Premier League Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Heel veel groter dan Ahoy is er niet. Tenzij je het in de Arena of het Gelredome houdt.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Ziggo Dome is nog iets groter.
Capaciteit 17000 om 15000. Dus voor darten zullen ook ongeveer 2000 man meer kunnen dan in Ahoy.
Is toch heel wat...

Zouden wij volgend jaar kunnen zingen, dat er helemaal niks in Rotterdam is gewonnen, maar dat doen we niet, want daar staan we boven... :mrgreen:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door The Runner »

In Engeland zijn ze gewent aan al die toptoernooien die daar gegooid worden. Dus logisch dat ze daar minder zullen fluiten. Ze zouden de grote toernooien wat meer over verschillende landen moeten verspreiden, dan zal het uitfluiten minder worden denk ik. Zou mooi zijn als bijvoorbeeld de Players Championship Finals in Nederland gehouden kon worden.

Maar fluiten of joelen wanneer iemand op een dubbel gegooid wordt is natuurlijk zeer onspirtief, heb me daar ook wel aan zitten ergeren, verder mooie sfeer!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

DanMan schreefCOLONZiggo Dome is nog iets groter.
Capaciteit 17000 om 15000. Dus voor darten zullen ook ongeveer 2000 man meer kunnen dan in Ahoy.
Is toch heel wat...

Zouden wij volgend jaar kunnen zingen, dat er helemaal niks in Rotterdam is gewonnen, maar dat doen we niet, want daar staan we boven... :mrgreen:
Mag alleen als je zelf wel een prijs wint :D.
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

DanMan schreefCOLONZiggo Dome is nog iets groter.
Capaciteit 17000 om 15000. Dus voor darten zullen ook ongeveer 2000 man meer kunnen dan in Ahoy.
Is toch heel wat...

Zouden wij volgend jaar kunnen zingen, dat er helemaal niks in Rotterdam is gewonnen, maar dat doen we niet, want daar staan we boven... :mrgreen:
Er waren 9700 mensen in Ahoy.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Dartsjournalist schreefCOLON
DanMan schreefCOLONZiggo Dome is nog iets groter.
Capaciteit 17000 om 15000. Dus voor darten zullen ook ongeveer 2000 man meer kunnen dan in Ahoy.
Is toch heel wat...

Zouden wij volgend jaar kunnen zingen, dat er helemaal niks in Rotterdam is gewonnen, maar dat doen we niet, want daar staan we boven... :mrgreen:
Er waren 9700 mensen in Ahoy.
Dus zouden er in de Ziggo Dome misschien 11700 mensen kunnen...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLONMardle is wel diegene die al jaren bij ale wedstrijden betrokken is. Hem geen expert noemen is kul ;)
Absoluut geen kul. Er bij betrokken zijn maakt hem nog geen expert in het er mee om gaan als speler ;)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Hij praat non-stop met die spelers.. heeft zelf jaartje gespeeld.

Olav Mol snapt idd ook helemaal niks van de F1 ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Waar in is Mardle een expert ?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLONHij praat non-stop met die spelers.. heeft zelf jaartje gespeeld.

Olav Mol snapt idd ook helemaal niks van de F1 ;)
Ik heb nergens gezegd dat Mardle er niks van af weet. Maar hij weet niet uit eigen ervaring hoe het is om door 9000 man uitgefloten te worden. Mol weet ook niet uit eigen ervaring hoe het voelt om 10 ronden op kop te rijden met raikonen hijgend in de nek nee. Als jij daar anders over denkt, prima maar dan zijn we dat niet met elkaar eens
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

ratm schreefCOLON
cookie schreefCOLONMardle is wel diegene die al jaren bij ale wedstrijden betrokken is. Hem geen expert noemen is kul ;)
Absoluut geen kul. Er bij betrokken zijn maakt hem nog geen expert in het er mee om gaan als speler ;)
Nergens is gezegd, dat Mardle een expert is op het gebied van hoe spelers ermee om moeten gaan.
Ik heb gezegd, dat Mardle een expert genoemd mag worden in het beoordelen of het publiek onsportief was of niet.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLON
ratm schreefCOLON
cookie schreefCOLONMardle is wel diegene die al jaren bij ale wedstrijden betrokken is. Hem geen expert noemen is kul ;)
Absoluut geen kul. Er bij betrokken zijn maakt hem nog geen expert in het er mee om gaan als speler ;)
Nergens is gezegd, dat Mardle een expert is op het gebied van hoe spelers ermee om moeten gaan.
Ik heb gezegd, dat Mardle een expert genoemd mag worden in het beoordelen of het publiek onsportief was of niet.
Kan je daar expert in worden dan? Onsportief is gewoon onsportief en dat was dit. Verder prachtige avond hoor (en daarom hou ik er nu ook over op), maar dat de normen en waarden van Mardle zo zijn dat hij dit oke vind, maakt het niet ineens wel sportief.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

ratm schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
ratm schreefCOLON
cookie schreefCOLONMardle is wel diegene die al jaren bij ale wedstrijden betrokken is. Hem geen expert noemen is kul ;)
Absoluut geen kul. Er bij betrokken zijn maakt hem nog geen expert in het er mee om gaan als speler ;)
Nergens is gezegd, dat Mardle een expert is op het gebied van hoe spelers ermee om moeten gaan.
Ik heb gezegd, dat Mardle een expert genoemd mag worden in het beoordelen of het publiek onsportief was of niet.
Kan je daar expert in worden dan? Onsportief is gewoon onsportief en dat was dit. Verder prachtige avond hoor (en daarom hou ik er nu ook over op), maar dat de normen en waarden van Mardle zo zijn dat hij dit oke vind, maakt het niet ineens wel sportief.
...maar je wilt toch even het laatste woord hebben.

Heb je ergens in GB in de media ook maar iets gehoord over onsportief publiek in Rotterdam?
Niet echt en dus zeuren we maar wat hier.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

bron: PDC.tv

The night in Rotterdam was the Premier League's first in continental Europe and was a huge success after tickets sold out within an hour of going on general sale seven months before the event.

"The atmosphere was absolutely fantastic," praised Taylor. "Fair play to the Dutch crowd, they made it into an exciting match, they were brilliant - I loved it.

"It was special, it really was. It was the best atmosphere I've played in front of for a long, long time and it's motivated me to carry on for a few more years."
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Een speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door The Runner »

Fred Raket schreefCOLONEen speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Helemaal mee eens!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLONEen speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Iedereen, INCLUSIEF spelers, heeft een fantastische avond gehad, maar hier moeten we toch even op de strepen blijven staan.
Bravo!

Je mag het woordje "is" in je eerste zin vervangen door "vind ik". ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONEen speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Iedereen, INCLUSIEF spelers, heeft een fantastische avond gehad, maar hier moeten we toch even op de strepen blijven staan.
Bravo!

Je mag het woordje "is" in je eerste zin vervangen door "vind ik". ;)
Mag van jou, maar doe ik niet. Het is mijn mening en daar mag jij het mee oneens zijn.
:P
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONEen speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Iedereen, INCLUSIEF spelers, heeft een fantastische avond gehad, maar hier moeten we toch even op de strepen blijven staan.
Bravo!

Je mag het woordje "is" in je eerste zin vervangen door "vind ik". ;)
Mag van jou, maar doe ik niet. Het is mijn mening en daar mag jij het mee oneens zijn.
:P
Juist omdát het je mening is, schreef ik dat...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONEen speler uitfluiten op moment van gooien is gewoon onsportief, welk persbericht je er ook bijhaalt.
We hoeven hier in NL niks na te doen van ander publiek.
Iedereen, INCLUSIEF spelers, heeft een fantastische avond gehad, maar hier moeten we toch even op de strepen blijven staan.
Bravo!

Je mag het woordje "is" in je eerste zin vervangen door "vind ik". ;)
Mag van jou, maar doe ik niet. Het is mijn mening en daar mag jij het mee oneens zijn.
:P
Juist omdát het je mening is, schreef ik dat...
Get It ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Betway Premier League Play-Offs
Thursday May 19 at The O2, London
Semi-Finals
Michael van Gerwen v Adrian Lewis
Phil Taylor v Gary Anderson
Best of 19 legs

Final
van Gerwen/Lewis v Taylor/Anderson
Best of 21 legs
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door rproele »

Hoop in ieder geval op 3 spannende potten vanavond en geen walkover ergens.
En ik ben niet zo chauvinistisch als sommige hier dus hoop dat het Lewis of Anderson gaat worden.
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door PieBus »

rproele schreefCOLONHoop in ieder geval op 3 spannende potten vanavond en geen walkover ergens.
En ik ben niet zo chauvinistisch als sommige hier dus hoop dat het Lewis of Anderson gaat worden.
Persoonlijk zou ik ook liever Anderson hebben, maar vrees toch dat het Van Gerwen wordt...
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Ik hoop op MVG. Puur als bevestiging dat hij op dit moment the man to beat is.
Taylor mag nog wel even zonder titel blijven en Anderson heeft hem van vorig jaar én heeft het WK, maar voor de rest bijna niks. Dus laat hem maar eerst eens wat andere toernooitjes winnen. En Lewis vind ik nog niet constant genoeg...

Zul je net zien, dat juist HIJ tegen Van Gerwen gaat vlammen...ik ook met mijn grote bek...
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ybabl »

Ik vind alles wel prima vanavond, als Taylor maar niet wint.
BUTTON_POST_REPLY