Spelers gezocht omg. Dokkum

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Spelers gezocht omg. Dokkum

Bericht door Arkasius »

Hallo mede dartsfanaten.

Vorig jaar zat ik in een team dat mee deed in de competitie. Al met al een zeer leuke ervaring maar van dit team zijn nog 2 over door diverse omstandigheden.
Aangezien het seizoen al bijna op de helft is en er dit seizoen geen mogelijkheid meer is om competitie te spelen wil ik toch langs deze weg vragen of er mensen zijn die volgend seizoen een team willen starten.
Ik weet dat September 2016 nog een eind weg is maar aangezien de inschrijving al voor halverwege juni 2016 gedaan moet worden kun je niet vroeg genoeg beginnen.
Volgend seizoen beginnen met competitie betekend nog niet automatisch dat we niks kunnen doen.
Elke week een trainingsavond inplannen is een mogelijkheid en tijdens bekeravonden zijn er altijd wel teams die er al uit liggen die in zijn voor een oefen potje.
Dus woon je in de omgeving van Dokkum of weet je iemand die in de omgeving Dokkum woont die nog een team zoekt doe me dan een pbtje.

Aangezien dit een nieuw team wordt zullen we dus in de laagste divisie beginnen en dat is bij de FDB tegenwoordig 4e divisie.

Groeten,
Theo
Laatst gewijzigd door 1 op Arkasius, in totaal 22 keer gewijzigd.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Wellicht handig om aan te geven voor welke divisie / niveau je bericht bedoeld Is.
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re:

Bericht door Arkasius »

Henk schreefCOLONWellicht handig om aan te geven voor welke divisie / niveau je bericht bedoeld Is.
Aangezien het om een nieuw team gaat voor volgend seizoen zullen we wel in de laagste divisie moeten beginnen.
Goed dat je het opmerkt heb het even bij de originele post vermeld.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Spelers gezocht omg. Dokkum

Bericht door Diesel »

Is er nog een plek over in het team?
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
BUTTON_POST_REPLY