Suggesties voor het forum

Onderwerpen mbt het forum zelf
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Als ik op een foto(bijlage) klik om te vergroten, kan ie dan automatisch in nieuw tabblad komen ?
Geloof dat ik dit al vaker heb voorgesteld
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Dartmat »

Mijn suggestie: kom allemaal eens uit die luie vakantiemodus en post weer eens wat meer om wat leven in de brouwerij te brengen. :mrgreen:
Na volgende week zal het wel weer gedaan zijn met het lekkere weer, Nederland kennende dus: hup hup, discussies graag. ;)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONMijn suggestie: kom allemaal eens uit die luie vakantiemodus en post weer eens wat meer om wat leven in de brouwerij te brengen. :mrgreen:
Na volgende week zal het wel weer gedaan zijn met het lekkere weer, Nederland kennende dus: hup hup, discussies graag. ;)
Sorry nog in vakantie modus, dartloos modus en schaamte modus vanwege een stel wijzen wat al weken aan het kloten is en nog het lef heeft het voetballen te noemen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Met zonnige dagen van 30gr. denk ik niet aan darten
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Erwin27 »

De meeste subfora op deze site hebben gedurende het jaar één of twee topics. Bijvoorbeeld de subfora van de majors.

Is het wellicht een optie om het forum wat meer samen te voegen, en een subfora te hebben met PDC-wedstrijden? Dat we daarin alle wedstrijden kunnen bijhouden. Wellicht levert dat wat meer levendigheid op. Nu moet je altijd even kjken waar je nu weer terecht moet. Mijn bericht over de plaatsing van de World Grand Prix staat nu opeens weer in dat subforum. Als het niet opvalt kijk je daar over heen. Wellicht een voorbeeld nemen aan TSOD waar alle wedstrijden in 1 subforum staan, waardoor je ook direct in dat subforum ziet wat er speelt?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Het is aan te bevelen geen Photobucket te gebruiken, en mocht je een avatar of anders hebben. kun je beter voor een andere upload site kiezen.
Ik heb vernomen dat ze je veel laten betalen om jou foto's te plaatsen op fora en PB heeft ook vaak problemen.

postimage,tinypic, imgur etc zijn prima te gebruiken. [IMG code]
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door bullieboy »

De manier van bijlagen toevoegen Is naar mijn idee nu erg omslachtig

Verder stel ik voor om een darts-talk app voor de smartphone te ontwikkelen. Daar kan een gebruiker aangeven of en welke meldingen hij wil ontvangen tevens kun je deze app dan koppelen aan sociale media zoals Twitter en insta.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

bullieboy schreefCOLON 02 Feb 2019, 16:37 De manier van bijlagen toevoegen Is naar mijn idee nu erg omslachtig

Verder stel ik voor om een darts-talk app voor de smartphone te ontwikkelen. Daar kan een gebruiker aangeven of en welke meldingen hij wil ontvangen tevens kun je deze app dan koppelen aan sociale media zoals Twitter en insta.
Tapatalk :
https://play.google.com/store/apps/deta ... o.activity
https://itunes.apple.com/us/app/tapatal ... d307880732

;)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door DeDeen »

bullieboy schreefCOLON 02 Feb 2019, 16:37 De manier van bijlagen toevoegen Is naar mijn idee nu erg omslachtig

Verder stel ik voor om een darts-talk app voor de smartphone te ontwikkelen. Daar kan een gebruiker aangeven of en welke meldingen hij wil ontvangen tevens kun je deze app dan koppelen aan sociale media zoals Twitter en insta.
Hoe lang denk je nodig te hebben voor het ontwikkelen van deze app?
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door bullieboy »

DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 17:08 Hoe lang denk je nodig te hebben voor het ontwikkelen van deze app?
Als ik de indruk heb gewekt dat ik deze app ga schrijven spijt mij dat. Deze wijsheid heb ik niet in pacht. Bovendien begreep ik van Fred dat de app er al is. Ik zal eens gaan stoeien met tapatalk.
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY