Wie moeten er in de PL 2016?

BUTTON_TOPIC_LOCKED
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door cookie »

Wade heeft wel flinke groei meegemaakt afgelopen jaren.. Om nou te zeggen dat dit is door het niet gooien van de Premier League? Volgens mij zit het meer in het krijgen van een goede vriendin ;)

What is a man without a strong woman?

Thornton mag er van mij gewoon in omdat hij wel echt het niveau haalt. Begrijp alle criticasters..

Eigenlijk mogen ze die PL wel weer terug op 8 brengen. Scheelt een hoop gedonder! Al zie je wel dat de top 4 zich beter ontwikkelen dankzij de PL dan de spelers die daar niet gooien.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door The Runner »

cookie schreefCOLONWade heeft wel flinke groei meegemaakt afgelopen jaren.. Om nou te zeggen dat dit is door het niet gooien van de Premier League? Volgens mij zit het meer in het krijgen van een goede vriendin ;)

What is a man without a strong woman?

Thornton mag er van mij gewoon in omdat hij wel echt het niveau haalt. Begrijp alle criticasters..

Eigenlijk mogen ze die PL wel weer terug op 8 brengen. Scheelt een hoop gedonder! Al zie je wel dat de top 4 zich beter ontwikkelen dankzij de PL dan de spelers die daar niet gooien.
Ben het met je eens, Thornton heeft dan alleen maar de WGP gewonnen, maar als geen top 5 speler een major winnen in deze tijd is erg knap! Verder heeft hij misschien niet veel laten zien, maar dit verdient hij dan wel vind ik. Ook wat betreft 8 man in de PL, lijkt mij ook een goede zaak!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Rat »

Rat schreefCOLONMVG
taylor
Barneveld
Anderson
M smith
Lewis
Wright
Chisnall
Wade
Jelle

Blijft gissen natuurlijk. Maar laten we wel even vast stellen dat van mijn lijst, iedereen nog in het toernooi zit.

8-)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door rproele »

Rat schreefCOLON
Rat schreefCOLONMVG
taylor
Barneveld
Anderson
M smith
Lewis
Wright
Chisnall
Wade
Jelle

Blijft gissen natuurlijk. Maar laten we wel even vast stellen dat van mijn lijst, iedereen nog in het toernooi zit.

8-)
Jelle heeft als eens de smaak van de PL mogen meemaken na een kwartfinale WK.
Deed toen niet geheel onverdienstelijk volgens mij.
Al zou ik eerder Fast Vinnie dit keer de credits geven als extra Nederlander.
Heeft voordeel dat het publiek ook graag zijn opkomstnummer meezingt.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door rproele »

Daarbij ook wel wat toppers op tv verslagen afgelopen periode.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door cookie »

Rat schreefCOLON
Rat schreefCOLONMVG
taylor
Barneveld
Anderson
M smith
Lewis
Wright
Chisnall
Wade
Jelle

Blijft gissen natuurlijk. Maar laten we wel even vast stellen dat van mijn lijst, iedereen nog in het toernooi zit.

8-)
Denk dat je gelijk hebt met dit rijtje!

Al zou Bunting nog ipv Smith kunnen. Mag trouwens hopen dat deze mannen allemaal de eerste ronde doorkomen
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door rproele »

cookie schreefCOLON
Rat schreefCOLON
Rat schreefCOLONMVG
taylor
Barneveld
Anderson
M smith
Lewis
Wright
Chisnall
Wade
Jelle

Blijft gissen natuurlijk. Maar laten we wel even vast stellen dat van mijn lijst, iedereen nog in het toernooi zit.

8-)
Denk dat je gelijk hebt met dit rijtje!

Al zou Bunting nog ipv Smith kunnen. Mag trouwens hopen dat deze mannen allemaal de eerste ronde doorkomen
Laten we niet hopen op Bunting.
Zou beteken dat hij RvB en mss ook van Gerwen er op het WK uit moet knikkeren.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door cookie »

rproele schreefCOLON Laten we niet hopen op Bunting.
Zou beteken dat hij RvB en mss ook van Gerwen er op het WK uit moet knikkeren.
Overwinning op Barneveld en goede pot tegen MvG?

Barneveld is voorbeeld voor Bunting. Hoop dat Raymond er gebruik van kan maken!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartfantje »

Ik zie net dit artikel voorbijkomen: http://www.dartsnieuws.com/premier-leag ... eelnemers/

Staan toch wel behoorlijk wat fouten in:
- Peter Wright is na dit WK zeer waarschijnlijk NIET meer de nummer 4
- Ze vergeten dat Thornton de WGP heeft gewonnen
- Terry Jenkins mocht vorig jaar al niet meedoen met 2 finaleplaatsen, dus waarom nu ineens wel
- Voor King geldt hetzelfde met bovenstaand
- Durrant is helemaal lachwekkend
- Bunting heeft helemaal geen wildcard gekregen nadat hij was overgestapt
- Kirk Shepherd (niet Shepard) heeft nooit de PL gespeeld

Met de prognose onderaan het artikel ben ik het dan wel mee eens. De tiende persoon wordt dan Thornton op basis van WGP winst.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartmat »

Ik vind Durrant helemaal niet zo lachwekkend. Als hij een goede Lakeside gooit, deze wint en daarna overstapt dan vind ik dat helemaal niet zo vergezocht, zeker niet als er weinig verrassende namen bij de laatste 8 op dit WK zouden komen.

Durrant is een speler die regelmatig bij de BDO 100+ gemiddelden gooit en als hij dat op de Lakeside ook weer zou doen dan mag hij er van mij bij als wereldkampioen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartsjournalist »

Zal niet gebeuren aangezien Lakeside-spelers pas na hun toernooi hun eventuele overstap bekendmaken. Premier League line-up wordt echter al op 3 januari bekendgemaakt.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartfantje »

Dartmat schreefCOLONIk vind Durrant helemaal niet zo lachwekkend. Als hij een goede Lakeside gooit, deze wint en daarna overstapt dan vind ik dat helemaal niet zo vergezocht, zeker niet als er weinig verrassende namen bij de laatste 8 op dit WK zouden komen.

Durrant is een speler die regelmatig bij de BDO 100+ gemiddelden gooit en als hij dat op de Lakeside ook weer zou doen dan mag hij er van mij bij als wereldkampioen.
Het was ook meer lachwekkend omdat je niet een BDO speler na zijn overstap direct gaat uitnodigen voor de PL. Aan de kwaliteiten ligt het inderdaad niet, maar ik vindt het dan ook een beetje een naaistreek aan alle andere PDC spelers die al jaren meedraaien op een goed niveau als je Durrant ook daadwerkelijk direct laat meedoen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartmat »

Oh ja, natuurlijk. Stom van me :|

Dan gaat hij er niet bij zitten. Zonder WK titel is Durrant niet aantrekkelijk genoeg om er in te zetten. Nou ja, als hij slim is stapt ie sowieso over, maar dat is een ander topic. Denk dat ze Adams wel zouden uitnodigen als hij voor de Lakeside zou aangeven over te stappen. Alleen gaat dat natuurlijk niet meer gebeuren.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door cookie »

Dan maar het hoogtepunt van het artikel:
Afbeelding
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Erwin27 »

Dartfantje schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONIk vind Durrant helemaal niet zo lachwekkend. Als hij een goede Lakeside gooit, deze wint en daarna overstapt dan vind ik dat helemaal niet zo vergezocht, zeker niet als er weinig verrassende namen bij de laatste 8 op dit WK zouden komen.

Durrant is een speler die regelmatig bij de BDO 100+ gemiddelden gooit en als hij dat op de Lakeside ook weer zou doen dan mag hij er van mij bij als wereldkampioen.
Het was ook meer lachwekkend omdat je niet een BDO speler na zijn overstap direct gaat uitnodigen voor de PL. Aan de kwaliteiten ligt het inderdaad niet, maar ik vindt het dan ook een beetje een naaistreek aan alle andere PDC spelers die al jaren meedraaien op een goed niveau als je Durrant ook daadwerkelijk direct laat meedoen
Barney werd wel direct uitgenodigd na zijn overstap. Maar dan heb je het ook over een geweldige topspeler natuurlijk. :)
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Tristan »

Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen denken dat Thornton niet wordt uitgenodigd. Een hoop mensen gaan flink teleurgesteld worden dan. De WGP is de derde prijs van het jaar en de winnaar van de WGP zit in de PL: 100%.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartfantje »

Erwin27 schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONIk vind Durrant helemaal niet zo lachwekkend. Als hij een goede Lakeside gooit, deze wint en daarna overstapt dan vind ik dat helemaal niet zo vergezocht, zeker niet als er weinig verrassende namen bij de laatste 8 op dit WK zouden komen.

Durrant is een speler die regelmatig bij de BDO 100+ gemiddelden gooit en als hij dat op de Lakeside ook weer zou doen dan mag hij er van mij bij als wereldkampioen.
Het was ook meer lachwekkend omdat je niet een BDO speler na zijn overstap direct gaat uitnodigen voor de PL. Aan de kwaliteiten ligt het inderdaad niet, maar ik vindt het dan ook een beetje een naaistreek aan alle andere PDC spelers die al jaren meedraaien op een goed niveau als je Durrant ook daadwerkelijk direct laat meedoen
Barney werd wel direct uitgenodigd na zijn overstap. Maar dan heb je het ook over een geweldige topspeler natuurlijk. :)
Klopt, maar in die tijd was de Premier League ook nog niet wat het nu was.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Erwin27 »

Suljovic en Van der Voort kunnen het nu wel vergeten denk ik. Mochten ze al kanshebber geweest zijn.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Fred Raket »

Erwin27 schreefCOLONSuljovic en Van der Voort kunnen het nu wel vergeten denk ik. Mochten ze al kanshebber geweest zijn.
Benito en Painter ook
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartfantje »

Erwin27 schreefCOLONSuljovic en Van der Voort kunnen het nu wel vergeten denk ik. Mochten ze al kanshebber geweest zijn.
Vinnie was dat zeker wel, alleen vanwege het feit dat de PL naar Nederland komt. Als Vinnie dit wel had gewonnen, was die nu virtueel de nummer 10 van de wereld geweest.

Naar mijn idee zeker:
Michael van Gerwen
Gary Anderson
Phil Taylor
Adrian Lewis
James Wade
Robert Thornton
Peter Wright
Michael Smith
Raymond van Barneveld

Laatste plek gaat tussen Chisnall en Klaasen. Norris en Webster kunnen ook nog, maar die moeten dan finale halen. die kans acht ik niet heel groot
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartmat »

Pfff, geen van Gerwen nu hoor! ;)

Voor zover het nog niet definitief was (want ranking): van Barneveld heeft zich nu ook echt helemaal zeker gespeeld.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartfantje »

Dartmat schreefCOLONPfff, geen van Gerwen nu hoor! ;)

Voor zover het nog niet definitief was (want ranking): van Barneveld heeft zich nu ook echt helemaal zeker gespeeld.
Ik wist het al ^^ ;)
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Erwin27 »

Lijkt me nu wel vast te staan:

Michael van Gerwen
Gary Anderson
Phil Taylor
Adrian Lewis
James Wade
Robert Thornton
Peter Wright
Michael Smith
Dave Chisnall
Raymond van Barneveld
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Dartmat »

En toch: stel hè (met de nadruk op stel) Jelle verslaat Taylor morgen per ongeluk en Chisnall verliest van Wright. Dan moet Klaasen tegen Webster/Norris die hij in principe gewoon kan hebben. Dan staat hij halve finale en klimt hij flink op de ranglijst. Is dan Klaasen i.p.v. niet een realistische optie? Of moet Klaasen daarvoor echt de finale halen? Het is sowieso gissen, maar dan zal het er toch om spannen met Klaasen/Chisnall.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2016?

Bericht door Erwin27 »

A) Ik zie het niet gebeuren dat JK morgen wint
B) Dan alleen bij finaleplaats. Dit jaar verder te weinig gepresteerd.
BUTTON_TOPIC_LOCKED