Premier League Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Veel plezier alvast aan degenen die er vanavond live bij zijn! Ik moet zelf competitie gooien dus dat wordt helaas terugkijken na de wedstrijd...
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door The Runner »

Dartsjournalist schreefCOLON
cookie schreefCOLONWat een lul die Raymond.. zegt hij dat hij geen motivatie heeft voor Rotterdam.

jeetje, ik voel me genaaid als fan.
Raymond op Facebook:


Jaco Spek schreef het volgende berichtje aan mij op 7 mei :
Wat een belachelijk interview van je, kom op man ik en nog bijna negen duizend man tasten met alle plezier diep in de buidel om jou en de andere toppers te zien.
Voor het eerst de premier league in je eigen land dat moet meer dan genoeg motivatie zijn, dus kom op en sloop Wright!
En weet je wat ik van Jaco Spek vind ? Dat hij helemaal gelijk heeft !!!!! Nee dit is geen huilie huilie verhaal, maar het verhaal van mijn leven, dat ik soms eerst een groot glas koud water moet drinken alvorens ik iets zeg vanuit emotie.
Ik weet het, het komt niet altijd even handig mijn ( bek ) mond uit, maar ik laat mijn eerste gevoel en dus de emoties wel eens de vrije loop. Niet altijd handig maar het maakt wel de mens die ik ben. Mijn excuus dat ik te vaak uit mijn emotie handel, iedere keer beloof ik beterschap maar het blijft moeilijk voor mij.
NATUURLIJK ga ik knallen voor mijn fans in Nederland. Dat ben ik ze allemaal, een voor een schuldig. Jaren lang trouwe fans wil ik belonen voor hun steun en geloof in mij. Ik ga mijn stinkende best doen, gooi alle negatieve gevoelens overboord en hoop dat jullie mij daar ook in steunen.
Ik ga er staan ! Ik ga knallen ! En laten jullie iedereen op dat podium horen dat ze in Nederland zijn !! Nogmaals mijn excuus, maar ik hoop dat we nu weer oké zijn met elkaar. Met mijn motivatie zit het goed, nu jullie, zodat we met ze allen een top avond hebben !!
Grtzzz Raym
Kijk, dat is grote klasse van Raymond en ook eerlijk! Ik geloof hem en hoop dat Wright gesloopt wordt (en Phil trouwens ook)
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Betway Premier League Night 15 - May 12
Rotterdam Ahoy


Robert Thornton v James Wade
Peter Wright v Raymond van Barneveld
Adrian Lewis v Gary Anderson
Phil Taylor v Michael van Gerwen
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

The Runner schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON Kijk, dat is grote klasse van Raymond en ook eerlijk! Ik geloof hem en hoop dat Wright gesloopt wordt (en Phil trouwens ook)
Het mooiste aan dit bericht is dat hij idd zonder PR-afdeling dit stuurt.
Het is hem al vergeven.. alleen maak ik me na dit bericht wel zorgen. Ondanks dat hij verantwoording neemt ziet hij zichzelf als een slachtoffer van zichzelf. Reken maar dat hij nu kapot onzeker is of het Nederlands volk nog wel achter hem staat.

Mijn handen jeuken om hem te supporten met diegene te laten zijn, wie hij wilt zijn!

Vermoed dat hij namelijk nu binnen 2 jaar de top 16 uit dondert.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Rat »

Ben er zo ziek van dat ik geen kaart kon krijgen.

Jarenlang geroepen dat we makkelijk zo een grote zaal vullen, en dan binnen 3 kwartier alle kaarten weg geggeven aan van die schijt burootjes die ze voor het 5 dubbele binnen een uur op hun site te koop aan bieden.

Echt een schande dat ik niet kan!


Even een tip voor de mensen die wel gaan; lees net dat je geen voetbal shirts van een club aan mag. Loze tip natuurlijk, want iedereen gaat in het oranje lijkt me.

Man.... Wat zal het gaaf gaan worden, zucht.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Buel »

Ongelooflijk veel zin in vanavond. Een spannende avond, want wie wordt er 1 en wie gaat er als 4e speler mee naar de play-offs.
Overigens is het ook nog niet zeker wie 5e wordt. Want, als ik de stand goed begrepen heb, is bij een grote zege van Wade én een grote nederlaag van Wright Wade 5e.
In ieder geval wens ik iedereen danwel thuis voor de buis danwel in Rotterdam heel veel plezier
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONBen er zo ziek van dat ik geen kaart kon krijgen.

Jarenlang geroepen dat we makkelijk zo een grote zaal vullen, en dan binnen 3 kwartier alle kaarten weg geggeven aan van die schijt burootjes die ze voor het 5 dubbele binnen een uur op hun site te koop aan bieden.

Echt een schande dat ik niet kan!


Even een tip voor de mensen die wel gaan; lees net dat je geen voetbal shirts van een club aan mag. Loze tip natuurlijk, want iedereen gaat in het oranje lijkt me.

Man.... Wat zal het gaaf gaan worden, zucht.
Dat van die kaarten is echt schandalig inderdaad. Pure naaierij. Bedrijven die dat doen zouden wat mij betreft zo'n hoge boete mogen komen dat ze direct failliet gaan. Ze voegen niks toe en draaien je alleen maar een poot uit. Lullig dat je er niet bij kan zijn aangezien je er al jaren naar uit keek
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Die kaarten zijn inmiddels wel voor 30-40 euro te koop omdat ze te veel ingekocht hebben....
Twitter: @PVDarts180
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ybabl »

Ik heb nooit zoveel met dat carnavalspubliek bij het darten, maar die opkomst van Raymond was toch wel even een kippenvelmomentje, hoor
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartfantje »

Vincent van der Voort toe gaan zingen zal Barney lekker helpen... Opkomsten waren inderdaad prachtig om te zien, maar voor de rest is het een dooie boel daar als ik het zo hoor
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Rat »

Ik heb echt met tranen in mijn ogen naar de opkomst en partij van Raymond zitten kijken. Diep geroerd, zo trots ben ik op die man.

Oranje legend!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Rat »

Wat een mooie avond zeg. Dit is niet de laatste keer lijkt me.

Ook meteen een avond in Duitsland erbij volgend jaar. Goed bezig.
Gebruikers-avatar
n1traM
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:50

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door n1traM »

Net terug van een mooie avond in Ahoy, mijn 1e keer bij een groot darts toernooi en nog klaar wakker terwijl over 4,5 uur mijn wekker al weer gaat om naar het werk te gaan. Mooie sfeer, opkomst van Barney was kippenvel. Iedereen schreeuwde zijn longen uit het lijf voor Barney, maar naast me op de tribune zat een Nederlander met een Oranje hanenkam die voor Peter Wright was. Na de Barney Army volgde steevast Peter Wright Peter Peter Wright ;) Jammer dat Wright en Taylor als tegenstanders van de Nederlanders op de dubbels werden uitgefloten. En helaas werden er van de 2e ring lege maar soms ook nog gevulde glazen naar beneden gegooid. Een bijna helemaal Oranje Ahoy, dat moet volgend jaar nog een keer worden over gedaan! Schandalige prijzen voor de merchandise trouwens, een shirt van MvG kostte 80 Euro terwijl die op internet de helft kost.
1: onbekend 23g / 2: XQ-Max MvG 23g / 3: Unicorn Barney Phase 1 25g
2015: 22x 180, HF 156, BL 16
2016: 12x 180, HF 141, BL 15
2017: 19x 180, HF 120, BL 14
2018: 6x 180, HF 121, BL 15
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Toch wel gaaf dit! Gewoon echt een mooie setting en fantastisch qua vibe.

Het boe geroep is wel van het niveau ticketmasters idd.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Heerlijke avond Ahoy gehad.

Zoals gezegd was de ontvangst van Raymond fantastisch. Al klinkt het op YouTube nog beter. Het gedeelte direct ná de opkomst van Wright. Kippenvel.

We zaten helemaal achteraan en het jammere vond ik, dat je van de interviews helemaal niets meekrijgt. Ook wel logisch als er zo veel geluid gemaakt wordt.
En het bier gooien. Hendig irritant. Zelfde geldt voor fluiten bij gooien van Wright en Taylor.
Maar al met al fantastisch om een keer mee te maken, maar ik merk wel, dat ik de wedstrijden dan heel anders beleef en minder geconcentreerd met de wedstrijden bezig ben. Je werd gewoon in de atmosfeer meegezogen. Dat is natuurlijk heerlijk om mee te maken, maar de spanning tijdens de wedstrijden voelt daardoor voor mij heel anders.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Zit nu aantal filmpjes terug te kijken en vroeg me af wat deze beelden zo anders maakte vergeleken met andere PL avonden...

En dat waren alle outfits van de fans!

Mooi oranje maar wel heel degelijk. Volgend jaar verkleed als tulp, klomp, tijger, kaasmeisje, molen, polder en Jan Smith.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

De opkomst van Barney, Taylor en van Gerwen vond ik fantastisch maar ik heb me wel erg gestoord aan het boe geroep bij Wright en Taylor. Bij die laatste aan het begin zelfs als hij pijlen richting de triple gooide. Juichen als ze een dubbel missen prima maar joelen voor ze gooien is onsportief. Wat dat betreft heeft Nederland zich niet van zijn beste kant laten zien. Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat het er bij hoort maar je kan het ook gewoon niet doen. Beetje dubbel gevoel.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door RonG »

Wilde er gisteren erg graag bij zijn.
Helaas slachtoffer van oplichting. :oops:
Weg geld en geen tickets.
Hoop gedoe met aangifte e.d.
Erg zuur. :evil:
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

ratm schreefCOLONDe opkomst van Barney, Taylor en van Gerwen vond ik fantastisch maar ik heb me wel erg gestoord aan het boe geroep bij Wright en Taylor. Bij die laatste aan het begin zelfs als hij pijlen richting de triple gooide. Juichen als ze een dubbel missen prima maar joelen voor ze gooien is onsportief. Wat dat betreft heeft Nederland zich niet van zijn beste kant laten zien. Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat het er bij hoort maar je kan het ook gewoon niet doen. Beetje dubbel gevoel.
Nederlanders zijn wat dat betreft gewoon een onsportief k*t volk, en dat meen ik echt. Afgelopen twee edities van de Dutch Darts Masters was het ook dikwijls raak wanneer een Nederlander tegen een buitenlander speelde. En niet alleen in het darten, ook in andere sporten kunnen fans zich t.o.v. rivaliserende fans/spelers niet gedragen. Zie bijv. de klassieker, waar zie je anders in een ontwikkeld voetballand dat supporters al jaren de wedstrijden bij een bepaalde club niet mogen bezoeken? En dat het er inmiddels misschien wel bijhoort, is misschien wel het ergst.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

Dartsjournalist schreefCOLON
ratm schreefCOLONDe opkomst van Barney, Taylor en van Gerwen vond ik fantastisch maar ik heb me wel erg gestoord aan het boe geroep bij Wright en Taylor. Bij die laatste aan het begin zelfs als hij pijlen richting de triple gooide. Juichen als ze een dubbel missen prima maar joelen voor ze gooien is onsportief. Wat dat betreft heeft Nederland zich niet van zijn beste kant laten zien. Er zullen vast mensen zijn die zeggen dat het er bij hoort maar je kan het ook gewoon niet doen. Beetje dubbel gevoel.
Nederlanders zijn wat dat betreft gewoon een onsportief k*t volk, en dat meen ik echt. Afgelopen twee edities van de Dutch Darts Masters was het ook dikwijls raak wanneer een Nederlander tegen een buitenlander speelde. En niet alleen in het darten, ook in andere sporten kunnen fans zich t.o.v. rivaliserende fans/spelers niet gedragen. Zie bijv. de klassieker, waar zie je anders in een ontwikkeld voetballand dat supporters al jaren de wedstrijden bij een bepaalde club niet mogen bezoeken? En dat het er inmiddels misschien wel bijhoort, is misschien wel het ergst.
Ik vind dat niet gek.
Als je kijkt hoeveel mensen vaker naar SBS6 kijken, kun je al concluderen, dat het bij menige Nederlander niet zo goed zit qua denkvermogen.

Over het darten: Mensen komen daar om een leuke avond te beleven en ze worden van tevoren aardig opgehitst om er maar vooral de gezelligste en luidruchtigste avond in de Premier League van te maken.
Tel daarbij de ontvangst van Raymond en Michael op en je ziet hoe graag de mensen hun favorieten willen aanmoedigen.
Het hoort erbij en ik hoorde Mardle en (ik geloof) Rod Studd zeggen, dat ze het ook niet onsportief vonden of zoiets, maar dat het publiek gewoon duidelijk laten merken voor wie ze zijn. Was niks mis mee en hun mening telt voor mij in deze best zwaar als experts op dat gebied.

Wright leek het gefluit af en toe een beetje overdreven te vinden, maar zich echt storen eraan deed hij niet.
En Taylor leek er wel van te genieten. Die was erop voorbereid.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, dat er voldoende randdebielen bij meerdere sporten rondlopen, maar dat is een afspiegeling van de maatschappij...
Maar dan vind ik fluiten naar een tegenstander toch nog van een iets andere orde dan elkaar de koppen inslaan :mrgreen:
Het voetbal verziekt gewoon ook andere sporten...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door Dartmat »

RonG schreefCOLONWilde er gisteren erg graag bij zijn.
Helaas slachtoffer van oplichting. :oops:
Weg geld en geen tickets.
Hoop gedoe met aangifte e.d.
Erg zuur. :evil:
Dat is echt rot man. Via de verkeerde website besteld ofzo? Echt balen ja.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Als je de beelden terug kijkt is er weinig boe-geroep, maar werd er meer aangemoedigd bij missers. Zag je ook in Ierland, Schotland en Engeland.

Het is waar dat voetbal in Engeland meer een volkssport, waar het in NL echt een strijd is vergelijkbaar met motorclubs.

Toch denk ik dat als je in NL supporters mixed de impact een stuk minder is dan wanneer je 50 fans bij elkaar in een vak zet. Minder wij-zij.

Het zal een paar malloten en knokpartijen kosten, maar dan is het ook snel opgelost.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door ratm »

Het Ierse en Engelse publiek vind ik wel wat respectvoller, jammer dat wij geen goed voorbeeld gaven. Verders zag de sfeer er goed uit hoor, maar het is misschien heel veel gevraagd voor sommige mensen (en de caller vraagt er ook nooit meer om) maar je kan ook gewoon je mond houden en even respect tonen als iemand zich concentreert. Al is dat natuurlijk wel een heel erg extreme gedachte van mij :)
Mardle vind ik overigens geen expert op dat gebied, die heeft dat nooit meegemaakt. In zijn tijd deed het publiek dat vrijwel nooit, alleen bij Manley maar dat hoorde bij zijn show, en volgens mij ook niet tijdens het gooien.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door cookie »

Mardle is wel diegene die al jaren bij ale wedstrijden betrokken is. Hem geen expert noemen is kul ;)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts 2016

Bericht door DanMan »

En reken er maar op, dat de Engelsen echt wel van zich zouden hebben laten horen als ze het publiek onsportief of te extreem gevonden hadden.
We overdrijven dus met zijn allen. Het was een fanatiek publiek en de Engelsen vonden het prachtig.
Uiteindelijk telt alleen wat de PDC en Sky ervan vinden.
Volgend jaar hoe dan ook weer PL in Nederland. Alleen de locatie is nog onbekend.
Ik neem aan, dat ze grotere zalen bekijken...
BUTTON_POST_REPLY