Wie moeten er in de PL 2015?

Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door cancellara27 »

volgens mij heeft Jenkins het zeker laten zien dit jaar en het is ook een speler die graag gezien wordt door het publiek met zijn opkomst. Ook is hij totaal niet bang voor de grote namen die het zeker zwaar kunnen hebben tegen hem
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
n1traM
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:50

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door n1traM »

Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Over wat voor foto heb je het dan?
1: onbekend 23g / 2: XQ-Max MvG 23g / 3: Unicorn Barney Phase 1 25g
2015: 22x 180, HF 156, BL 16
2016: 12x 180, HF 141, BL 15
2017: 19x 180, HF 120, BL 14
2018: 6x 180, HF 121, BL 15
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door dartty »

Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Haha die ja. :)
lieuwe180
Lid
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2015, 06:21

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door lieuwe180 »

ik hoop zelf op Terry Jenkins volgens mij wou hij nog 1 keer PL spelen...
Dart sinds 1999 ,Team bildtstars Eredivisie Fdb, Darts 24 Gram I.C.E
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door DeDeen »

dartty schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Hij stuurde die foto juist naar zijn ex-vriendin... Dat is iemand anders.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

DeDeen schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Hij stuurde die foto juist naar zijn ex-vriendin... Dat is iemand anders.
Yup, dat is zijn Thaise vriendin nu. Schijnt dat hij nu op Thaise vrouwen valt. :shock:


Denk dat Thornton gister wel zijn Premier League-plekje heeft veiliggesteld. Gaat dan denk ik ten koste van Chisnall.
Twitter: @PVDarts180
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door DeDeen »

Dartsjournalist schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Hij stuurde die foto juist naar zijn ex-vriendin... Dat is iemand anders.
Yup, dat is zijn Thaise vriendin nu. Schijnt dat hij nu op Thaise vrouwen valt. :shock:


Denk dat Thornton gister wel zijn Premier League-plekje heeft veiliggesteld. Gaat dan denk ik ten koste van Chisnall.
Waarom zou het ten koste van iemand gaan? Thornton speelde afgelopen jaar toch ook gewoon?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

DeDeen schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONNet als vorig jaar wordt de lijst met deelnemers na afloop van het WK zondag bekend gemaakt.

De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Hij stuurde die foto juist naar zijn ex-vriendin... Dat is iemand anders.
Yup, dat is zijn Thaise vriendin nu. Schijnt dat hij nu op Thaise vrouwen valt. :shock:


Denk dat Thornton gister wel zijn Premier League-plekje heeft veiliggesteld. Gaat dan denk ik ten koste van Chisnall.
Waarom zou het ten koste van iemand gaan? Thornton speelde afgelopen jaar toch ook gewoon?
Ja maar vorig jaar haalde Thornton nog wel de finale van de GSOD en dit jaar heeft hij niet zo heel veel goede resultaten geboekt. Ik vermoed dat ze een keuze maken tussen Thornton en Chisnall en dat deze door de wedstrijd van gisteren naar Thornton gaat.
Twitter: @PVDarts180
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Jowinho »

Whitlock is veel te belangrijk voor het darts in Australië en die zullen ze nooit dumpen bij Sky en de PDC
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

In mijn ogen:
Top 4 automatisch
Van Gerwen
Taylor
Lewis
Anderson
Defending champ
van Barneveld
PDC
Wright show element en (nu nog 5e)
Wade (zal niet weer gepasseerd worden na zo'n sterk jaar)

Whitlock zal indien hij zelf wel wil ook meedoen anders denk ik Thorton op zeker.

SKY
Thorton heeft het op de valreep laten zien, ook een 9darter op de WGP ondanks prive-problemen.
Zullen helaas niet om Bunting heen gaan, komt al ver 1e jaar nu al laatste 8 WK. Verder totaal geen uitstraling.

Mocht Whitlock niet willen zal SKY wel Chizzy nemen, kan scoren, verder totaal geen genot om te kijken.
Zie dan echt liever dat SKY de keuze maakt voor Jenkins, 2 finales dit jaar en 2x van Gerwen op de tv-toernooien verslagen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door ratm »

Jowinho schreefCOLONWhitlock is veel te belangrijk voor het darts in Australië en die zullen ze nooit dumpen bij Sky en de PDC
Daar ga ik ook vanuit inderdaad. Daarnaast is het gewoon nog een top 10 speler
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door dartty »

Dartsjournalist schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLON De foto van Whitlock op Twitter gaat niet gewaardeerd worden denk ik door de PDC. :P Als ze nog denken aan hem, zou dit wel eens een reden kunnen zijn om hem toch niet te selecteren.
Het gaat toch om die foto waarop hij met zijn halfnaakte Duitse ex-vriendin staat en volgens mij een selfie maakt? Doe maar niet plaatsen :shock:
Hij stuurde die foto juist naar zijn ex-vriendin... Dat is iemand anders.
Yup, dat is zijn Thaise vriendin nu. Schijnt dat hij nu op Thaise vrouwen valt. :shock:
Oh zo, oke dan :? :shock:
blitzkrieg
Lid
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 09:41

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door blitzkrieg »

Zal ook mijn licht even laten schijnen op dit onderwerp,

Zeker:
V,Gerwen: top 4
Taylor: top 4
Anderson: top 4
V.Barneveld: titelverdediger, 5 voudig wereldkampioen, populair bij het Britse publiek
Lewis :vrijwel zeker top vier na WK, UK open winnaar, finale PL finals
Wright: Geen grote finales dit jaar maar dicht tegen top 4 aan+ (zoals al vaak genoemd) entertainment factor

Grote kans:
Bunting (sterk debuut jaar in de PDC, halve finale grand prix, min. kwartfinale WK, regerend BDO wereldkampioen)
Wade: Winaar Masters, finale grand prix, top 10 speler

Overige kanshebbers:
Chisnall: Finale grand Slam, top 10 speler
Whitlock: Matig jaar, maar zijn voordeel is dat hij geen Brit is. De PL blijft een commercieel evenement en sky zal best wel eens een wildcard aan hem kunnen geven, zeker met het oog op de Australische markt.
Jenkins: Zijn ranking (16) mag dan niet bijzonder hoog zijn, een sterk jaar op TV draaide hij zeker, met finales op het european championship en de masters. Bovendien won hij twee keer van Van Gerwen op TV.
Kim Huybrechts: Net als Whitlock het voordeel dat hij geen britse speler is. De PDC zou best wel eens een nieuwe markt kunnen zien in Belgie en Huybrechts om die reden uitnodigen voor de PL. Zijn ranking en prestaties dit jaar spreken echter niet in zijn voordeel alhoewel hij het jaar sterk afsluit met een overwinning op Van Gerwen in de Grand slam en een goede pot tegen Taylor op het WK.
Thornton: Geen finales op TV gehaald, maar wel een constant jaar gedraaid. Bovendien een spectaculaire speler om te zien darten als het loopt. Kwartfinale WK met een sterk optreden tegen Van Gerwen. Voor het feit dat hij een schot is hoeft de PDC het niet te doen, gezien Anderson er al zeker bij zit.
Van der Voort: Maakt eigenlijk alleen kans als hij vanavond van Taylor wint.

Mij zou het sterk verbazen als een Michael Smith (weinig aansprekende resultaten op TV, relatief lage ranking) of een eventuele verassende overstapper van de BDO er bij zou zitten.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door ratm »

Mijn final lijstje:

1. Taylor
2. MvG
3. Barney
4. Lewis
5. Anderson
6. Wade
7. Bunting
8. Whitlock
9. Wright
10. Thornton

Outsiders: Chisnall, King, Jenkins, Huybrechts
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Lookout »

Waarom eigenlijk maar 10 spelers?
Hadden er toch ook 12 of 16 kunnen zijn.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door cancellara27 »

Lookout schreefCOLONWaarom eigenlijk maar 10 spelers?
Hadden er toch ook 12 of 16 kunnen zijn.
anders gaat zo'n avond te lang duren...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Lookout »

cancellara27 schreefCOLON
Lookout schreefCOLONWaarom eigenlijk maar 10 spelers?
Hadden er toch ook 12 of 16 kunnen zijn.
anders gaat zo'n avond te lang duren...
Kunnen ze niet om 17.00 uur Engelse tijd beginnen dan?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Kim in de PL. Wat een aanfluiting zeg.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Rat »

Dat vind ik ook verrassend. En geen Bunting nou? Dat zal toch niet?

Ik had zelf ook Keegan Brown erin gedouwd, :) .
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

?
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Ranph schreefCOLONKim in de PL. Wat een aanfluiting zeg.
Hoe kom je aan die wijsheid?
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Erwin27 schreefCOLON
Ranph schreefCOLONKim in de PL. Wat een aanfluiting zeg.
Hoe kom je aan die wijsheid?

Dit jaar 2x laatste 16 gehaald dit jaar. that's it.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartmat »

Ranph schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLON
Ranph schreefCOLONKim in de PL. Wat een aanfluiting zeg.
Hoe kom je aan die wijsheid?

Dit jaar 2x laatste 16 gehaald dit jaar. that's it.
Ik denk dat hij bedoelt: hoe kom je erbij dat hij in de PL komt. Is dat een gok van jou of heb je het ergens gelezen?
Gebruikers-avatar
n1traM
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:50

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door n1traM »

Erwin27 schreefCOLON
Ranph schreefCOLONKim in de PL. Wat een aanfluiting zeg.
Hoe kom je aan die wijsheid?
Werd net op RTL7 gezegd dat Arjan van der Giessen dat uit zeer betrouwbare bron in Alexandra Palace heeft gehoord.
1: onbekend 23g / 2: XQ-Max MvG 23g / 3: Unicorn Barney Phase 1 25g
2015: 22x 180, HF 156, BL 16
2016: 12x 180, HF 141, BL 15
2017: 19x 180, HF 120, BL 14
2018: 6x 180, HF 121, BL 15
BUTTON_TOPIC_LOCKED