Suggesties voor het forum

Onderwerpen mbt het forum zelf
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Tim »

Ik ben ook (nog) geen webcam-darter maar het getoonde voorbeeld van een subforum door Rat lijkt mij ook een goed idee.

Niet meer alle onderwerpen in slechts één topic maar verdeeld. Denk dat een topic voor technische ondersteuning ook erg nuttig zal zijn. Zeker voor de beginnende webcam-darter!

Aangezien er in ruim 4 maanden tijd nog geen één reactie is geplaatst in het subforum 'Darts in België' zijn er waarschijnlijk geen mensen die er om rouwen als dit deel wordt verruild voor 'Online darts'. Dat zal een stuk levendiger zijn... ;)

Blijkbaar zien de admins dit alleen niet zo zitten. Misschien is het handig als er een poll wordt aangemaakt over het wel of niet opzetten van een 'Online darts' subforum?! :idea: En dat in de plaats van 'Darts in België'...

Zo krijgen onder andere de admins in ieder geval een duidelijk beeld van wat de leden (gebruikers) er van vinden. En het forum is er toch duidelijk voor de leden/gebruikers lijkt me....
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Spammers een IP Ban geven, zodat ze niet weer onder een andere naam gaan spammen. Dus niet de gebruiker alleen blokkeren. ;)

Hoor trouwens dat veel spammers via Tapatalk posten, klopt dit ?
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Lookout »

Video's van Psv plaatsen is ook spam ;)
180's '16 79x
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON Offtopic: kan het niet geregeld worden dat je als je iemand quote, je automatisch alleen het gequote bericht meepakt en niet de hele riedel eraan vooraf? Wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Deze is wel meerdere malen doorgegeven maar helaas nog niet geregeld. Wij kunnen dat iig niet zelf. (je kan natuurlijk wel de onnodige quotes verwijderen als je reageert maar ik begrijp dat dat niet ideaal is)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door DeDeen »

Fred Raket schreefCOLONSpammers een IP Ban geven, zodat ze niet weer onder een andere naam gaan spammen. Dus niet de gebruiker alleen blokkeren. ;)

Hoor trouwens dat veel spammers via Tapatalk posten, klopt dit ?
Spammers zijn veelal robots. Daar helpt een IP-ban niet zo tegen...
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Ambitieuze vraag

Bericht door Dartsjournalist »

Wat leuk is, én wat leden willen, is verboden... Vind het ook merkwaardig dat we hier niet mogen webcam darten.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door cancellara27 »

er is gewoon een topic voor WDA, alleen wordt hier geen apart board voor. Dat is een keuze van de mods, dus dat is dan maar zo.
Dat het niet mag vind ik een beetje een rare opmerking. En als je interesse hebt in WDA weten de meesten wel dat een ander forum hier een actievere plaats voor is ;)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Zijn meer leden die wel spelen als niet onderhand, lol.

Heerlijk he, dat negeren. Eerst iemand te kijk zetten en dan verder niks meer zeggen. Ook niet als andere leden meerdere keren aan geven het ook graag te zien. Geen excuses, geen actie, gewoon helemaal niks.....

Zwakjes....

En straks om tips vragen hoe we meer leden kunnen trekken. Of hulp vragen aan mij met lastige mensen.... Echt niet te geloven dit eerlijk gezegd.
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door kosmetdesnor »

Ben het eens dat die Nl en Be samengevoegd kunnen worden want hier is weinig activiteit. Denk dat een wda subforum meer bezoekers trekt, zeker met de wda netherlands op facebook.

Maar on topic: goeie vlaamse friet kan je in Essen aheln, net voorbij Roosendaal.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Een WDA sectie lijkt me prima voor dit forum. misschien een Poll aanvragen dan zien de Admins/eigenaren gelijk of er belang bij is
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door kosmetdesnor »

Tim schreefCOLONIk ben ook (nog) geen webcam-darter maar het getoonde voorbeeld van een subforum door Rat lijkt mij ook een goed idee.

Niet meer alle onderwerpen in slechts één topic maar verdeeld. Denk dat een topic voor technische ondersteuning ook erg nuttig zal zijn. Zeker voor de beginnende webcam-darter!

Aangezien er in ruim 4 maanden tijd nog geen één reactie is geplaatst in het subforum 'Darts in België' zijn er waarschijnlijk geen mensen die er om rouwen als dit deel wordt verruild voor 'Online darts'. Dat zal een stuk levendiger zijn... ;)

Blijkbaar zien de admins dit alleen niet zo zitten. Misschien is het handig als er een poll wordt aangemaakt over het wel of niet opzetten van een 'Online darts' subforum?! :idea: En dat in de plaats van 'Darts in België'...

Zo krijgen onder andere de admins in ieder geval een duidelijk beeld van wat de leden (gebruikers) er van vinden. En het forum is er toch duidelijk voor de leden/gebruikers lijkt me....
ik stem voor!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONZijn meer leden die wel spelen als niet onderhand, lol.

Heerlijk he, dat negeren. Eerst iemand te kijk zetten en dan verder niks meer zeggen. Ook niet als andere leden meerdere keren aan geven het ook graag te zien. Geen excuses, geen actie, gewoon helemaal niks.....

Zwakjes....

En straks om tips vragen hoe we meer leden kunnen trekken. Of hulp vragen aan mij met lastige mensen.... Echt niet te geloven dit eerlijk gezegd.
- Antwoord op deze vraag is tijden geleden al gegeven, dat het antwoord je niet zint is iets anders ;) . Heeft niks met negeren te maken, antwoord is al gegeven.
- je ben ook nergens te kijk gezet volgens mij.
- Er is jouw toen voorgesteld te beginnen met een apart board (waar je honderden topics in kunt aanmaken), dat was niet genoeg, was lachwekkend enz enz. Prima, dan niet. (eigenlijk werkt het net zoals in de echte wereld, mensen vinden het leuker iets voor je te doen als je ze niet lachwekkend, zwak, stijfkoppen enz noemt als ze het niet 100% met je eens zijn)
- Er kunnen nog steeds meerdere topics over aangemaakt worden, dat kan ieder lid zelf
- wat betreft je laatste opmerkingen, geen idee waar je op doelt, heb je nooit om hulp gevraagd oid.

Ik snap verders ook niet waar de aversie tegen mods/admins vandaan komt bij sommige mensen (niet per se Rat). Is dat oud-zeer ofzo? Iemand moet meteen weer roepen dat "alles wat leden willen niet mag". Telkens als iemand kritiek heeft komt er weer een opmerking van iemand "dat het wel weer verwijderd zal worden door de dictators" (en het grappige is dat die dingen altijd gewoon blijven staan, maar goed :D ) enz enz. Maar als ik dan in mijn pm-boxie kijk zie ik eigenlijk nooit iemand met een klacht! Ook niet over dingen die verwijderd worden oid. Bizar....
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Vraag me af wanneer het kwartje valt bij ratm dat ik hem niet 1 keer heb aangesproken, en hem helemaal niet bedoel.

Misschien geeft je lege inbox een hint dat jij niet diegene bent die mij voor lul zet, hulp heeft gegraagd, en dan ineens negeert..

Jij bent niet de enige die hier modereerd. En ja, als je dan steeds terug komt met dezelfde argumenten, terwijl het niet over jouw gaat, tsja....


Maar laat maar hoor, ik zie het verder wel. Ik doe in ieder geval helemaal niks meer voor dit forum totdat iemand zijn/haar excuses maakt. In het openbaar wel te verstaan.

Het slaat gewoon echt helemaal nergens op hoe dit zo wordt tegen gehouden. Gewoon moeilijk doen, omdat het kan.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONVraag me af wanneer het kwartje valt bij ratm dat ik hem niet 1 keer heb aangesproken, en hem helemaal niet bedoel.
Haha, ik dat echt dat je mij bedoelde aangezien wij ooit per pm hier een "discussie" over hadden. Blijkt dus niet zo te zijn, had dat dan ff gezegd ;)
Ik snapte er al helemaal niks van! Wat zit die Rat toch te zeuren telkens dacht ik :lol: . Maar ja, zit dus anders. Bij deze verklaar ik mijn vorige post tot "overbodig".
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON Offtopic: kan het niet geregeld worden dat je als je iemand quote, je automatisch alleen het gequote bericht meepakt en niet de hele riedel eraan vooraf? Wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Deze is wel meerdere malen doorgegeven maar helaas nog niet geregeld. Wij kunnen dat iig niet zelf. (je kan natuurlijk wel de onnodige quotes verwijderen als je reageert maar ik begrijp dat dat niet ideaal is)
Staat nog steeds op de 'to do' list idd. Zal weer een reminder geven. Dat Multi-quoten is idd hinderlijk.
jerryvw
Lid
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:08

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door jerryvw »

een hele goeie suggestie voor het forum:

priveberichten van andere gebruikers beantwoorden ;)

ook bij geen intresse lijkt het me een kleine moeite om te doen
al staat er alleen maar NEE in het bericht :idea:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

jerryvw schreefCOLONeen hele goeie suggestie voor het forum:

priveberichten van andere gebruikers beantwoorden ;)

ook bij geen intresse lijkt het me een kleine moeite om te doen
al staat er alleen maar NEE in het bericht :idea:
Gedrag van leden onderling bedoel je ?
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Lookout »

jerryvw schreefCOLONeen hele goeie suggestie voor het forum:

priveberichten van andere gebruikers beantwoorden ;)

ook bij geen intresse lijkt het me een kleine moeite om te doen
al staat er alleen maar NEE in het bericht :idea:
De berichten die ik verzonden heb naar admins/beheerders worden geblokkeerd..Ze krijgen wel een bevestiging dat ik ze contracteer maar de inhoudt wordt geblokkeerd.Blijkbaar mogen ze niet mijn klacht inzien. :lol:
180's '16 79x
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Lookout schreefCOLON De berichten die ik verzonden heb naar admins/beheerders worden geblokkeerd..Ze krijgen wel een bevestiging dat ik ze contracteer maar de inhoudt wordt geblokkeerd.Blijkbaar mogen ze niet mijn klacht inzien. :lol:
Aha, dus jij bent de eigenaar van deze site! ;)
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

Lookout schreefCOLON
jerryvw schreefCOLONeen hele goeie suggestie voor het forum:

priveberichten van andere gebruikers beantwoorden ;)

ook bij geen intresse lijkt het me een kleine moeite om te doen
al staat er alleen maar NEE in het bericht :idea:
De berichten die ik verzonden heb naar admins/beheerders worden geblokkeerd..Ze krijgen wel een bevestiging dat ik ze contracteer maar de inhoudt wordt geblokkeerd.Blijkbaar mogen ze niet mijn klacht inzien. :lol:
Ik snap er helemaal niets van :roll:

Ik krijg meldingen dat je mij pm's hebt verstuurd maar kan ze vervolgens niet eens zien vanwege deze melding:

"Je mag geen privéberichten lezen die teruggehouden worden".

Wat hou je tegen? ;)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Lookout »

Ik heb wel mijn bedenkingen hierover maar laat ik die maar voor me houden :mrgreen:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Toegang tot forum beter beveiligen met een verificatie tooltje of..?
IP blokade voor buiten Benelux ........
Spambots all the way vandaag !
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONToegang tot forum beter beveiligen met een verificatie tooltje of..?
IP blokade voor buiten Benelux ........
Spambots all the way vandaag !
Heel graag! Helaas kunnen wij dat niet zelf maar ben het helemaal met je eens
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Fred Raket schreefCOLONToegang tot forum beter beveiligen met een verificatie tooltje of..?
IP blokade voor buiten Benelux ........
Spambots all the way vandaag !
Is hier nog naar gekeken ?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONToegang tot forum beter beveiligen met een verificatie tooltje of..?
IP blokade voor buiten Benelux ........
Spambots all the way vandaag !
Is hier nog naar gekeken ?
Ja, en het ging een paar dagen goed....tot vandaag
BUTTON_POST_REPLY