Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Onderwerpen mbt het forum zelf
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door dunaart »

De social media worden dan ook aan elkaar gelinkt. Plaats ik een bericht op Facebook worden deze automatisch ook op twitter gezet. Post ik een foto op Insta, dan worden deze ook weer automatisch op FB en Twitter gezet. Je hebt een heel groot bereik en blijft actueel door op meerdere platforms te posten zonder meerdere keren hetzelfde bericht te moeten schrijven.

Ik ben dan ook benieuwd wat de toekomstvisie is van het forum...
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door Buel »

Om het forum levendig te houden blijf ik doorgaan met het organiseren van voorspellingen (op welke wijze dan ook).
Verder heb ik afgelopen vrijdag 2 items gelanceerd.
Iedereen is welkom om daaraan mee te doen.

Ik vraag mij af of ook de dartkwis beter omgedoopt kan worden tot een algemene kennis kwis. (aangevuld met een "overall-klassement" ???)
We zijn natuurlijk een dartsforum, waar het hoofdzakelijk gaat over darts. In het off-topic gedeelte staan daarentegen ook voldoende items om met elkaar van gedachten te wisselen.

Laten we met z'n allen op "darts-arme" en "darts-rijke" momenten er voor zorgen dat dit forum blijft bestaan!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door ybabl »

Ik ga ook nog maar eens even goed nadenken of ik hier actief ga blijven. Ik heb het idee dat we nu wel echt op een dieptepunt zitten met dit forum. Buiten RATM is er niemand die echt actief is. De meeste activiteit is dan ook rondom RATM's (en wijlen Buels) voorspelspellen, maar het feit dat er niet één woord is gezegd voor, tijdens of na de PL-finales zegt eigenlijk al genoeg.

Misschien dat ik weer eens kom buurten als er een groot toernooi aankomt, maar misschien is stoppen op mijn hoogtepunt (na het winnen van de PL voorspellingen ;)) ook wel gewoon optie.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door ratm »

Helaas kan ik niet anders dan te zeggen dat je gelijk hebt ybabl. Nu is de PL niet (meer) echt een leuk toernooi maar de resultaten van de Nederlanders op bijvoorbeeld de Euro tour geven ook wel stof om te bespreken zou je denken.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door Fred Raket »

Er zijn ook steeds minder mensen in mijn netwerk die nog darten kijken eo zelf zijn gestopt. ook door coronaperiode, maar op meer fora is het minder geworden
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Waarom is dit forum dood en wat kunnen we er aan doen?

Bericht door Choco115 »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik doordat ik het erg druk heb wel eraan denk om een twitter, insta of facebook langs te gaan maar dit forum dan vergeet. Zelfs eens per week de PL voorspellingen doen mislukte vaak, maar ja het is niet anders. Ik blijf af en toe nog een kijkje nemen hier maar ben dus zelf ook niet meer heel actief.
BUTTON_POST_REPLY