Welkom op Darts-Talk.nl!

Onderwerpen mbt het forum zelf
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door dartty »

Welkom op Darts-Talk.nl. Wij hopen dat u heel veel plezier zal beleven op dit forum.

Heel veel plezier!
Gebruikers-avatar
Marks180
Lid
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:32

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Marks180 »

Eerste indruk is prima. Mooi dat er veel nieuwe opties zijn.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Peter66 »

Goede eerste indruk. Natuurlijk zullen er kinderziektes zijn en verbeterpunten...maar dat komt vast goed!
Gebruikers-avatar
dartfan
Site Admin
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2014, 00:14

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door dartfan »

Peter66 schreefCOLONGoede eerste indruk. Natuurlijk zullen er kinderziektes zijn en verbeterpunten...maar dat komt vast goed!
Mocht je 'kinderziektes' tegenkomen vernemen we het graag ;)
------------------------------------------------------------------------------
:arrow: http://www.darts-talk.nl Het darts forum van de Benelux!
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Peter66 »

Zeker, was meer in algemene zin en niks specifieks hoor ;)
Joey
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:51

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Joey »

Dit forum is het zeker de moeite waard alleen een aantal aanpassingen kan nog wel gebeuren.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door bullieboy »

dartfan schreefCOLON
Peter66 schreefCOLONGoede eerste indruk. Natuurlijk zullen er kinderziektes zijn en verbeterpunten...maar dat komt vast goed!
Mocht je 'kinderziektes' tegenkomen vernemen we het graag ;)
Ja ik heb iets ontdekt waar wel even naar gekeken moet worden. De berichten teller klopt volgens mij niet
Hierdoor klopt aantal postings dus niet
Heel veel gebruikers hebben al diverse berichten geplaatst maar staan nog steeds op 0
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door TheHawk »

Gefeliciteerd met het nieuwe forum. Een hele vooruitgang, goed werk!!!!
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Geen idee of die mogelijkheid er is met de software van het oude forum. Maar er zou overwegen kunnen worden om alle gebruikers een pb of mail te sturen met de info en link naar dit forum. Dat komt in hun mailbox, anders snapt een minder frequente bezoeker van darts.nu er straks niets meer van.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re:

Bericht door ratm »

Henk schreefCOLONGeen idee of die mogelijkheid er is met de software van het oude forum. Maar er zou overwegen kunnen worden om alle gebruikers een pb of mail te sturen met de info en link naar dit forum. Dat komt in hun mailbox, anders snapt een minder frequente bezoeker van darts.nu er straks niets meer van.
Dat is inde een risico. Veel mensen zijn alleen actief rond een wk. Maar volgens mij is zo'n mail niet mogelijk maar dan moet ik even dartty aankijken...
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Henk »

Geen idee of het de bedoeling is om straks de domeinnaam http://www.darts.nu" onclick="window.open(this.href);return false; alsnog weer in te zetten voor dit forum? Indien niet is het nog een optie/aanvullend idee om er in ieder geval voor te zorgen dat dit forum in Google naar voren komt wanneer er op http://www.darts.nu" onclick="window.open(this.href);return false; / darts.nu wordt gezocht.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Re:

Bericht door dartty »

ratm schreefCOLON
Henk schreefCOLONGeen idee of die mogelijkheid er is met de software van het oude forum. Maar er zou overwegen kunnen worden om alle gebruikers een pb of mail te sturen met de info en link naar dit forum. Dat komt in hun mailbox, anders snapt een minder frequente bezoeker van darts.nu er straks niets meer van.
Dat is inde een risico. Veel mensen zijn alleen actief rond een wk. Maar volgens mij is zo'n mail niet mogelijk maar dan moet ik even dartty aankijken...
Een mail naar alle Darts.nu leden tegelijk versturen gaat helaas niet.

Sommige leden bezochten Darts.nu idd aleen tijdens de WK's. Indien Darts.nu bij aanvang van het WK nog online is, kan ik wel een mededeling plaatsen met verwijzing naar dit forum. Maar dit betekent dat Darts.nu dan gesloten moeten worden.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Fred Raket »

Darts.nu sluiten en de link doorsturen naar darts-talk
afca
Lid
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 12:03

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door afca »

Waarom zijn jullie hier nu begonnen. ik was jullie kwijt. via via toch nog hier terecht gekomen. ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Fred Raket »

afca schreefCOLONWaarom zijn jullie hier nu begonnen. ik was jullie kwijt. via via toch nog hier terecht gekomen. ;)

Welkom;

Darts-Talk.nl is ontstaan nadat bekend werd dat het darts forum Darts.nu opgeheven zou worden. Zoals je kan zien zijn de onderwerpen van het voormalige Darts.nu overgenomen. Niet omdat we geen creatieve gedachte hebben, maar om Darts-Talk.nl er vertrouwd uit te laten zien voor de voorgaande Darts.nu bezoekers/gebruikers die gedwongen op zoek moesten naar een alternatief.

Heb je ideeën om dit forum te verbeteren, gebruik dan het 'Suggesties voor het forum' topic onder 'Alles over het Darts-Talk.nl' forum. Technische problemen kun je in het 'Problemen mbt het forum' topic plaatsen.

We wensen u veel plezier op Darts-Talk.nl!
afca
Lid
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 12:03

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door afca »

Fred Raket schreefCOLON
afca schreefCOLONWaarom zijn jullie hier nu begonnen. ik was jullie kwijt. via via toch nog hier terecht gekomen. ;)

Welkom;

Darts-Talk.nl is ontstaan nadat bekend werd dat het darts forum Darts.nu opgeheven zou worden. Zoals je kan zien zijn de onderwerpen van het voormalige Darts.nu overgenomen. Niet omdat we geen creatieve gedachte hebben, maar om Darts-Talk.nl er vertrouwd uit te laten zien voor de voorgaande Darts.nu bezoekers/gebruikers die gedwongen op zoek moesten naar een alternatief.

Heb je ideeën om dit forum te verbeteren, gebruik dan het 'Suggesties voor het forum' topic onder 'Alles over het Darts-Talk.nl' forum. Technische problemen kun je in het 'Problemen mbt het forum' topic plaatsen.

We wensen u veel plezier op Darts-Talk.nl!
Oke bedankt voor je reactie. de site ziet er geweldig uit. Goed gedaan #ok
Denniske
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2015, 22:33

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door Denniske »

Ziet er prima uit hoor.

Helaas kon ik niet meer inloggen met mijn Dartsnu-account. Zodoende LENTE264 nu Denniske is geworden ;)
Gebruikers-avatar
lente264
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2015, 09:14

Re: Welkom op Darts-Talk.nl!

Bericht door lente264 »

Denniske schreefCOLONZiet er prima uit hoor.

Helaas kon ik niet meer inloggen met mijn Dartsnu-account. Zodoende LENTE264 nu Denniske is geworden ;)
ik heb mijn eigen account weer terug :D
BUTTON_POST_REPLY