Problemen mbt het forum

Onderwerpen mbt het forum zelf
BUTTON_POST_REPLY
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Snakebitemaster »

De Beste schreefCOLON 15 Nov 2017, 16:42
Snakebitemaster schreefCOLON 15 Nov 2017, 13:11 Jammer dat er zulke mensen bestaan. #irritatiefactor.
Forumbeheerders?
De spammers.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Rat »

Ik ben het gevecht aangegaan met mijn avatar. Photobucket is afgeschreven, maar zag dat je een foto kan uploaden. Mooi! Echter deze foto mag maar 100kb zijn. Terwijl als je tegenwoordig een foto met je schoenendoos neemt je al honderden mbs weg schrijft.

Dus ben op zoek naar een low res foto....
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Vortex »

Dit forum veroudert nog sneller dan darts.nu :mrgreen: Jeeeee wat was dat toch een fijn, snel en in al zijn simpelheid en geweldig gaaf forum.. only the memory remains...
Rat schreefCOLON 16 Nov 2017, 01:21 Ik ben het gevecht aangegaan met mijn avatar. Photobucket is afgeschreven, maar zag dat je een foto kan uploaden. Mooi! Echter deze foto mag maar 100kb zijn. Terwijl als je tegenwoordig een foto met je schoenendoos neemt je al honderden mbs weg schrijft.

Dus ben op zoek naar een low res foto....
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Fred Raket »

Vortex schreefCOLON 16 Nov 2017, 01:39 Dit forum veroudert nog sneller dan darts.nu :mrgreen: Jeeeee wat was dat toch een fijn, snel en in al zijn simpelheid en geweldig gaaf forum.. only the memory remains...

Das war einmal
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door De Beste »

Knap het hier dan eens op.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Problemen mbt het forum

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLON 16 Nov 2017, 10:27 Knap het hier dan eens op.
Ik ben al vaak aan het schuren en plamuren , nu nog iemand die gaat schilderen en het hang en sluitwerk goed uitvoert. [emoji6]
Laatst gewijzigd door 2 op Fred Raket, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door De Beste »

Precies, de inzet lijkt niet uit alle lagen te komen. Dit forum zal een langzame, eenzame dood sterven - als het daaraan nog niet begonnen is.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Fred Raket »

Ronn schreefCOLON 20 Okt 2017, 12:33 Kan je de kleuren van de letters niet meer kiezen als je de tekst van je onderschrift wilt wijzigen ?
ik zie de kleurkeuze niet meer :?:
Het druppeltje, daar zitten de kleuren achter.

edit: ik denk dat je wel moet inloggen op een pc om dit te wijzigen
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Ronn »

Fred Raket schreefCOLON 17 Nov 2017, 10:11
Ronn schreefCOLON 20 Okt 2017, 12:33 Kan je de kleuren van de letters niet meer kiezen als je de tekst van je onderschrift wilt wijzigen ?
ik zie de kleurkeuze niet meer :?:
Het druppeltje, daar zitten de kleuren achter.

edit: ik denk dat je wel moet inloggen op een pc om dit te wijzigen
Afbeelding
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Rat »

Vortex schreefCOLON 16 Nov 2017, 01:39 Dit forum veroudert nog sneller dan darts.nu :mrgreen: Jeeeee wat was dat toch een fijn, snel en in al zijn simpelheid en geweldig gaaf forum.. only the memory remains...
Rat schreefCOLON 16 Nov 2017, 01:21 Ik ben het gevecht aangegaan met mijn avatar. Photobucket is afgeschreven, maar zag dat je een foto kan uploaden. Mooi! Echter deze foto mag maar 100kb zijn. Terwijl als je tegenwoordig een foto met je schoenendoos neemt je al honderden mbs weg schrijft.

Dus ben op zoek naar een low res foto....
Haha! Ik snap je puntje, echter, had ik dan hetzelfde probleem gehad. Want had al mijn forum fotos via photobucket.

Al de forums verneukt. Van gratis naar 400$ per jaar.... lachwekkend, hehe.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Rat »

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn avatar te uploaden. op ipad en pc, allerlei fotos en formaten geprobeerd, maar helaas. Mijn berichten zien er niet uit zo. Het gaat nu alleen nog om de inhoud en die is tijdens wks vrij karig. Schijt en komaan :lol: .

snap er niks van.
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Vortex »

Heb nog een probleem ontdekt voor dit forum van een geheel andere orde, maar liefst 2 nieuwe dartsfora concurreren nu met dit forum, http://forum.dartsnieuws.com/ en http://www.dartsxl.nl/

Beide lopen al weer een paar weken, eerstgenoemde heeft nog maar weinig traffic, laatst genoemde.. bijna 1 op 1 kopie van dit forum met al wel wat meer traffic. Zal ongetwijfeld een antwoord zijn op de omschreven problemen in dit topic.. Zelf bezoek ik nog amper zowel dit forum SOD.. maar toch maar es in de gaten houden wat de nieuwelingen in petto hebben. Hopelijk voor dit forum betekent de concurrentie dat de beheerders alles op alles gaan zetten om dit 'defecte' forum weer te repareren. 't Is nu of nooit...
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door no score »

Aha daar zit iedereen, vond het hier al zo stil. Maargoed vind het in m'n eentje ook wel gezellig ;)
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Ronn »

no score schreefCOLONAha daar zit iedereen, vond het hier al zo stil. Maargoed vind het in m'n eentje ook wel gezellig ;)
Daar zijn er max 19 en hier zouden er vele malen meer moeten zijn !!! En ja, ook ik kijk daar rond maar blijf het hier wel trouw. :)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Fred Raket »

Ik zie niet in wat (reclame) maken voor andere fora dit ten goede komt. Iedereen mag proberen een forum op te zetten en gun ze hun poging, maar om dat hier te bespreken en af te doen als een probleem mbt dit forum ?-? Voor deze discussie uit de hand loopt en er wel heel makkelijk reclame gemaakt wordt, lijkt het mij beter dit af te kappen.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door no score »

Ik blijf, om met K Anderson te spreken, bij "the Original " :D
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door De Beste »

Als oprichter van DartsXL.nl wil ik hier wel even kort op reageren. Dat het hier op DartsTalk minder ging was een proces van maanden. In het verleden heb ik diverse malen contact gezocht met de beheerders van dit forum. Ik heb willen helpen om dit forum weer in een positieve spiraal naar boven te brengen, maar ondanks alle goed bedoelde adviezen heb ik hier 0,0 zien veranderen in de positieve zin. Er is gewoon niets met mijn adviezen gedaan. De technische staat van dit forum laat te wensen over en de aanwas van nieuwe leden is minimaal.

Omdat ik vind dat een groot Dartsland als Nederland een goed dartsforum verdiend - en die er niet waren - heb ik besloten er zelf maar één te starten in de vorm van DartsXL. Wat mij betreft kunnen beide fora naast elkaar bestaan en hoeven we elkaars bestaan niet te ontkennen, DartsTalk is geen verboden woord bij ons en iedereen is welkom om lid te worden, hier, daar, elders of overal.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Dartfantje »

Ik snap van beide nieuwe fora dat ze dit doen, al denk ik niet dat één van de twee, of allebei, 'beter' gaat worden dan dartstalk, dit uit eerdere ervaringen... ;) .

Op DartsXL heb ik ook nogal het idee dat er maar 3/4 personen zijn die een soort van massaposten, waardoor je allemaal van die oneliners krijgt en er dus nooit een discussie ontstaat. Gaan vertellen wat iedereen al gezien heeft, dat heeft gewoon geen zin (wat hier ook trouwens gebeurt). Ben benieuwd hoe lang dit blijft bestaan.
Het dartsnieuws forum is nou niet bepaald actief, maar hier zit wel het gevaar voor dartstalk in dat deze website een groot bereik heeft. De FB-pagina van Dartsnieuws heeft 36k aan likes, dus die kunnen wel de mogelijke nieuwe aanwas tegenhouden wat misschien anders wel hier terecht kan komen.

Ik heb het een paar maanden terug al gemeld, zorg voor een goede uitstraling hier. Al die stukken tekst met COLON erachter o.i.d kan gewoon echt niet. Zo is de banner van de website ook niet goed, want de achtergrond van het stukje foto met de tekst darts-talk staat niet goed in lijn met de rest van de banner. Zie ook de foto hieronder (ff klikken erop)

Afbeelding

Als je dit soort dingen gewoon verhelpt, ziet het er in ieder geval een stuk beter uit en nodigt het meer uit voor nieuwe bezoekers
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Fred Raket »

Voor mijn gevoel was er aandacht besteed aan de oranje look, en alles ging voor mij vlot en duidelijk. ik ben dus niet de enige die overal 'colon' en 'elipsis' etc ziet. ik dacht dat het in mijn account als moderator zat. nadat(zo ervaar ik het) de stekker er uit is getrokken, en het weer blauw is, is het slechter dan voorheen, en hoor ik niks meer van oa Dartfan en waren ineens al mijn privéberichten weg.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door De Beste »

Dartfantje schreefCOLON 18 Dec 2017, 19:10 Ik snap van beide nieuwe fora dat ze dit doen, al denk ik niet dat één van de twee, of allebei, 'beter' gaat worden dan dartstalk, dit uit eerdere ervaringen... ;) .

Op DartsXL heb ik ook nogal het idee dat er maar 3/4 personen zijn die een soort van massaposten, waardoor je allemaal van die oneliners krijgt en er dus nooit een discussie ontstaat. Gaan vertellen wat iedereen al gezien heeft, dat heeft gewoon geen zin (wat hier ook trouwens gebeurt). Ben benieuwd hoe lang dit blijft bestaan.
Het dartsnieuws forum is nou niet bepaald actief, maar hier zit wel het gevaar voor dartstalk in dat deze website een groot bereik heeft. De FB-pagina van Dartsnieuws heeft 36k aan likes, dus die kunnen wel de mogelijke nieuwe aanwas tegenhouden wat misschien anders wel hier terecht kan komen.

Ik heb het een paar maanden terug al gemeld, zorg voor een goede uitstraling hier. Al die stukken tekst met COLON erachter o.i.d kan gewoon echt niet. Zo is de banner van de website ook niet goed, want de achtergrond van het stukje foto met de tekst darts-talk staat niet goed in lijn met de rest van de banner. Zie ook de foto hieronder (ff klikken erop)

Afbeelding

Als je dit soort dingen gewoon verhelpt, ziet het er in ieder geval een stuk beter uit en nodigt het meer uit voor nieuwe bezoekers
Het zijn zeker wel meer dan 3/4 personen, de aanwas groeit gestaag. We moeten ergens binnen, we zijn slechts enkele weken bezig. Je hebt eenmaal niet vanaf dag 1 een groep van 80 postende leden, dat moet groeien. Dat er nieuwe aanwas gaat komen daar ben ik niet bezorgd over, er ligt een royaal advertentie budget dat zal worden gebruikt voor facebook en google.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Ronn »

Ook ik vind dat "colon" en "elipsis" irritant.
Ook het elke keer opnieuw moeten inloggen is vervelend.
Tevens dat ik gebruik moet maken van een adblocker om het leesbaar te houden.
De problemen met de banner..
Waar op andere fora links direct zichtbaar worden ipv als link wordt weergegeven.
Kortom het zou allemaal wel wat beter kunnen.
Daarom is het best wel jammer als er dan leden van dit forum willen helpen maar vervolgens niets meer te horen krijgen.
Maar goed. We zijn hier omdat we darten leuk vinden en laten we daar de nadruk op leggen.
Tijd voor het WK nu.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door Dartmat »

Getroffen door een spambom. Dat wordt weer vegen geblazen modjes...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Problemen mbt het forum

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 16 Apr 2018, 18:29 Getroffen door een spambom. Dat wordt weer vegen geblazen modjes...
Was vanmiddag weg maar het is geveegd
BUTTON_POST_REPLY