Premier League Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Tering krijg een hartverzakking van die laatste 2 legs. Lijkt nog goed te komen met 145 voor winst..

Zenuwen pot! Barneveld werd een partij zenuwachtig.. holy fuck
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door arjen438 »

thorton wel weer op de goede weg.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Winnen is winnen. Goede avond voor de Nederlanders 8-)
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Diesel »

Pfoe, RvB maakt het onnodig spannend, maar de winst is binnen en dat telt. Thornton speelt volgende week tegen Wright, daar zie ik hem ook geen punten tegen pakken.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Winstpunten waren nu wel even belangrijk zeg. Hij staat er goed bij en weet dat hij met dit spel Anderson kan hebben volgende week.
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Diesel »

Anderson had na Thornton het laagste gemiddelde deze avond. Jammer, hij kan veel beter.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door rproele »

Barney had gewoon bovenaan horen te staan met 6 uit 3, nu is het Wright.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

rproele schreefCOLONBarney had gewoon bovenaan horen te staan met 6 uit 3, nu is het Wright.
Op basis van talent zeker..

Op basis van zijn niveau tegen spelers buiten de top 4 denk ik niet. Dit was niet eenmalig.. Hij heeft dit nu al paar jaar. Tegen de beste laat hij zien dat hij de beste is omdat heeft hij geen kans om te verslappen.

Barneveld heeft nog nooit een wedstrijd van Wrright gewonnen in de PL.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

Zag Michael Smith gister weer gooien, maar op de een of andere manier kan ik niet naar hem kijken zonder te denken hoe vies dik hij is. Zelfde geldt ook een beetje voor Adrian Lewis. Nu snap ik ook wel dat je als darter geen afgetraind lichaam hoeft te hebben, logisch. Maar het is toch niet gezond voor je als je zo jong bent, Smith is 25, en je draagt dan continu zoveel kilo's mee? En kan me nou ook niet echt voorstellen dat hij een heel gezond leef- en eetpatroon heeft.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Swedish Chef schreefCOLONZag Michael Smith gister weer gooien, maar op de een of andere manier kan ik niet naar hem kijken zonder te denken hoe vies dik hij is. Zelfde geldt ook een beetje voor Adrian Lewis. Nu snap ik ook wel dat je als darter geen afgetraind lichaam hoeft te hebben, logisch. Maar het is toch niet gezond voor je als je zo jong bent, Smith is 25, en je draagt dan continu zoveel kilo's mee? En kan me nou ook niet echt voorstellen dat hij een heel gezond leef- en eetpatroon heeft.
Het darttoernooi waar voedzaam gegeten kan worden dat moet ik nog ontdekken. Ik ben heel benieuwd hoe Price er over 3 jaar bij loopt.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

cookie schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLONZag Michael Smith gister weer gooien, maar op de een of andere manier kan ik niet naar hem kijken zonder te denken hoe vies dik hij is. Zelfde geldt ook een beetje voor Adrian Lewis. Nu snap ik ook wel dat je als darter geen afgetraind lichaam hoeft te hebben, logisch. Maar het is toch niet gezond voor je als je zo jong bent, Smith is 25, en je draagt dan continu zoveel kilo's mee? En kan me nou ook niet echt voorstellen dat hij een heel gezond leef- en eetpatroon heeft.
Het darttoernooi waar voedzaam gegeten kan worden dat moet ik nog ontdekken. Ik ben heel benieuwd hoe Price er over 3 jaar bij loopt.
Er zit een verschil in de kilo's van bijv. een Peter Wright, Gary Anderson en Dave Chisnall vs. Lewis en Smith. Puur de kilo's in de (bier)buik, of een activist van Greenpeace naast je die je terug de zee in wil rollen als je op het strand ligt ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Swedish Chef schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLONZag Michael Smith gister weer gooien, maar op de een of andere manier kan ik niet naar hem kijken zonder te denken hoe vies dik hij is. Zelfde geldt ook een beetje voor Adrian Lewis. Nu snap ik ook wel dat je als darter geen afgetraind lichaam hoeft te hebben, logisch. Maar het is toch niet gezond voor je als je zo jong bent, Smith is 25, en je draagt dan continu zoveel kilo's mee? En kan me nou ook niet echt voorstellen dat hij een heel gezond leef- en eetpatroon heeft.
Het darttoernooi waar voedzaam gegeten kan worden dat moet ik nog ontdekken. Ik ben heel benieuwd hoe Price er over 3 jaar bij loopt.
Er zit een verschil in de kilo's van bijv. een Peter Wright, Gary Anderson en Dave Chisnall vs. Lewis en Smith. Puur de kilo's in de (bier)buik, of een activist van Greenpeace naast je die je terug de zee in wil rollen als je op het strand ligt ;)
Haha en dan alsnog.. Je wordt er niet vrolijk van ;)
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

rproele schreefCOLONBarney had gewoon bovenaan horen te staan met 6 uit 3, nu is het Wright.
Barney had niet bovenaan horen te staan. Hij heeft teveel kansen laten liggen tegen Wright, die de kansen wel pakte. Hij verliest van Wrigjt, omdat hij niet scherp was.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Precies. Onterecht verliezen bestaat niet, want als je het niet afmaakt dan verdien je de winst ook niet.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

Dartmat schreefCOLONPrecies. Onterecht verliezen bestaat niet, want als je het niet afmaakt dan verdien je de winst ook niet.
Onterecht verliezen bestaat wel, als de scheidsrecht de dubbelt niet 'callt' terwijl je 'm wel gooit ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door rproele »

Schiavoni schreefCOLON
rproele schreefCOLONBarney had gewoon bovenaan horen te staan met 6 uit 3, nu is het Wright.
Barney had niet bovenaan horen te staan. Hij heeft teveel kansen laten liggen tegen Wright, die de kansen wel pakte. Hij verliest van Wrigjt, omdat hij niet scherp was.
Het is natuurlijk getypte tekst waardoor je de klemtoon in de zin niet kan weer geven.
Maar het gaat erom dat Barney het verprutst heeft zichzelf een goede positie (1e na 3 weken) te verschaffen.
Met andere woorden, hij heeft nagelaten toen te winnen, een schande, anders had hij gewoon bovenaan gestaan.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONPrecies. Onterecht verliezen bestaat niet, want als je het niet afmaakt dan verdien je de winst ook niet.
Onterecht verliezen bestaat wel, als de scheidsrecht de dubbelt niet 'callt' terwijl je 'm wel gooit ;)
In dat geval vind ik ook bij darten een videoscheids een prima idee :mrgreen:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONPrecies. Onterecht verliezen bestaat niet, want als je het niet afmaakt dan verdien je de winst ook niet.
Onterecht verliezen bestaat wel, als de scheidsrecht de dubbelt niet 'callt' terwijl je 'm wel gooit ;)
In dat geval vind ik ook bij darten een videoscheids een prima idee :mrgreen:
Of zoals bij Taylor, onterecht dubbel callen als hij er niet in zit.....onterecht winnen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Had na de partij tegen Taylor goede hoop, maar tegen Wright was echt bagger. Gister niet alles gezien
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLONZag Michael Smith gister weer gooien, maar op de een of andere manier kan ik niet naar hem kijken zonder te denken hoe vies dik hij is. Zelfde geldt ook een beetje voor Adrian Lewis. Nu snap ik ook wel dat je als darter geen afgetraind lichaam hoeft te hebben, logisch. Maar het is toch niet gezond voor je als je zo jong bent, Smith is 25, en je draagt dan continu zoveel kilo's mee? En kan me nou ook niet echt voorstellen dat hij een heel gezond leef- en eetpatroon heeft.
Het darttoernooi waar voedzaam gegeten kan worden dat moet ik nog ontdekken. Ik ben heel benieuwd hoe Price er over 3 jaar bij loopt.
Er zit een verschil in de kilo's van bijv. een Peter Wright, Gary Anderson en Dave Chisnall vs. Lewis en Smith. Puur de kilo's in de (bier)buik, of een activist van Greenpeace naast je die je terug de zee in wil rollen als je op het strand ligt ;)
Haha en dan alsnog.. Je wordt er niet vrolijk van ;)
Mee eens, hij ziet er heel ongezond uit. Hele bleke kop ook. En als je dan ook nog eens zijn uitstraling hebt is het geen pretje om naar te kijken. Bij zowel hem als Lewis vraag ik me ook wel eens af of het ook niet zijn prestaties omlaag haalt op sommige momenten. Die Lewis staat zo snel te zweten, heeft echt wel met conditie te maken.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONHad na de partij tegen Taylor goede hoop, maar tegen Wright was echt bagger. Gister niet alles gezien
Gister was Barney erg sterk, behalve de laatste leg dan. Verders absoluut goed.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONHad na de partij tegen Taylor goede hoop, maar tegen Wright was echt bagger. Gister niet alles gezien
Gister was Barney erg sterk, behalve de laatste leg dan. Verders absoluut goed.
Oké, helaas geen 1 leg van gezien.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Heel de wedstrijd 107+ gem en stoere 153 finish
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONHad na de partij tegen Taylor goede hoop, maar tegen Wright was echt bagger. Gister niet alles gezien
Gister was Barney erg sterk, behalve de laatste leg dan. Verders absoluut goed.
Kijk nu de wedstrijd terug, gaat lekker snel en goed naar het 2-0
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Lekker zo'n samenvatting waar ze de helft laten zien. Het is nu al 5-6 voor RvB
BUTTON_POST_REPLY