Suggesties voor het forum

Onderwerpen mbt het forum zelf
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Schiavoni »

ratm schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLONMisschien een idee om het aantal quotes binnen een bericht aan te passen. Nu worden alle quotes meegenomen wanneer je reageert op een bericht. Het zou naar mijn inziens beter zijn enkel de quote binnen een reactie te hebben, waarop je reageert.

Nu ziet het er zo uit als ik op bericht 3 reageer:
3 schreefCOLON
2 schreefCOLON
1 schreefCOLONBericht 3
Bericht 2
Bericht 3
Reactie

Terwijl het zo beter is mijn inziens:
3 schreefCOLONBericht 3
Reactie
Dit zijn we met je eens. We hebben het doorgegeven en er wordt gekeken of dit beter kan. Goede suggestie!
We zijn een inmiddels een maandje verder, maar tot op heden nog niks veranderd...Ik denk, ik geef het even aan, want er zijn toch wel topics waar er onnodig veel quotes voorbij komen.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Lookout »

Meer smiley's of icoontjes :roll:
180's '16 79x
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Schiavoni schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLONMisschien een idee om het aantal quotes binnen een bericht aan te passen. Nu worden alle quotes meegenomen wanneer je reageert op een bericht. Het zou naar mijn inziens beter zijn enkel de quote binnen een reactie te hebben, waarop je reageert.

Nu ziet het er zo uit als ik op bericht 3 reageer:
3 schreefCOLON
2 schreefCOLON
1 schreefCOLONBericht 3
Bericht 2
Bericht 3
Reactie

Terwijl het zo beter is mijn inziens:
3 schreefCOLONBericht 3
Reactie
Dit zijn we met je eens. We hebben het doorgegeven en er wordt gekeken of dit beter kan. Goede suggestie!
We zijn een inmiddels een maandje verder, maar tot op heden nog niks veranderd...Ik denk, ik geef het even aan, want er zijn toch wel topics waar er onnodig veel quotes voorbij komen.
Een maandje is niks mate.

Ben al 8 maanden bezig een wda subforum te openen.

Gebeurd gewoon helemaal niks.

Is binnen 1 minuut opgezet....
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLON
Een maandje is niks mate.

Ben al 8 maanden bezig een wda subforum te openen.

Gebeurd gewoon helemaal niks.

Is binnen 1 minuut opgezet....
http://darts-talk.nl/viewtopic.php?f=7&t=63&hilit=wda
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

Rat schreefCOLON
Een maandje is niks mate.

Ben al 8 maanden bezig een wda subforum te openen.

Gebeurd gewoon helemaal niks.

Is binnen 1 minuut opgezet....
Hoi Stalscu,

Volgens mij heeft Ratm hierover met je gecommuniceerd per pm??
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

Schiavoni schreefCOLON We zijn een inmiddels een maandje verder, maar tot op heden nog niks veranderd...Ik denk, ik geef het even aan, want er zijn toch wel topics waar er onnodig veel quotes voorbij komen.
Hoi Schiavoni,

Je hebt helemaal gelijk maar het is idd doorgegeven. We zullen weer aan de bel moeten trekken en dat zullen we dan ook doen.

Helaas kunnen wij (Ratm en ik) dit soort technische zaken niet zelf oplossen. Het ligt toch bij de site admin/eigenaar.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Dat noemen ze een topic Fred, haha, :D .


Als je het kopje "darts in Belgie" veranderd in " darts online"

Maak van wedstrijden: WDA

Maak van spelers en teams: andere online darts sites en programmas

Maak van diverse onderwerpen: technische hulp (software-, webcam- en pc problemen)


Dat kan je binnen 1 minuut doen. En dan komen we er verder wel uit. Zou een mooie start zijn. Kunnen we later kijken of er andere dingen wenselijk zijn. Mocht er bv een league hier beginnen of iets dergelijks.

Darts in belgie is nog niet 1 bericht in geplaatst. We kunnen best zonder dat subforum.


-

Ratm heeft mij inderdaad gepmmed. Dat het openen van enkele topics wel heel erg ambitieus is. Waar ik eerlijk gezegd heel hard om moest lachen.

Verder zou hij het in de groep gooien. Dat is al weer maanden geleden.

En waarom nou toch? Waar komt die aversie toch vandaan vraag ik me af? Open toch gewoon wat topics man! Doe eens niet zo moeilijk!

Darts is leuk! Er is niks mis mee je leden wat te gunnen.
Laatst gewijzigd door 2 op Rat, in totaal 30 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

Stalscu,

Ik stuur je een pm.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Ik dacht dat je dat bedoelde Jo. ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Ja maar lieve dartty.... Wat moet er nou toch "besproken" worden?

Je kan dat toch binnen no time veranderen?

Ik snap dat gewoon niet. Verander dat, maak ik wat start topics aan daar. En dan heeft het forum er een levendig subforum erbij.

Simple as that.

En als er geen behoefte aan is, dan merk je dat snel genoeg. En kan je het ook weer weg halen.

Jullie doen net of dat ik het forum overhoop wil halen en het een hele risicovolle operatie is.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLON
Ratm heeft mij inderdaad gepmmed. Dat het openen van enkele topics wel heel erg ambitieus is. Waar ik eerlijk gezegd heel hard om moest lachen.

Verder zou hij het in de groep gooien. Dat is al weer maanden geleden.

En waarom nou toch? Waar komt die aversie toch vandaan vraag ik me af? Open toch gewoon wat topics man! Doe eens niet zo moeilijk!

Darts is leuk! Er is niks mis mee je leden wat te gunnen.
Ik heb je gewoon netjes geantwoord dat het voorgesteld is en dat er wordt gekeken of een board in de lay-out past. Daarnaast heb ik gezegd dat een heel subforum met meerdere BOARDS ambitieus is en we moeten beginnen met één apart board. Ik heb NOOIT gezegd dat meerdere topics ambitieus is. Aub niet mijn woorden verdraaien.

Daarnaast heb ik het toen in de groep gegooid en heb ik jouw standpunt toen verdedigd. Maar toen begon jij inderdaad te lachen dat het belachelijk was dat we een heel apart subforum ambitieus vinden. En tja, toen was de lol er wel van af. Dan ga ik daar niet meer iedere week mensen voor lastig vallen.

Heeft niks te maken met leden iets te gunnen oid. Ik gunde je juist van alles en verdedigde je standpunt juist.
En daar laat ik het verder bij
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door dartty »

En ook is de behoefte er niet om op mijn pm te reageren. Maar in het openbaar roepen en reageren, dat wel. Beetje flauw en jammer. Ik ga hier dan ook niet meer op dit onderwerp reageren. Sorry.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Man man... Wat maken jullie er een grote zaak van zeg.

Mag ik even de tijd krijgen de pms te lezen of niet?

In het openbaar maar roepen... Tsjonge jonge zeg, het is allemaal wat.


Edit

1 pm ging het om. :roll: en ja, als ik hier in het topic een vraag stel, kan je ook hier antwoord geven. Hoef je niet ineens geheimzinnig pms te gaan sturen.

Het gaat hier niet om belangrijke en of gevoelige zaken. Ik stel hier een vraag, niet per pm. Daar is helemaal niks flauws aan als ik dan ook hier verder ga. En het is eigenlijk gewoon een hele slappe reactie, om het daar mee af te doen.

Snap niet waar jullie mee bezig zijn hoor.

Lees het hier weer... Ambitieus....

Dat is toch om te lachen of niet???

Een paar topics openen... Goeiendag zeg..... nee... Dat is inderdaad nogal wat he.

Poeh!


We hebben wel 88 topics die geen reet met darts te maken hebben. Maar als je dan een hoekje voor darts wilt in richten. Dan kan dat niet.

Kan er met mijn pet niet bij. En die vijandigheid ook steeds als ik over WDA begin.

Onbegrijpelijk.

Het is toch een aanwinst voor het forum als je er een levendig stuk bij krijgt? Wat kan je daar nou op tegen hebben?

En nogmaals, sinds dit forum er is, is er nog niet 1 bericht in darts in belgie geplaatst.

Is er echt zoveel drama voor nodig om dat te veranderen naar online darts? Waar leden WEL wat aan hebben. En wat 100% zeker WEL gebruikt gaat worden.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door cookie »

Wie bepaald überhaupt welke onderwerpen wel/niet worden besproken? Als manager regel je toch alleen dat dingen gegroepeerd zijn onder dezelfde onderwerpen?

Als ik op een dartsforum wil praten over 48 verschillende oches en iemand erop reageert dan moet dat toch lukken zonder vergaderingen en paarse krokodillen?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLONWie bepaald überhaupt welke onderwerpen wel/niet worden besproken? Als manager regel je toch alleen dat dingen gegroepeerd zijn onder dezelfde onderwerpen?

Als ik op een dartsforum wil praten over 48 verschillende oches en iemand erop reageert dan moet dat toch lukken zonder vergaderingen en paarse krokodillen?
Moderatoren leiden het forum in een net en overzichtelijk forum. Een forum is geen dumpplaats voor alles wat een lid maar te binnen schiet.
(dit is alleen gericht op jouw reactie Cookie, niets met Rat zijn kwestie te maken)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Net een rondje forums gedaan. Je moet ten slotte niet uit sluiten dat je af en toe er naast zit. Ff checken maar....

Zowat alle forums wereldwijd hebben het al. Alle grote engelse sites, de duitse sites, de amerikaanse sites, de Polen... ga zo maar door. Allemaal hebben ze het: een online subforum. Vaak ook nog eens heel actief met allerlei zooi er om heen. Maw, leden vinden het super leuk. En het is een aanwinst voor je forum. Elke klik is er een...

Hier is het ambitieus om het niet gebruikte subforum darts in belgie om te zetten naar online darts.

:shock:

En als je daar dan een beetje lacherig over doet, dan reageren ze nog zuur ook.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLON
cookie schreefCOLONWie bepaald überhaupt welke onderwerpen wel/niet worden besproken? Als manager regel je toch alleen dat dingen gegroepeerd zijn onder dezelfde onderwerpen?

Als ik op een dartsforum wil praten over 48 verschillende oches en iemand erop reageert dan moet dat toch lukken zonder vergaderingen en paarse krokodillen?
Moderatoren leiden het forum in een net en overzichtelijk forum. Een forum is geen dumpplaats voor alles wat een lid maar te binnen schiet.
(dit is alleen gericht op jouw reactie Cookie, niets met Rat zijn kwestie te maken)
Criteria is toch gewoon darten? En de moderators bewaken dat alles goed gebundeld is en er structuur is? Of zijn er belangen of verstrengelingen? Of is dit forum met een ander doel?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Weet niet waar je deze reactie op baseert Cookie. Het geschil van Rat en Dartty en Ratm kan gewoon via PB besproken worden.
Ik sta daar geheel buiten btw.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONWeet niet waar je deze reactie op baseert Cookie. Het geschil van Rat en Dartty en Ratm kan gewoon via PB besproken worden.
Ik sta daar geheel buiten btw.
Ik reageer ook vanuit mezelf... Heb soms idee dat het forum een bepaalde kant uit wordt gestuurd.. Maar dat maakt niet uit. Ik vind het fijn dat ht er is..
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

Het geschil?


Ik heb maanden geleden een verzoek ingediend. Wat ook sommige andere leden graag hebben.

Maar ze doen er maar niks mee. Reden wordt niet gegeven.

Komt erop neer dat ze het "gewoon lekker" niet doen. Een koppige houding inclusief extra plaat.

Meer ist nie. Heel irritant. Maar een geschil? Nee hoor.

Lekker af doen met flauw... insinueren dat ik pms openbaar maak. Wat een bull shit. And you know it!

Stond helemaal niks in die pm anders dan dat je het weer gaat bespreken en ik hoor spoedig van jullie.

Verder stond er niks in. Ja een vraag over ratm, die ik al had al beantwoord in het topic voordat de pm kwam. Verder staat er niks in.

En dan zo zielig gaan lopen doen. Dat ik openbaar aan het roepen ben? Waarover???

Lachwekkend is het.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door DutchTedHankey »

:lol: :lol: :lol: Ik ben voor minder geband :lol: :lol: :lol:

Grapje
Erelid van wijlen darts.nu :)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

dartty schreefCOLONEn ook is de behoefte er niet om op mijn pm te reageren. Maar in het openbaar roepen en reageren, dat wel. Beetje flauw en jammer. Ik ga hier dan ook niet meer op dit onderwerp reageren. Sorry.
Zal wel fijn zijn als je in ieder geval deze reactie even nuanceerd.

Want het jeukt om je pm hier weg te zetten zodat iedereen kan zien hoe zielig je nu bezig bent.

Ben echt pissed off nu.

Wat een misselijk gedoe zeg, bah!

--

Het begint met hey! Heb een idee dat leuk voor het forum is. En wat waarschijnlijk veel gebruikt gaat worden.

En dat eindigd met een ruzie omdat een paar stijfkoppen beslissen dat het niet interressant is voor hun leden. Zijn dezelfde leden die er om vragen, maar ach... Lekker belangrijk.

Wij, het dartstalk team, bepalen wat leden interressant vinden en niemand anders.

Heerlijk beleid. Ook nog eens dikke stank voor dank voor alles wat je voor het forum hebt gedaan. Jaren geprobeerd er wat van te maken. Maar tegen zoveel koppigheid kan ik niet op.

Veel succes er mee.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Rat »

http://imgur.com/q0gP6Hc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier, dat is het enige wat ik graag zou zien.

En dat wordt ambitieus gevonden. En daar moeten ze met zijn 4-en voor in overleg.....

En dat is nog serieus ook! Ze hebben daar echt over gesproken, moeten we dan nou wel doen of niet, voors en tegens bla bla bla...

En erger nog, na lang conclaaf beslissen ze, het is niet interressant genoeg voor onze leden.

:D

En dan vinden ze het gek dat ik dat lachwekkend vind. Dat dit echt al maanden duurt en je nu zelfs ruzie erover krijgt.

Inderdaad, het is niet lachwekkend, het is pathetic.


Als je dat plaatje ziet, kan iemand mij nou eens uit leggen waarom dat niet kan? Wat heb je daar nou op tegen? Wat kan er mis gaan? Wat is er ambitieus aan????

Waarom moet je uberhaupt in overleg voor zo een mega kleine aanpassing?

Dat is toch gewoon belachelijk of niet soms?
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door cookie »

Rat, ik zou het waarderen als het er idd bij komt. Niet alleen technisch gezien, maar ook om tegen de anderen te gooien..

Kleine laddercompetitie ofzo..

Kunnen we discussies bij het bord uitknokken.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Suggesties voor het forum

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONhttp://imgur.com/q0gP6Hc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier, dat is het enige wat ik graag zou zien.

En dat wordt ambitieus gevonden. En daar moeten ze met zijn 4-en voor in overleg.....

En dat is nog serieus ook! Ze hebben daar echt over gesproken, moeten we dan nou wel doen of niet, voors en tegens bla bla bla...

En erger nog, na lang conclaaf beslissen ze, het is niet interressant genoeg voor onze leden.

:D

En dan vinden ze het gek dat ik dat lachwekkend vind. Dat dit echt al maanden duurt en je nu zelfs ruzie erover krijgt.

Inderdaad, het is niet lachwekkend, het is pathetic.


Als je dat plaatje ziet, kan iemand mij nou eens uit leggen waarom dat niet kan? Wat heb je daar nou op tegen? Wat kan er mis gaan? Wat is er ambitieus aan????

Waarom moet je uberhaupt in overleg voor zo een mega kleine aanpassing?

Dat is toch gewoon belachelijk of niet soms?
Goed idee Jo,

Ook al ben ik geen webcam darter, het is iets wat veel gebeurt momenteel en dat zou leuk zijn als het ook op dit forum komt.

Mijn support heb je. ;)
BUTTON_POST_REPLY