zullen passeren.
Barney is al tijdje terug bevestigd door de PDC dat ie mee gaat doen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

Thorton voor de Schotten is ook overdreven als je en Anderson en Wright al hebt.
Daarbij kunnen beter bv Huybrechts toevoegen om nog een nationaliteit erbij te doen.
Duitsers hebben gewoon nog geen topper ook Max Hopp niet.
En als dan Whitlock toch uitvalt maar hopen dat Vinnie de kwartfinale haalt en net als Jelle destijds beloond wordt.
Zeker de laatste tijd populair bij het Engelse publiek.
In goede doen snel en spectaculair spel met hoge scores dus precies wat ze willen in de PL.
Analiticus
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2014, 15:48

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Analiticus »

rproele schreefCOLONThorton voor de Schotten is ook overdreven als je en Anderson en Wright al hebt.
Daarbij kunnen beter bv Huybrechts toevoegen om nog een nationaliteit erbij te doen.
Duitsers hebben gewoon nog geen topper ook Max Hopp niet.
En als dan Whitlock toch uitvalt maar hopen dat Vinnie de kwartfinale haalt en net als Jelle destijds beloond wordt.
Zeker de laatste tijd populair bij het Engelse publiek.
In goede doen snel en spectaculair spel met hoge scores dus precies wat ze willen in de PL.
Zit wel wat in, als Van der Voort de kwartfinale haalt en daarin ook maar enigszins met Taylor (ervanuit gaande dat die de kwartfinale haalt) mee kan komen dan ligt er een kans op de Premier League. Ligt ook een beetje aan de prestaties van Michael Smith denk ik, ze willen nooit teveel nieuwe spelers en als Smith van Wade of Bunting wint dan zal hij wel een ticket opeisen. Ik zie ze Bunting ook niet passeren en dan heb je dus al minimaal 2 nieuwe namen, lijkt me sterk dat dan Van der Voort er nog bij komt.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

rproele schreefCOLONThorton voor de Schotten is ook overdreven als je en Anderson en Wright al hebt.
Daarbij kunnen beter bv Huybrechts toevoegen om nog een nationaliteit erbij te doen.
Duitsers hebben gewoon nog geen topper ook Max Hopp niet.
En als dan Whitlock toch uitvalt maar hopen dat Vinnie de kwartfinale haalt en net als Jelle destijds beloond wordt.
Zeker de laatste tijd populair bij het Engelse publiek.
In goede doen snel en spectaculair spel met hoge scores dus precies wat ze willen in de PL.
De resultaten van van der Voort spreken niet in zijn voordeel. Hij heeft in de afgelopen twee jaar welgeteld één halve finale gehaald op een tv toernooi. Dat is in mijn ogen te weinig wanneer je naar de prestaties kijkt om in aanmerking te komen voor de Premier League. Als ik dan toch een keuze moet maken voor van der Voort of Thornton, dan kies ik toch Thornton. Ik zat er geen eens aan te denken om van der Voort in de Premier League te zien. Vind hem daar niet goed genoeg voor. Wanneer hij zijn beste spel laat zien (van der Voort), dan kan hij met de subtop gedeeltelijk mee. De toppers zijn toch echt wel een paar maten te groot.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

Ik weet wel 1 ding en dat is als Bunting naar de PL gaat ik de donderdag hoop op lang Nederlandse clubs in de EL.
Ik kan er niet naar kijken.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Het is niet de fijnste darter om naar te kijken nee.
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door thedartist »

Mooi dat de Premier league zoveel discussie oplevert.
Veel zal afhangen van dit WK denk ik.

Thornton , Bunting of Smith maken een goede kans als ze ver komen.
en wellicht heeft de PDC nog een Dark Horse
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Terry Jenkins gaf net bij Dan Dawson's radiointerview aan dat hij nog één keer wil deelnemen aan de Premier League. En dat hij ervan overtuigd was dat een overwinning op MvG vandaag daarvoor voldoende was geweest.

Op basis van dit jaar verdiend Terry zeker een wildcard van de PDC. Ik vermoed dat hij in ieder geval niet op een wildcard van Sky Sports hoeft te rekenen.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Dartsjournalist schreefCOLONTerry Jenkins gaf net bij Dan Dawson's radiointerview aan dat hij nog één keer wil deelnemen aan de Premier League. En dat hij ervan overtuigd was dat een overwinning op MvG vandaag daarvoor voldoende was geweest.

Op basis van dit jaar verdiend Terry zeker een wildcard van de PDC. Ik vermoed dat hij in ieder geval niet op een wildcard van Sky Sports hoeft te rekenen.
Waarom hoeft hij daar niet op re rekenen?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Ranph schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONTerry Jenkins gaf net bij Dan Dawson's radiointerview aan dat hij nog één keer wil deelnemen aan de Premier League. En dat hij ervan overtuigd was dat een overwinning op MvG vandaag daarvoor voldoende was geweest.

Op basis van dit jaar verdiend Terry zeker een wildcard van de PDC. Ik vermoed dat hij in ieder geval niet op een wildcard van Sky Sports hoeft te rekenen.
Waarom hoeft hij daar niet op re rekenen?
Omdat ik denk dat PDC wildcards geeft op basis van prestaties en Sky Sports op basis van karakter. Dus als Bunting en/of Chisnall een wildcard zou krijgen, dan zal hij/zullen zij die van Sky Sports ontvangen.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Dartsjournalist schreefCOLON
Ranph schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONTerry Jenkins gaf net bij Dan Dawson's radiointerview aan dat hij nog één keer wil deelnemen aan de Premier League. En dat hij ervan overtuigd was dat een overwinning op MvG vandaag daarvoor voldoende was geweest.

Op basis van dit jaar verdiend Terry zeker een wildcard van de PDC. Ik vermoed dat hij in ieder geval niet op een wildcard van Sky Sports hoeft te rekenen.
Waarom hoeft hij daar niet op re rekenen?
Omdat ik denk dat PDC wildcards geeft op basis van prestaties en Sky Sports op basis van karakter. Dus als Bunting en/of Chisnall een wildcard zou krijgen, dan zal hij/zullen zij die van Sky Sports ontvangen.
Aan wie zou Sky hun wildcard dan kunnen geven? Peter Wright is al bijna zo goed als zeker dacht ik.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Peter Wright inderdaad ja.

Zit Jacques mee te lezen, haha.
Twitter: @PVDarts180
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door eikie »

01. Michael van Gerwen
02. Phil Taylor
03. Gary Anderson
04. Adrian Lewis
05. Terry Jenkins
06. Stephen Bunting
07. Robert Thornton
08. Dave Chisnall / Peter Wright (ligt er een beetje aan wat Sky sports wilt denk ik, oftewel Wright heeft een streepje voor)
09. Raymond van Barneveld
10. James Wade
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

Als Peter Wright van Anderson wint in de kwartfinale (als ze de kwartfinale halen), dan gaat Wright Anderson voorbij op de ranglijst en is Wright de nieuwe nummer vier op de ranglijst. Dan is hij dus automatisch geplaatst voor de Premier League.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Jowinho »

Bunting zal zijn plaatst nu wel verdiend hebben denk ik.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Bunting krijgt sowieso een uitnodiging voor de Premier League nu ja.

Voor mij zijn MvG, Taylor, Lewis, Anderson, Van Barneveld en Bunting nu zeker. Wade en Wright zullen ongetwijfeld ook een uitnodiging krijgen. Jenkins zou er één verdienen en hopelijk krijgt Kim Huybrechts de laatste plaats, maar ik denk dat die naar Chisnall of Whitlock gaat. Whitlock zou wel een schande zijn. Dat is hetzelfde als Wade niet uitnodigen, bij de afgelopen editie...
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
dartfan
Site Admin
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2014, 00:14

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door dartfan »

Mijn lijst:
Michael van Gerwen, Raymond van Barneveld, Phil Taylor, Gary Anderson, Adrian Lewis, Stephen Bunting, Robert Thornton, James Wade, Peter Wright en zeker ook de altijd stabiel spelendeTerry Jenkins.
------------------------------------------------------------------------------
:arrow: http://www.darts-talk.nl Het darts forum van de Benelux!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Dartsjournalist schreefCOLONBunting krijgt sowieso een uitnodiging voor de Premier League nu ja.

Voor mij zijn MvG, Taylor, Lewis, Anderson, Van Barneveld en Bunting nu zeker. Wade en Wright zullen ongetwijfeld ook een uitnodiging krijgen. Jenkins zou er één verdienen en hopelijk krijgt Kim Huybrechts de laatste plaats, maar ik denk dat die naar Chisnall of Whitlock gaat. Whitlock zou wel een schande zijn. Dat is hetzelfde als Wade niet uitnodigen, bij de afgelopen editie...
Wade was een schande, ja. Maar Huybrechts boven Whitlock verkiezen zou volgens mij ook een schande zijn, wat ook niet logisch is.
Whitlock is populair bij het publiek. Nog alijd top-10 van de wereld. En ja, en hij heeft een minder jaar achter de rug, maar er staat nog wel een halve finale in de World Matchplay op zijn palmares. Huybrechts heeft behalve zijn halve finale in de Grand Slam of Darts ook niet veel laten zien dit jaar. Dat zie je ook terug op de ranking. Ik verwacht niet dat Huybrechts een kans heeft nu.

Zoals ze vorig jaar Anderson en Barney nog een kans hebben gegeven, zo gaan ze Whitlock denk ik ook niet laten vallen.

Mijn voorlopige top 10 nu :
Barney, Lewis, Taylor en MVG zijn zeker. Anderson en Wright gaan ze niet om heen, wie er ook 5e komt te staan in de ranking. Bunting lijkt me als nieuw gezicht zeker. Wade krijgt ook weer een kans na een goed jaar.

De laatste twee zijn dan nog vraagteken. Ik vermoed dat ze dan toch gaan voor Whitlock en Thornton of Jenkins. Maar ja, als Vd Voort opeens gaat winnen van Taylor.... :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Dartbunny
Lid
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2014, 18:01

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartbunny »

Ik denk de top 6 van de o.o.m met Barneveld en Bunting
themachine
Lid
BerichtenCOLON 282
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:01

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door themachine »

Dit is niet perse wat ik hoop maar wat ik verwacht:
Taylor
Van Barneveld
Wade
Anderson
Lewis
Wright
Whitlock
Bunting
Van Gerwen
Chisnall (of Thornton)

Zelf hoop ik op Jenkins en King ipv Wright en Chisnall, maar ben bang dat ze Wright gaan selecteren vanwege zijn ranking, showman en goede WK en Chisnall vanwege vele 180's /spectaculair spel.
Huybrechts staat te laag en heeft te weinig gepresteerd
Jenkins verdient het echt dit jaar en King eigenlijk ook wel maar ik denk dat de vroege WK exit hem nekt
Zeer groot fan van James Wade, Raymond van Barneveld en Gary Anderson! Winnaar PC-Finals 2014; ALLERlaatste voorspelkampioen op Darts.NU!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Net als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
BUTTON_TOPIC_LOCKED